Home Forums Non Siasi Hypothermia or in hailing Carbon monoxide ??

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #1

    Watched gut wrenching tragic videos of 22 people died stuck in snow. Media is reporting it as frozen to death. But when you look at bodies they don’t have any signs of hypothermia, their bodies aren’t blue. If someone freezes to death others should have time to react. If all 4-6 passengers die in car it’s most likely by in hailing Carbon monoxide. Not sure why media is misreporting. Instead of educating people they are misleading masses by tying it with cold and then their favorite past time – bashing govt. There is a science behind these tragedies, we need to unearth that to avoid future mishaps.

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #2
    مری میں قدرتی آفت کے طور پر ۔۔۔۔۔ ضرورت سے زیادہ ۔۔۔ ھیوی  سنو سٹروم  ۔۔۔۔ آگیا ۔۔۔ جس کی وجہ سے صورت حال قا بو سے با ھر ہوگئی ۔۔۔۔۔

    دوسری طرف یہ بھی ھمیں پتہ ہے کہ ۔۔۔۔ مری کو جا نے والی کشمیر روڈ یا مری روڈ ۔۔۔۔ سنگل روڈ ہے ۔۔۔۔۔۔

    اور ھمارے پا کستا نی جا ھل عوام ۔۔۔۔ ایک منٹ کا بھی انتظار کیئے بغیر ۔۔۔۔ رانگ سا ئیڈ پر داخل ہوکر ۔۔۔۔۔ ٹریفک ۔۔۔۔۔ کو بلا ک کردینے میں ۔۔۔ ما ھر ترین قوم ہیں ۔۔۔۔

    ایک طرف سنو سٹروم تھا ۔۔۔۔د وسری طرف ۔۔۔۔ پا کستانی قوم کی رانگ سا ئیڈ پر ۔۔۔۔ ڈرائیونگ ۔۔۔۔ اور روڈ بلاک بھی عروج پر تھی ۔۔۔۔۔

    جس سے لوگ گاڑیا ں بری طرح پھنس کر برف میں دب گئے اور ۔۔۔۔۔ اموات واقع ہوگئیں ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    تیسرا پہلو یہ بھی سا منے آیا ہے کہ ۔۔۔۔ مری کے پہاڑی ہوٹل والوں نے ۔۔۔۔۔ ہوٹلوں اور کمروں کے کرائے ۔۔۔۔۔ پچیس پچیس ھزار پر نا ئٹ کرکے ۔۔۔۔ لوگوں کو سردی میں ٹھٹرنے پر مجبور کر د یا ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    حکومت جوبھی  حل نکا لے گی ۔۔۔۔۔ لیکن میری خواہش ہے کہ ۔۔۔۔۔ حکومت ۔۔۔ مری کے لوگوں ۔۔۔۔ پہاڑ کے لوگوں ۔۔۔۔ آزاد کشمیر ۔۔۔ کے لوگوں کو ۔۔۔ فوری پر پا کستان خالی کرنے کا حکم

    جاری کردے ۔۔۔۔ اور حکومت پا کستان کو چا ھیے کہ ۔۔۔۔ مری ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ آزاد کشمیر ۔۔۔۔ کو بھارت کے حوالے کر کے ۔۔۔۔۔۔ فوری طور ان ۔۔۔۔۔ پہا ڑی لوگوں سے ۔۔۔۔ جان چھڑا لے ۔۔۔

    جن کی تاریخ میں پا کستا نی عوام سے تعصب اور نفرت ۔۔۔۔ متعدد بار ۔۔۔۔ ریکارڈ کیا جا چکا ہے ۔۔۔۔۔

    راولپنڈی اسلام آباد میں ۔۔۔۔ لا کھوں کی تعداد میں مقیم ۔۔۔ مری کے لوگوں اور آزاد کشمیر کے لوگوں کو ۔۔۔۔ پا کستان سے نکا لا جائے اور ان کے لاکھوں ہوٹلوں اور  کاروبار پر قبضہ کرلیا جائے ۔۔۔۔۔

    میری یہ بھی خواہش ہے کہ ۔۔۔۔ ن لیگ  کے ۔۔۔ خا قان عبا سی کو وفوری  طور پر ۔۔۔ ن لیگ سے نکا لا جا ئے ۔۔۔ اور اس کو ۔۔۔ پا کستا ن میں دا خلے پر پا بند ی لگا ئی جائے ۔۔۔۔

    اور ۔۔۔ حا مد میر ۔۔۔۔ اور دیگر ۔۔۔۔ سارے لاکھوں ۔۔۔ کشمیریوں ۔۔۔ کے پا کستا نی پاسپورٹ ۔۔۔ منسوخ کرکے ۔۔۔ فوری طور پا کستان سے بے دخل کرکے ۔۔۔۔ آزاد کشمیر اور مری ۔۔۔ میں محدود کیا جا ئے ۔۔۔۔

    اور ۔۔۔۔ بر طانیہ ۔۔۔ لند ن ۔۔۔۔ میں ۔۔۔ لا کھوں کی تعدا د میں ۔۔۔ رھا ئش پزیر ۔۔۔۔ کشمیریوں ۔۔۔ اور ۔۔۔ میر پوریوں کو ۔۔۔۔ پا کستانی ائیر پورٹس پر ۔۔۔۔ لینڈ نگ سے ۔۔۔۔ انکار کردجا ئے

    اور لند ن میں رھا ئش پذ یر ۔۔۔۔ لاکھوں ۔۔۔۔ کشمیریوں ۔۔۔ میر پوریوں ۔۔۔۔ کے پا کستانی پا سپورٹ منسوخ کئے جا ئیں ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ ان سب پر ۔۔۔۔ پا کستا نی ائیرپورٹس پر اترنے اور استعمال کرنے پر

