Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 114 total)
  • Author
    Posts
  • Shah G
    Participant
    Offline
    • Professional
    #21
    شاہ جی یہ وہی ہے جس کو سن کر شرمسار ہونے کی بجاے لوگ ہنستے ہیں، کھسیانی ہنسی ;-)

    لگتا ہےآپ میں اور الحاد گروپ میں اپنے منہ میاں مٹھو بننے کا مقابلہ چل رہا ہے . . . . . . . ویسے جس بندے میں یہ عادت ہو اسے ذلیل و خوار کرنے کا میں سوچتا بھی نہیں
    .
    آخر میں آپ کے لئے پھر سے کھسیانی ہنسی

    :lol: :lol: :lol:

    Bawa
    Participant
    Offline
    • Expert
    #22
    شاہ جی یہ وہی ہے جس کو سن کر شرمسار ہونے کی بجاے لوگ ہنستے ہیں، کھسیانی ہنسی ;-)

    آفرین ہے گل بخاری پر

    ایک جنرل کی بیٹی، ایک جنرل کی بہو اور ایک بریگیڈیئر کی بہن ہو کر بھی فوجیوں کے بوٹ چاٹنے والوں سے نفرت کرتی ہے

    BlackSheep
    Participant
    Offline
    • Professional
    #23

    I have pointed this out in few occasions that Punjab’s anti establishment rhetoric is Nawaz centric and very recently, blacksheep saahib had mentioned it bluntly too. But before putting it as hypocrisy, I would call it a trigger point in changing attitude. Still distance of a light year to be covered, however journey has begun.

    نوٹ: پولیٹیکل کریکٹ نیس مجھے بھاتی نہیں لہٰذا مَیں ذرا کھل کر لکھنا چاہوں گا۔۔۔۔۔

    گھوسٹ پروٹوکول صاحب۔۔۔۔۔

    آپ ہوسکتا ہے کہ وقت کے اِس لمحہ کو اہلِ پنجاب کے رویہ میں تبدیلی کا نکتہِ آغاز سمجھتے ہوں مگر میرے خیال میں کچھ سالوں(دہائیوں) کی سیاسی حرکیات کا بغور مطالعہ کرنے کے بعد ہی یہ کہا جاسکتا ہے کیونکہ جہاں سے مَیں تاریخ کو دیکھتا ہوں وہاں سے بُوٹ چٹائی کا عظیم الشان تاریخی ورثہ، اہلِ پنجاب کے ماتھے کا جھومر نظر آتا ہے، چاہے وہ فوجی بوٹ ہوں یا گورے بوٹ، وسط ایشیائی مغل بوٹ ہوں یا افغانی و فارسی بوٹ۔۔۔۔۔ ہر سائز(قِسم) کے جُملہ بوٹ، بلا تفریق رنگ و نسل کے، اِس خطے کے لوگوں نے مکمل خشوع و خضوع کے ساتھ چاٹے اور چُومے ہیں۔۔۔۔۔

    میرا سمجھنا ہے کہ تاریخ کو یکسر بھول نہیں جانا چاہئے۔۔۔۔۔ یہ بھی یاد رکھنا چاہئے کہ پنجاب کی ہزاروں سال کی تاریخ میں آج تک صرف ایک شخصی حکمران ایسا آیا ہے جو پنجاب سے تھا، رنجیت سنگھ، ورنہ جس سُرور و کیف کے عالم میں، جس خود سُپردگی سے اہلِ پنجاب نے اپنے آپ کو بیرونی حملہ آوروں کے سامنے پیش کیا ہے(اور ایسا پیش کیا کہ عزت لوٹنے آنے والے حملہ آوروں کے دل بھی موہ لئے اور وہ بھی بے اختیار کہہ اُٹھے کہ یہ ہوتی ہے مارشل رَیس) وہ بے غیرتی اور فطری غلامی کی تاریخ میں سُنہرے الفاظ سے لکھے جانے کے لائق ہے۔۔۔۔۔ آپ کو اِس اعلیٰ درجہ کی سرِ خم جی حضوری خطہِ پنجاب کے علاوہ شاید ہی کہیں اور نظر آئے۔۔۔۔۔ ورنہ سِندھی حُروں اور تالپوروں کی انگریز سے مزاحمت ہو یا پٹھانوں کی انگریزوں سے جنگیں ہو یا سرائیکی نواب مظفر کا سکندرِ اعظم سے لڑنا ہو، عطیہ خداوندی کی دیگر قومیتوں اور خطوں میں غلامی کے ایسے شاہکار جراثیم اتنی بڑی تعداد میں نہیں پائے جاتے(سرائیکیوں کا معاملہ پھر بھی تھوڑا بہت پنجابیوں سے ملتا جلتا ہے)۔۔۔۔۔

    ایک اور پیشہ، صنعت، شوق یا کچھ اور، جس میں اہلِ پنجاب انتہائی زرخیز واقع ہوئے ہیں وہ لوٹا سازی کی صنعت ہے۔۔۔۔۔ سیاست میں لوٹا سازی کا آغاز چھانگا مانگا سے نہیں ہوا تھا بلکہ اِس کی جڑیں ماضی میں بہت پیچھے تک گئی ہوئی ہیں۔۔۔۔۔ یونینسٹوں کا مسلم لیگی بننا اور تازہ خبر آئی اے، خضر ساڈا پائی اے تو ابھی ستر پچھتر سال پرانی ہی بات ہے۔۔۔۔۔

    لہٰذا کم و بیش تمام ہی مورخین اِس بات پر متفق ہیں کہ بُوٹ چٹائی اور خطہِ پنجاب کا آپس میں چولی دامن کا ساتھ ہے۔۔۔۔۔ البتہ ایک پہلو پر مورخین اور سائنسدان مزید تحقیق کا تقاضہ کرتے ہیں کہ یہ دھرتی سے غداری اور بیرونی حملہ آوروں کی کورنش بجا لانے کا حسین کیمیائی مُرکب اہلِ پنجاب کے خمیر کا حصہ کیسے بنا۔۔۔۔۔ آیا اِس کے پیچھے پنجاب کی مٹی و پانی کی تاثیر تھی یا آب و ہوا کا کمال تھا۔۔۔۔۔ واللہ اعلم بالصواب۔۔۔۔۔ ہوسکتا ہے کچھ دہائیوں میں یا کچھ صدیوں میں میڈیکل سائنس اتنی ترقی کر جائے اور اِس مسئلہِ بے غیرتی سے پردہ اٹھا دے۔۔۔۔۔

    ویسے مجھے کبھی کبھار بہت حیرت ہوتی ہے جب پنجابی مائنڈسَیٹ کا حامل شخص کسی دوسرے پاکستانی کو غدار کا لقب دیتا ہے یا حُب الوطنی پر لیکچر دیتا ہے۔۔۔۔۔

    خیر ایسا نہیں ہے کہ خطہِ پنجاب میں صرف وطن سے غداری اور حملہ آوروں کی غلامی کرنے والے شاہکار پائے جاتے ہیں۔۔۔۔۔ کچھ انہونے واقعات(ایکسیپشنل کیسسز) بھی یہاں وقوع پذیر ہوئے ہیں۔۔۔۔۔ بُلھے شاہ سے لیکر بھگت سنگھ تک، اور فیض سے لیکر عاصمہ جہانگیر تک، جیسے لوگ بھی اِسی دھرتی کے سپوت تھے۔۔۔۔۔

    جہاں تک گُل بخاری کی بات ہے تو مَیں گُل بخاری کو کافی عرصہ سے غائبانہ جانتا ہوں کیونکہ یہ میرے دوست ایم بخاری کی دوست ہے۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس پر گُل کے خیالات پڑھے ہیں مگر وہ عام لبرل قسم کے خیالات ہیں کوئی بہت ہی زیادہ خاص نہیں تھے۔۔۔۔۔ گُل کا مسئلہ نون سے ذرا ذرا محبت والا ہے۔۔۔۔۔ کچھ سال پہلے گُل نے کسی چینل کیلئے انگلش نیوز کاسٹر بننے کی کوشش بھی کی تھی مگر بات بن نہیں سکی تھی۔۔۔۔۔ خیر جب گُل بخاری پی کے پولیٹکس پر ہوتی تھی تو اُس وقت بہت اچھے لکھنے والے وہاں ہوتے تھے۔۔۔۔۔ یہ لوگ اگلے صفحات پر لکھتے تھے ڈسکس فورم پر نہیں۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس کا مالک تو میاں صاحب کا بہت بڑا حمایتی تھا۔۔۔۔۔ پھر شاید گُل بخاری نے عاصمہ جہانگیر پر کوئی مضمون لکھا تھا تو اُس مضمون پر کوئی اَن بن(لیگی مالک اور لبرل گروپ کے درمیان) ہوگئی تھی اور اُس پورے لبرل گروپ(ایم بخاری، گُل، ٹی کے، متزلزمان تارڑ وغیرہ) نے وہاں لکھنا ختم کردیا تھا۔۔۔۔۔ یوں پی کے پولیٹکس کا زوال شروع ہوا۔۔۔۔۔ پھر جگہ خالی دیکھ کر اپنے معزز بلاگر نے اپنی منجی وہاں بچھالی اور صبح شام کرپشن کرپشن کی کرخت بانگیں دینا شروع کردیں کہ پیپلز پارٹی کی حکومت تھی۔۔۔۔۔ ساتھ ساتھ دوسرے ممبران پر وطن سے غداری اور قادیانی ہونے کے فتوے بانٹنے شروع کردیے۔۔۔۔۔  پھر ایم بخاری کچھ سال بعد واپس آیا تھا اور کوشش کرنا چاہی تھی کہ پی کے پولیٹکس کو واپس بہتر بنایا جائے اور معزز بلاگر کو ذرا پٹا ڈال کر رکھا جائے مگر جی ایم(پی کے پولیٹکس کا مالک) آڑے آجاتا تھا، اُس کا کہنا تھا کہ کتے پالنے پڑتے ہیں ;-)   :cwl:   ;-) ۔۔۔۔۔

