Home Forums Internationl News پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 31 total)
  • Author
    Posts
  • حسن داور
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #1

    انٹرسروسز انٹیلی جنس (آئی ایس آئی) کے ڈائریکٹر جنرل لیفٹیننٹ جنرل فیض حمید نے دورہ کابل کے دوران کہا کہ افغانستان میں سب کچھ ٹھیک ہوگا۔
    چینل فور نیوز کی جانب سے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ میں جاری ویڈیو میں آئی ایس آئی کے سربراہ کو افغانستان میں پاکستان کے سفیر منصور احمد خان کے ہمراہ کابل کے ایک ہوٹل میں دیکھا جاسکتا ہے۔
    رپورٹر کی جانب سے جنرل فیض حمید سے پوچھا گیا کہ ‘آپ کیا توقع رکھتے ہیں کہ اب افغانستان میں کیا ہونے جارہا ہے’ تو ان کے وفد میں شامل ایک رکن نے کہا کہ ‘ہم افغانستان میں امن اور استحکام کے لیے کام کر رہے ہیں۔
    آئی ایس آئی کے سربراہ نے رپورٹر کو مسکراتے ہوئے جواب دیا کہ ‘پریشان نہ ہوں، سب کچھ ٹھیک ہوگا۔
    ذرائع کے مطابق جنرل فیض حمید اپنے دورے میں طالبان کے ساتھ ملاقات کریں گے اور اس دوران دنیا کے دیگر ممالک اور اداروں کی جانب سے ان کے لوگوں کی پاکستان کے راستے سے انخلا کی زیر التوا درخواستوں کے حوالے سے گفت و شنید کریں گے۔
    متوقع طور پر وہ افغان رہنماؤں سے روزانہ کی بنیاد پر سرحد پار کرنے والے افغان شہریوں کی نقل و حرکت سے متعلق بارڈر منیجمنٹ پر بھی بات کریں گے۔
    ذرائع نے بتایا کہ مجموعی طور پر سلامتی کے مسائل پر طالبان سے گفتگو ہوگی تاکہ یقینی بنایا جائے کہ اسپائلرز اور دہشت گرد تنظیمیں حالات کا فائدہ نہ اٹھا پائیں۔
    جنرل فیض حمید متوقع طور پر پاکستانی سفیر اور کی ٹیم سے انخلا کے مسائل اور پاکستان کے راستے واپسی اور پاک-افغان سرحد کی صورت حال کے حوالے سے بات کرنے کے لیے بھی ملاقات کریں گے۔
    قبل ازیں چیف آف آرمی اسٹاف جرنل قمر جاوید باجوہ نے 30 اگست کو یقین دلایا تھا کہ ملک درپیش چیلنجز کے باوجود پاکستان کی سرحد محفوظ ہے اور پاک افواج صورت حال سے نمٹنے کے لیے تیار ہیں۔
    انہوں نے پارلیمانی کمیٹی برائے کشمیر، سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے دفاع اور قومی اسمبلی کی اسٹینڈنگ کمیٹی برائے دفاع کے اراکین کو جنرل ہیڈکوارٹرز (جی ایچ کیو) کے دورے کے موقع پر بریفنگ کے دوران ان خیالات کا اظہا کیا تھا۔
    جنرل قمر جاوید باجوہ نے بریفنگ کے دوران کہا تھا کہ مسلح افواج نے قوم کے تعاون سے دہشت گردی کے خلاف جنگ اور پاکستان میں حالات کو معمول پر لانے کے لیے غیرمعمولی کامیابیاں حاصل کی ہیں۔
    چیف آف آرمی اسٹاف نے جنوبی ایشیائی خطے میں پائیدار امن و ترقی کے لیے جنگ زدہ افغانستان میں امن کی بحالی کی اہمیت پر بھی روشنی ڈالی تھی۔