    مکمل پا بند ی عا ئد کی جائے ۔۔۔۔۔۔

    ن لیگ کے خا قان عبا سی ۔۔۔۔ گورنر لاہور ۔۔۔۔۔ چو ھدری سرور ۔۔۔۔ کو ۔۔۔۔ فوری پر ۔۔۔ پا کستان سے نکا لا جا ئے ان کے خاند انوں ۔۔۔ رشتہ داروں کا  بوریا بستر لیپٹ کر ۔۔۔۔ پہا ڑوں پر پھینک دیا جا ئے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 2 weeks, 4 days ago by Guilty.
    Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #3
    How about Nawaz Sharif? Is he Kashmiri too? But you didn’t mention him? Probably bcaz his passport is already cancelled and he is not allowed to land on Pakistani airports 😀😀😀
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #4
    How about Nawaz Sharif? Is he Kashmiri too? But you didn’t mention him? Probably bcaz his passport is already cancelled and he is not allowed to land on Pakistani airports 😀😀😀

    ۔۔۔۔۔  نوازشریف حالت بیما ری میں ہے  ۔۔۔ نواز شریف کی اپنی پلٹیں  ڈس بیلینس ہوئی ہیں ۔۔۔۔۔ اس لیئے نوازشریف کو استثنی ملنا چا ھیے ۔۔۔۔۔

    تا ھم ۔۔۔ کیپٹن صفدر کا پا کستانی پاسپورٹ منسوخ کرکے  ۔۔۔۔ ملک بدر کرنا چا ھیے ۔۔۔۔۔۔

    Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #5
    Don’t know why there is so much hue and cry of prices jacking up in Muree. That’s simple demand and supply. That’s why peak rates are different than  off peak. When we drive to DC hot lanes vary from under $4 to $70 depending upon the traffic. Every tourist destination milk/earn most during peak season.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #6
    Don’t know why there is so much hue and cry of prices jacking up in Muree. That’s simple demand and supply. That’s why peak rates are different than off peak. When we drive to DC hot lanes vary from under $4 to $70 depending upon the traffic. Every tourist destination milk/earn most during peak season.

    شیرازی ۔۔۔۔ آف سیزن ۔۔۔۔ پیک سیزن ۔۔۔۔۔ کے ریٹ اوپر نیچے ہوتے ہیں یہ با ت سمجھ میں آتی ہے ۔۔۔۔

    لیکن مری میں پرابلم یہ ہوئی ہے کہ ۔۔۔۔۔ صورت حال ایک طوفان اور ۔۔۔۔۔ قدرتی آفت ۔۔۔۔۔ کی ہوگئی تھی  ۔۔۔ سنو سٹروم ہوا تھا  ۔۔۔ سڑ کیں بلاک ۔۔۔۔ گاڑیاں ۔۔۔۔ پھنس گئی تھیں ۔۔۔۔ ٹمپریچر فریزنگ تھا ۔۔۔۔

    انسا نی جا نیں ۔۔۔۔ خطرے میں تھیں ۔۔۔۔۔۔ شہر سے نکلنے کو ئی متبا دل  راستہ گلی سٹرک موجود نہیں تھی ۔۔۔۔۔۔

    یہ ایک انسا نی زندگی موت کا کھیل تھا ۔۔۔۔۔۔ جس سے مری والوں نے ۔۔۔۔۔ پیسہ بنا نے کی کوشش کی ۔۔۔۔۔ جو ایک غیر انسا نی اور سفا ک زھینت کی نشا نی ہے ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    میں یہ حساب لگا رھا تھا ۔۔۔۔ کہ ۔۔۔۔ مری ہوٹل والوں نے ۔۔۔۔ اگر  اس رات ۔۔۔۔۔  دو چار کروڑ  روپے کما بھی لیئے ہونگے تو ۔۔۔۔ اس سا نحے کے بعد ۔۔۔۔۔۔ مری ہوٹل ۔۔۔۔

    بلکہ پورا مری ۔۔۔۔ کاروبار ۔۔۔۔ عرصہ تک ٹھپ پڑا رھے گا ۔۔ ۔۔۔۔۔ کاروبار کا  ۔۔۔۔۔۔ الٹا نقصان ہی ہوگا ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    تیسری بات یہ کہ ۔۔۔۔ مری میں جتنا بڑا سا نحہ گزر گیا ہے ۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔ مری کے لوگوں کا خوفناک رویہ بھی سا منے آگیا ہے ۔۔۔۔

    میرا نہیں خیال اب مری میں پا کستان کے لوگ دوڑے دوڑے برفباری دیکھنے جا یا کریں گے ۔۔۔۔۔

    اگر گئے بھی تو کئی سا لوں کے بعد جب ۔۔۔ سا نحہ بھول بن جائے گا ۔۔۔۔ مستقبل قریب میں ۔۔۔۔ تو شا ید لوگ ۔۔۔ مری کی برفباری سے پرھیز ہی کریں گے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    مری والوں کے لیئے یہ سا نحہ ۔۔۔۔  ریسیشن ۔۔۔ لا سکتا ہے ۔۔۔۔۔

    ۔

    • This reply was modified 2 weeks, 1 day ago by Guilty.
    shahidabassi
    Participant
    Offline
    • Expert
    #7