    ۔

    ۔

    پسِ تحریر۔۔۔۔۔

    البتہ اِس صفحہ کی ابتدائی سطر پر ایک شکوہ کرنا چاہوں گا کہ گُل بخاری کا نام عاصمہ جہانگیر کے نام ساتھ لکھنا میرے خیال میں عاصمہ بی بی کے ساتھ زیادتی ہے۔۔۔۔۔

    ذرا وقت گذرنے دیں۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    Zed
    Participant
    Offline
    • Professional
    #24
    نوٹ: پولیٹیکل کریکٹ نیس مجھے بھاتی نہیں لہٰذا مَیں ذرا کھل کر لکھنا چاہوں گا۔۔۔۔۔ گھوسٹ پروٹوکول صاحب۔۔۔۔۔ آپ ہوسکتا ہے کہ وقت کے اِس لمحہ کو اہلِ پنجاب کے رویہ میں تبدیلی کا نکتہِ آغاز سمجھتے ہوں مگر میرے خیال میں کچھ سالوں(دہائیوں) کی سیاسی حرکیات کا بغور مطالعہ کرنے کے بعد ہی یہ کہا جاسکتا ہے کیونکہ جہاں سے مَیں تاریخ کو دیکھتا ہوں وہاں سے بُوٹ چٹائی کا عظیم الشان تاریخی ورثہ، اہلِ پنجاب کے ماتھے کا جھومر نظر آتا ہے، چاہے وہ فوجی بوٹ ہوں یا گورے بوٹ، وسط ایشیائی مغل بوٹ ہوں یا افغانی و فارسی بوٹ۔۔۔۔۔ ہر سائز(قِسم) کے جُملہ بوٹ، بلا تفریق رنگ و نسل کے، اِس خطے کے لوگوں نے مکمل خشوع و خضوع کے ساتھ چاٹے اور چُومے گئے ہیں۔۔۔۔۔ میرا سمجھنا ہے کہ تاریخ کو یکسر بھول نہیں جانا چاہئے۔۔۔۔۔ یہ بھی یاد رکھنا چاہئے کہ پنجاب کی ہزاروں سال کی تاریخ میں آج تک صرف ایک شخصی حکمران ایسا آیا ہے جو پنجاب سے تھا، رنجیت سنگھ، ورنہ جس سُرور و کیف کے عالم میں، جس خود سُپردگی سے اہلِ پنجاب نے اپنے آپ کو بیرونی حملہ آوروں کے سامنے پیش کیا ہے(اور ایسا پیش کیا کہ عزت لوٹنے آنے والے حملہ آوروں کے دل بھی موہ لئے اور وہ بھی بے اختیار کہہ اُٹھے کہ یہ ہوتی ہے مارشل رَیس) وہ بے غیرتی اور فطری غلامی کی تاریخ میں سُنہرے الفاظ سے لکھے جانے کے لائق ہے۔۔۔۔۔ آپ کو اِس اعلیٰ درجہ کی سرِ خم جی حضوری خطہِ پنجاب کے علاوہ شاید ہی کہیں اور نظر آئے۔۔۔۔۔ ورنہ سِندھی حُروں اور تالپوروں کی انگریز سے مزاحمت ہو یا پٹھانوں کی انگریزوں سے جنگیں ہو یا سرائیکی نواب مظفر کا سکندرِ اعظم سے لڑنا ہو، عطیہ خداوندی کی دیگر قومیتوں اور خطوں میں غلامی کے ایسے شاہکار جراثیم اتنی بڑی تعداد میں نہیں پائے جاتے(سرائیکیوں کا معاملہ پھر بھی تھوڑا بہت پنجابیوں سے ملتا جلتا ہے)۔۔۔۔۔ ایک اور پیشہ، صنعت، شوق یا کچھ اور، جس میں اہلِ پنجاب انتہائی زرخیز واقع ہوئے ہیں وہ لوٹا سازی کی صنعت ہے۔۔۔۔۔ سیاست میں لوٹا سازی کا آغاز چھانگا مانگا سے نہیں ہوا تھا بلکہ اِس کی جڑیں ماضی میں بہت پیچھے تک گئی ہوئی ہیں۔۔۔۔۔ یونینسٹوں کا مسلم لیگی بننا اور تازہ خبر آئی اے، خضر ساڈا پائی اے تو ابھی ستر پچھتر سال پرانی ہی بات ہے۔۔۔۔۔ لہٰذا کم و بیش تمام ہی مورخین اِس بات پر متفق ہیں کہ بُوٹ چٹائی اور خطہِ پنجاب کا آپس میں چولی دامن کا ساتھ ہے۔۔۔۔۔ البتہ ایک پہلو پر مورخین اور سائنسدان مزید تحقیق کا تقاضہ کرتے ہیں کہ یہ دھرتی سے غداری اور بیرونی حملہ آوروں کی کورنش بجا لانے کا حسین کیمیائی مُرکب اہلِ پنجاب کے خمیر کا حصہ کیسے بنا۔۔۔۔۔ آیا اِس کے پیچھے پنجاب کی مٹی و پانی کی تاثیر تھی یا آب و ہوا کا کمال تھا۔۔۔۔۔ واللہ اعلم بالصواب۔۔۔۔۔ ہوسکتا ہے کچھ دہائیوں میں یا کچھ صدیوں میں میڈیکل سائنس اتنی ترقی کر جائے اور اِس مسئلہِ بے غیرتی سے پردہ اٹھا دے۔۔۔۔۔ ویسے مجھے کبھی کبھار بہت حیرت ہوتی ہے جب پنجابی مائنڈسَیٹ کا حامل شخص کسی دوسرے پاکستانی کو غدار کا لقب دیتا ہے یا حُب الوطنی پر لیکچر دیتا ہے۔۔۔۔۔ خیر ایسا نہیں ہے کہ خطہِ پنجاب میں صرف وطن سے غداری اور حملہ آوروں کی غلامی کرنے والے شاہکار پائے جاتے ہیں۔۔۔۔۔ کچھ انہونے واقعات(ایکسیپشنل کیسسز) بھی یہاں وقوع پذیر ہوئے ہیں۔۔۔۔۔ بُلھے شاہ سے لیکر بھگت سنگھ تک، اور فیض سے لیکر عاصمہ جہانگیر تک، جیسے لوگ بھی اِسی دھرتی کے سپوت تھے۔۔۔۔۔ جہاں تک گُل بخاری کی بات ہے تو مَیں گُل بخاری کو کافی عرصہ سے غائبانہ جانتا ہوں کیونکہ یہ میرے دوست ایم بخاری کی دوست ہے۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس پر گُل کے خیالات پڑھے ہیں مگر وہ عام لبرل قسم کے خیالات ہیں کوئی بہت ہی زیادہ خاص نہیں تھے۔۔۔۔۔ گُل کا مسئلہ نون سے ذرا ذرا محبت والا ہے۔۔۔۔۔ کچھ سال پہلے گُل نے کسی چینل کیلئے انگلش نیوز کاسٹر بننے کی کوشش بھی کی تھی مگر بات بن نہیں سکی تھی۔۔۔۔۔ خیر جب گُل بخاری پی کے پولیٹکس پر ہوتی تھی تو اُس وقت بہت اچھے لکھنے والے وہاں ہوتے تھے۔۔۔۔۔ یہ لوگ اگلے صفحات پر لکھتے تھے ڈسکس فورم پر نہیں۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس کا مالک تو میاں صاحب کا بہت بڑا حمایتی تھا۔۔۔۔۔ پھر شاید گُل بخاری نے عاصمہ جہانگیر پر کوئی مضمون لکھا تھا تو اُس مضمون پر کوئی اَن بن(لیگی مالک اور لبرل گروپ کے درمیان) ہوگئی تھی اور اُس پورے لبرل گروپ(ایم بخاری، گُل، ٹی کے، متزلزمان تارڑ وغیرہ) نے وہاں لکھنا ختم کردیا تھا۔۔۔۔۔ یوں پی کے پولیٹکس کا زوال شروع ہوا۔۔۔۔۔ پھر جگہ خالی دیکھ کر اپنے معزز بلاگر نے اپنی منجی وہاں بچھالی اور صبح شام کرپشن کرپشن کی کرخت بانگیں دینا شروع کردیں کہ پیپلز پارٹی کی حکومت تھی۔۔۔۔۔ ساتھ ساتھ دوسرے ممبران پر وطن سے غداری اور قادیانی ہونے کے فتوے بانٹنے شروع کردیے۔۔۔۔۔ پھر ایم بخاری کچھ سال بعد واپس آیا تھا اور کوشش کرنا چاہی تھی کہ پی کے پولیٹکس کو واپس بہتر بنایا جائے اور معزز بلاگر کو ذرا پٹا ڈال کر رکھا جائے مگر جی ایم(پی کے پولیٹکس کا مالک) آڑے آجاتا تھا، اُس کا کہنا تھا کہ کتے پالنے پڑتے ہیں ;-) :cwl: ;-) ۔۔۔۔۔ ۔ ۔ پسِ تحریر۔۔۔۔۔ البتہ اِس صفحہ کی ابتدائی سطر پر ایک شکوہ کرنا چاہوں گا کہ گُل بخاری کا نام عاصمہ جہانگیر کے نام ساتھ لکھنا میرے خیال میں عاصمہ بی بی کے ساتھ زیادتی ہے۔۔۔۔۔ ذرا وقت گذرنے دیں۔۔۔۔۔

