Home Forums Non Siasi کرسمس کی شبھ کامنائیں

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • shami11
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #1
    Wish you all Happy Christmas

    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    #2
    ایک ولاگر اور ٹی وی شو پر آنے والی خاتون جو ڈانس اور گانا بھی فل جوبن پر کرتی ہیں کچھ عیسائیوں کو کرسمس کی مبارکباد اور تحفے دینے گئیں بہت اچھی بات تھی مگر اس کا بھی ولاگ بنا لیا۔ چلو یہاں تک تو ٹھیک ہے اگرچہ کسی غریب کو تحفہ دیتے ہوے اس کا ولاگ بنا کردنیا کو دکھانا میرے نزدیک عجیب سی حرکت ہے مگر مجھے اس بات سے زیادہ افسوس اس ولاگر کی اس حرکت پر ہوا جب اس نے بے چارے عیسائیوں کو کرسمس مبارک یا میری کرسمس کی بجاے عید مبارک کہنا شروع کردیا حالانکہ عیسای بڑا دن یا کرسمس کہتے ہیں

    میرا پوائینٹ یہ تھا کہ الٹرا ماڈرن ہونے کے باوجود اس خاتون نے شائد اپنے کسی پیر یا مولوی کے کہنے پر کرسمس کی بجاے عید مبارک کہنا شروع کردیا کہ شائد کرسمس کہنے سے اس کا ایمان جاتا رہے گا میں ایسی باتوں سے بہت چڑتا ہوں مثلا کوی عیسای ملے اور وہ سلام کردے تو جواب دینے کی بجاے اس کا حال پوچھنے لگ جائیں گے، یہ تکبر اور خلاف اسلام ہے

    میرے خیال میں اسلام کو یہ لوگ سمجھے ہی نہیں اور اپنی تنگ نظریوں کو رواج دینے کیلئے اسلام کا نام لے دیتے ہیں

    • This reply was modified 6 months, 1 week ago by Believer12.
    Anjaan
    Participant
    Offline
    • Professional
    #3

    یہ الطاف حسین کون ہے ؟؟؟

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #4

    یہ الطاف حسین کون ہے ؟؟؟

    الطاف حسین ۔۔۔۔۔ جنرل ضیاٰء الحق کے دور میں ۔۔۔۔ پا ک فوج ۔۔۔۔ کے گیٹ نمبر چار پر پیدا کرکے کراچی سندھ میں چھوڑا گیا دھشت گرد ہے  ۔۔۔۔

    جنرل ضیاء الحق ۔۔۔ اور مارشلاء کے وزیراعلی غوث علی شاہ ۔۔۔۔ کی فنڈ نگ اور بیک اپ ۔۔۔۔ سے الطاف حسین نے کراچی میں قتل عام کی سیا ست شروع کی ۔۔۔

    جرنل ضیاء الحق کی موت کی بعد بھی ۔۔۔۔ پا ک فوج ۔۔۔ آئی ایس آئی ۔۔۔۔ رینجرز ۔۔۔۔ الطاف حسین ۔۔۔۔ کو کراچی قتل و غارت گری پر تیس سال تک معمور کیئے رھیں ۔۔۔

    تا ھم سن دوھزار پند رہ میں ۔۔۔ جب افغا نستان پا کستان میں دھشت گردی جنگ اختتا م کرگئی تب ۔۔۔ پا ک فوج نے ۔۔۔۔ الطاف حسین ۔۔۔۔ نا ئن زیرہ ۔۔۔ کو ڈ س ایبل کردیا ۔۔۔

    اس بات کی قوی چانس ہیں کہ الطاف حسین ۔۔۔۔ لند ن ۔۔۔ کی پٹاری سے کس وقت بھی نکل کر دوبارہ کراچی سیا ست پر نازل کردیا جائے گا جب کراچی الگ کرنے کا پروگرام بن جائے ۔۔۔

    الطاف حسین نے ایسٹبلشمنٹ کی آشیر با د سے  کراچی کو قتل  و غارت گری سے برباد کردیا ہے ۔۔۔ اور ابھی ۔۔۔ لند ن میں محفوظ حالات میں رکھا گیا ہے ۔۔