    جو رپورٹ اب تک بنی ہے اس کے مطابق ساری اموات کاربن مونوآکسائیڈ کی وجہ سے ہوئی ہیں۔ اور پاکستانیوں کی عمومی سوجھ بوجھ اور لاشوں کی صورتِ حال بھی اسی طرف ہی اشارہ کرتی ہیں۔ انتظامیہ بلکل ناکام رہی ہوٹل اور ریسٹورنٹ والوں کا رویہ بلکل غیر انسانی تھا۔ سپلائی اور ڈیمانڈ کا قدرتی قانون آفت زدہ علاقوں کے لئے نہی ہے۔ اس موقع پر تو انہیں ایک ایک کمرے میں دس دس بندے بھی رکھنے پڑتے تو انہیں یہی کرنا چاہیئے تھا لیکن انہوں نے تو ایک ابلا انڈہ بھی آٹھ سو روپئے کا بیچا اور پانی کا گلاس چار سو روپئے کا۔ پھر ایسے بھی لوگ تھے جو صاف کی گئی سڑکوں پرایسی جگہوں پر جہاں اپ ورڈ سلوپ تھا پر دوبارہ سنو پھینک کر گاڑی کو نکالنے کے پانچ پانچ ہزار مانگے اور جو نہی دے رہا تھا اور خود سے نکلنے کی کوشش کرتا تھا اسے گاڑی پر زور زور سے تھپڑ مار کر اتنا سٹریس کردیتے تھے کہ وہ انہی کی مدد لینے پر مجبور ہو جاتا تھا۔
    لیکن یہ بھی نہی بھولنا چاہیئے کے مری کے ارد گرد دیہاتوں کے لوگوں نے ساری رات لوگوں کو کھانا پانی اور کمبل بھی پہنچائے۔ اور وہ لوگوں کو کاروں سے نکال نکال کر اپنے گھروں میں پناہ دیتے رہے۔ ساری اموات ایک ہی علاقے میں اور فقط چار کاروں میں ہوئی ہیں۔ یہ نہی ہو سکتا کہ ان میں سے ایک ایک کار میں چھ چھ بندے سارے کے سارے وفات پا جائیں اور باقی ۱۳۵ ہزار کاروں میں سب کے سب زندہ بچ جائیں۔ یہ بلا شک و شبہ کاربن مونوآکسائیڈ کی اموات ہیں اور لوگوں نے لا علمی میں سائلنسر صاف نہی کئے اور انجن چلا کر اور شیشے بند کرکے اندر بیٹھے بیٹھے سو گئے۔
    ہمارا میڈیا بھی مری کے ہوٹلوں ہی کی طرح ہے وہ بھی جو بکتا ہے وہی بیچ رہے ہیں بجائے اس کے کہ لوگوں کو ایجوکیٹ کریں۔ اسی طرح انتظامیہ اور حکومت بھی ناکارہ ہیں کہ جب حادثہ نیا نیا ہے تو اس وقت اشتہارات ہی کے ذریعے لوگوں کو یہ بتائیں کہ کاربن مونو آکسائیڈ کن کن حالات میں بندے کی جان کے لئے خطرہ بن سکتی ہے۔

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #8
    سا نحہ مری کی اب تک جو خطرنا ک ترین بات سا منے آئی ہے وہ یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔

    مری کے بہت سے  ۔۔۔ جیپ والے قزاق  ۔۔۔ لوگ یہ کاروبار کرتے ہیں کہ ۔۔۔۔۔ وہ اوپر جاتی سڑک پر۔۔۔ جہا ں تھوڑی سی چڑھا ئی ہوتی ہے ۔۔۔۔ وھاں   جان بوجھ کر برف پھیلا دیتے ہیں تا کہ ۔۔

    تا کہ سیا حوں کی گاڑی برف کی وجہ سے ۔۔۔۔ پھسل کر واپس نیچے ہوجائے اور ۔۔۔ سڑک کی چڑھا ئی کو چڑھ نہ سکے ۔۔۔۔۔

    جب سیا ح ۔۔۔ کی گاڑی بار بار پھسل کر چڑھا ئی نہں چڑھ پا تی تب ۔۔۔ یہ مکروہ لوگ ۔۔۔۔ اپنی سروس پیش کرتے ہیں کہ ۔۔۔۔ ھمارے پاس طاقتور جیپ ہے ۔۔۔ ھم کھینچ کر نکا ل دی گے

    سیا ح حالت مجبوری میں آ چکے ہوتے ہیں ۔۔۔۔ اس طرح مری کے جیپ والے قزاق ۔۔۔۔ سیا حوں سے ۔۔۔ گاڑی کھینچ کر نکا لنے کے پا نچ چھ ھزار روپے کما لیتے ہیں ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    عینی شا ھد ین نے بتا یا کہ ۔۔۔۔ سا نحہ مری کے دن بھی ۔۔۔۔ یہ واردات کی جا رھی تھی کہ ۔۔۔۔۔ جیپ والوں نے ۔۔۔۔ راستہ روک رکھا تھا ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ اور وہ جیپ  کے زریعے  ۔۔۔۔ لوگوں کو لوٹنے میں مصروف تھے ۔۔۔

    لیکن اسی دوران یہ ہوا کہ ۔۔۔۔ برف باری بہت تیز ہوگئی ۔۔۔۔۔ اور یہ بھی ہوا کہ ۔۔۔۔ لوگ ۔۔۔۔ اپنی گاڑیاں  سڑک پر بند کرکے ۔۔۔۔ سلیفیا ں لینے لگے ۔۔۔ جس کی وجہ سے ۔۔۔