    :clap: :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:   :clap:

    پنجاب اور گل بخاری پر انتہائی مدلل تحریر

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    shahidabassi
    Participant
    Offline
    • Expert
    #25
    نوٹ: پولیٹیکل کریکٹ نیس مجھے بھاتی نہیں لہٰذا مَیں ذرا کھل کر لکھنا چاہوں گا۔۔۔۔۔ گھوسٹ پروٹوکول صاحب۔۔۔۔۔ آپ ہوسکتا ہے کہ وقت کے اِس لمحہ کو اہلِ پنجاب کے رویہ میں تبدیلی کا نکتہِ آغاز سمجھتے ہوں مگر میرے خیال میں کچھ سالوں(دہائیوں) کی سیاسی حرکیات کا بغور مطالعہ کرنے کے بعد ہی یہ کہا جاسکتا ہے کیونکہ جہاں سے مَیں تاریخ کو دیکھتا ہوں وہاں سے بُوٹ چٹائی کا عظیم الشان تاریخی ورثہ، اہلِ پنجاب کے ماتھے کا جھومر نظر آتا ہے، چاہے وہ فوجی بوٹ ہوں یا گورے بوٹ، وسط ایشیائی مغل بوٹ ہوں یا افغانی و فارسی بوٹ۔۔۔۔۔ ہر سائز(قِسم) کے جُملہ بوٹ، بلا تفریق رنگ و نسل کے، اِس خطے کے لوگوں نے مکمل خشوع و خضوع کے ساتھ چاٹے اور چُومے گئے ہیں۔۔۔۔۔ میرا سمجھنا ہے کہ تاریخ کو یکسر بھول نہیں جانا چاہئے۔۔۔۔۔ یہ بھی یاد رکھنا چاہئے کہ پنجاب کی ہزاروں سال کی تاریخ میں آج تک صرف ایک شخصی حکمران ایسا آیا ہے جو پنجاب سے تھا، رنجیت سنگھ، ورنہ جس سُرور و کیف کے عالم میں، جس خود سُپردگی سے اہلِ پنجاب نے اپنے آپ کو بیرونی حملہ آوروں کے سامنے پیش کیا ہے(اور ایسا پیش کیا کہ عزت لوٹنے آنے والے حملہ آوروں کے دل بھی موہ لئے اور وہ بھی بے اختیار کہہ اُٹھے کہ یہ ہوتی ہے مارشل رَیس) وہ بے غیرتی اور فطری غلامی کی تاریخ میں سُنہرے الفاظ سے لکھے جانے کے لائق ہے۔۔۔۔۔ آپ کو اِس اعلیٰ درجہ کی سرِ خم جی حضوری خطہِ پنجاب کے علاوہ شاید ہی کہیں اور نظر آئے۔۔۔۔۔ ورنہ سِندھی حُروں اور تالپوروں کی انگریز سے مزاحمت ہو یا پٹھانوں کی انگریزوں سے جنگیں ہو یا سرائیکی نواب مظفر کا سکندرِ اعظم سے لڑنا ہو، عطیہ خداوندی کی دیگر قومیتوں اور خطوں میں غلامی کے ایسے شاہکار جراثیم اتنی بڑی تعداد میں نہیں پائے جاتے(سرائیکیوں کا معاملہ پھر بھی تھوڑا بہت پنجابیوں سے ملتا جلتا ہے)۔۔۔۔۔ ایک اور پیشہ، صنعت، شوق یا کچھ اور، جس میں اہلِ پنجاب انتہائی زرخیز واقع ہوئے ہیں وہ لوٹا سازی کی صنعت ہے۔۔۔۔۔ سیاست میں لوٹا سازی کا آغاز چھانگا مانگا سے نہیں ہوا تھا بلکہ اِس کی جڑیں ماضی میں بہت پیچھے تک گئی ہوئی ہیں۔۔۔۔۔ یونینسٹوں کا مسلم لیگی بننا اور تازہ خبر آئی اے، خضر ساڈا پائی اے تو ابھی ستر پچھتر سال پرانی ہی بات ہے۔۔۔۔۔ لہٰذا کم و بیش تمام ہی مورخین اِس بات پر متفق ہیں کہ بُوٹ چٹائی اور خطہِ پنجاب کا آپس میں چولی دامن کا ساتھ ہے۔۔۔۔۔ البتہ ایک پہلو پر مورخین اور سائنسدان مزید تحقیق کا تقاضہ کرتے ہیں کہ یہ دھرتی سے غداری اور بیرونی حملہ آوروں کی کورنش بجا لانے کا حسین کیمیائی مُرکب اہلِ پنجاب کے خمیر کا حصہ کیسے بنا۔۔۔۔۔ آیا اِس کے پیچھے پنجاب کی مٹی و پانی کی تاثیر تھی یا آب و ہوا کا کمال تھا۔۔۔۔۔ واللہ اعلم بالصواب۔۔۔۔۔ ہوسکتا ہے کچھ دہائیوں میں یا کچھ صدیوں میں میڈیکل سائنس اتنی ترقی کر جائے اور اِس مسئلہِ بے غیرتی سے پردہ اٹھا دے۔۔۔۔۔ ویسے مجھے کبھی کبھار بہت حیرت ہوتی ہے جب پنجابی مائنڈسَیٹ کا حامل شخص کسی دوسرے پاکستانی کو غدار کا لقب دیتا ہے یا حُب الوطنی پر لیکچر دیتا ہے۔۔۔۔۔ خیر ایسا نہیں ہے کہ خطہِ پنجاب میں صرف وطن سے غداری اور حملہ آوروں کی غلامی کرنے والے شاہکار پائے جاتے ہیں۔۔۔۔۔ کچھ انہونے واقعات(ایکسیپشنل کیسسز) بھی یہاں وقوع پذیر ہوئے ہیں۔۔۔۔۔ بُلھے شاہ سے لیکر بھگت سنگھ تک، اور فیض سے لیکر عاصمہ جہانگیر تک، جیسے لوگ بھی اِسی دھرتی کے سپوت تھے۔۔۔۔۔ جہاں تک گُل بخاری کی بات ہے تو مَیں گُل بخاری کو کافی عرصہ سے غائبانہ جانتا ہوں کیونکہ یہ میرے دوست ایم بخاری کی دوست ہے۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس پر گُل کے خیالات پڑھے ہیں مگر وہ عام لبرل قسم کے خیالات ہیں کوئی بہت ہی زیادہ خاص نہیں تھے۔۔۔۔۔ گُل کا مسئلہ نون سے ذرا ذرا محبت والا ہے۔۔۔۔۔ کچھ سال پہلے گُل نے کسی چینل کیلئے انگلش نیوز کاسٹر بننے کی کوشش بھی کی تھی مگر بات بن نہیں سکی تھی۔۔۔۔۔ خیر جب گُل بخاری پی کے پولیٹکس پر ہوتی تھی تو اُس وقت بہت اچھے لکھنے والے وہاں ہوتے تھے۔۔۔۔۔ یہ لوگ اگلے صفحات پر لکھتے تھے ڈسکس فورم پر نہیں۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس کا مالک تو میاں صاحب کا بہت بڑا حمایتی تھا۔۔۔۔۔ پھر شاید گُل بخاری نے عاصمہ جہانگیر پر کوئی مضمون لکھا تھا تو اُس مضمون پر کوئی اَن بن(لیگی مالک اور لبرل گروپ کے درمیان) ہوگئی تھی اور اُس پورے لبرل گروپ(ایم بخاری، گُل، ٹی کے، متزلزمان تارڑ وغیرہ) نے وہاں لکھنا ختم کردیا تھا۔۔۔۔۔ یوں پی کے پولیٹکس کا زوال شروع ہوا۔۔۔۔۔ پھر جگہ خالی دیکھ کر اپنے معزز بلاگر نے اپنی منجی وہاں بچھالی اور صبح شام کرپشن کرپشن کی کرخت بانگیں دینا شروع کردیں کہ پیپلز پارٹی کی حکومت تھی۔۔۔۔۔ ساتھ ساتھ دوسرے ممبران پر وطن سے غداری اور قادیانی ہونے کے فتوے بانٹنے شروع کردیے۔۔۔۔۔ پھر ایم بخاری کچھ سال بعد واپس آیا تھا اور کوشش کرنا چاہی تھی کہ پی کے پولیٹکس کو واپس بہتر بنایا جائے اور معزز بلاگر کو ذرا پٹا ڈال کر رکھا جائے مگر جی ایم(پی کے پولیٹکس کا مالک) آڑے آجاتا تھا، اُس کا کہنا تھا کہ کتے پالنے پڑتے ہیں ;-) :cwl: ;-) ۔۔۔۔۔ ۔ ۔ پسِ تحریر۔۔۔۔۔ البتہ اِس صفحہ کی ابتدائی سطر پر ایک شکوہ کرنا چاہوں گا کہ گُل بخاری کا نام عاصمہ جہانگیر کے نام ساتھ لکھنا میرے خیال میں عاصمہ بی بی کے ساتھ زیادتی ہے۔۔۔۔۔ ذرا وقت گذرنے دیں۔۔۔۔۔