    تا کہ کراچی کی علیحد گی کے آخری مرحلے پر  اس کا لیئے دھشت گرد کو پا کستان پر دوبا رہ نازل کیا جائے گا ۔۔۔۔۔

    آپ الطا ف حسین کو پا ک فوج کے ۔۔۔۔ گیٹ نمبر چار ۔۔۔۔ کی حرام کی اولاد کہہ سکتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 6 months, 1 week ago by Guilty.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #5
    میں نے کئی مہینے پہلے ہی سوچ رکھا تھا کہ ۔۔۔۔۔ کرسمس پر ھر سال پارٹی کی روا یت پکی کرونگا ۔۔۔۔

    اور ۔۔۔ اپنی جا ن سے پیاری ۔۔۔۔۔ معشوق ۔۔۔۔ کو ۔۔۔۔ لازمی  بلا یا کروں گا ۔۔۔۔۔۔

    نیویارک سے واپسی کے بعد کچھ کلا ئنٹوں نے ایسی مت ماری کہ ۔۔۔۔ کرسمس پر پارٹی نہ ہوسکی ۔۔۔۔۔

    تا ھم ۔۔۔۔ کرسمس شام کو ۔۔۔۔ معشوق کے درشن ہوگئے ۔۔۔۔۔۔ سٹی ھال کے ۔۔۔ ٹھٹھرتے فروزن ۔۔۔۔۔ احا طے میں ۔۔۔۔ معشوق کےد رشن ہوئے ۔۔۔۔

    کہتی کہ چاٹ کھا نی ہے ۔۔۔۔ چاٹ والے نے نو بجے ہی دکان بند کردی ۔۔۔۔۔

    میں نے کہا فش کھا لو بہت اچھی ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔  جان سے پیاری ۔۔۔ معشوق کو ۔۔۔ فش ۔۔۔۔ اور کڑا ھی چکن کھلا دیا ۔۔۔۔۔

    کرسمس  پر مسنگ کے بعد ۔۔۔۔ ھیپی نیوائیر نا ئٹ پر ۔۔۔۔ بمہ معشوق مہما نوں کے ۔۔۔  ۔۔۔۔۔ بار بی کیو کا پروگرام ہے ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 6 months, 1 week ago by Guilty.
    Anjaan
    Participant
    Offline
    • Professional
    #6
    الطاف حسین ۔۔۔۔۔ جنرل ضیاٰء الحق کے دور میں ۔۔۔۔ پا ک فوج ۔۔۔۔ کے گیٹ نمبر چار پر پیدا کرکے کراچی سندھ میں چھوڑا گیا دھشت گرد ہے ۔۔۔۔ جنرل ضیاء الحق ۔۔۔ اور مارشلاء کے وزیراعلی غوث علی شاہ ۔۔۔۔ کی فنڈ نگ اور بیک اپ ۔۔۔۔ سے الطاف حسین نے کراچی میں قتل عام کی سیا ست شروع کی ۔۔۔ جرنل ضیاء الحق کی موت کی بعد بھی ۔۔۔۔ پا ک فوج ۔۔۔ آئی ایس آئی ۔۔۔۔ رینجرز ۔۔۔۔ الطاف حسین ۔۔۔۔ کو کراچی قتل و غارت گری پر تیس سال تک معمور کیئے رھیں ۔۔۔ تا ھم سن دوھزار پند رہ میں ۔۔۔ جب افغا نستان پا کستان میں دھشت گردی جنگ اختتا م کرگئی تب ۔۔۔ پا ک فوج نے ۔۔۔۔ الطاف حسین ۔۔۔۔ نا ئن زیرہ ۔۔۔ کو ڈ س ایبل کردیا ۔۔۔ اس بات کی قوی چانس ہیں کہ الطاف حسین ۔۔۔۔ لند ن ۔۔۔ کی پٹاری سے کس وقت بھی نکل کر دوبارہ کراچی سیا ست پر نازل کردیا جائے گا جب کراچی الگ کرنے کا پروگرام بن جائے ۔۔۔ الطاف حسین نے ایسٹبلشمنٹ کی آشیر با د سے کراچی کو قتل و غارت گری سے برباد کردیا ہے ۔۔۔ اور ابھی ۔۔۔ لند ن میں محفوظ حالات میں رکھا گیا ہے ۔۔ تا کہ کراچی کی علیحد گی کے آخری مرحلے پر اس کا لیئے دھشت گرد کو پا کستان پر دوبا رہ نازل کیا جائے گا ۔۔۔۔۔ آپ الطا ف حسین کو پا ک فوج کے ۔۔۔۔ گیٹ نمبر چار ۔۔۔۔ کی حرام کی اولاد کہہ سکتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔

    تعارف کا شکریہ

    اگر یہ دہشت گرد ہے تو لوگ خاص طور پر کراچی کے لوگ اس کو کیوں اتنا پسند کرتے ہیں؟

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #7

    تعارف کا شکریہ اگر یہ دہشت گرد ہے تو لوگ خاص طور پر کراچی کے لوگ اس کو کیوں اتنا پسند کرتے ہیں؟

    کراچی کے عوام بھی الو کے پٹھے ہیں جو اس دھشت گرد کو باپ بنا کر بیٹھے تھے ۔۔۔۔۔

    اس دھشت گرد نے بعد میں جو شرمنا ک کردار دکھا یا ۔۔۔ کراچی والے اس دھشت گرد کو چھوڑ کر ۔۔۔۔ چندہ خور  نیازی کی نوسر بازی پر ایما ن لے آئے ۔۔

    کراچی کی عوام ۔۔۔۔ حق پرست کو چھوڑ ۔۔۔۔ تبد یلی پرست ۔۔۔ کے ٹرک کی بتی کے پیچھے لگ گئے ۔۔۔۔۔

    اپنی نا لا ئقی اور نا اھلی پر ۔

    کراچی کی عوام کو اگر غیرت ہو تو ۔۔۔۔۔ کسی نا لے میں ڈو ب مریں ۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 6 months, 1 week ago by Guilty.
    Anjaan
    Participant
    Offline
    • Professional
    #8
    کراچی کے عوام بھی الو کے پٹھے ہیں جو اس دھشت گرد کو باپ بنا کر بیٹھے تھے ۔۔۔۔۔ اس دھشت گرد نے بعد میں جو شرمنا ک کردار دکھا یا ۔۔۔ کراچی والے اس دھشت گرد کو چھوڑ کر ۔۔۔۔ چندہ خور نیازی کی نوسر بازی پر ایما ن لے آئے ۔۔ کراچی کی عوام ۔۔۔۔ حق پرست کو چھوڑ ۔۔۔۔ تبد یلی پرست ۔۔۔ کے ٹرک کی بتی کے پیچھے لگ گئے ۔۔۔۔۔ اپنی نا لا ئقی اور نا اھلی پر ۔ کراچی کی عوام کو اگر غیرت ہو تو ۔۔۔۔۔ کسی نا لے میں ڈو ب مریں ۔۔۔۔۔

    کراچی کے عوام کو برا بھلا کہنے سے ان کے مسائل حل نہیں ہوتے. جس طرح الطاف حسین ان کو غلط راستوں پہ لے نکلا اسی طرح ایک عوامی لیڈر ان کو صحیح راستوں پہ بھی لے جا سکتا ہے
    عوام کو اپنی پرانی غلطیوں کو بھلا کر ……….امید کا دامن ——————–

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #9

    کراچی کے عوام کو برا بھلا کہنے سے ان کے مسائل حل نہیں ہوتے. جس طرح الطاف حسین ان کو غلط راستوں پہ لے نکلا اسی طرح ایک عوامی لیڈر ان کو صحیح راستوں پہ بھی لے جا سکتا ہے عوام کو اپنی پرانی غلطیوں کو بھلا کر ……….امید کا دامن ——————–

    آپ نے الطاف حسین کے بارے پوچھا تھا اس لیئے الطاف حسین کی متعلق ضروری چیزیں تحریر کیں ہیں ۔۔۔۔

