Home Forums Hyde Park / گوشہ لفنگاں Junaid Safdar’s wedding expenses :)

  • This topic has 12 replies, 7 voices, and was last updated 1 week ago by unsafe. This post has been viewed 322 times
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #1
    Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #2
    I didn’t know Captain Safdar or Nawaz Sharif had peeri fakeri back ground. All I knew up until now was Capt. Safdar’s feelings about Mumtaz Qadri.
    shami11
    Participant
    Offline
    • Expert
    #3
    شیرازی جی – یہ صفدر کسی کام کا ہوتا تو آج کسی کام پر تو لگا ہوتا
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #4
    I didn’t know Captain Safdar or Nawaz Sharif had peeri fakeri back ground. All I knew up until now was Capt. Safdar’s feelings about Mumtaz Qadri.

    پاک فوج نے جرنل ضیاءالحق کے زما نے سے ۔۔۔۔۔ لشکرطیبہ ۔۔۔۔ مجا ھدین  ۔۔۔۔ سے لیکر ۔۔۔۔ سیا لکوٹ میں سری لنکن کے قتل تک  اس قوم کو ۔۔۔۔۔۔ اسلا مو فوبک ۔۔۔۔۔۔ بنا رکھا ہے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔ قادری اور سیا لکوٹ قتل کے بعد یہ قوم دنیا کی جا ھل ترین قوم ثا بت ہوچکی ہے ۔۔۔۔۔۔

    کیپٹن صفدر بھی ایک ۔۔۔ ٹی پیکل ۔۔۔۔۔ پینڈو فوجی ہے ۔۔۔۔۔۔ جس کو جہا لت کے سوا کچھ پتہ نہیں ہے ۔۔۔۔۔

    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    #5
    کیپٹن صفدر جیسے مر بھی جائیں تو جو گند گھول جاتے ہیں وہ صاف کرنے میں نسلوں کو قربان کرنا پڑتا ہے۔ یہ انتہای جاہل انسان ہے۔

    دو بہت مشہور سیاسی گھرانے کی خواتین نے شادیاں کرتے وقت جو چول ماری ہے اس سے پتا چلتا ہے کہ سیاستدان ہونے کا مطلب یہ نہیں کہ وہ گھر گر ہستی اور شوہر تلاش کرنے میں بھی ماہر ہیں

    مریم نواز اور بے نظیر نے زندگی کے پارٹنرز تو  خود تلاش کیے اور وفا کرتے ہوے ساتھ بھی خوب نبھایا مگر کاش کہ وہ خود عقل مند بننے کی بجاے والدین کو یہ کام سونپ دیتیں

    • This reply was modified 3 weeks, 6 days ago by Believer12.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #6
    کیپٹن صفدر جیسے مر بھی جائیں تو جو گند گھول جاتے ہیں وہ صاف کرنے میں نسلوں کو قربان کرنا پڑتا ہے۔ یہ انتہای جاہل انسان ہے۔ دو بہت مشہور سیاسی گھرانے کی خواتین نے شادیاں کرتے وقت جو چول ماری ہے اس سے پتا چلتا ہے کہ سیاستدان ہونے کا مطلب یہ نہیں کہ وہ گھر گر ہستی اور شوہر تلاش کرنے میں بھی ماہر ہیں مریم نواز اور بے نظیر نے زندگی کے پارٹنرز تو خود تلاش کیے اور وفا کرتے ہوے ساتھ بھی خوب نبھایا مگر کاش کہ وہ خود عقل مند بننے کی بجاے والدین کو یہ کام سونپ دیتیں

    بلیور

    بے نظیر کی شادی اس کی پسند کی نہیں تھی ۔۔۔۔۔ بے نظیر نے اپنی کتاب میں اپنی شادی کا زکر کیا ہے ۔۔۔۔۔

    حالات و واقعات پڑھنے سننے کے بعد یہ پتہ چلتا ہے کہ ۔۔۔۔۔ بے نظیر کی شادی کسی نے جان بوجھ کر ۔۔۔۔ آصف زرداری سے کروائی گئی تھی

    جو سند ھی علحیدگی پسند کے خیالات رکھتا تھا  ۔۔۔ اور بے نظیر کے بقیہ آنے والے تام رشتوں کو جا ن بوجھ کر انکار کروایا گیا ۔۔

    نے نظیر کو شاد ی کے لیئے جب خاندان اور نصرت بٹھو نے پریشر ڈالا تھا ۔۔۔ تب بے نظیر ۔۔۔۔ آصف زرداری کو با لکل نہیں جا نتی تھی ۔۔۔