    https://www.dawnnews.tv/news/1167717/

    حسن داور
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #2

    unsafe
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #3
    بھائی جان سب ٹھیک ہو گیا کیوں کہ چیف اپنے بندوں سے ہی خطاب کرنے گیا تھا کہ کوئی لوٹ مار اور کام خراب نہ کرنا
    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    #4
    صرف ایک دو ماہ پہلے انڈین خفیہ ایجنسی کے چیف اور اہم سول اہلکار یوں اشرف غنی سے ملنے جاتے تھے جیسے افغانستان فتح ہوگیا ہو , ادھر پاکستانیوں کے انہیں یوں ہستا مسکراتا افغانستان جیسے ملک میں دیکھ کر ساڑ اٹھتا تھا انکے مراسم بہت زیادہ بڑھ چکے تھے ساڑھے تین لاکھ فوجیوں کی ٹریننگ پاکستان کی بجاے بھارت میں ہوی تھی اور پاکستان نے جب ٹریننگ کی آفر کی تو صرف چھ فوجی ٹریننگ کیلئے پاکستان آے تھے۔ اس سے پتا چلتا ہے کہ اشرف غنی کیسا حرامزادہ انسان تھا اس نے خود ہی بھارت سے بنای اور پاکستان سے بگاڑی تھی ورنہ پاکستان نے ان فوجیوں کو ٹریننگ دی ہوتی تو وہ دفاع کرکے دکھاتے اور ائرپورٹ جیسے المناک مناطر بھی دیکھنے کو نہ ملتے

    آج پاکستانی چیف مسکرا کر فوٹوز اتروا رہا ہے اور انڈینز کو ساڑ اٹھ رہا ہے۔ ہمارا تو کچھ نہیں گیا کیونکہ کابل طالبان کے ہاتھ آگیا مگر انکا تین ارب ڈالر سے زائد نقسان ہوا ہے اور کئی سو ارب ڈالر کا کاروبار جو آگے وسط ایشیای ریاستوں کے ساتھ شروع ہونے جارہا تھا بالکل ختم ہوگیا ہے

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #5
    خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کا چیف ۔۔۔۔ غیر خفیہ  ۔۔۔ ہوکر ۔۔۔ افغا نستان پہنچا ہے ۔۔۔۔۔

    ایسے لگا کہ ۔۔۔۔۔ فواد چو ھدری ۔۔۔۔ خفیہ ایجنسی کا چیف  لگ گیا ہے ۔۔۔۔۔ جو اس طرح کی چھچھوری حرکتیں کرتا پھر رھا ہے ۔۔۔۔

    غیر خفیہ ہوکر ۔۔۔۔ افغا نستان جیسے خطرناک خون آشام ۔۔۔۔ حساس ۔۔۔ علاقے میں ۔۔۔ جانا ۔۔۔ وھاں چا ئے پینا ۔۔۔۔ ھنسنا ٹھھے کا ماحول بتا نا ۔۔۔۔

    اس سے بڑی کوئی الو کے پٹھوں والی حرکت ہوسکتی ہے کسی جنرل کی یا کسی خفیہ ایجنسی چیف کی ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    مطلب سالوں سے خفیہ ایجنسی ۔۔۔۔۔ اب ۔۔۔۔ غیر خفیہ ۔۔۔۔ ہوگئی ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    جرنل فیض نے ۔۔۔۔۔ ایسے حساس موقع پر افغا نستان جا کر ۔۔۔۔۔ پا کستان میں لڈ یاں ۔۔۔۔ اور انڈیا ۔۔۔۔ میں ۔۔۔۔ ساڑ ۔۔۔۔ تو لگا دی ہے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    لیکن اگر کل کو ۔طا لبان نے  جو بھی ۔۔۔ دھشت  گردانہ کاروا ئیاں کیں ۔۔۔۔۔۔ اگر لوگ قتل ہوئے ۔۔۔۔ اگر بلوچستان وزیرستان میں شورش ہوئی ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    تو یہ جرنل اور اس کی غیر خفیہ ایجنسی کا نام سے سب سے پہلے ۔۔۔۔ لیا جائے گا ۔۔۔۔۔ اور ان کے بی ھاف پر ۔۔۔۔ پوری قوم کو لما کیا جائے گا ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    جیسے ما ضی میں ۔۔۔۔۔ ایک ۔۔۔۔ آ ئی ایس آئی چیف ۔۔۔۔ حمید گل ۔۔۔۔ افغا نستان جا یا کرتا تھا۔۔۔ مجا ھد ین سے ملنے ۔۔۔۔۔۔