    سانوں کی! ارائیں تے سُنیا اے ویسے ای شام توں آئے سن
    تساں جانو تے سلیم رضا باواجی جانن۔

    :lol: :lol:

    Bawa

    SaleemRaza

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    Bawa
    Participant
    Offline
    • Expert
    #26
    سانوں کی! ارائیں تے سُنیا اے ویسے ای شام توں آئے سن تساں جانو تے سلیم رضا باواجی جانن۔ :lol: :lol: Bawa SaleemRaza

    شاہد عباسی بھیا

    اگر کوئی فکری بیوہ اپنی پیدائش کے وقت بہت ہی چھوٹی رہ جانے کا الزام بھی پنجابیوں پر لگا دے تو کیا اسکی اس کریکٹ نیس پر بھی یقین کر لیا جائے؟

    آپ بھی ذرا کھل کر لکھیں

    :bigsmile: :lol: :hilar:

    Ghost Protocol
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #27
    نوٹ: پولیٹیکل کریکٹ نیس مجھے بھاتی نہیں لہٰذا مَیں ذرا کھل کر لکھنا چاہوں گا۔۔۔۔۔ گھوسٹ پروٹوکول صاحب۔۔۔۔۔ آپ ہوسکتا ہے کہ وقت کے اِس لمحہ کو اہلِ پنجاب کے رویہ میں تبدیلی کا نکتہِ آغاز سمجھتے ہوں مگر میرے خیال میں کچھ سالوں(دہائیوں) کی سیاسی حرکیات کا بغور مطالعہ کرنے کے بعد ہی یہ کہا جاسکتا ہے کیونکہ جہاں سے مَیں تاریخ کو دیکھتا ہوں وہاں سے بُوٹ چٹائی کا عظیم الشان تاریخی ورثہ، اہلِ پنجاب کے ماتھے کا جھومر نظر آتا ہے، چاہے وہ فوجی بوٹ ہوں یا گورے بوٹ، وسط ایشیائی مغل بوٹ ہوں یا افغانی و فارسی بوٹ۔۔۔۔۔ ہر سائز(قِسم) کے جُملہ بوٹ، بلا تفریق رنگ و نسل کے، اِس خطے کے لوگوں نے مکمل خشوع و خضوع کے ساتھ چاٹے اور چُومے گئے ہیں۔۔۔۔۔ میرا سمجھنا ہے کہ تاریخ کو یکسر بھول نہیں جانا چاہئے۔۔۔۔۔ یہ بھی یاد رکھنا چاہئے کہ پنجاب کی ہزاروں سال کی تاریخ میں آج تک صرف ایک شخصی حکمران ایسا آیا ہے جو پنجاب سے تھا، رنجیت سنگھ، ورنہ جس سُرور و کیف کے عالم میں، جس خود سُپردگی سے اہلِ پنجاب نے اپنے آپ کو بیرونی حملہ آوروں کے سامنے پیش کیا ہے(اور ایسا پیش کیا کہ عزت لوٹنے آنے والے حملہ آوروں کے دل بھی موہ لئے اور وہ بھی بے اختیار کہہ اُٹھے کہ یہ ہوتی ہے مارشل رَیس) وہ بے غیرتی اور فطری غلامی کی تاریخ میں سُنہرے الفاظ سے لکھے جانے کے لائق ہے۔۔۔۔۔ آپ کو اِس اعلیٰ درجہ کی سرِ خم جی حضوری خطہِ پنجاب کے علاوہ شاید ہی کہیں اور نظر آئے۔۔۔۔۔ ورنہ سِندھی حُروں اور تالپوروں کی انگریز سے مزاحمت ہو یا پٹھانوں کی انگریزوں سے جنگیں ہو یا سرائیکی نواب مظفر کا سکندرِ اعظم سے لڑنا ہو، عطیہ خداوندی کی دیگر قومیتوں اور خطوں میں غلامی کے ایسے شاہکار جراثیم اتنی بڑی تعداد میں نہیں پائے جاتے(سرائیکیوں کا معاملہ پھر بھی تھوڑا بہت پنجابیوں سے ملتا جلتا ہے)۔۔۔۔۔ ایک اور پیشہ، صنعت، شوق یا کچھ اور، جس میں اہلِ پنجاب انتہائی زرخیز واقع ہوئے ہیں وہ لوٹا سازی کی صنعت ہے۔۔۔۔۔ سیاست میں لوٹا سازی کا آغاز چھانگا مانگا سے نہیں ہوا تھا بلکہ اِس کی جڑیں ماضی میں بہت پیچھے تک گئی ہوئی ہیں۔۔۔۔۔ یونینسٹوں کا مسلم لیگی بننا اور تازہ خبر آئی اے، خضر ساڈا پائی اے تو ابھی ستر پچھتر سال پرانی ہی بات ہے۔۔۔۔۔ لہٰذا کم و بیش تمام ہی مورخین اِس بات پر متفق ہیں کہ بُوٹ چٹائی اور خطہِ پنجاب کا آپس میں چولی دامن کا ساتھ ہے۔۔۔۔۔ البتہ ایک پہلو پر مورخین اور سائنسدان مزید تحقیق کا تقاضہ کرتے ہیں کہ یہ دھرتی سے غداری اور بیرونی حملہ آوروں کی کورنش بجا لانے کا حسین کیمیائی مُرکب اہلِ پنجاب کے خمیر کا حصہ کیسے بنا۔۔۔۔۔ آیا اِس کے پیچھے پنجاب کی مٹی و پانی کی تاثیر تھی یا آب و ہوا کا کمال تھا۔۔۔۔۔ واللہ اعلم بالصواب۔۔۔۔۔ ہوسکتا ہے کچھ دہائیوں میں یا کچھ صدیوں میں میڈیکل سائنس اتنی ترقی کر جائے اور اِس مسئلہِ بے غیرتی سے پردہ اٹھا دے۔۔۔۔۔ ویسے مجھے کبھی کبھار بہت حیرت ہوتی ہے جب پنجابی مائنڈسَیٹ کا حامل شخص کسی دوسرے پاکستانی کو غدار کا لقب دیتا ہے یا حُب الوطنی پر لیکچر دیتا ہے۔۔۔۔۔ خیر ایسا نہیں ہے کہ خطہِ پنجاب میں صرف وطن سے غداری اور حملہ آوروں کی غلامی کرنے والے شاہکار پائے جاتے ہیں۔۔۔۔۔ کچھ انہونے واقعات(ایکسیپشنل کیسسز) بھی یہاں وقوع پذیر ہوئے ہیں۔۔۔۔۔ بُلھے شاہ سے لیکر بھگت سنگھ تک، اور فیض سے لیکر عاصمہ جہانگیر تک، جیسے لوگ بھی اِسی دھرتی کے سپوت تھے۔۔۔۔۔ جہاں تک گُل بخاری کی بات ہے تو مَیں گُل بخاری کو کافی عرصہ سے غائبانہ جانتا ہوں کیونکہ یہ میرے دوست ایم بخاری کی دوست ہے۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس پر گُل کے خیالات پڑھے ہیں مگر وہ عام لبرل قسم کے خیالات ہیں کوئی بہت ہی زیادہ خاص نہیں تھے۔۔۔۔۔ گُل کا مسئلہ نون سے ذرا ذرا محبت والا ہے۔۔۔۔۔ کچھ سال پہلے گُل نے کسی چینل کیلئے انگلش نیوز کاسٹر بننے کی کوشش بھی کی تھی مگر بات بن نہیں سکی تھی۔۔۔۔۔ خیر جب گُل بخاری پی کے پولیٹکس پر ہوتی تھی تو اُس وقت بہت اچھے لکھنے والے وہاں ہوتے تھے۔۔۔۔۔ یہ لوگ اگلے صفحات پر لکھتے تھے ڈسکس فورم پر نہیں۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس کا مالک تو میاں صاحب کا بہت بڑا حمایتی تھا۔۔۔۔۔ پھر شاید گُل بخاری نے عاصمہ جہانگیر پر کوئی مضمون لکھا تھا تو اُس مضمون پر کوئی اَن بن(لیگی مالک اور لبرل گروپ کے درمیان) ہوگئی تھی اور اُس پورے لبرل گروپ(ایم بخاری، گُل، ٹی کے، متزلزمان تارڑ وغیرہ) نے وہاں لکھنا ختم کردیا تھا۔۔۔۔۔ یوں پی کے پولیٹکس کا زوال شروع ہوا۔۔۔۔۔ پھر جگہ خالی دیکھ کر اپنے معزز بلاگر نے اپنی منجی وہاں بچھالی اور صبح شام کرپشن کرپشن کی کرخت بانگیں دینا شروع کردیں کہ پیپلز پارٹی کی حکومت تھی۔۔۔۔۔ ساتھ ساتھ دوسرے ممبران پر وطن سے غداری اور قادیانی ہونے کے فتوے بانٹنے شروع کردیے۔۔۔۔۔ پھر ایم بخاری کچھ سال بعد واپس آیا تھا اور کوشش کرنا چاہی تھی کہ پی کے پولیٹکس کو واپس بہتر بنایا جائے اور معزز بلاگر کو ذرا پٹا ڈال کر رکھا جائے مگر جی ایم(پی کے پولیٹکس کا مالک) آڑے آجاتا تھا، اُس کا کہنا تھا کہ کتے پالنے پڑتے ہیں ;-) :cwl: ;-) ۔۔۔۔۔ ۔ ۔ پسِ تحریر۔۔۔۔۔ البتہ اِس صفحہ کی ابتدائی سطر پر ایک شکوہ کرنا چاہوں گا کہ گُل بخاری کا نام عاصمہ جہانگیر کے نام ساتھ لکھنا میرے خیال میں عاصمہ بی بی کے ساتھ زیادتی ہے۔۔۔۔۔ ذرا وقت گذرنے دیں۔۔۔۔۔