    پیچھے سے آنے والی ٹریفک بلاک ہوتی چلی گئی ۔۔۔۔۔ جب برف باری زیادہ ہوگئی ۔۔۔۔۔ تو جیپ والے خود بھی ۔۔۔ پھنس گئے کیونکہ چاروں طرف برف اور گاڑیا ں بہت زیادہ ہوگئی تھیں ۔۔۔

    کچھ ۔۔۔ جیپ والے ۔۔۔ وھاں سے بھا گ گئے ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ ایک دو ۔۔۔۔ جیپ والوں  کی ۔۔۔۔ جیپ ۔۔۔۔ ٹریفک میں پھنس گئی ۔۔۔۔ لیکن وہ مری کے لوکل تھے ۔۔۔ وہ جیپ چھوڑ کر پید ل فرار ہوگئے ۔۔۔

    اور ان کی جیپ ۔۔۔۔ صبح تک ۔۔۔ دیگر گاڑیوں کے سا تھ ۔۔۔ پھنسی رھی ۔۔۔۔

    عینی شا ھد ین کے اس انکشاف کے بعد یہ بات سا منے آتی ہے کہ ۔۔۔۔۔ مری میں وارداتیں کرنے والے ۔۔۔ جیپ قزاق ۔۔۔ ہی ۔۔۔ اصل ۔۔۔ مجرم ہیں ۔۔۔ اس سا نحے اور قتل عام کے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    کیونکہ جیپ والے وجہ بن رھے تھے ۔۔۔۔۔ ٹریفک بلا ک کرنے کی ۔۔۔۔۔۔ دوسری وجوھات نے بعد میں ۔۔۔ جلتی پر تیل لگا یا کہ ۔۔۔ مجبور ۔۔۔ سیا حوں کو ہوٹل کمرہ  مہنگا کرکے ۔۔۔ گاڑیوں میں سونے پر مجبور کیا گیا

    اس کے علاوہ ۔۔۔ ایک اور خطرناک ترین بات یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔۔ گا ڑیوں کا پھنسنا اور بر ف باری کا تیز ہو جانا ۔۔۔۔ یہ تمام سلسلہ ۔۔۔۔ سولہ اٹھا رہ گھنٹے چلتا رھا ۔۔۔۔۔

    لیکن  پولیس ۔۔ فوج ۔۔۔ سول انتظا میہ ۔۔۔ ھا ئی وے اتھارٹی ۔۔ کے کسی ادارے کسی افسر  کو  کا نوں کان خبر نہیں ہوئی ۔ اور ان سرکاری محا فظوں کو ۔۔۔ سا نحہ کی خبر ۔۔۔۔ اگلے دن صبح نا شتے کرتے ٹی وی سے ملی ۔۔۔۔۔

    یہ سب رات کو نیٹ فلیکس دیکھ دیکھ کر اپنی سرکاری  نوکریوں کے مزے لیتے رھے  ۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 week, 4 days ago by Guilty.
    shami11
    Participant
    Offline
    • Expert
    #9
    توبہ توبہ

    جو رپورٹ اب تک بنی ہے اس کے مطابق ساری اموات کاربن مونوآکسائیڈ کی وجہ سے ہوئی ہیں۔ اور پاکستانیوں کی عمومی سوجھ بوجھ اور لاشوں کی صورتِ حال بھی اسی طرف ہی اشارہ کرتی ہیں۔ انتظامیہ بلکل ناکام رہی ہوٹل اور ریسٹورنٹ والوں کا رویہ بلکل غیر انسانی تھا۔ سپلائی اور ڈیمانڈ کا قدرتی قانون آفت زدہ علاقوں کے لئے نہی ہے۔ اس موقع پر تو انہیں ایک ایک کمرے میں دس دس بندے بھی رکھنے پڑتے تو انہیں یہی کرنا چاہیئے تھا لیکن انہوں نے تو ایک ابلا انڈہ بھی آٹھ سو روپئے کا بیچا اور پانی کا گلاس چار سو روپئے کا۔ پھر ایسے بھی لوگ تھے جو صاف کی گئی سڑکوں پرایسی جگہوں پر جہاں اپ ورڈ سلوپ تھا پر دوبارہ سنو پھینک کر گاڑی کو نکالنے کے پانچ پانچ ہزار مانگے اور جو نہی دے رہا تھا اور خود سے نکلنے کی کوشش کرتا تھا اسے گاڑی پر زور زور سے تھپڑ مار کر اتنا سٹریس کردیتے تھے کہ وہ انہی کی مدد لینے پر مجبور ہو جاتا تھا۔ لیکن یہ بھی نہی بھولنا چاہیئے کے مری کے ارد گرد دیہاتوں کے لوگوں نے ساری رات لوگوں کو کھانا پانی اور کمبل بھی پہنچائے۔ اور وہ لوگوں کو کاروں سے نکال نکال کر اپنے گھروں میں پناہ دیتے رہے۔ ساری اموات ایک ہی علاقے میں اور فقط چار کاروں میں ہوئی ہیں۔ یہ نہی ہو سکتا کہ ان میں سے ایک ایک کار میں چھ چھ بندے سارے کے سارے وفات پا جائیں اور باقی ۱۳۵ ہزار کاروں میں سب کے سب زندہ بچ جائیں۔ یہ بلا شک و شبہ کاربن مونوآکسائیڈ کی اموات ہیں اور لوگوں نے لا علمی میں سائلنسر صاف نہی کئے اور انجن چلا کر اور شیشے بند کرکے اندر بیٹھے بیٹھے سو گئے۔ ہمارا میڈیا بھی مری کے ہوٹلوں ہی کی طرح ہے وہ بھی جو بکتا ہے وہی بیچ رہے ہیں بجائے اس کے کہ لوگوں کو ایجوکیٹ کریں۔ اسی طرح انتظامیہ اور حکومت بھی ناکارہ ہیں کہ جب حادثہ نیا نیا ہے تو اس وقت اشتہارات ہی کے ذریعے لوگوں کو یہ بتائیں کہ کاربن مونو آکسائیڈ کن کن حالات میں بندے کی جان کے لئے خطرہ بن سکتی ہے۔

    Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #10
    Even here in US when you don’t have 4×4 you will struggle in snow even if you have 3.5L van. I don’t know how 0.8L FX being stuck in snow is some how locals fault? People should have used better judgement if their car will be able to handle snow.
    unsafe
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #11

    بھائی جان زیادہ تر اموات لوگوں کی اپنی لا پروائی سے ہوئی ہیں .. مری والے کیا کرتے .. ایک پولیس افسر کو کم از کم اتنا تو پتا ہونا چاہے تھا کہ گاڑی میں ہیٹر آن کر کے نہیں سونا چاہے اور وہ بھی برفانی علاقے میں … … کوئی عام بندہ یہ کام کرتا تو چلو اور بات تھی .. پولیس ہی جب اتنی نہ اہل اور نالائق اور سفارشی ہے تو باقی لوگوں سے کیا توقع کی جا سکتی ہے … یہاں پھر کچھ بلاگر کہ رہے ہیں انڈا منگا تھا فلانی چیز منگی تھی… بھائی جان ایک لاکھ گاڑیاں جمع تھی … ایک دو گاڑیاں بیج دیتے اور ایک دو گھر خرید لیتے وہ سب گاڑیوں والے اتنے بے حس، لالچی اور لاپروا تھے کہ کہ ان ہوتے ہوے لوگ مرتے رہے اور کسی کو خبر نہ ہوئی…. سب لوگ امیر تھے اگر چاہتے تھے تو مری میں دس گھرخرید سکتے تھے سب کو رہائش دے سکتے تھے …… اصل میں وہ سب لوگ لالچی تھے …. بس ان کو اپنی جان کی پڑی تھی … جن کو باقی لوگوں کی موت کا پتا نہیں چلا… مری والے آدھی رات کو برف میں کیا لینے اتے … یہی لوگ کسی کو اپنی گاڑی کو ہاتھ نہیں لگانے دیتے اور اب جب مشکل پر ہے تو مری والوں کو یاد کر رہے ہیں

    shami11
    Participant
    Offline
    • Expert
    #12

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #13
    بھا ئی جان ۔۔۔۔ یہ سا نحہ تو خیر ابھی ہوا لیکن ۔۔۔۔۔۔ رالپنڈ ی اسلا م آبا د کے لوگوں کو بہت اچھی طرح معلوم ہے کہ ۔۔۔۔

    مری  ۔۔۔۔ آزاد کشمیر کے ۔۔۔۔ پہاڑی لوگ ۔۔۔۔ بہت خطرناک اور سفا ک ہوتے ہیں ۔۔۔۔۔۔

    اور ان میں سب سے بڑا عیب یہ ہوتا ہے کہ ۔۔۔۔ یہ ساری عمر پا کستان سے گیا گندم آٹا اجناس کھا تے ہیں ۔۔۔ ان کی پوری زند گی پا کستان سے آنے والی سپلا ئی پر منحصر کرتی ہے

    یہ کما تے بھی پا کستان سے ہیں ۔۔۔۔ کھا تے بھی پا کستان کا ہیں ۔۔۔۔۔ نفرت انگیز بات یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔

    اور یہ پا کستا نیوں سے ہی تعصب کرتے ہیں ۔۔۔۔۔

    میرا ۔۔۔ خیال ہے ۔۔۔۔۔۔ حا لیہ سا نحہ مری ۔۔۔۔ نے مری والوں کو ۔۔۔۔۔ پہاڑ کے سفا ک لوگوں کو ۔۔۔۔ ننگا کردیا ہے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آخر قدرت کا بھی ایک نظام ہے جو برا ئی کو آشکار کرتا رھتا ہے  ۔۔۔۔

    پہاڑی لوگ مزاج کے اتنے زیادہ جا رحا نہ اور غنڈ ہ ٹائپ ہوتے ہیں کہ ۔۔۔ سا نحہ مری کے بعد ۔۔۔۔

    مری والوں نے اسلام آباد میں ایک پریس کا نفرنس کی ۔۔۔۔۔ پریس کا نفر نس میں ۔۔۔۔ بجا ئے ۔۔۔ میا نہ روی ۔۔۔۔ احساس انسا ن بن کر دکھا یا جاتا ۔۔۔۔

    الٹا ۔۔۔ پہاڑی لوگ ۔۔۔۔ پریس کا نفرنس میں ۔۔۔ حکومت کو د ھمکیاں دیتے رھے ۔۔۔ وزیروں کو جھوٹا ۔۔۔ کہتے رھے  ۔۔۔۔

    اور یہ تک کہ ۔۔۔ ھم سے جو کچھ ہو ھم کر گزریں گے ۔۔۔۔ اور مزے کی بات یہ ۔۔۔۔ خطرناک پہا ڑیے ۔۔۔۔۔ پا کستان میں بیٹھ کر پا کستان پر غصے تھوک دھمکیاں دکھا رھے تھے ۔۔۔۔

    ان کی جہا لت کا اندازہ اس بات سے لگا یا جا سکتا ہے کہ ۔۔۔۔ موقع کی نزاکت ۔۔۔۔ با ئیس لوگوں کے انتقال ۔۔۔۔ پورے پا کستان کے مجروح جزبات کو ۔۔۔۔

