Home Forums Siasi Discussion ہمارے نمک حرام بھائی

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • حسن داور
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #1

    ورلڈ کپ میں افغانستان انڈیا سے ایک میچ ہار گیا، ہمارے کرکٹ کے چند معتبر ناموں کو چھوڑ کر سب نے نعرے لگائے کہ میچ فکس تھا اور افغانستان کی ٹیم آئی پی ایل کے لالچ میں آ کر یا پیسے لے کر جان بوجھ کر میچ ہاری ہے۔
    ان کا فرض بنتا تھا کہ اگر وہ انڈیا کو ہرا نہیں سکتے تھے تو جان کی بازی لگا دیتے، لڑ جاتے، مر جاتے، کچھ کر دکھاتے تو پس ثابت ہوا کہ افغانستان نے انڈیا سے جان بوجھ کر ہار کر پاکستان سے غداری کی اور اس طرح افغانستان کی ٹیم نے ہم سے نمک حرامی کی ہے۔
    کرکٹ کا کھیل عزت اور غیرت سے اوپر کی کوئی چیز ہے ورنہ کوئی تھوڑی سی شرم حیا کرنے والا پاکستانی بھی میچ فکسنگ کی اصطلاح استعمال کرنے سے پہلے تھوڑا سوچے گا۔ لیکن یہ ایک کھیل ہے تو دشمن کی ٹیم پر دشنام لگانا، اس کا مذاق اڑانا بھی کھیل کا اتنا ہی اہم حصہ ہے جیسے ڈائیو لگا کر کیچ پکڑنا۔
    اگر کسی دشمن ملک کے مسائل میدان جنگ یا منڈی میں طے ہونے کے بجائے کرکٹ کے سٹیڈیم میں طے ہو جاتے تو یہ دنیا ایک بہترین دنیا ہوتی لیکن افغان ٹیم کو نمک حرام کہہ کر ہم نے افغانوں کے ساتھ اپنے 40 سال کے تعلق (رشتہ تو صدیوں پرانا ہے لیکن چلیں انھی واقعات کی بات کرتے ہیں جو ہماری زندگی میں پیش آئے) اور ہمارے ان کے بارے میں جذبات کی قلعی کھول دی۔
    آخر ہم افغان بہن اور بھائیوں سے چاہتے کیا ہیں؟ چلیں اس میں سے بہنوں کا لفظ نکال دیتے ہیں کیونکہ اسے طالبان اپنے اندرونی معاملات میں دخل اندازی سمجھ سکتے ہیں اور جو حکومت سے ابھی فارغ کیے گئے ہیں وہ یہ کہہ سکتے ہیں کہ اگر افغان بہنوں کا کچھ خیال تھا ہی تو طالبان کے ساتھ رشتہ داری کیوں کی۔
    پتا نہیں پاکستان کو روس سے کوئی خطرہ تھا یا نہیں یا پاکستان کے اندر کوئی ایسی کمیونزم تحریک تھی جو سوویت یونین کے ساتھ مل کر پاکستان میں انقلاب برپا کر سکتی تھی لیکن پاکستان کو یقین دلا دیا گیا کہ بہادر افغان، روس اور آزاد دنیا کے سامنے ڈٹ کر کھڑا ہے۔ یہ قومی اور مذہبی فریضہ ہے کہ پہاڑوں پر وہ چڑھیں، لڑیں اور ہم ان کے سکیورٹی روٹ سنبھالیں۔
    جہاد ہوا اور خوب ہوا لیکن اس کے ثمرات کے طور پر پاکستان میں بہت جائیدایں بھی بنیں اور یہاں نظریاتی اساسیں بھی مضبوط ہوئیں۔ ہم نے افغان بھائیوں کے ساتھ مل کر سوویت یونین کے ٹوٹے ٹوٹے کر دیے، کمیونزم کے چنگل میں پھنسی آدھی دنیا کو آزاد کروایا لیکن نہ دنیا نے ہمارا شکریہ ادا کیا اور نہ افغانستان نے۔
    پھر ہم نے طالبان کی صورت میں افغانستان کے لیے نئے نجات دہندہ برآمد کیے۔ ان پر بھی جب برا وقت آیا تو ایک ہاتھ سے انھیں تسلی والی تھپکی دی اور دوسرے ہاتھ سے ڈالر پکڑ کر انھیں امریکہ کے حوالے کیا اور جب طالبان نے 20 سال کی مسلح جدوجہد کے بعد امریکہ کو ایک ذلت آمیز شکست دی تو ہم نے پھر جشن منایا۔
    زنجیریں طالبان نے توڑیں لیکن ہمارے دفاعی تجزیہ کاروں نے دھمالیں یہاں پر ڈالیں۔ تو ہم چاہتے تھے کہ ہمارے افغان بھائی ایک سپر پاور کو شکست دیں اور انھوں نے دی، پھر ہم چاہتے تھے کہ وہ امریکہ کے ساتھ بھی وہ ہی کریں جو انھوں نے سوویت یونین کے ساتھ کیا تھا۔
    اب ہم کیا چاہتے ہیں؟ کہ افغانستان انڈیا کو بھی شکست دے۔ پہلے مجاہدین سے یہ امید تھی کہ وہ طالبان سے اپنا ملک آزاد کروانے کے بعد ہمیں کشمیر آزاد کروا کر دیں گے۔
    شاید افغان لڑ لڑ کر تنگ آ چکے ہیں کیونکہ انھوں نے ہندوستان کے ٹوٹے ٹوٹے کیا کرنے تھے ان کی تو کرکٹ ٹیم ہی انڈیا کی ٹیم کے سامنے لیٹ گئی۔ ہمارے احسانات کا یہ بدلہ؟
    پہلے بھی جن قوتوں کو ہم بھائی کہتے رہے ہیں ان کے ساتھ ہمارے بھائی چارے کا تجربہ اچھا نہیں رہا۔ پہلے بنگالی بھائی ناراض تھے، اب وہ بھائی بندی ختم کر کے آزاد ہیں اور سنا ہے کہ اچھے خاصے کھاتے پیتے ہیں۔
    ہم انھیں بھی پہلے بھوکے بنگالی اور پھر غدار اور نمک حرام وغیرہ کہتے تھے۔ اب ہمارے بلوچ بھائی ناراض ہیں بلکہ ایک چھوٹے بھائی نے کہا تھا کہ برا مت مانیے گا مگر ہم آپ سے ناراض نہیں بیزار ہیں۔
    تو اپنے افغان بھائیوں پر نمک حرامی کا لیبل لگاتے ہوئے یہ بھی یاد رکھیں کہ ہم نے بھی افغانوں کے نام پر بہت نمک چکھا ہے اور ایک بیزار بلوچ بزرگ کا یہ مشورہ بھی کہ پاکستان پوری دنیا کو بتایا پھرتا ہے کہ افغانستان پر آج تک کوئی قوم قبضہ نہیں کر سکی تو تم کیسے کر لو گے ماما۔