    جہا ں تک عوام کی غلطیوں کو بھلا نے کی بات ہے ۔۔۔۔۔ تو ۔۔۔۔۔عرض ہے کہ ۔۔۔۔

    عوام ۔۔۔۔۔ عقل سے پید ل ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔

    عوام ا لطاف حسین کو چھوڑ کر ۔۔۔۔ عقل پکڑنے کے بجا ئے ۔۔۔ نیازی کو گلے میں ڈال کر گھوم رھی ہے ۔۔۔۔۔

    عوام کو کبھی عقل نہیں آسکتی ۔۔۔۔ عوام اسی طرح خوار ہی رھیں گے ۔۔۔۔

    Anjaan
    Participant
    Offline
    • Professional
    #10
    آپ نے الطاف حسین کے بارے پوچھا تھا اس لیئے الطاف حسین کی متعلق ضروری چیزیں تحریر کیں ہیں ۔۔۔۔ جہا ں تک عوام کی غلطیوں کو بھلا نے کی بات ہے ۔۔۔۔۔ تو ۔۔۔۔۔عرض ہے کہ ۔۔۔۔ عوام ۔۔۔۔۔ عقل سے پید ل ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔ عوام ا لطاف حسین کو چھوڑ کر ۔۔۔۔ عقل پکڑنے کے بجا ئے ۔۔۔ نیازی کو گلے میں ڈال کر گھوم رھی ہے ۔۔۔۔۔ عوام کو کبھی عقل نہیں آسکتی ۔۔۔۔ عوام اسی طرح خوار ہی رھیں گے ۔۔۔۔

    عوام لا پرواہ ہو سکتی ہے لیکن کب تک؟
    اخر اس لا پرواہی سے عوام ہی تو تکلیف اٹھاتی ہے پھر ایک دن کوئی ایسا سیاسی لیڈر سامنے آتا ہے جو عوام کو راہ راست پر لے آتا ہے.-
    ناامیدی گناہ ہے

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #11

    عوام لا پرواہ ہو سکتی ہے لیکن کب تک؟ اخر اس لا پرواہی سے عوام ہی تو تکلیف اٹھاتی ہے پھر ایک دن کوئی ایسا سیاسی لیڈر سامنے آتا ہے جو عوام کو راہ راست پر لے آتا ہے.- ناامیدی گناہ ہے

    میرا خیال ۔۔۔۔ لیڈ روں ۔۔۔۔ کے زما نے گزر چکے ہیں ۔۔۔۔۔

    ابھی بھی  جو سیٹ اپ دنیا بھر میں چل رھا ہے ۔۔۔۔ اس سیٹ اپ میں بھی لیڈ ر نا م کی کوئی چیز موجود نہیں ہے ۔۔۔

    مثا ل کے طور ۔۔۔ امریکہ ۔۔۔۔ میں ڈونلڈ ٹرمپ ۔۔۔ نے الیکشن لڑا ۔۔۔۔ اور امریکہ کا صدر بن گیا ۔۔۔۔ پانچ سال کے بعد ٹرمپ کو گھر جا نا پڑا ۔۔۔ تو یہ لیڈر تو نہ ہوا یہ تو پا نچ سا ل کا

    ٹھیکیدار ہوا ۔۔۔۔ پانچ سال تک بیٹھنے کا کام گیا ۔۔۔۔ پا نچ سال گزرگئے اگلا ٹھیکہ نہ ملا تو گھر چلا گیا ۔۔۔۔

    اسی طریقے سے ۔۔۔ لند ن ۔۔۔۔ آسڑیلیا ۔۔۔  نیوزی لینڈ ۔۔۔۔۔ کے وزیراعظم بھی ۔۔۔۔ پا نچ سال کے کنٹریکٹ پر ہیں ۔۔۔۔ پا نچ سال ختم تو گھر واپس ۔۔۔۔ اس کو لیڈر تھوڑی کہتے ہیں ۔۔۔

    اس کو سرکاری سیا سی ملازم یا ۔۔۔۔ کنٹریکٹر کہتے ہیں ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    پا کستان میں بھی ایک سا بقہ کنٹریکٹر نوازشریف تھا ۔۔۔۔ اس کا کنٹریکٹ عدالتی حکم سے ختم ہوگیا تھا ۔۔۔۔ وہ بے چارہ ۔۔۔ پھر سے کنٹریکٹ لینے کی کوششیں کررھا ہے ۔۔۔