    بے نظیر اپنی کتا ب میں لکھتی ہے کہ ۔۔۔۔ ایک دن میں نے سوچا کہ آصف زرداری کو دیکھنا چا ھیے ۔۔۔ میں نے اپنی سہیلی کو سا تھ لیا اور

    لند ن میں اس پولو گراؤنڈ میں چھپ کر پہنچ گئی تاکہ دور سے آصف زرداری کو دیکھ لوں ۔۔۔۔۔

    بے نظیر اپنی کتاب میں لکھتی ہے کہ جب میں اپنی سہیلی کے ھمراہ  آصف زرداری کو دیکھنے کے لیئے پولوگراؤنڈ پہنچی ۔۔۔ تب ۔۔۔ میرے بازو پر ۔۔۔۔  ایک ڈ یمو ۔۔۔۔ نے کا ٹ لیا ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    دوسرے یہ ٹرینڈ بھی دیکھا گیا ہے کہ ۔۔۔۔بڑے سیاسی یا مشہور گھرانے ۔۔۔۔ بیٹی کی شادی کسی ۔۔۔۔ اپنے سے کم کلاس آ دمی سے کردیتے ہیں

    تاکہ داماد سیا سی طور پر وزیراعلی بننے کے بجائے ۔۔۔۔۔ بونگیاں مارتا رھے اور ۔۔۔ روٹیاں کھا تا رھے اور ۔۔۔۔ سیا سیت میں نقصان یا مخل نہ ہو ۔۔۔

    ملکہ برطانیہ الزبیتھ سے بھی یہ غلطی ہوگئی تھی ۔۔۔۔ ملکہ برطانیہ نے پرنس فلپس ماؤنٹ بیٹن سے شا دی یہ سوچ کر کی تھی کہ خاندان کا شہزادہ ہے ۔۔۔

    لیکن پرنس فلپس ما ؤنٹ بیٹن  نے ملکہ برطانیہ اور اس کے ماں باپ کو ۔۔۔۔ ڈنڈا دے دیا تھا کہ ۔۔۔۔ مجھے با دشاہ بناؤ ۔۔۔۔ بہت خا ندانی جھگڑوں طلاق کی دھمکیوں کے بعد ۔۔۔۔

    پرنس فلپس با دشاہ تو نہ بن سکا ۔۔۔۔ لیکن پھر پرنس فلپس نے ملکہ برطانیہ کو بلیک میل کرکے ۔۔۔۔ برطانوی با دشاہت کے نام میں ۔۔۔۔ اپنے خاندان کا سر نیم  ۔۔۔۔ ما ؤنٹ بیٹن ۔۔۔ سا تھ لگواکرچھوڑا

    ملکہ برطانیہ کا نا م لاسٹ نیم ۔۔۔۔ ونڈ سر ۔۔۔ تھا ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ اصولاً ۔۔۔۔ با د شاہت کا نا م ۔۔۔۔ رائل ونڈ سر ۔۔۔ ہونا تھا ۔۔۔۔۔۔

    لیکن ۔۔۔ پرنس فلپس کی بلیک میلنگ طلا ق کی د ھمکیون کے با عث ۔۔۔۔۔ با د شاہت کا نام ۔۔۔۔ رائل ونڈ سر ماؤنٹ بیٹن ۔۔۔۔۔ رکھا گیا ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    بڑے لوگوں ۔۔۔۔ بڑے سیا سی خا ندا نوں کا ایک بڑا مسئلہ یہ بھی ہوتا ہے کہ ۔۔۔۔ جس کو بیٹی کا رشتہ دیں گے وہ سیا سی بلیک میلنگ نہ شروع کردے ۔۔

    اس لحاظ سے تو نوازشریف نے ٹھیک کیا کہ ۔۔۔۔۔ کیپٹن صٖفدر کو ۔۔۔۔ دا ماد کی نوکری پر رکھ لیا ۔۔۔۔ لیکن دوسری طرف یہ نقصان ہے کہ ۔۔۔۔ ہے فل پینڈو ۔۔۔ اور رج کے نا لا ئق ۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 3 weeks, 5 days ago by Guilty.
    Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #7
    Not sure how many problems Indra Ghandi’s husband created or how Kamala Harris husband will turn out around power. The ideal way is to keep the low key and let wife take the lime light and 99% of the time wife takes the back seat and let husband flourish in his career. Both Zardari and Capt. Safdar joined politics and became MNA. It almost never happens other way round. Wife doesn’t step in unless husband is in hot waters.