    بشکریہ ….. محمد حنیف

    https://www.bbc.com/urdu/pakistan-59178487

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #2
    دوھزار اکیس ورلڈ کپ میں  انڈ ین  کرکٹ ٹیم کی واحد پہلی فتح کے بعد ۔۔۔ فوری طور پر ۔۔۔۔ پا کستا نی سپورٹرز ۔۔۔۔ نے میچ فکسنگ کے الزامات سے سوشل میڈ یا ٹی وی پروگرام بھر کر رکھ دیئے ہیں ۔۔۔۔

    پا کستا نیو کی جہالت کا کہنا ہے کہ ۔۔۔۔ انڈین ٹیم کبھی بھی میچ نہ جیتے ۔۔۔۔ صرف پا کستان  ہی کرکٹ کا مولا جٹ ہے ۔۔۔۔ اور صرف پا کستا نی ہی میچ جیت سکتا ہے ۔۔۔۔۔

    پا کستا نیو ں کی اس جہالت اور سوشل میڈ یا پر الزامات کی بھر مار نے ثا بت کردیا ہے کہ ۔۔۔۔ پا کستا نیوں کے پاس ۔۔۔ سپورٹس مین سپرٹ تو دور کی با ت ۔۔۔۔

    ان جا ھلوں کے پاس ۔۔۔۔ تحمل برداشت نا م کی بھی کوئی چیز نہیں ہے ۔۔۔۔

    پا کستان نے دو تین میچ کیا جیت لیئے ۔۔۔۔ پا کستانیوں نے ۔۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ اور جہا لت کے دریا بہا د یئے ہیں ۔۔۔۔۔

    صرف دو میچوں ۔۔۔۔۔ چار چھکوں ۔۔۔۔ سے اتنا غرور ۔۔۔ ا تنا تکبر ۔۔۔۔ کے فرعون کی ۔۔۔۔۔ ممی ۔۔۔۔ بھی ان کی جہالت پر عشش عشش کر اٹھی ہے ۔۔۔۔

    اگر ھم یہ بات ما ن بھی لیں کہ میچ فکس تھا ۔۔۔۔۔ تو ۔۔۔۔ سوال یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔ پھر بھی فکسنگ انڈیا اور افغا ن کا معاملہ ہے ۔۔۔۔۔ پا کستا نیوں کو اپنی زاتی خارش دکھا نے کی ضرورت نہیں ہے ۔۔۔۔

    با لکل ایسے ہی جب ۔۔۔ ویسم اکرم  نے  بیس کروڑ لے کر ۔۔۔۔ بنگلہ دیش سے میچ ھارکر ۔۔۔ بنگلہ دیش کو ۔۔۔۔ ٹیسٹ کیپ ۔۔۔۔ دلوا ئی تھی ۔۔۔۔

    تب تو کسی ملک نے  ۔۔۔۔ رو نا دھونا ۔۔۔۔ سیا پا ۔۔۔۔۔ نہیں ڈلا تھا  کہ ۔۔۔۔ پا کستا ن نے بنگلہ دیش سے پیسے لے کر میچ فکس کیا ۔۔۔۔۔