    کنٹریکٹ ہوگیا تو ۔۔۔۔ پا نچ سال  بیٹھ لے گا ۔۔۔ کنٹریکٹ نہ ملا تو ۔۔۔۔۔ لند ن میں ہی ۔۔۔۔ سری پا ئے ۔۔۔۔ نوش فرما تا رھے گا ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔ امریکہ میں بھی اس وقت کوئی لیڈر موجود ہیں ہے ۔۔۔۔۔ امریکہ کا موجودہ صدر ایک ۔۔۔ نوے سالہ بوڑھا  پھوس مردہ ہے ۔۔۔۔ جو چلتے چلتے زمین پر گر پڑتا ہے ۔۔۔

    اس کو لیڈر تھوڑی کہتے ہیں ۔۔۔۔ اس کو تو ۔۔۔۔ کسی ھاررر مووی کا ۔۔۔۔۔ بوڑھا ۔۔۔ گڑا ہوا ۔۔۔۔ مردہ کہتے ہیں ۔۔۔۔۔۔

    لیکن ہوسکتا ہے ۔۔۔۔ کچھ سا دہ لوح ۔۔۔۔۔ پڑھے لکھے ۔۔۔۔ یونیورسٹی کے فارغ التحصیل پروفسیر  ۔۔۔ دانشور سا ئینس سٹوڈ نٹس ۔۔۔ ماڈرن جرنا لسٹ اس مردے کو  ۔۔۔۔ لیڈر ۔۔۔۔ پکار لیتے ہوں ۔۔۔۔۔

    یہ ان کی زاتی پرابلم ہوسکتی ہے ۔۔۔۔۔

    ورنہ ۔۔۔۔ انسانی آنکھ کو تو اس وقت امریکہ سمیت کسی بھی ملک کسی بھی شہر کسی بھی گاون میں ۔۔۔۔۔۔ لیڈر ۔۔۔۔ نا م کی چیز دکھا ئی نہیں دیتی ہے ۔۔۔۔۔

    گاون سے یاد آیا ۔۔۔۔۔  پنجا ب میں پنجا بیوں نے بہت ایک بہت موٹا تازہ ۔۔۔۔ شخص ۔۔۔۔۔۔ عثما ن بزدار ۔۔۔۔۔   پنجاب کے دل لاہور میں نصب کررکھا ہے  ۔ ۔۔۔ لیڈری اور قیا دت کے لیئے ۔۔۔

    اور نہا یت مزے کے بات ہے کہ اس موٹے تازے دیہا تی کو ۔۔۔۔۔ پا کستان کا سب سے بڑا قا ئد اعظم ثا نی انقلا بی پڑھا لکھا نیک زا ھد  نیازی لیڈر ۔۔۔۔۔۔ پنجا ب کا لیڈر بتا تا ہے ۔۔۔۔

    اور کروڑوں پنجا بیوں کو اس صداقت پر یقین بھی آچکا ہے ۔۔ کہ ۔۔۔۔ ایک موٹا تازہ د یہا تی عثمان بزدار ۔۔۔۔۔ پنجا ب کا لیڈر ہے ۔۔۔۔ کتنا ھنستی ہوگی سکندراعظم کی روح  ۔۔۔۔۔  ایسے لیڈر آف پنجا ب پر ۔۔۔۔

    • This reply was modified 6 months, 1 week ago by Guilty.
    unsafe
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #12

    عیسیٰایئوں کا تہوار مسلمانوں کی نسبت کافی ڈیسنٹ قسم کا ہے .. مسلمانوں کی بڑی عید اتی ہے تو تباہی پھیر کے رکھ دیتی ہے … جانوروں کی انتڑیاں سڑکوں پہ لوگ پھینک جاتے ہیں … ہر طرف تعفن اور بدبو ہی بدبو ہوتی ہے … بڑی عید کو اپڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے .. اس کی جگہ کوئی کرس مس کی طرح عید ہونی چاہے .. میری علما سے گزارش ہے اس پر کوئی فتویٰ اور کام شروع کر دیں

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)

You must be logged in to reply to this topic.

×
arrow_upward DanishGardi