    بعد میں پتہ چلا ۔۔۔۔ پا کستانی قوم کو ۔۔۔۔ ستر ھزار بندے مروانے پڑے ۔۔۔۔۔ چار ھزار ۔۔۔۔۔ لاہور پنڈی میں دھما کے لیئے ۔۔۔۔۔۔ ڈرون کروائے ۔۔۔۔۔

    ملک کو ۔۔۔۔۔ کمزور ۔۔۔ کیلا رپبلک ۔۔۔۔ بنا یا ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    ایک مرتبہ پھر ۔۔۔۔ پھدو جرنیل ۔۔۔۔ چائے پیتا چھچوری حرکتیں کرتے  ۔۔۔۔۔ افغا نستان میں پا یا گیا ہے ۔۔۔۔۔۔

    اس مرتبہ دیکھتے ہیں ۔۔۔۔ قوم پر کیا ۔۔۔۔ کھٹہ کھولا جائے گا ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by Guilty.
    SaleemRaza
    Participant
    Offline
    • Expert
    #6
    صرف ایک دو ماہ پہلے انڈین خفیہ ایجنسی کے چیف اور اہم سول اہلکار یوں اشرف غنی سے ملنے جاتے تھے جیسے افغانستان فتح ہوگیا ہو , ادھر پاکستانیوں کے انہیں یوں ہستا مسکراتا افغانستان جیسے ملک میں دیکھ کر ساڑ اٹھتا تھا انکے مراسم بہت زیادہ بڑھ چکے تھے ساڑھے تین لاکھ فوجیوں کی ٹریننگ پاکستان کی بجاے بھارت میں ہوی تھی اور پاکستان نے جب ٹریننگ کی آفر کی تو صرف چھ فوجی ٹریننگ کیلئے پاکستان آے تھے۔ اس سے پتا چلتا ہے کہ اشرف غنی کیسا حرامزادہ انسان تھا اس نے خود ہی بھارت سے بنای اور پاکستان سے بگاڑی تھی ورنہ پاکستان نے ان فوجیوں کو ٹریننگ دی ہوتی تو وہ دفاع کرکے دکھاتے اور ائرپورٹ جیسے المناک مناطر بھی دیکھنے کو نہ ملتے آج پاکستانی چیف مسکرا کر فوٹوز اتروا رہا ہے اور انڈینز کو ساڑ اٹھ رہا ہے۔ ہمارا تو کچھ نہیں گیا کیونکہ کابل طالبان کے ہاتھ آگیا مگر انکا تین ارب ڈالر سے زائد نقسان ہوا ہے اور کئی سو ارب ڈالر کا کاروبار جو آگے وسط ایشیای ریاستوں کے ساتھ شروع ہونے جارہا تھا بالکل ختم ہوگیا ہے

    ساڑھے تین لاکھ فوجیوں کی ٹریننگ پاکستان کی بجاے بھارت میں ہوی تھی


    بیلور بھائی ۔۔۔۔

    ساڑے تین لاکھ  فوج کی ٹرینیگ  صرف کاغذوں میں  ہوئی تھی ۔۔حقیقت میں یہ تعداد  اس سے بہت کم تھی  انڈین  نے افغانوں کے ساتھ مل کر پیسے بنانے کا ڈھونگ رچایا ہوا تھا ۔۔انڈین اور افغانوں کی موج لگی ہوئی تھی لیکن ان کو علم ۔ نہیں تھا کہہ کھوتا ایک دن چوکیاں  وی جانا اے ۔۔۔اور امریکن کو اس کی خبر بہت دیر بعد ہوئی تھی ۔۔اس لیے انخلا سےپہلے ان کی سلری روک دی گئی تھی

    :jhanda: :jhanda: :jhanda:

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by SaleemRaza.
    SaleemRaza
    Participant
    Offline
    • Expert
    #7
    خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کا چیف ۔۔۔۔ غیر خفیہ ۔۔۔ ہوکر ۔۔۔ افغا نستان پہنچا ہے ۔۔۔۔۔ ایسے لگا کہ ۔۔۔۔۔ فواد چو ھدری ۔۔۔۔ خفیہ ایجنسی کا چیف لگ گیا ہے ۔۔۔۔۔ جو اس طرح کی چھچھوری حرکتیں کرتا پھر رھا ہے ۔۔۔۔ غیر خفیہ ہوکر ۔۔۔۔ افغا نستان جیسے خطرناک خون آشام ۔۔۔۔ حساس ۔۔۔ علاقے میں ۔۔۔ جانا ۔۔۔ وھاں چا ئے پینا ۔۔۔۔ ھنسنا ٹھھے کا ماحول بتا نا ۔۔۔۔ اس سے بڑی کوئی الو کے پٹھوں والی حرکت ہوسکتی ہے کسی جنرل کی یا کسی خفیہ ایجنسی چیف کی ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مطلب سالوں سے خفیہ ایجنسی ۔۔۔۔۔ اب ۔۔۔۔ غیر خفیہ ۔۔۔۔ ہوگئی ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جرنل فیض نے ۔۔۔۔۔ ایسے حساس موقع پر افغا نستان جا کر ۔۔۔۔۔ پا کستان میں لڈ یاں ۔۔۔۔ اور انڈیا ۔۔۔۔ میں ۔۔۔۔ ساڑ ۔۔۔۔ تو لگا دی ہے ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لیکن اگر کل کو ۔طا لبان نے جو بھی ۔۔۔ دھشت گردانہ کاروا ئیاں کیں ۔۔۔۔۔۔ اگر لوگ قتل ہوئے ۔۔۔۔ اگر بلوچستان وزیرستان میں شورش ہوئی ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو یہ جرنل اور اس کی غیر خفیہ ایجنسی کا نام سے سب سے پہلے ۔۔۔۔ لیا جائے گا ۔۔۔۔۔ اور ان کے بی ھاف پر ۔۔۔۔ پوری قوم کو لما کیا جائے گا ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جیسے ما ضی میں ۔۔۔۔۔ ایک ۔۔۔۔ آ ئی ایس آئی چیف ۔۔۔۔ حمید گل ۔۔۔۔ افغا نستان جا یا کرتا تھا۔۔۔ مجا ھد ین سے ملنے ۔۔۔۔۔۔ بعد میں پتہ چلا ۔۔۔۔ پا کستانی قوم کو ۔۔۔۔ ستر ھزار بندے مروانے پڑے ۔۔۔۔۔ چار ھزار ۔۔۔۔۔ لاہور پنڈی میں دھما کے لیئے ۔۔۔۔۔۔ ڈرون کروائے ۔۔۔۔۔ ملک کو ۔۔۔۔۔ کمزور ۔۔۔ کیلا رپبلک ۔۔۔۔ بنا یا ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ایک مرتبہ پھر ۔۔۔۔ پھدو جرنیل ۔۔۔۔ چائے پیتا چھچوری حرکتیں کرتے ۔۔۔۔۔ افغا نستان میں پا یا گیا ہے ۔۔۔۔۔۔ اس مرتبہ دیکھتے ہیں ۔۔۔۔ قوم پر کیا ۔۔۔۔ کھٹہ کھولا جائے گا ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    گلٹی بھائی

    ساری قوم اس لیے خوش ہے کہہ افغانستان سے انڈیا کا بڑا نقصان ہوا ہے ۔۔۔ملتاں میں تو منچلوں نے ڈھول تھاپ پر فضول میں بھنگڑے پائے ہیں۔

    میں تو کہتا ہوں  آرمی چیف اور وزیراعظم کو ہر دوسرے دن صبح کا ناشتہ کابل میں کرنا چایئے اور یہ سلسلہ تب تک جاری رہنا چایئے جب تک انڈین انڈین کو سچی مچی آگ نہیں لگ جاتی ۔۔

    :jhanda:

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #8
    گلٹی بھائی ساری قوم اس لیے خوش ہے کہہ افغانستان سے انڈیا کا بڑا نقصان ہوا ہے ۔۔۔ملتاں میں تو منچلوں نے ڈھول تھاپ پر فضول میں بھنگڑے پائے ہیں۔ میں تو کہتا ہوں آرمی چیف اور وزیراعظم کو ہر دوسرے دن صبح کا ناشتہ کابل میں کرنا چایئے اور یہ سلسلہ تب تک جاری رہنا چایئے جب تک انڈین انڈین کو سچی مچی آگ نہیں لگ جاتی ۔۔ :jhanda:

    سلیم رضا

    جرنل فیض کی افغا نستان میں چائے نا شتے کی تصویر سے ۔۔۔ انڈ ین کو واقعی بہت آگ لگی ہے ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ انڈ ین کے پا س اس ۔۔۔ چال ۔۔۔ کا کوئی جواب نہیں ہے ۔۔۔۔

    لیکن اگر انڈ ین بھی عقل والے ہوتے تو آسا نی سمجھ سکتے تھے ۔۔۔۔۔  کہ ۔۔۔ طا لبان ۔۔۔ انڈ یا کا  ۔۔۔۔ کو نڈا  ۔۔۔ کرنے سے پہلے ۔۔۔ پا کستان کا کونڈا کریں گے ۔۔۔۔

    اور اگر انڈ ین ۔۔۔۔ سنجید ہ سیا نے ہوتے تو ۔۔۔ سمجھ کرخوش ہو جاتے کہ ۔۔۔ پا کستانی جرنیلوں کی اوقات ۔۔۔ صرف ۔۔۔ چائے ناشتے تک  رہ گئی ہے ۔۔۔۔

    لیکن بے چارے  بے وقوف  خوف زردہ انڈ ین ۔۔۔۔ سچی مچی سمجھ رھے ہیں   کہ ۔۔۔  آئی ایس آئی ۔۔۔ چیف ۔۔۔ طا لبان سے  مل کر کوئی ستم ڈ ھا سکتا ہے ۔۔۔۔۔

    حا لا نکہ  ۔۔۔۔ چا ئے پینے والا جرنیل  خود ۔۔۔ طا لبان کے محلے میں جا کر اپنی سلیفی پر خوش ہورھا ہے ۔۔۔۔  یہ بے چارہ جنریل خود پرا ئی  فتح  میں لڈ یا ں ڈا ل  کر اپنی جرنیلی  کنفرم کررھا ہے ۔ ۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    ملتان  ۔۔۔ لاہور ۔۔۔ میں لوگ  ۔۔۔ طا لبان کی  ۔۔۔ پر ائی فتح ۔۔۔۔ پر ۔۔۔ مفت  میں بھنگڑے ڈال رھے ہیں ۔۔۔۔ جیسے پرائی شا دی میں عبد اللہ دیوا نہ ۔۔۔۔۔۔۔

    وہ پنجا بی کی کہا وت ہے  ۔۔۔۔۔ اپنی بال کے سینکو ۔۔۔۔۔۔۔ پرا ئی آگ پر ھا تھ  سینکنے   کا مطلب ہے  ۔۔۔ ان کی اپنی فوج ان کو کوئی فتح دینے کے قا بل نہین ہے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by Guilty.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #9
    انڈ یا  پہلے چین کے ھا تھوں فوجی طور پر بے حد بے عزت ہوچکا تھا ۔۔۔۔۔ انڈ ین میڈ یا اور انڈین پبلک ۔۔۔ اپنی فوجی قا بلیت  سے کا فی ما یوس ہوئے تھے ۔۔۔۔

    اس واقعے کے زخم ابھی بھرے نہیں تھے کہ ۔۔۔۔ طا لبان کی فتح نے ۔۔۔۔ انڈ یا کو ایک نہا یت ہی زور جھٹکا دیا ہے ۔۔۔۔۔ نہ صرف اربوں ڈالر کی انویسٹمنٹ ضا ئع ہو گئی

    بلکہ ۔۔۔۔ فوجی عسکری لحاظ سے بھی  انڈیا کو زور دار جھٹکا لگا ہے ۔۔۔۔  میر ا نہیں خیال کہ آزاددی سے لیکر اب انڈ یا اتنی بری پوزیشن میں پہلے کبھی آیا تھا ۔۔۔