    با لکل بھی خاطر میں نہ لا تے ہوئے ۔۔۔۔ یہ پہا ڑئیے  جا ھل ۔۔۔۔۔ دھرنے ۔۔۔ گھیراؤ ۔۔۔۔ کی د ھمکیاں دیتے رھے ۔۔۔۔۔

    وہ تو شکر ہے  ۔۔۔۔ ان پہا ڑیوں کے پاس ۔۔۔ ائیر فورس ۔۔۔ گولے نہیں ہیں ۔۔۔ ورنہ ۔۔۔ کب کا  پنڈی اسلام آباد ۔۔۔۔ میدان بن چکا ہوتا ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔

    پا کستان کے لوگوں کو ۔۔۔ پہا ڑ کے لوگوں کی ھسٹری ۔۔۔ مزاج ۔۔۔ طریقہ واردات ۔۔۔ جا رحیت ۔۔۔ غنڈ ہ گردی ۔۔۔۔ لالچ ۔۔۔ طمع ۔۔۔۔ کو مزید پر کھنا چا ھیے ۔۔۔۔

    اور مقبوضہ کشمیر ۔۔۔۔ کی آزاد ی ۔۔۔۔۔۔ تو بہ و تا ئب ہوجا چا ھیے ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 week, 3 days ago by Guilty.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #14

    شا می یہ تو کچھ بھی نہیں ۔۔۔۔۔ لا لچ و طمع کے لیئے ۔۔۔ پہاڑ کے لوگ ۔۔۔۔۔ کسی بھی غیر انسا نی حد تک جا سکتےہیں ۔۔۔۔۔

    یہ وہ بھوکی  بد لحاظ غریب قوم ہے  جن کو پا  لتا بھی پا کستان ہے ۔۔۔۔۔۔ اور جن کے ڈ نگ کا نشانہ بھی پا کستان ہی بنتا  ہے ۔۔۔۔

    میرے حسا ب سے تما م پہاڑی لوگوں کو پا کستان دا خلے پر ۔۔۔۔ ٹول ۔۔۔ لگا نا چاھیے ۔۔۔۔ ان کی پا کستان میں کمائی پر سپیشل پا بند ی عا ئد کرنا چاھیے ۔۔۔۔۔

    تما م پہاڑی لوگوں کو ۔۔۔ پا کستانی ائرپورٹس ۔۔۔ ریلوے سٹیشن  ۔۔۔ سڑکیں استعمال  کرنے پر ۔۔۔۔ ڈائریکٹ ۔۔۔۔ ٹول ۔۔۔ ٹیکشن سسٹم بنا نا چاھیے ۔۔۔۔

    بلکہ میرا تو خیال ہے ۔۔۔۔۔ لند ن یورپ سے آنے والے تما م پہا ڑیوں کو میر پوریوں کو ۔۔۔۔ پا کستا نی ائیرپورٹس پر اتار نے کے بجا ئے  ۔۔۔ ان کی فلا ئٹس صرف مظفر آباد  جا نی چاھیں ۔۔۔

    پا کستان میں ان کا دا خلہ مکمل بند ہونا چا ھیے ۔۔۔۔۔۔۔

    تما م پہاڑ ی لوگوں کے پا کستا نی پا سپورٹ منسوخ کرنے چا ھیں ۔۔۔۔۔ اور تمام پہاڑی لوگوں ۔۔۔ کو پا کستان کی اسمبلی سینٹ سے بھی با ھر نکا لنا چا ھیے ۔۔۔۔۔

    اور ان سب  کو آزاد کشمیر کے پہاڑوں میں ۔۔۔۔ محدود رکھنا چا ھیے ۔۔۔۔ یہ کسی مہذ ب شہر ۔۔۔ میں رھنے کے لیئے ۔۔۔۔۔ ڈی زروو ۔۔۔۔ نہیں کرتے ۔۔۔۔

    اور پوری پا کستان کو یہ بات ۔۔۔ کھول کرواضع دوٹوک  بیان کرنی چاھیے کہ ۔۔۔۔۔ مری کے لوگ ۔۔۔ آزاد کشمیر کے لوگ ۔۔۔۔۔۔ پہا ڑ ئیے ہیں ۔۔۔۔ پا کستا نی نہیں ہیں ۔۔۔۔

    ۔۔ پہاڑی لوگ ۔۔۔۔۔ پا کستان کے ۔۔۔ پیرا سا ئٹ ۔۔۔۔۔ ہیں جو ۔۔۔۔ پا کستان میں گھس کر فا ئدے مال و متاع بھی لوٹتے ہیں اور ۔۔۔۔ پا کستان پر نا شکرے بن کر وار بھی کرتے ہیں ۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 week, 2 days ago by Guilty.
    Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #15
    Guilty Jee

    You  seem to have little harsh history with hilly billies

    😀😀😀

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #16
    Guilty Jee You seem to have little harsh history with hilly billies 😀😀😀

    شیرازی ۔۔۔۔ پہلے آپ اپنا مشا ھدہ بیا ن فرما ئیں کہ ۔۔۔۔۔ کیا ۔۔۔۔ پہا ڑ کے لوگ ۔۔۔ جا رحا نہ مزاج لڑاکے  بد لحا ظ  ۔۔ ۔۔ طمع پرست  ۔۔۔ نہیں ہوتے ۔۔۔۔۔

    آپ اس بات پر بھی تبصرہ کریں کہ ۔۔۔۔ کیا پہاڑ کے لوگ اپنی کمائی سے لیکر گند م آٹا تک پا کستان سے سپلا ئی نہیں لیتے ۔۔۔۔