    بلیک شیپ صاحب،
    آپ کی یہ تحریر تو گویا اس شعر کی تصویر ہے

    اگرچہ بت ہیں جماعت کی آستینوں میں
    مجھے ہے حکم اذاں، لا الہٰ الا اللہ​

    :cwl: :cwl:   :cwl:   :cwl:

    میرا تبصرہ گل بخاری تک محدود رہے گا

    نہ جانے کس لیے امیدوار بیٹھا ہوں

    اک ایسی راہ پہ جو تیری رہ گزر بھی نہیں

    SaleemRaza
    Participant
    Offline
    • Expert
    #28
    سانوں کی! ارائیں تے سُنیا اے ویسے ای شام توں آئے سن تساں جانو تے سلیم رضا باواجی جانن۔ :lol: :lol: Bawa SaleemRaza

    مجھے بھی لگتا ہے ۔آپ شام سے آئے تھے اگر دن چڑھے آتے تو شائید پنجاب کے حالات ذرا مختلف ہوتے اور اج یہ طعنے نہ سننے پڑھتے   ۔۔۔

    :cry: :cry:

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    Zed
    Participant
    Offline
    • Professional
    #29
    سانوں کی! ارائیں تے سُنیا اے ویسے ای شام توں آئے سن تساں جانو تے سلیم رضا باواجی جانن۔ :lol: :lol: Bawa SaleemRaza

    میرا ایک آرائیں دوست چند سال پہلے فلسطین اور اسرائیل گھومنے پھرنے گیا۔ وہاں سب سے زیادہ تصویریں اس نے اریحا نامی ایک شہر میں کھنچوائی اور اس کی وجہ یہ بتائی کہ اس کے ابّا و اجداد کا تعلق اس شہر سے ہے اور وہ سنہ ۷۱۲ میں محمد بن قاسم کے ساتھ ہجرت کر کے ہندوستان آئے تھے۔ بقول اس کے آرائیں نام بھی اسی شہر کی مناسبت سے ہے۔

    کہتے ہیں Jericho اریحا کو انگریزی زبان میں

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    BlackSheep
    Participant
    Offline
    • Professional
    #30
    میرا ایک آرائیں دوست چند سال پہلے فلسطین اور اسرائیل گھومنے پھرنے گیا۔ وہاں سب سے زیادہ تصویریں اس نے اریحا نامی ایک شہر میں کھنچوائی اور اس کی وجہ یہ بتائی کہ اس کے ابّا و اجداد کا تعلق اس شہر سے ہے اور وہ سنہ ۷۱۲ میں محمد بن قاسم کے ساتھ ہجرت کر کے ہندوستان آئے تھے۔ بقول اس کے آرائیں نام بھی اسی شہر کی مناسبت سے ہے۔
     اریحا کو انگریزی زبان میں
     Jericho
    کہتے ہیں

    مجھے تو لگتا تھا کہ آرائیں راجپوت ذات سے ہیں۔۔۔۔۔

    Zed
    Participant
    Offline
    • Professional
    #31
    مجھے تو لگتا تھا کہ آرائیں راجپوت ذات سے ہیں۔۔۔۔۔

    میرےخیال میں آرائیں یہ نہیں مانتے۔ وہ راجپوتوں کے القابات جیسے راجہ، رانا وغیرہ نہیں اپناتے۔

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    BlackSheep
    Participant
    Offline
    • Professional
    #32
    میرا تبصرہ گل بخاری تک محدود رہے گا

    ;-)   :cwl:   ;-)

    ایسا آساں نہیں حق پرست ہونا۔۔۔۔۔

    دِل میں طاقت، جگر میں حال کہاں۔۔۔۔۔

    ۔

    ۔

    ورنہ قمیض پر روپے دو روپے کے پتنگ والے بَیج تو کوئی بھی لگا سکتا ہے۔۔۔۔۔

    :cwl:   ;-)   :cwl:

    shahidabassi
    Participant
    Offline
    • Expert
    #33
    مجھے تو لگتا تھا کہ آرائیں راجپوت ذات سے ہیں۔۔۔۔۔

    جی نہیں ہمیشہ سے ایک الگ ذات تھی اور پنجاب کی دو بڑی ذاتوں میں سے ایک بتائی جاتی ہے ۔ جٹ گجر اور راجپوت تو سکھوں اور مسلمانوں میں دونوں طرف پائی جاتی ہیں لیکن میری اطلاع کے مطابق ارائیں صرف مسلمانوں میں ہی ہیں۔ ویسے آپ کے انہیں راجپوتوں کا حصہ بتانے کے بعد میں نے آج ابھی وکی پیڈیا پر پہلی دفعہ دیکھا کہ واقعی کچھ لوگ ایسا کلیم کرتے ہیں۔ مجھے خود ذات وغیرہ میں دلچسپی نہی رہی لیکن یہاں ایک جاننے والے صاحب ارائیوں پر کافی کتابیں لئے پھر رہے ہوتے ہیں۔ ان کے مطابق ان کتابوں میں تو یہی لکھا ہے کہ یہ شام سے آئے تھے۔ پنجاب کی یہ چاروں ذاتیں بیسیکلی چھوٹے زمیندار تھے۔

    Bawa
    Participant
    Offline
    • Expert
    #34
    مجھے بھی لگتا ہے ۔آپ شام سے آئے تھے اگر دن چڑھے آتے تو شائید پنجاب کے حالات ذرا مختلف ہوتے اور اج یہ طعنے نہ سننے پڑھتے ۔۔۔ :cry: :cry:

    رضا بھائی

    آپ ٹھیک کہہ رہے ہیں، وہ شام کو ہی آئے ہیں اور شام سے ہی آئے ہیں

    شام والے ابھی تک انکے گناہوں کا کفارہ ادا کر رہے ہیں

    :hilar: :hilar:   :hilar:

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    Bawa
    Participant
    Offline
    • Expert
    #35
    میرےخیال میں آرائیں یہ نہیں مانتے۔ وہ راجپوتوں کے القابات جیسے راجہ، رانا وغیرہ نہیں اپناتے۔

    زیڈ بھائی

    آپکی بات درست لگتی ہے

    آرائیں راجپوت ہوتے تو ان میں دوسرے راجپوتوں کی طرح مسلم اور ہندو دونوں مذھب کے لوگ پائے جاتے جبکہ آرائیوں میں آپکو کوئی غیر مسلم نہیں ملے گا