    پا کستا نی کرکٹ سپورٹرز ۔۔۔۔ انڈ یا ۔۔۔۔ افغان پر الزمات لگا رھے ہیں ۔۔۔۔ حا لا نکہ ۔۔۔ دنیا کے ما نے ہوئے کرکٹ جورای ۔۔۔۔ پا کستان میں ہی پیدا ہوئے  اور پا کستان میں پا ئے جا تےہیں ۔۔۔

    ورلڈ کپ میں ۔۔۔۔ پیسے لیکر کیچ چھوڑنے والا جواری ۔۔۔ وکٹ کیپر ۔۔۔۔۔ بد کردارعمر اکمل ۔۔۔۔۔ کس ملک میں پیدا ہوا تھا ۔۔۔۔ پا کستا ن میں ۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    ابھی چند دن پہلے تک ۔۔۔۔ نیوزی لینڈ  کرکٹ ٹیم ۔۔۔۔ کے انکار کے بعد ۔۔۔۔۔ پا کستانی سپورٹرز ۔۔۔ زلیل و خوار ہورھے تھے ۔۔۔۔۔

    اور ۔۔۔۔ دو میچ کیا جیت لیئے ا نہوں نے تکبر ۔۔۔۔ سے فرعون کی ممی کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہہے ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔ سوشل میڈ یا ۔۔۔۔۔ ٹی وی پروگرامز ۔۔۔۔ پا کستا نیوں کے غرور ۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ اور دوسری ٹیموں پر الزامات ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ دوسری ٹیمو ں سے عد م برداشت کے رویے کے با عث ۔۔۔۔

    میں نے اپنا ۔۔۔ زھن تبد یل کرلیا ہے ۔۔۔۔ اور میں دعا کررھا ہوں ۔۔۔۔ کہ ۔۔۔۔۔۔ پا کستان کرکٹ ٹیم کو۔۔۔۔ سیمی فا ئنل یا فا ئنل میں شکست ہوجائے

    تاکہ ۔۔۔ پا کستا نی سپورٹرز اور اینکرز ۔۔۔۔۔ کے ۔۔۔۔۔ غرور ۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ کا سر نیچا ہوجائے ۔۔۔۔۔

    اور ان جا ھلوں کو ۔۔۔۔۔ تحمل ۔۔۔ برداشت ۔۔۔۔۔ برد باری ۔۔۔۔ کا کچھ تھوڑا ۔۔۔۔ سا ۔۔۔ سبق مل جائے ۔۔۔۔

    اب مجھے مزہ تب آئے گا جب ۔۔۔۔ پا کستان ۔۔۔۔ سیمی فا ئنل اور فا ئنل میں شکست کھا ئےگا ۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔ تکبر سے بھرے ۔۔۔ پا کستانی جا ھل  سپورٹروں اور اینکروں کے منہ لٹکے ہوئے ہونگے ۔۔۔۔۔