    اور پوری زند گی کی سپلا ئی پا کستان سے لینے کے بعد کبھی آپ نے پہاڑ والوں کو ۔۔۔۔ پا کستان سے تشکر پیار خلوص کرتے دیکھا ہے ۔۔۔۔

    میں نے جو باتیں مینشن کی ہیں وہ ایک بار کا ھارش تجربہ نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔ یہ ایک مکمل سٹڈ ی ہے ۔۔۔۔ جو انسا نی آنکھ ۔۔۔ روزمرہ زندگی میں کرتی رھتی ہے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    چلیں آپ کو ایک اور دلچسپ مشا ھدہ بتا تا ہوں ۔۔۔ ملا حظہ کیجئے ۔۔۔۔۔۔

    برطانیہ میں لاکھوں پا کستانی  رھتے ہیں ۔۔۔۔۔ لیکن بر طانیہ میں سیا سی طور یا سرکاری طور ۔۔۔ پزیرائی لاہور کراچی کے شہریوں کو  با لکل نہیں ملتی ہے ۔۔۔

    آپ نوٹس کریں گے ۔۔۔۔ بر طا نیہ میں ۔۔۔۔ پا کستان کے ریفرینس سے جن لوگوں کو پزیرائی ملی ہے ۔۔۔۔ ان کے نام ۔۔۔ چوھدری محمد سرور گورنر پنجاب ۔۔۔۔ بیرسٹر سلطا ن محمود پی ایم کشمیر ۔۔۔۔

    جیسے مختلف لوگ پرومینینٹ کیے گئے  ہیں ۔۔۔۔۔۔ یہ وہ لوگ ہیں جو بظا ھر ۔۔۔۔ پا کستانی بتا تے ہیں لیکن در اصل یہ ۔۔۔۔۔ پا کستا نی  بھیس میں ۔۔۔۔ آزاد کشمیر کے لوگ ہیں ۔۔۔۔

    لاہور کراچی پشاور کوئٹہ کے پڑھے لکھی پبلک کو چھوڑ کر ۔۔۔۔ بر طا نوی سرکار ۔۔۔۔نے ۔۔۔۔ آزاد کشمیر ۔۔۔ میر پور کے لوگوں کو ہی کیوں ۔۔۔۔ سیا سی طور پر سلیکٹ کیا ۔۔۔

    یہ حسا ب آپ خود لگا لیں ۔۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔

    آپ کو ایک اور بات بتا تا ہوں ۔۔۔۔ نوازشریف کے قریب ترین لوگوں میں ۔۔۔۔ ھمیشہ ایک آزاد کشمیر کا جاسوس ۔۔۔ موجود رھا ہے ۔۔۔۔

    چالس سال ہوگئے نوازشریف کی سیا ست کو ۔۔۔۔ لیکن ۔۔۔ راجہ ظفرالحق ۔۔۔۔۔ سا ئے کی طرح ۔۔۔ نوازشریف  کی پسلیوں سے جڑا پا یا گیا ہے ۔۔۔۔

    اس کے بعد ۔۔۔۔ بھی حا لیہ سیا ست میں بھی کراچی لاہور کے لیڈروں کو چھوڑ کر ۔۔۔۔  نوازشریف کے پسلی سے ۔۔۔ خاقا ن عبا سی کو ۔۔۔ جوڑ رکھا ہے ۔۔۔۔

    خا قا ن عبا سی ۔۔۔۔ راجہ ظفرالحق ۔۔۔۔ دونوں ۔۔۔ پہاڑ سے تعلق رکھتے ہیں  ۔۔۔۔۔

    یہ دونوں نہ کراچی سے تعلق رکھتے ہیں نہ پنجا بی ہیں نہ پٹھان ہیں نہ سرائیکی ہیں ۔۔۔۔ لیکن پھر بھی ۔۔۔۔۔ ن لیگ جو کہ پنجاب کو بیس  کرتی ہے ۔۔۔۔ آزادکشمیر کا بندہ ۔۔۔۔ پسلی میں جڑا ہو نظر آتا ہے ۔۔۔۔

    اب آپ پوچھیں کہ ۔۔۔۔ چا لیس سال سے ۔۔۔ راجہ ظفر الحق ۔۔۔ کیوں نوازشریف کی پسلی سے جڑا ہوا ہے  ۔۔۔ اور

    حالیہ سیا ست میں پورے پنجاب سندھ کو چھوڑ ۔۔۔۔ خاقان عباسی ۔۔۔۔ کو ہی ۔۔۔ کیوں ۔۔۔۔ قربت میں چھوڑا گیا ہے ۔۔۔۔۔

    اس کا جواب بھی آپ خود ہی اپنے آ پ کو دے لیں ۔۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    شیرازی ۔۔۔۔ روز مرہ ۔۔۔ کے سا لوں کے  مشا ھدات ہیں ۔۔۔ کوئی ایک دن کا واقعہ نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 week, 2 days ago by Guilty.
    Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #17
    Guilty Jee

    You remind me of birthers in US who challenged Obama’s credentials bcaz he was born in Hawaii and for them Hawaii is not real America. AJK I can understand but you even declared Shahid Khaqan Abbasi disqualified bcaz he is from hilly regions of Punjab.

    If the yard stick was to show loyalty where you are fed from then don’t just limit it to hilly billies. Pakistanis bash America when they all know Pakistan cannot survive one year w/o American aid. I don’t know if Muree-ites think like you observed but people of AJK definitely does especially independent Kashmir followers. Some times it baffles me how they think but I give them benefit of doubt due to their ordinary background. I don’t know if you deserve the same free pass when you scoop low at their level.