    Bawa
    Participant
    Offline
    • Expert
    #36
    میرا ایک آرائیں دوست چند سال پہلے فلسطین اور اسرائیل گھومنے پھرنے گیا۔ وہاں سب سے زیادہ تصویریں اس نے اریحا نامی ایک شہر میں کھنچوائی اور اس کی وجہ یہ بتائی کہ اس کے ابّا و اجداد کا تعلق اس شہر سے ہے اور وہ سنہ ۷۱۲ میں محمد بن قاسم کے ساتھ ہجرت کر کے ہندوستان آئے تھے۔ بقول اس کے آرائیں نام بھی اسی شہر کی مناسبت سے ہے۔ کہتے ہیں Jericho اریحا کو انگریزی زبان میں

    زیڈ بھائی

    لگتا ہے آپکے دوست کے ساتھ ہاتھ ہوگیا ہے

    :)

    وہ فلسطین اور اسرائیل میں تصویریں بنوا کر آگیا ہے جبکہ اریحا شام کا ایک شہر ہے

    Zed
    Participant
    Offline
    • Professional
    #37
    زیڈ بھائی لگتا ہے آپکے دوست کے ساتھ ہاتھ ہوگیا ہے :) وہ فلسطین اور اسرائیل میں تصویریں بنوا کر آگیا ہے جبکہ اریحا شام کا ایک شہر ہے

    :bigsmile: :bigsmile:

    باوا جی

    اریحا شہر محمد بن قاسم کے دور میں اسلامی خلافت کے صوبہ الشام کا حصہ ضرور تھا مگر آج کل فلسطین کے مغربی کنارے کا حصہ ہے۔ یہ اردن اور فلسطین کی سرحد پر واقع ہے، اس پر اسرائیل اور اردن دونوں حکمرانی کر چکے ہیں۔

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    Bawa
    Participant
    Offline
    • Expert
    #38
    :bigsmile: :bigsmile: باوا جی اریحا شہر محمد بن قاسم کے دور میں اسلامی خلافت کے صوبہ الشام کا حصہ ضرور تھا مگر آج کل فلسطین کے مغربی کنارے کا حصہ ہے۔ یہ اردن اور فلسطین کی سرحد پر واقع ہے، اس پر اسرائیل اور اردن دونوں حکمرانی کر چکے ہیں۔

    بہت شکریہ زیڈ بھائی

    مجھے تو ابھی بھی اریحا شام کے نقشے میں ہی نظر آ رہا ہے۔ یہ علاقہ تو فلسطین اور اسرائیل سے بہت دور لگتا ہے

    اس شہر کی تاریخ میں بھی یہی لکھا ہۓ کہ اس شہر کے چھ ہزار فوجی محمد بن قاسم کے ساتھ سندھ گئے تھے جو اب انڈیا میں آرائیں کی شناخت سے پہچانے جاتے ہیں

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ariha

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    Zed
    Participant
    Offline
    • Professional
    #39
    <sup>

    </sup>

    بہت شکریہ زیڈ بھائی مجھے تو ابھی بھی اریحا شام کے نقشے میں ہی نظر آ رہا ہے۔ یہ علاقہ تو فلسطین اور اسرائیل سے بہت دور لگتا ہے اس شہر کی تاریخ میں بھی یہی لکھا ہۓ کہ اس شہر کے چھ ہزار فوجی محمد بن قاسم کے ساتھ سندھ گئے تھے جو اب انڈیا میں آرائیں کی شناخت سے پہچانے جاتے ہیں https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ariha

    باوا جی

    تاریخی اہمیت کا حامل شہر اریحا یہ ہے

    موجودہ شام کا قصبہ اریحا اتنی تاریخی اہمیت کا حامل نہیں اور شاید محمد بن قاسم کے دور کے بہت بعد آباد ہوا تھا۔

    Jericho, by then named “Ariha” in Arabic variation, became part of Jund Filastin (“Military District of Palestine”), part of the larger province of Bilad al-Sham. The Arab Muslim historian Musa b. ‘Uqba (died 758) recorded that caliph Umar ibn al-Khattabexiled the Jews and Christians of Khaybar to Jericho (and Tayma).[52]

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
    BlackSheep
    Participant
    Offline
    • Professional
    #40
    گُل بخاری کا عاصمہ جہانگیر پر یہ مضمون تھا۔۔۔۔۔ یہ مضمون ایک ممبر کی بلاگ پوسٹ کا جواب تھا۔۔۔۔۔ مضمون کا ابتدائیہ اور اختتامیہ ایم بخاری نے لکھا ہے(ویسے ایم بخاری کو ماضی میں پڑھنے والے بخوبی اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہ کس نے لکھا ہوگا ;-) ) اور ریسرچ گُل بخاری کی ہے۔۔۔۔۔ ضروری نہیں کہ ہر کوئی عاصمہ جہانگیر کے خیالات سے متفق ہو لیکن یہ کافی اچھا مضمون ہے اِس لئے سوچا یہاں واپس لگاؤں۔۔۔۔۔

    نوٹ: اِس مضمون میں بہت سارے ہائپر لنکس ہیں مگر چونکہ پی کے پولیٹکس کے جس حصہ میں یہ مضمون شائع کیا گیا تھا وہ اب کارگر نہیں رہا اور یہ مضمون میری ای میل میں پڑا ہوا تھا، لہٰذا وہ ہائپر لنکس اِس وقت نہیں لگا سکتا، معذرت۔۔۔۔۔

    اور آئین کی شقوں باسٹھ تریسٹھ کے تحت میاں صاحب کی نااہلی کے بعد اِس مضمون میں عاصمہ جہانگیر کے حوالے سے جو خدشات اٹھائے گئے تھے وہ سچ ہی ثابت ہوئے۔۔۔۔۔

    In response to fellow pkpolitics blogger Akhtar11 ’s post.

    As we celebrate the victory of a free judiciary in nullifying the NRO, it is extremely important to remain ever-vigilant and make sure no other secret backdoors are creaking open behind our backs while we brick up the demolished façade of our constitution.

    And that’s exactly where Asma Jahangir comes in. Her argument is not that the NRO should not have been nullified. Her stance is not against the Supreme Court. She is not defending Zardari or PPP. She is not attacking the Supreme Court or its independent stance. What she is doing though, is analyzing the impact of the judgment. The concern on the clauses invoked in the NRO judgment is widespread, and this concern has been loudly echoed by the likes of I.A.Rehman and Ayesha Siddiqua. One may dislike Asma Jahangir, or may disagree with her arguments, but to descend to name calling when one fails to understand someone’s arguments, is totally uncalled for. Eventually, only history can judge whether Asma Jahangir’s concerns on the NRO judgment were valid or not.

    Why I respond?
    I am mildly amused by the tone of aggressive hostility in your blog post, and I confess it is the primary reason for moving me to respond. For starters, the post has many factual errors and outright lies. But far more disturbing is the vicious hostility and contempt expressed for her role in Pakistan’s constitutional history and I cannot help but think this venom wafts up from some deep visceral place. (More on that later). Also, though it is not the place, I am reminded of a great Pakistani icon in journalism Haroon Rashid, who always emphasizes the importance of including arguments and evidence in support of one’s claims. As Haroon Rashid’s Sufi Master teaches him, the idea can be summed up in a single word: Daleel! And who dare argue with the Sufi? Nobody. Just ‘daleel’ it.

    Anyway, I know you wrote this hurriedly as a comment and thinking highly of it, decided to post it as a blog post. Why do I respond to it so thoroughly? First, the record must be set straight, second, the issue itself is very interesting and a rational investigation will be enlightening for all, third, one should never let outright lies go unchallenged, and finally, the general tone of the post is symptomatic of a certain mindset that needs to be addressed, not ignored. This murky mindset is not very original and one can see its dull reflections in the many tedious and badly-spelled comments posted in agreement below your blog post (the most offensive, and bizarrely poetic, of which you have thankfully taken down. Less vulgarity the better, I always say.)

    What are Asma’s arguments?
    Ignorance of an issue is no excuse for vulgarity, and in the interests of removing that ignorance, let me lay out what Asham Jahangir’s arguments are (from Another aspect of the judgment – Dawn 17 Dec, Dunya Today – 19 Dec, Policy Matters – 17 Dec, Off the Record – 21 Dec):

    1. On Article 62(f):

    The article states “…a person shall not be qualified to be elected or chosen as a member of Majlis-e-Shoora (Parliament) unless he is sagacious, righteous and non-profligate and honest and ameen; An article clearly intended for misuse and abuse against the political class,  inserted into the constitution by Zia to keep the political class under leash. The sagacious, righteous, non-profligate, ameen etc., applies to members of parliament only – no other type of public office (which should clearly delineate to any intelligent person the intent of the article).

    This article is meant for interfering with, and manipulating the democratic process. And now, by making this article a touchstone to strike down the NRO,  the judiciary is not only validating and providing sanctity to a controversial article which has never before been used in any judgment, but is also laying the groundwork for measuring parliamentarians by it. That is, the court is assuming the power to judge ‘character’ of parliamentarians.