    ۔۔

    • This reply was modified 8 months ago by Guilty.
    Anjaan
    Participant
    Offline
    • Professional
    #3
    دوھزار اکیس ورلڈ کپ میں انڈ ین کرکٹ ٹیم کی واحد پہلی فتح کے بعد ۔۔۔ فوری طور پر ۔۔۔۔ پا کستا نی سپورٹرز ۔۔۔۔ نے میچ فکسنگ کے الزامات سے سوشل میڈ یا ٹی وی پروگرام بھر کر رکھ دیئے ہیں ۔۔۔۔ پا کستا نیو کی جہالت کا کہنا ہے کہ ۔۔۔۔ انڈین ٹیم کبھی بھی میچ نہ جیتے ۔۔۔۔ صرف پا کستان ہی کرکٹ کا مولا جٹ ہے ۔۔۔۔ اور صرف پا کستا نی ہی میچ جیت سکتا ہے ۔۔۔۔۔ پا کستا نیو ں کی اس جہالت اور سوشل میڈ یا پر الزامات کی بھر مار نے ثا بت کردیا ہے کہ ۔۔۔۔ پا کستا نیوں کے پاس ۔۔۔ سپورٹس مین سپرٹ تو دور کی با ت ۔۔۔۔ ان جا ھلوں کے پاس ۔۔۔۔ تحمل برداشت نا م کی بھی کوئی چیز نہیں ہے ۔۔۔۔ پا کستان نے دو تین میچ کیا جیت لیئے ۔۔۔۔ پا کستانیوں نے ۔۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ اور جہا لت کے دریا بہا د یئے ہیں ۔۔۔۔۔ صرف دو میچوں ۔۔۔۔۔ چار چھکوں ۔۔۔۔ سے اتنا غرور ۔۔۔ ا تنا تکبر ۔۔۔۔ کے فرعون کی ۔۔۔۔۔ ممی ۔۔۔۔ بھی ان کی جہالت پر عشش عشش کر اٹھی ہے ۔۔۔۔ اگر ھم یہ بات ما ن بھی لیں کہ میچ فکس تھا ۔۔۔۔۔ تو ۔۔۔۔ سوال یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔ پھر بھی فکسنگ انڈیا اور افغا ن کا معاملہ ہے ۔۔۔۔۔ پا کستا نیوں کو اپنی زاتی خارش دکھا نے کی ضرورت نہیں ہے ۔۔۔۔ با لکل ایسے ہی جب ۔۔۔ ویسم اکرم نے بیس کروڑ لے کر ۔۔۔۔ بنگلہ دیش سے میچ ھارکر ۔۔۔ بنگلہ دیش کو ۔۔۔۔ ٹیسٹ کیپ ۔۔۔۔ دلوا ئی تھی ۔۔۔۔ تب تو کسی ملک نے ۔۔۔۔ رو نا دھونا ۔۔۔۔ سیا پا ۔۔۔۔۔ نہیں ڈلا تھا کہ ۔۔۔۔ پا کستا ن نے بنگلہ دیش سے پیسے لے کر میچ فکس کیا ۔۔۔۔۔ پا کستا نی کرکٹ سپورٹرز ۔۔۔۔ انڈ یا ۔۔۔۔ افغان پر الزمات لگا رھے ہیں ۔۔۔۔ حا لا نکہ ۔۔۔ دنیا کے ما نے ہوئے کرکٹ جورای ۔۔۔۔ پا کستان میں ہی پیدا ہوئے اور پا کستان میں پا ئے جا تےہیں ۔۔۔ ورلڈ کپ میں ۔۔۔۔ پیسے لیکر کیچ چھوڑنے والا جواری ۔۔۔ وکٹ کیپر ۔۔۔۔۔ بد کردارعمر اکمل ۔۔۔۔۔ کس ملک میں پیدا ہوا تھا ۔۔۔۔ پا کستا ن میں ۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ابھی چند دن پہلے تک ۔۔۔۔ نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم ۔۔۔۔ کے انکار کے بعد ۔۔۔۔۔ پا کستانی سپورٹرز ۔۔۔ زلیل و خوار ہورھے تھے ۔۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔ دو میچ کیا جیت لیئے ا نہوں نے تکبر ۔۔۔۔ سے فرعون کی ممی کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہہے ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ سوشل میڈ یا ۔۔۔۔۔ ٹی وی پروگرامز ۔۔۔۔ پا کستا نیوں کے غرور ۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ اور دوسری ٹیموں پر الزامات ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ دوسری ٹیمو ں سے عد م برداشت کے رویے کے با عث ۔۔۔۔ میں نے اپنا ۔۔۔ زھن تبد یل کرلیا ہے ۔۔۔۔ اور میں دعا کررھا ہوں ۔۔۔۔ کہ ۔۔۔۔۔۔ پا کستان کرکٹ ٹیم کو۔۔۔۔ سیمی فا ئنل یا فا ئنل میں شکست ہوجائے تاکہ ۔۔۔ پا کستا نی سپورٹرز اور اینکرز ۔۔۔۔۔ کے ۔۔۔۔۔ غرور ۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ کا سر نیچا ہوجائے ۔۔۔۔۔ اور ان جا ھلوں کو ۔۔۔۔۔ تحمل ۔۔۔ برداشت ۔۔۔۔۔ برد باری ۔۔۔۔ کا کچھ تھوڑا ۔۔۔۔ سا ۔۔۔ سبق مل جائے ۔۔۔۔ اب مجھے مزہ تب آئے گا جب ۔۔۔۔ پا کستان ۔۔۔۔ سیمی فا ئنل اور فا ئنل میں شکست کھا ئےگا ۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔ تکبر سے بھرے ۔۔۔ پا کستانی جا ھل سپورٹروں اور اینکروں کے منہ لٹکے ہوئے ہونگے ۔۔۔۔۔ ۔۔

    I support every sentiment expressed by you.

    I wish the member who posted this here was more selective in his copy-paste.

    shami11
    Participant
    Offline
    • Expert
    #4
    پاکستان کا گروپ بہت آسان تھا ، دو میچز ہی مشکل تھے

    سیمی فانئل میں آسٹریلیا سے جیتنا آسان نہی ہو گا

    SaleemRaza
    Participant
    Offline
    • Expert
    #5
    پاکستان کا گروپ بہت آسان تھا ، دو میچز ہی مشکل تھے سیمی فانئل میں آسٹریلیا سے جیتنا آسان نہی ہو گا

    کرکٹ کی سوجھ بوجھ نہ ہونے کے باوجود انڈیا کے ورلڈ کپ سے باہر ہونے مجھے بہت خوشی ہے ۔۔اور آپ سب پاکستان دشمنوں کو مبارک باد دینے کے لیے لاگ ان ہوا ہوں ۔تاکہ آپ ناسوں کے نیچھے دھونی دی جائے ۔۔۔۔حالانکہ  افغانیوں  حراموں کے ساتھ مل کا رن ریٹ اچھا کیا تھا ۔اور اوباش قوم نے ورلڈ کپ شروع یونے سے پہلے بہت دعوے کیے تھے لیکن ابھندن کی طرح چھتر کھا کر گھر کو لوٹ گئے ہیں

    :jhanda: :jhanda: :jhanda: :jhanda:

    اب پاکستان گھر بھی چلا جائے تو غم نہیں ہے

    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    #6
    کرکٹ کی سوجھ بوجھ نہ ہونے کے باوجود انڈیا کے ورلڈ کپ سے باہر ہونے مجھے بہت خوشی ہے ۔۔اور آپ سب پاکستان دشمنوں کو مبارک باد دینے کے لیے لاگ ان ہوا ہوں ۔تاکہ آپ ناسوں کے نیچھے دھونی دی جائے ۔۔۔۔حالانکہ افغانیوں حراموں کے ساتھ مل کا رن ریٹ اچھا کیا تھا ۔اور اوباش قوم نے ورلڈ کپ شروع یونے سے پہلے بہت دعوے کیے تھے لیکن ابھندن کی طرح چھتر کھا کر گھر کو لوٹ گئے ہیں :jhanda: :jhanda: :jhanda: :jhanda: اب پاکستان گھر بھی چلا جائے تو غم نہیں ہے

    امید ہے کہ پاکستان جیت کر ہی گھر جاے گا دل چھوٹا مت کریں مسلسل پانچ میچز میں اتار چڑھاو آتے رہے جس کی وجہ سے اچھی پریکٹس ہوچکی ہے مڈل آرڈر کو کافی تجربہ ہوگیا ہے اور شکر ہے کہ حفیظ اور شعیب اچھی فارم میں ہیں اوپنرز تو بہت ہی اچھے ہیں ماشااللہ باولنگ اور فیلڈنگ کا معیار بھی اچھا ہے ان تمام عوامل سے لگتا ہے کہ پاکستان ایک ٹف ٹیم ہے اور اس کو ہرانا اتنا آسان نہیں بلکہ اس وقت ورلڈ کپ میں کوی بھی ٹیم اس معیار کی دکھای نہیں دے رہی

    فائنل میں پاکسان کا مقابلہ اگر نیوزی لینڈ سے ہوا تو اس کو ہم ہرا چکے ہیں اس کے تمام کھلاڑی ہمارے دیکھے ہوے ہیں اور اگر انگلینڈ سے ہوا تو ان کے ساتھ ہماری سیریز ہوچکی ہے جس میں بابراعظم نے ڈیڑھ سو سے اوپر کیا تھا

    افغانیوں نے لوز ہینڈ دیا تھا تاکہ مطلوبہ رن ریٹ پورا ہوجاے آج نہیں تو کل کوی زبان کھولے گا لیکن ان کا میچ دیکھیں تو اندازہ ہوجاتا ہے۔ مجیب ان کا  بہترین سپنر ان فٹ قرار دے دیا گیا حالانکہ سپنر کیسے ان فٹ ہوسکتا ہے وہ بیٹنگ بھی نہیں کرتا مگر اتنی زبردست انجری کہ انڈیا کے خلاف کوارٹر فائنل جیسا میچ کھیلا ہی نہیں اور صرف ایکدن بعد نیوزی لینڈ کے خلاف واپس بھی آگیا؟

    افغانی پلئیرز طالبان کی وجہ سے پاکستانیوں کے ازلی دشمن ہیں ان کو انڈیا اپروچ نہ بھی کرے تو وہ ایسا ضرور کریں گے مجھے یقین ہے