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #18
    شیرازی ۔۔۔۔۔

    اگر آزاد کشمیر کے لوگ آزادی چا ھتے ہیں ۔۔۔۔ تو میرا خیال ہے ۔۔۔۔ پا کستان کو ان کو آزاد رکردینا چا ھیے ۔۔۔۔۔

    میرا  ۔۔۔ اپنا زاتی ۔۔۔ پوا ئنٹ آف ویو بھی ۔۔۔۔  یہی ہے کہ ۔۔۔ جب آزاد کشمیر والے ۔۔۔ مری والے ۔۔۔۔۔ پا کستان کو ۔۔۔۔ اپنا وطن سمجھنے کے بجا ئے ۔۔۔۔۔  وہ پا کستان کو سپلا ئی کا انڈہ  دینے والی مرغی سمجھتے ہیں

    تو ان کا کو ئی حق نہیں ہے کہ ۔۔۔۔۔  وہ پا کستان سے غیر وطن کے احسا سا ت بھی  رکھیں کدورت بھی رکھیں اور ۔۔۔۔ پا کستان سے گندم آتا ۔۔۔ پا سپورٹ ۔۔۔ ساما ن زند گی بٹورتے رھیں ۔۔۔ اور ناشکری بھی کرتے رھیں ۔۔۔

    بغیر تشکر ۔۔۔ بغیر پیار خلوص ۔۔۔۔۔ پا کستان کے ریسورس ۔۔۔ سپلا ئی  استعمال کرتے رھیں اور ۔۔۔۔۔  گا ھے بگا ھے پا کستانیوں سے نفرت کے سا نحے بھی دکھا تے رھیں ۔۔۔۔۔

    مجھے آزاد کشمیر والوں کی آزادی کی خو اہش کے بارے نہیں پتہ کہ وہ کیوں ۔۔۔۔ آزاد ی چا ھتے ہیں ۔۔۔۔۔

    لیکن مجھے یہ پتہ ہے کہ ۔۔۔۔ آزاد کشمیر اور وھاں کے لوگ ۔۔۔۔ پا کستا نی معشیت پر بوجھ ہیں ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ پا کستان کو دل سے وطن بھی تسلیم نہیں کرتے ۔۔۔۔

    اس لیے آزاد کشمیر ۔۔۔۔۔ جتنی جلد ی پا کستان سے آزاد ہو ۔۔۔۔ پا کستان کی جا ن چھٹتی ہے ۔۔۔۔۔

    الٹا یہ ہوگا کہ ۔۔۔۔۔ ظا ھرہے  جغرافیا ئی مجبوری سے  ۔۔۔۔ کشمیر والوں کو ۔۔۔۔ پا کستان سے سپلا ئی کی ترسیل ریسورس سڑکیں ائیر پورٹ تو پھربھی چا ھیے ہوں  گے ۔۔۔۔

    تب بحیثیت غیر ملک ۔۔۔۔۔ کشمیریوں ۔۔۔ کو ٹول بھی دینا پڑے گا ۔۔۔ ویزا فیس بھی دینی پڑے ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ ایک ایک پا ئی کی ادا ئیگی ہوگی ۔۔۔۔۔

    کم از کم ۔۔۔۔ وہ نہیں ہوگا جو اس وقت ہورھا ہے ۔۔۔۔۔ تما م کے تمام ۔۔۔۔ آزاد کشمیری ۔۔۔۔ پا کستان کو ۔۔۔۔ بغیر وطن ما نے ۔۔۔۔۔ دونوں ھا تھوں سے لوٹ رھے ہیں ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    خا قان عبا سی والے پوا ئنٹ کا جواب میں اگلی پوسٹ میں دیتا ہوں ۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by Guilty.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #19
    خا قان عبا سی ۔۔۔۔ کی بات میں پوری کرتا ہوں  پہلے  ۔۔۔۔۔۔

    آپ اس بات پر تبصرہ کردیں کہ ۔۔۔۔ بر طا نوی سرکار نے ۔۔۔۔۔ پا کستان کے لاہور کراچی سے بڑے شہروں کے لا کھوں  پڑھے لکھے عوام کو چھوڑ کر ۔۔۔۔۔۔

    آزاد کشمیر کے ۔۔۔۔۔ چوھدر ی سرور ۔۔۔۔۔ بیرسٹر سلطان محمود ۔۔۔۔ اور ان جیسے دیگر سینکڑوں کشمیری افراد کو ہی کیوں ۔۔۔۔ پزیرائی دی  ہے ۔۔۔۔۔

    ان کشمیریوں میں وہ کو نسی خوبی  ۔۔۔ یا ۔۔۔ گو ھر ۔۔۔۔ موجود ہے ۔۔۔۔ جو پا کستان کے دیگر شہریوں میں موجود نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by Guilty.
    Shirazi
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Professional
    #20
    Ch. Sarwar is not from AJK, he is from Faislabad. Regarding Br. Sultan, he is from Mirpur AJK. Back in 60’s when British companies tried to get Mangl dam contract they gave British visa to one person from every household whose land was needed for Mangla dam. That brought lot of Mirpuries to UK including players like Moen Ali whose forefathers are from Mirpur. Br. Sultan is just a beneficiary of that deal. BTW Mirpur is not a hilly area, it’s terrain is same as Jehlum, speak Punjabi with dialect and look very similar. Br. Sultan is no hilly billy like Khaqan Abbasi, he is more like Fawad Chaudhry.
    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by Shirazi.
Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 27 total)

You must be logged in to reply to this topic.

×
arrow_upward DanishGardi