    Parliamentarians already go through the test of polls, and if they are to be verified by the judiciary as sagacious, ameen etc., then standards for the judiciary should either be the same or higher still – yet there are none – assuring a lack of consistency, thereby making the parliament subservient to the judiciary. For example: the non sagaciousness or dishonesty of taking oath on PCO previously was all right, and a “past and closed transaction” for the judiciary since they later suffered and did good as well, but for others completely different standards are being set.

    Further, there is previous legal precedence from the Supreme Court on not allowing the striking down of any statute unless it is violative of any of the articles pertaining to fundamental rights (contained within Chapter I, Articles 8-28).

    Imran Khan’s electability was a case in point, where the Election Commission under Justice (retd) Qazi Muhammad Farooq dismissed the case filed by the MQM with regard to his ineligibility for public office based on 62(f), since even though the article exists in the constitution, it is obviously malafide.

    If such malafide and never-used-before articles are provided sanctity, the parliament will remain forever insecure and weak, never gaining enough maturity or time to attempt to modify and bring about deeper constitutional reforms that will ultimately strengthen democracy, and clip the military’s power, which has historically used the judiciary to send democratic governments packing.

    The Gen Musharraf of the future could use this celebrated NRO judgment to justify disqualifications unless the threatened politicians buckle over and play ball by creating a future mutant party like the late PMLQ to serve him.

    This is the biggest argument against keeping the parliament subservient to the judiciary via such articles (the judiciary’s good intent alone cannot be relied upon given its history of collusion in destroying democracy in the country – powers of the three organs of the state must remain separate).

    2. On Article 227:

    Article 227 is a part of Chapter IX: (Islamic provisions – Articles 227 – 231). Perusal of these in their entirety will clarify that these pertain to, and are meant specifically for the Council of Islamic Ideology (CII), and no other authority, to advise National or Provincial assemblies as to whether statutes being considered by them are repugnant to the injunctions of Islam. Again, citing 227 to strike down the NRO is equivalent to arrogating the CII’s authority to itself, the Supreme Court.

    3. On Article 89:

    Article 89 confers on the President powers of issuing ordinances if he is satisfied that circumstances necessitate so, at times when the National Assembly is not in session. The NRO judgment implies that the Supreme Court will henceforth even sit in judgment on whether the thought, reasoning, circumstance behind the issuance of an ordinance is valid or not – direct arrogation of president’s power to itself.

    Given the NRO was declared “void ab initio being ultra vires and violative of various constitutional provisions (Article Nos. 4, 8, 25, 62(f), 63(i)(p), 89, 175 and 227 of the Constitution”), put together with a reading of Article 89 of the Constitution, Asma’s point is that holding NRO violative of Article 89 is akin to arrogating the president’s power to judge suitability/need of enacting ordinances to itself, the court – otherwise how can it be violative?

    The court should have ruled on the legality or constitutionality alone of the ordinance, not the act of judging its necessity (which is the president’s prerogative – separation of powers etc.) or issuance. The constitution of Pakistan affords this prerogative to the President for smoothening executive decision making, whilst still holding the legislature supreme by requiring such ordinances to be approved by the NA within a short period of time.

    4. Unanimous decision via a short judgment:

    Striking down of the NRO by a unanimous decision per se is unusual, but even that is not the issue – in case that has escaped your notice. The use of articles considered controversial, impracticable or tools of dictators to keep puppet parliaments pliant, or the use of articles considered unconstitutional for the use of striking down any law, to arrive at a unanimous judgment by 17 judges without putting forth in the public domain reasons for doing so, gives rise to appearance of a ‘takeover’ judgment whereby executive, legislative, advisory powers are being arrogated to the court, in preparation for a future ‘judicial coup’ that might help strengthen the establishment’s hand, if not directly support a military coup.

    Such takeover judgments may be popular with the public (which does not understand deeper implications on the democratic process) but are damaging to the separation of powers principle.

    5. Supreme Court Judgments have enormous implications for the future:

    Incidentally, does it ever occur to you how come the 1954 Molvi Tamizuddin Case and its attendant ‘Doctrine of Necessity’ continued to be relevant even when the first Pakistani constitution was signed only in 1956, two years after the Tamizuddin case? Or that the Supreme Court judgment in the famous 1972 case of Asma Jilani (now Jahangir) vs. Government of Punjabwas one of the founding principles of the 1973 constitution and its article 6 when the court declared (doc file, a must read):

    “As soon as the first opportunity arises, when the coercive apparatus falls from the hands of the usurper, he should be tried for high treason and suitably punished.” [PLD 1972 SC 139]

    The answer: the 1954 Tamizuddin case (Doctrine of Necessity) had set a precedent even though it was decided before any of the three Pakistani constitutions of 1956, 1962 and 1973 had been signed, for the simple reason that a country’s legal history does not operate in a vacuum. Any future Supreme Court, perhaps even under some future Martial Law Administrator, will be competent to cite the NRO judgment of 2009.

    Summary

    These are some of the arguments put forth by an eminent jurist, advocate of the Supreme Court, Chairperson of the Human Rights Commission Pakistan, and Special Rapporteur to United Nations, Ms. Asma Jehangir. In your quick analysis, you somehow failed to appreciate or understand these “BS logics without giving any legal or constitutional reference”.

    A little complicated perhaps, and beyond comprehension capabilities of ordinary minds.   Yet, persons like Tariq Fatmi, Nadeem Malik, Imran Khan etc., have acknowledged they cannot argue or challenge Ms. Jehangir’s legal arguments, nor her constitutional expertise, but are happy with the decision for reasons of public relief, and justice being seen to be done. Insofar as justice being done in that the NRO was struck down, she is on record as being happy with the decision – but remains vigilant of the wider implications of the judgment for the future political democratic process in Pakistan – I hope you didn’t miss that too.

    Recommended reading: “Pause, sirs, and ponder” by I.A. Rehman in DAWN.

    (Who is I.A. Rehman?)

    Your Questions
    For purposes of coherence, clarity (and for omitting profanity), I will try to reduce the arguments you made in your post to simple bullet points. Here are your points, translated concisely, and my responses to them:

    Akhtar11 : Asma Jahangir supported the 1999 coup in this video by blaming Nawaz Sharif.

    The video is an incomplete clip, the context is not there, the question asked of her can not be heard and her own responses are inaudible and incomplete near the end of the clip. It would be stretching the truth to its breaking point if one were to conclude that Asma Jahangir supported the 1999 coup when she said: “De facto, they are in charge, but how they managed to get there, that is obviously a deviation of the constitution. And that is very worrying, that is very sad.”

    I challenge you to provide the whole interview with questions asked, and then try to repeat the dishonest claim that YOU made about Asma Jehangir supporting the 1999 coup.

    What is on record though, is this: her statements in the media condemning the coup which were quoted in the international press extensively. A wise Sufi Master once said, fabricating lies out of thin air is far easier than browsing Google News Archive, and that the lie-manufacturing sector is the largest industry in Pakistan. Obviously, everybody knows that’s not true, so it must be another lie. Anyway, like the Sufi said, one must argue with ‘daleel’ and references to see if Asma Jahangir supported the 1999 coup:

    Rediff, Nov 2, 1999:

    “The situation is summed up by prominent rights activist and lawyer Asma Jahangir in a hard-hitting comment published in several newspapers last week: ”An unpopular, autocratic and dangerously inept prime minister has been dismissed. His exit has brought relief to all who could not live a secure life in a country where basic human rights were violated as a rule. This sigh of relief has preoccupied the people to the exclusion of worrying about the future of the democratic process.”

    But she also points to the principles that need to be adhered to, adding that while Sharif’s misgovernance can be seen as a reason for the desperation to remove him, it does not justify an army coup d’etat. ”The Sharif government’s greatest fault lay in violating all norms of justice, law and democratic traditions. So has the general’s action by taking over a country trampling over the Constitution. There cannot be two standards for judging the same nature of actions, one for civilians and the other for the army.” […] While most political groups have chosen to ignore these factors and welcomed the military set-up, dissenting voices like Jahangir’s and Zaidi’s are supported by fringe parties like the Labour Party of Pakistan and the Social Democratic Movement, which have demanded a return to democracy.
    Asia Times, Oct 15, 1999:

    ”the army action signified that it was the democratic system in the country which had failed and this is a defeat to be mourned,” said Asma Jehangir, a leading rights activist.
    Now, onto your second point:

    Akhtar11 : Can you please also tell where Asma Jahangir was hiding when Musharraf deposed 17 senior judges in 2000?

    Either you are completely ignorant of the facts of the 1999 coup and the difference in circumstances and stances of the judiciary between 1999 and 2007, or are willfully ignoring them simply to satisfy your burning desire to besmirch Ms. Jehangir. Whichever is the case, please read at least one newspaper article from that time: The Guardian, Jan 27, 2000.