    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    #7
    دوھزار اکیس ورلڈ کپ میں انڈ ین کرکٹ ٹیم کی واحد پہلی فتح کے بعد ۔۔۔ فوری طور پر ۔۔۔۔ پا کستا نی سپورٹرز ۔۔۔۔ نے میچ فکسنگ کے الزامات سے سوشل میڈ یا ٹی وی پروگرام بھر کر رکھ دیئے ہیں ۔۔۔۔ پا کستا نیو کی جہالت کا کہنا ہے کہ ۔۔۔۔ انڈین ٹیم کبھی بھی میچ نہ جیتے ۔۔۔۔ صرف پا کستان ہی کرکٹ کا مولا جٹ ہے ۔۔۔۔ اور صرف پا کستا نی ہی میچ جیت سکتا ہے ۔۔۔۔۔ پا کستا نیو ں کی اس جہالت اور سوشل میڈ یا پر الزامات کی بھر مار نے ثا بت کردیا ہے کہ ۔۔۔۔ پا کستا نیوں کے پاس ۔۔۔ سپورٹس مین سپرٹ تو دور کی با ت ۔۔۔۔ ان جا ھلوں کے پاس ۔۔۔۔ تحمل برداشت نا م کی بھی کوئی چیز نہیں ہے ۔۔۔۔ پا کستان نے دو تین میچ کیا جیت لیئے ۔۔۔۔ پا کستانیوں نے ۔۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ اور جہا لت کے دریا بہا د یئے ہیں ۔۔۔۔۔ صرف دو میچوں ۔۔۔۔۔ چار چھکوں ۔۔۔۔ سے اتنا غرور ۔۔۔ ا تنا تکبر ۔۔۔۔ کے فرعون کی ۔۔۔۔۔ ممی ۔۔۔۔ بھی ان کی جہالت پر عشش عشش کر اٹھی ہے ۔۔۔۔ اگر ھم یہ بات ما ن بھی لیں کہ میچ فکس تھا ۔۔۔۔۔ تو ۔۔۔۔ سوال یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔ پھر بھی فکسنگ انڈیا اور افغا ن کا معاملہ ہے ۔۔۔۔۔ پا کستا نیوں کو اپنی زاتی خارش دکھا نے کی ضرورت نہیں ہے ۔۔۔۔ با لکل ایسے ہی جب ۔۔۔ ویسم اکرم نے بیس کروڑ لے کر ۔۔۔۔ بنگلہ دیش سے میچ ھارکر ۔۔۔ بنگلہ دیش کو ۔۔۔۔ ٹیسٹ کیپ ۔۔۔۔ دلوا ئی تھی ۔۔۔۔ تب تو کسی ملک نے ۔۔۔۔ رو نا دھونا ۔۔۔۔ سیا پا ۔۔۔۔۔ نہیں ڈلا تھا کہ ۔۔۔۔ پا کستا ن نے بنگلہ دیش سے پیسے لے کر میچ فکس کیا ۔۔۔۔۔ پا کستا نی کرکٹ سپورٹرز ۔۔۔۔ انڈ یا ۔۔۔۔ افغان پر الزمات لگا رھے ہیں ۔۔۔۔ حا لا نکہ ۔۔۔ دنیا کے ما نے ہوئے کرکٹ جورای ۔۔۔۔ پا کستان میں ہی پیدا ہوئے اور پا کستان میں پا ئے جا تےہیں ۔۔۔ ورلڈ کپ میں ۔۔۔۔ پیسے لیکر کیچ چھوڑنے والا جواری ۔۔۔ وکٹ کیپر ۔۔۔۔۔ بد کردارعمر اکمل ۔۔۔۔۔ کس ملک میں پیدا ہوا تھا ۔۔۔۔ پا کستا ن میں ۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ابھی چند دن پہلے تک ۔۔۔۔ نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم ۔۔۔۔ کے انکار کے بعد ۔۔۔۔۔ پا کستانی سپورٹرز ۔۔۔ زلیل و خوار ہورھے تھے ۔۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔ دو میچ کیا جیت لیئے ا نہوں نے تکبر ۔۔۔۔ سے فرعون کی ممی کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہہے ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ سوشل میڈ یا ۔۔۔۔۔ ٹی وی پروگرامز ۔۔۔۔ پا کستا نیوں کے غرور ۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ اور دوسری ٹیموں پر الزامات ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ دوسری ٹیمو ں سے عد م برداشت کے رویے کے با عث ۔۔۔۔ میں نے اپنا ۔۔۔ زھن تبد یل کرلیا ہے ۔۔۔۔ اور میں دعا کررھا ہوں ۔۔۔۔ کہ ۔۔۔۔۔۔ پا کستان کرکٹ ٹیم کو۔۔۔۔ سیمی فا ئنل یا فا ئنل میں شکست ہوجائے تاکہ ۔۔۔ پا کستا نی سپورٹرز اور اینکرز ۔۔۔۔۔ کے ۔۔۔۔۔ غرور ۔۔۔ تکبر ۔۔۔۔ کا سر نیچا ہوجائے ۔۔۔۔۔ اور ان جا ھلوں کو ۔۔۔۔۔ تحمل ۔۔۔ برداشت ۔۔۔۔۔ برد باری ۔۔۔۔ کا کچھ تھوڑا ۔۔۔۔ سا ۔۔۔ سبق مل جائے ۔۔۔۔ اب مجھے مزہ تب آئے گا جب ۔۔۔۔ پا کستان ۔۔۔۔ سیمی فا ئنل اور فا ئنل میں شکست کھا ئےگا ۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔ تکبر سے بھرے ۔۔۔ پا کستانی جا ھل سپورٹروں اور اینکروں کے منہ لٹکے ہوئے ہونگے ۔۔۔۔۔ ۔۔

    گلٹی بھای، آپ کی منت ہے اپنی بد دعا واپس لے لیں ، اور اس کی بھی وضاحت کردیں کہ کوی ٹیم سیمی فائنل میں شکست کھانے کے بعد فائنل میں کیسے شکست کھا سکتی ہے؟

    unsafe
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #8

    بھائی جان انڈین نے پاکستان میں کرکٹ کو تباہ کرنے میں ہر ہتھکنڈا استعمال کیا ہے … اب جب پاکستان سے بری طرح ہارے ہیں تو ان کو یہ بات ہضم نہیں ہو رہی تھی تو افغانستان کی کٹپلتی ٹیم کو استمال کیا گیا …افغانی ٹیم تو ویسے ہی چندہ لے کر آئ تھی کیوں کہ طالبان تو کھیلوں کو مانتے ہی نہیں … ان کا ایک ہی کام ہے اسلح کے زور پر اسلام کی خدمت جو شروع سے ہوتی آئ ہے .. لہٰذا یہاں افغانیوں کو پیسے دے کر اپنے مارجن سے ہروا کا انڈین کو سیمی فائنل تک پونچانے کی ناکام کوشش کی گئی … انڈیا والوں نے افغانیوں کو بولا کہ تم ہم سے میچ ہارو اور جتنی رشوت چاہے لے لو . پھر نیوزلنڈ کی ٹیم تم سے ہار جاے گی .. لیکن گیم ساری خراب ہو گئی ہے … اب انڈین قوم کوہلی کے پیچھے پڑی ہے .. اس کی معصوم سے بچی کو ریپ کرنے کی دھمکی دے رہی ہے