    چین سے شکست کھا کر ۔۔۔۔۔ اور پھر ۔۔۔طا لبان کی فتح کے بعد ۔۔۔۔ انڈ یا ۔۔۔۔ کی فوجی ۔۔۔ برتری ۔۔۔۔۔ جھا گ کی طرح غرق ہوچکی ہے ۔۔۔۔۔

    میرا زاتی خیال ہے انڈ ین پبلک کے سا تھ سا تھ ۔۔۔۔ انڈ ین فوجی بھی دل چھوڑ چکے ہوں گے ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    انڈ یا جیسا دشمن جب فوجی اعتبار سے اتنی زیا دہ کمزور پوزیشن میں آچکا ہے ۔۔۔۔۔ اور  انڈ ین پبلک سمیت ۔۔۔۔۔ انڈ ین میڈ یا ۔۔۔۔ تک ۔۔۔ سب ۔۔۔۔ کے منہ لٹک گئے ہیں ۔۔۔۔

    ڈر  ۔۔۔ خوف ۔۔۔ لو ۔۔۔ مورال ۔۔۔۔  کا اتنا برا حال تو شا ید ہی کبھی کسی ملک یا قوم کا ہوا ہوگا ۔۔۔

    میرا زاتی خیال ہے کہ ۔۔۔ طا لبان کی دھشت سے مرعوب ہوکر ۔۔۔ انڈ ین اس بات پر بھی راضی ہوجا ئیں گے کہ ۔۔۔ چین ۔۔۔۔ طا لبان سے اچھا ہے پا کستان سے دوستی کر لی جائے۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    انڈین فوج اور انڈ یا کی  مجمو عی طور کمزوری ۔۔۔۔ کو  دیکھ کر ۔۔۔۔ اگر پا کستان میں نوازشریف یا کوئی سیا نہ لیڈر ہوتا ۔۔۔۔

    وہ اس سچوئیشن میں ۔۔۔۔۔ موقع سے فا ئدہ اٹھا سکتا تھا اور ۔۔۔۔ اپنی شرائط پر ۔۔۔ ا نڈیا سے ۔۔۔۔ معا ھد ہ کرسکتا تھا ۔۔

    اور  پا کستان  کے لیئے ٹیبل پر ۔۔۔۔ تاریخی فتح  حا صل کرنے کی کوشش کرسکتا تھا ۔۔۔۔۔۔

    دشمن کو فتح کرنے کا بہترین موقع وہی ہوتا ہے جب ۔۔۔ دشمن کمزور پوزیشن میں گھر جاتا ہے ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    لیکن پا کستان میں سول اور فوجی قیا دتیں ۔۔۔۔ ا تنی پھدو ہیں کہ ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ طا لبانی فتح  سے پید ا ہونے والی ۔۔۔ تاریخی ۔۔۔ فیورنگ  صورت حال سے فوجی و قومی فا ئدہ اٹھا تے ۔۔۔۔