    Heard even Prianka Ghandi’s husband is creating similar problems for her. Zardari is a total disaster. Capt. Safdar just talks foolish but hasn’t damaged PMLN as they have too many other successors. Bhutto family would have been better off of in the line of succession Bhuttos kids were lined up like Sharifs instead of Zardari. Imagine if instead of Shahbaz, Humza and Maryam, Capt Safdar was probable successor. It would be a cake walk for GHQ and opposition. I give lot of credit to Shahbaz Sharif, he never turned against brother despite lot of pressure from establishment over decades. If Bhuttos had done same they would be around.

    #NoToPatriarchy

    • This reply was modified 3 weeks, 5 days ago by Shirazi.
    کک باکسر
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #8
    مریم نواز کی صفدر اعوان سے شادی مجبوری کی حالت میں ہوئی تھی۔ گیراج میں منہ کالا کرنے کا انجام یہی ہونا تھا۔ ویسے بھی ابھی تک نام کی شادی ہے۔ یہ کھوتا تو بیوی کے پاس بھی نہیں جا سکتا۔ 
    کک باکسر
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #9
    1. بلیور بے نظیر کی شادی اس کی پسند کی نہیں تھی ۔۔۔۔۔ بے نظیر نے اپنی کتاب میں اپنی شادی کا زکر کیا ہے ۔۔۔۔۔ حالات و واقعات پڑھنے سننے کے بعد یہ پتہ چلتا ہے کہ ۔۔۔۔۔ بے نظیر کی شادی کسی نے جان بوجھ کر ۔۔۔۔ آصف زرداری سے کروائی گئی تھی جو سند ھی علحیدگی پسند کے خیالات رکھتا تھا ۔۔۔ اور بے نظیر کے بقیہ آنے والے تام رشتوں کو جا ن بوجھ کر انکار کروایا گیا ۔۔ نے نظیر کو شاد ی کے لیئے جب خاندان اور نصرت بٹھو نے پریشر ڈالا تھا ۔۔۔ تب بے نظیر ۔۔۔۔ آصف زرداری کو با لکل نہیں جا نتی تھی ۔۔۔ بے نظیر اپنی کتا ب میں لکھتی ہے کہ ۔۔۔۔ ایک دن میں نے سوچا کہ آصف زرداری کو دیکھنا چا ھیے ۔۔۔ میں نے اپنی سہیلی کو سا تھ لیا اور لند ن میں اس پولو گراؤنڈ میں چھپ کر پہنچ گئی تاکہ دور سے آصف زرداری کو دیکھ لوں ۔۔۔۔۔ بے نظیر اپنی کتاب میں لکھتی ہے کہ جب میں اپنی سہیلی کے ھمراہ آصف زرداری کو دیکھنے کے لیئے پولوگراؤنڈ پہنچی ۔۔۔ تب ۔۔۔ میرے بازو پر ۔۔۔۔ ایک ڈ یمو ۔۔۔۔ نے کا ٹ لیا ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ دوسرے یہ ٹرینڈ بھی دیکھا گیا ہے کہ ۔۔۔۔بڑے سیاسی یا مشہور گھرانے ۔۔۔۔ بیٹی کی شادی کسی ۔۔۔۔ اپنے سے کم کلاس آ دمی سے کردیتے ہیں تاکہ داماد سیا سی طور پر وزیراعلی بننے کے بجائے ۔۔۔۔۔ بونگیاں مارتا رھے اور ۔۔۔ روٹیاں کھا تا رھے اور ۔۔۔۔ سیا سیت میں نقصان یا مخل نہ ہو ۔۔۔ ملکہ برطانیہ الزبیتھ سے بھی یہ غلطی ہوگئی تھی ۔۔۔۔ ملکہ برطانیہ نے پرنس فلپس ماؤنٹ بیٹن سے شا دی یہ سوچ کر کی تھی کہ خاندان کا شہزادہ ہے ۔۔۔ لیکن پرنس فلپس ما ؤنٹ بیٹن نے ملکہ برطانیہ اور اس کے ماں باپ کو ۔۔۔۔ ڈنڈا دے دیا تھا کہ ۔۔۔۔ مجھے با دشاہ بناؤ ۔۔۔۔ بہت خا ندانی جھگڑوں طلاق کی دھمکیوں کے بعد ۔۔۔۔ پرنس فلپس با دشاہ تو نہ بن سکا ۔۔۔۔ لیکن پھر پرنس فلپس نے ملکہ برطانیہ کو بلیک میل کرکے ۔۔۔۔ برطانوی با دشاہت کے نام میں ۔۔۔۔ اپنے خاندان کا سر نیم ۔۔۔۔ ما ؤنٹ بیٹن ۔۔۔ سا تھ لگواکرچھوڑا ملکہ برطانیہ کا نا م لاسٹ نیم ۔۔۔۔ ونڈ سر ۔۔۔ تھا ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ اصولاً ۔۔۔۔ با د شاہت کا نا م ۔۔۔۔ رائل ونڈ سر ۔۔۔ ہونا تھا ۔۔۔۔۔۔ لیکن ۔۔۔ پرنس فلپس کی بلیک میلنگ طلا ق کی د ھمکیون کے با عث ۔۔۔۔۔ با د شاہت کا نام ۔۔۔۔ رائل ونڈ سر ماؤنٹ بیٹن ۔۔۔۔۔ رکھا گیا ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بڑے لوگوں ۔۔۔۔ بڑے سیا سی خا ندا نوں کا ایک بڑا مسئلہ یہ بھی ہوتا ہے کہ ۔۔۔۔ جس کو بیٹی کا رشتہ دیں گے وہ سیا سی بلیک میلنگ نہ شروع کردے ۔۔ اس لحاظ سے تو نوازشریف نے ٹھیک کیا کہ ۔۔۔۔۔ کیپٹن صٖفدر کو ۔۔۔۔ دا ماد کی نوکری پر رکھ لیا ۔۔۔۔ لیکن دوسری طرف یہ نقصان ہے کہ ۔۔۔۔ ہے فل پینڈو ۔۔۔ اور رج کے نا لا ئق ۔۔۔۔۔