    Shirazi
    Participant
    Offline
    • Professional
    #9
    Pakistan team has been playing well but our success in first two games against India and NZ is primarily bcaz we won those two tosses. Will Pak be able to win toss in SF and then Final? If Pak, or for that matter Aus, Eng and NZ too, lose the toss will they be able to overcome 20-25 runs dew disadvantage?Between parity teams it’s a lot. One can argue SA won against Eng despite losing toss bcaz they still scored 190 but except that one game SA had to win big not just win no team has won the evening game after losing toss of course among top teams. Against minnows everyone can win. Minnows didn’t do any upset. Actually Afg didn’t beat any of the top 6 teams in T20 in last 25 outings. Not sure how Pakistanis were hoping Afg to beat India. Pak and NZ only beat Ind bcaz they won those crucial tosses
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #10
    گلٹی بھای، آپ کی منت ہے اپنی بد دعا واپس لے لیں ، اور اس کی بھی وضاحت کردیں کہ کوی ٹیم سیمی فائنل میں شکست کھانے کے بعد فائنل میں کیسے شکست کھا سکتی ہے؟

    میری خواہش اور دعا تو یہی ہے کہ ۔۔۔۔۔ پا کستان ۔۔۔۔ سیمی فائنل میں شکست کھا جائے تاکہ ۔۔۔۔  سارے پا کستانی  اوچھے سپورٹرز اور اینکرز کے ۔۔۔۔ غرور اور  تکبر ۔۔۔۔ سر نیچا ہوجا ئے ۔۔۔۔۔

    اور اگر پا کستان کا سیمی فا ئنل میں تکہ لگ بھی جاتا ہے تو لازمی ہے کہ ۔۔۔ پا کستان ۔۔۔۔ فا ئنل ھار جائے تاکہ ۔۔۔۔ غرور اور تکبر اور جہا لت کا سر نیچا ہو ۔۔۔۔

    دوسری بات کہ سیمی فائنل کی شکست کے بعد  فا ئنل کی شکست کا مطلب یہ لکھا ہے کہ ۔۔۔۔ یا سیمی فا ئنل میں شکست ہو یا پھر فا ئنل میں ۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 7 months, 3 weeks ago by Guilty.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #11
    پاکستان کا گروپ بہت آسان تھا ، دو میچز ہی مشکل تھے سیمی فانئل میں آسٹریلیا سے جیتنا آسان نہی ہو گا

    یہ بھی بات درست ہے کہ پا کستان کا گروپ  بہت ا سان تھا ۔۔۔۔۔۔

    دوسرے کرکٹ میں شکست کھا نا وہ بھی پے در پے ۔۔۔۔۔۔ پا کستا ن ٹیم کے لیئے کونسی نئی بات ہے ۔۔۔۔۔۔

    یہ ٹیم تو ویسے بھی کبھی کبھار ہی کوئی مچ جیت  کر آ تی ہے ۔۔۔۔۔  ورنہ اکثر و بیشتر ۔۔۔۔ میچ گرانے والے ۔۔۔ وکٹ کیپر ۔۔۔ کے ھاتھوں خود  ہی شکست کھا کھا کر واپس آتی ہے ۔۔۔

    گلی ڈ نڈ ے کی طرز پر کھیلنے والے عظیم بریڈ مین صرف ۔۔۔ پٹھا ن شا ھد آ فرید ی ۔۔۔۔ نے جتنی شکستیں ۔۔۔۔ پا کستا نی قوم کو د کھا ئیں ہیں اس کے بعد تو پا کستا نیوں کو اب تک ۔۔۔ شکست سے پیار ہو جانا چا ھیے تھا ۔۔۔۔

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #12
    بحرحال کل جمعرات کو سیمی فا ئنل میں  پتہ چل جائے گا ۔۔۔۔۔۔

    اور مجھے پورا یقین ہے  ۔۔۔ غرور تکبر کا سر نیچا ہو جا ئے  ۔۔۔۔۔۔

    اور ۔۔۔۔ پا کستان کرکٹ ٹیم ۔۔۔۔ ا پنے معمول کے مطا بق ۔۔۔۔ شکست کھا  کر  ۔۔۔۔ اپنے بڑے بڑے بول ۔۔۔۔ اپنے گلے میں ڈال  کر واپس ہوگی ۔۔۔۔۔۔۔

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #13
    سب بھا ئیوں سے درخواست ہے کہ ۔۔۔۔۔ لیپ ٹاپ پر ۔۔۔۔۔ سیمی فائنل لا ئیو ۔۔۔۔ دیکھنے کا کوئی بہترین سا لنک دے دیں