    There was no incarceration or sacking of judges like in 2007.  85 out of more than 100 just took oath on the PCO, others who refused the oath, resigned quietly and went home. Six out of 15 Supreme Court judges, including the Chief Justice resigned, the other took oath.

    In an interview with Newsline Pakistan, CJ Siddique said as much:

    Q: You were also the chief justice of Pakistan. Why didn’t you take a stand against the military takeover?
    A: Well, when the Zafar Ali Shah case was filed, the government came out with this new oath which we refused to accept, and they retired us before we could hear that case.
    Now, it might be hard for you to appreciate the fine difference between judges who resign or take oath under PCO (1999) and majority judges who neither resign nor take oath under PCO (2007) and are incarcerated and mistreated as a result, and a movement supporting their continued resistance rises up – but please try.

    If the judges in question (1999) did not resist or march up and down Constitution Avenue, how could anyone like Asma Jehangir, or for that matter the hundreds of other lawyers or civil rights supporters who supported the cause in 2007, do so? That’s the puzzle of the day for you – please try to solve it.

    Incidentally, you’ve never been heard asking where all the others like Aitezaz Ahsan, Kurd, Munir etc were….hmmm. In the face of judges accepting their resignations or forced retirement, people could only condemn the Dictator and record their protest:

    The Guardian, Jan 27, 2000.

    Asma Jehangir, a Pakistani lawyer and a United Nations rapporteur on human rights, praised the judges who yesterday showed defiance. “The military rulers are doing their best to erode the independence of the judiciary,” she said. “I salute those judges who refused to take the oath.”
    Your next question:

    Akhtar11 : Asma Jahangir is thinking too much about what SC ‘may’ do. She needs to have a little faith in the judiciary. What is her problem with the NRO judgment?

    Please read the section titled “What are Asma’s arguments?” above. Repeat. Then read again. Then repeat. Hopefully a glimmer of understanding will dawn on everybody who thinks Supreme Court judgments have no implications on future judgments (Doctrine of Necessity, anyone?).

    Akhtar11 : How can a person can be so shameless and biased against the judiciary? Can’t you see what the parliament has been doing for 2 years? Kiya Parliament siraf amb choopnay laye bethi hay? Can’t the F you see that any ordinance is a SLAP on face of parliament? Why can’t the laws be discussed in the parliament and approved by the parliament? Why the parliament could not pass tens of ordinances of Musharraf since 2007 and had to renew them Presidential Ordinance again after 2 years? Does this means we could have any laws being made by a single person and continued indefinitely by renewing indefinitely?

    Perhaps you were asleep and completely missed the July 31, 2009 judgment of the Supreme Court? It was this judgment that declared the infamous article 270AAA (in effect since Musharraf inserted it into the Constitution on 20 Nov 2007, with the Dogar Court later providing it legal and constitutional cover) null and void.

    May one also inform you that 270AAA afforded permanency to Musharraf’s ordinances. In other words, the parliament was not resting on its laurels (or sucking mangoes, as you so eloquently put it) allowing the president to repeatedly reanimate the dead corpses of Musharraf’s ordinances; it did not have the right to question them, to begin with (until July 31 2009, when the clock began ticking for the parliament to consider 37 or so ordinances).

    As an aside, it is interesting for me to note at this point that as opposed to Asma Jehangir’s consistent stance of supporting the democratic system, you are the one revealing your contempt for parliament with your remarks above. Perhaps points 5 and 13 of the Dec 16 judgment (pdf of Short Order) will prove further enlightening for you and address your ‘question’ above.

    And finally:

    Akhtar11 : You accused the Supreme Court again and again about why all 17 judge gave unanimous decision? Do you think this was a cricket match where only one team made all the score and therefore there must be a “baimaan empire” or that team must have done “ball tampering”? You did not have any issue when entire parliament unanimously decided to elect Gilani as PM, but you have problem with SC

    Please read the section titled “What are Asma’s arguments?” Repeat until you appreciate the difference between Gilani being unanimously elected and the reasoning put forth in the points above, especially point 4, titled “Unanimous decision via a short judgment”

    What do Civil Rights Activists do and how they serve the Civil Society?

    Asma Jahangir and other civil rights leaders are not political activists prone to acts of political violence, like dharnas, jalaao ghairaao or self-immolation, for example. Their campaigns are for changing peoples’ minds through media outreach, awareness walks, sit ins etc. Asma Jahangir campaigns for her causes by filing constitutional petitions in the court in defense of civil liberties, providing pro bono legal aid to battered women, landless peasant haaris, religious minorities and writing opinion pieces in the media. She has been doing that since at least 1972:

    Asma Jahangir condemning military operation on Lal Masjid
    Asma Jahangir and HRCP demand justice for Dr. Afia Siddiqui
    Asma Jahangir and HRCP condemn extrajudicial killings by the Army in Swat
    Asma Jahangir and HRCP demand justice for forced disappearances in Balochistan
    Asma Jahangir condemning the Swiss minarets ban
    Asma Jahangir condemning the treatment of Guantanamo Bay prisoners
    Asma Jahangir on the Missing Persons case in Pakistan.
    Asma Jahangir’s petition in the Supreme Court on the Missing Person’s Case.
    Asma Jahangir’s Legal Aid Cell that was the basis of many of CJ Chaudhry’s Suo Moto notices.
    Asma Jahangir’s case in the Supreme Court against Yahya Khan in 1972.
    Asma Jahangir’s profile on Time Magazine
    CONCLUSION

    Like I said above, the reason I am responding to your blog post is not so much to set the record straight, but to address the mindset behind your glib comment of“NGO-type women”, who, you allege, compromised their principles because they were in love with Musharraf’s enlightened moderation agenda. Such comments, and the gems posted by others as comments under your post, are a psychological snapshot of middle class mentality in Pakistan. And this mindset intrigues me, hence I responded. Nothing personal.

    Why does Middle Class Pakistan hate Educated Women?

    Middle class Pakistan hates women like Asma Jahangir because she shows them what ugliness slithers just beneath the surface of pious conformity. Her crime is not that she is an eminent jurist or a constitutional expert. Her crimes are far worse. She shines a light on incidents that middle class Pakistanis preferred were swept under the rug, and it is the more galling for the fact that she is also an educated woman. Be it her defense of rape victims or her campaigns for minority rights, whatever she does, she touches a raw nerve. Perhaps the middle class mindset thinks the weakest segments of society, be they religious minorities, landless peasants or rape victims, don’t deserve to be protected, nor have their voices heard? They should perhaps disappear, because incidents like the Gojra massacre of Christians, MukhtaraN Mai and Munno Bhail, remind us of our shame?

    The middle class mentality is extremely uneasy with women who forget their place and dare challenge the macho male Pakistani on grounds of reason and facts. Confronted with this challenge, the bourgeois shop-keeping mindset looks frantically for some reason, some cause, for an educated woman’s defiance and challenges to male authority: (She must be Islamophobic, unpatriotic, shameless, Qadiani, Shia, Chrsitian, Indian Agent, Loose woman, in love with Enlightened Moderation, NGO type woman etc, etc, etc, ad vomitum.) What if the facts don’t back these lies? No facts? No problem! We make them up!

    Tapping into his inner molvi, the middle-class Pakistani suddenly assumes a religious garb, forgetting for the moment naked abuses he had just hurled on a woman and chugs off track, into a completely fabricated universe, where he spins white lies and makes innuendos about an educated woman’s motivations, her background and her character.

    Once the inner molvi rises to the surface, he expresses his feelings of inarticulate contempt and unthinking hatred, all the while hopelessly trying to mask his deep fear of the unknown and the unthought. Fear of something that must not be thought, and must be dismissed by packaging it conveniently under labels like “NGO-type women”. Refusal to think for oneself, refusal to learn about an issue and instead descend to ad hominem attacks is not only intellectually sloppy, it is indicative of a Pavlovian response to moral and political questions. Somewhat like a dog that has been taught to bare its teeth and wag its tail without understanding the reason or logic behind its actions.

    Words like ‘logic’, ‘reason’, ‘syllogism’ and ‘rationality’ are not curse words that shameless ‘NGO-type women’ and the rest of humanity throw at pious ‘Pakistani number 1 Muslims’ to confuse them. They are not satanic calls of temptation that aim to lead our devout Islam-pasand Awaam astray from the straight path of jannat. A rational argument analyzes data gathered from observation and reaches conclusions from accepted premises. For example, if all men are mortal and Socrates is a man, therefore Socrates is mortal.

    An even better example of logic would be: If a rational argument is like a morning walk in the park and an irrational approach to life handicaps a men intellectually, then, mental cripples bump around comically into trees, get stuck upside down in hedges and helplessly yell naked abuses at the kafir, infidel grass. (Some of them agree with each other 1000%, write 2 km long screeds and end with repulsively horrid poetry while hanging upside down and frothing at the mouth.

    I joke, I joooke  :cwl:  

    • This reply was modified 54 years, 4 months ago by .
Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 114 total)

You must be logged in to reply to this topic.

×
arrow_upward