    بے نظیر شیرپاؤ کے بھائی کو پسند کرتی تھی۔ اس نے شادی سے انکار کیا تو اس کو مروا دیا گیا۔ 

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #10
    بے نظیر کے بارے سنا گیا تھا کہ ۔۔۔۔۔ وہ شیر پاؤ کو پسند کرتی تھی یا شادی کرنے والی تھی ۔۔۔۔

    پھر پتہ چلا کہ ۔۔۔۔ شیرپاؤ ۔۔۔۔۔ کو اسی لیے قتل کردیا گیا ۔۔۔۔۔۔

    یہ بھی سنا گیا تھا کہ ۔۔۔۔۔ لاہور کا دروخ گو بیرسٹر بار ایٹ لاء ۔۔۔۔۔ منافق ۔۔۔۔ اعتزاز احسن ۔۔۔۔ بھی بے نظیر سے شادی کرنا چا ھتا تھا ۔۔۔۔

    لیکن سندھی بے نظیر کسی لاہوریئے یا پنجا بی سے شادی نا ممکن تھی ۔۔۔۔ اور وہ بھی ۔۔۔۔ ایک جھوٹے ۔۔۔۔ منا فق ۔۔۔۔۔ شودے ۔۔۔ وکیل ۔۔۔ سے تو بالکل بھی نہیں ۔۔۔۔

    Judge
    Moderator
    Offline
      #11

      بے نظیر شیرپاؤ کے بھائی کو پسند کرتی تھی۔ اس نے شادی سے انکار کیا تو اس کو مروا دیا گیا۔

      O khar. Bia ban shu? Ta insan na joraygi :omg:

      کک باکسر
      Participant
      Offline
      • Advanced
      #12
      O khar. Bia ban shu? Ta insan na joraygi :omg:

      خا پکی خوشالہ ای 

      unsafe
      Participant
      Offline
      • Advanced
      #13

      مریم نواز نے جس پوز سے تصویریں بنوائی ہیں ایسے تو دوہلینیں بھی نہیں کرتی .. اس سے آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ اس عورت کی سوچ کس قسم کی ہے … بس بناؤ سانگار مہنگے جوتے پہنو.. جو عورت اندر سے جنتی خالی ہوتی ہے وہ اس طرح کے کاموں میں ماہر ہوتی ہے .. ایسی عورت عوام ، ملک و ملت کے لئے تباہی ثابت ہو سکتی .. میری تمام پٹواری لوگوں سے گزارش ہے … مریم نواز کی ان اوچھی حرکتوں کی وجہ سے اس کا بائیکاٹ کریں ورنہ خدا نہ خواستہ یہ عورت حکومت میں آ گئی تو پاکستان کے چودہ طبق روشن کر دے گی

    Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

    You must be logged in to reply to this topic.

    ×
    arrow_upward DanishGardi