    جوئے اور سٹے کے صد مات کے بعد۔۔۔۔ عمر اکمل پر ۔۔۔ شا ھد آفرید ی پر ۔۔۔۔ کرکٹ پر لعنت ڈا لنے کے بعد ۔۔۔۔۔ کئی سال بعد ۔۔۔۔۔ سیمی فا ئنل ۔۔۔۔۔۔ بیٹھ کر دیکھنے کا پروگرام ہے ۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 7 months, 3 weeks ago by Guilty.
    unsafe
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #14

    لگتا ہے کرکٹ بھی اب سیاست بنتی جا رہی ہے … نواز شریف بھی ہندوستان کی محبت میں گرفتار ہے اور اپنے ملک کے خلاف کچھ معزز بلاگر کی طرح پروپگنڈا کر رہا ہے

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #15

    لگتا ہے کرکٹ بھی اب سیاست بنتی جا رہی ہے … نواز شریف بھی ہندوستان کی محبت میں گرفتار ہے اور اپنے ملک کے خلاف کچھ معزز بلاگر کی طرح پروپگنڈا کر رہا ہے

    تکبر اور جہا لت کو کوئی بھی پسند نہیں کرتا ۔۔۔۔۔۔۔ چا ھے ۔۔۔۔ وہ چار چھکے  کا غرور ہو یا ۔۔۔۔۔ ۹۰ کا ورلڈ کپ کا نہ ختم ہونے والی خوش فہمی ہو ۔۔۔۔۔

    کل جب آسٹریلیا ۔۔۔۔۔ پا کستان کو سیمی فا ئنل میں شکست دے گا ۔۔۔۔ تب آپ کی تشریف کو بھی آرام آ جائے گا ۔۔۔۔

    shami11
    Participant
    Offline
    • Expert
    #16
    پاکستان جیت جائے گا ، سنا ہے آسٹریلیا کی ٹیم نے پیسے پکڑ لئے ہیں

    تکبر اور جہا لت کو کوئی بھی پسند نہیں کرتا ۔۔۔۔۔۔۔ چا ھے ۔۔۔۔ وہ چار چھکے کا غرور ہو یا ۔۔۔۔۔ ۹۰ کا ورلڈ کپ کا نہ ختم ہونے والی خوش فہمی ہو ۔۔۔۔۔ کل جب آسٹریلیا ۔۔۔۔۔ پا کستان کو سیمی فا ئنل میں شکست دے گا ۔۔۔۔ تب آپ کی تشریف کو بھی آرام آ جائے گا ۔۔۔۔
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #17
    پاکستان جیت جائے گا ، سنا ہے آسٹریلیا کی ٹیم نے پیسے پکڑ لئے ہیں

    آ سٹریلیا نے پیسے پکڑے ہیں یا نہیں پکڑے ہیں ۔۔۔۔۔۔

    لیکن یہ میں آپ کو کنفرم کردوں کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ورلڈ کپ کا فا تح ۔۔۔۔۔ نیوزی لینڈ ۔۔۔۔۔۔ ہوچکا ہے ۔۔۔۔۔۔

    رھی بات پا کستان  کرکٹ ٹیم کی ۔۔۔۔۔۔ تو ۔۔۔ زینت امان کی بیک پین سے لیکر ۔۔۔۔ وسیم اکرم ۔۔۔۔۔ عمراکمل کے جوئے تک ۔۔۔۔۔  اتنے دکھ اٹھا ئے ہیں  کہ ۔۔۔۔

    اب اگر یہ پوری ٹیم ۔۔۔۔ مید ان میں انتقال بھی کرجائے تو ایک آنسو نہ نکلے گا ۔۔۔۔۔ کرکٹ کے آنسو کب کے خشک ہوچکے ۔۔۔۔۔

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #18
    بریکنگ نیوز ۔۔۔۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔ غیب کا علم  سے  نیوز بریک کی جا رھی ہے کہ ۔۔۔۔ چودہ نومبر  دوھزار اکیس بروز اتوار ۔۔۔۔۔۔۔ نیوزی لینڈ۔۔۔۔۔ فائنل میچ جیت گیا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔

    shami11
    Participant
    Offline
    • Expert
    #19
    گلٹی – لگ گئے لہسن – خیر ایک زمانے میں پاکستان کے ہارنے کا غم ہوتا تھا اب نہی ، کوئی پتا نہی بابر اعظم پھر وزیر اعظم بننے کی ضد کرتا
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #20
    گلٹی – لگ گئے لہسن – خیر ایک زمانے میں پاکستان کے ہارنے کا غم ہوتا تھا اب نہی ، کوئی پتا نہی بابر اعظم پھر وزیر اعظم بننے کی ضد کرتا

    با بر اعظم کی بیٹنگ کے بعد ۔۔۔۔ جس طرح ۔۔۔ با بر اعظم کے باپ نے ٹی وی پر سین پارٹ کیئے   تھے  اور ۔۔۔ پیو پتر ۔۔۔ کی پرانی کہا نی سنا ئی تھی ۔۔۔۔۔

    مجھے تو لگتا ہے ۔۔۔۔۔ اگلا صدر پاکستان ۔۔۔۔۔ با بر اعظم کا باپ ہی نہ بن جا ئے ۔۔۔۔۔۔۔

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 29 total)

You must be logged in to reply to this topic.

×
arrow_upward DanishGardi