    الٹآ ۔۔۔۔ پا کستان کی سول اور فوجی قیا دتیں ۔۔۔۔ انتہا ئی نادر تاریخی موقع سے فا ئدہ اٹھا نے کے بجا ئے ۔۔۔۔ صرف بھنگڑے ۔۔۔ چا ئے ۔۔۔ پکوڑے ۔۔۔ ہی غنمیت سمجھ رھے ہیں ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by Guilty.
    SaleemRaza
    Participant
    Offline
    • Expert
    #10
    انڈ یا پہلے چین کے ھا تھوں فوجی طور پر بے حد بے عزت ہوچکا تھا ۔۔۔۔۔ انڈ ین میڈ یا اور انڈین پبلک ۔۔۔ اپنی فوجی قا بلیت سے کا فی ما یوس ہوئے تھے ۔۔۔۔ اس واقعے کے زخم ابھی بھرے نہیں تھے کہ ۔۔۔۔ طا لبان کی فتح نے ۔۔۔۔ انڈ یا کو ایک نہا یت ہی زور جھٹکا دیا ہے ۔۔۔۔۔ نہ صرف اربوں ڈالر کی انویسٹمنٹ ضا ئع ہو گئی بلکہ ۔۔۔۔ فوجی عسکری لحاظ سے بھی انڈیا کو زور دار جھٹکا لگا ہے ۔۔۔۔ میر ا نہیں خیال کہ آزاددی سے لیکر اب انڈ یا اتنی بری پوزیشن میں پہلے کبھی آیا تھا ۔۔۔ چین سے شکست کھا کر ۔۔۔۔۔ اور پھر ۔۔۔طا لبان کی فتح کے بعد ۔۔۔۔ انڈ یا ۔۔۔۔ کی فوجی ۔۔۔ برتری ۔۔۔۔۔ جھا گ کی طرح غرق ہوچکی ہے ۔۔۔۔۔ میرا زاتی خیال ہے انڈ ین پبلک کے سا تھ سا تھ ۔۔۔۔ انڈ ین فوجی بھی دل چھوڑ چکے ہوں گے ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انڈ یا جیسا دشمن جب فوجی اعتبار سے اتنی زیا دہ کمزور پوزیشن میں آچکا ہے ۔۔۔۔۔ اور انڈ ین پبلک سمیت ۔۔۔۔۔ انڈ ین میڈ یا ۔۔۔۔ تک ۔۔۔ سب ۔۔۔۔ کے منہ لٹک گئے ہیں ۔۔۔۔ ڈر ۔۔۔ خوف ۔۔۔ لو ۔۔۔ مورال ۔۔۔۔ کا اتنا برا حال تو شا ید ہی کبھی کسی ملک یا قوم کا ہوا ہوگا ۔۔۔ میرا زاتی خیال ہے کہ ۔۔۔ طا لبان کی دھشت سے مرعوب ہوکر ۔۔۔ انڈ ین اس بات پر بھی راضی ہوجا ئیں گے کہ ۔۔۔ چین ۔۔۔۔ طا لبان سے اچھا ہے پا کستان سے دوستی کر لی جائے۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انڈین فوج اور انڈ یا کی مجمو عی طور کمزوری ۔۔۔۔ کو دیکھ کر ۔۔۔۔ اگر پا کستان میں نوازشریف یا کوئی سیا نہ لیڈر ہوتا ۔۔۔۔ وہ اس سچوئیشن میں ۔۔۔۔۔ موقع سے فا ئدہ اٹھا سکتا تھا اور ۔۔۔۔ اپنی شرائط پر ۔۔۔ ا نڈیا سے ۔۔۔۔ معا ھد ہ کرسکتا تھا ۔۔ اور پا کستان کے لیئے ٹیبل پر ۔۔۔۔ تاریخی فتح حا صل کرنے کی کوشش کرسکتا تھا ۔۔۔۔۔۔ دشمن کو فتح کرنے کا بہترین موقع وہی ہوتا ہے جب ۔۔۔ دشمن کمزور پوزیشن میں گھر جاتا ہے ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لیکن پا کستان میں سول اور فوجی قیا دتیں ۔۔۔۔ ا تنی پھدو ہیں کہ ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ طا لبانی فتح سے پید ا ہونے والی ۔۔۔ تاریخی ۔۔۔ فیورنگ صورت حال سے فوجی و قومی فا ئدہ اٹھا تے ۔۔۔۔ الٹآ ۔۔۔۔ پا کستان کی سول اور فوجی قیا دتیں ۔۔۔۔ انتہا ئی نادر تاریخی موقع سے فا ئدہ اٹھا نے کے بجا ئے ۔۔۔۔ صرف بھنگڑے ۔۔۔ چا ئے ۔۔۔ پکوڑے ۔۔۔ ہی غنمیت سمجھ رھے ہیں ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    گلٹی بھائی

    یہ آپ عیجب بات کر رے ہیں کہہ نواز شریف  کوئی فائدہ حاصل کر لیتا ۔انڈیا جکر کشمیری رہنماوں سے جو  ملاقات تک نہ  کر سکا آج تک کلبوش کا نام زباں پر نہیں لایا ۔۔نواز ذریف کو صرف پاکستان کو چونا لگانا آتا ہے باقی وہ کسی جوگا نہیں ہے ۔۔۔یاد  نہیں نواز شریف نے کوئی معرکہ مارا ہو ۔۔۔ہاں اگر شہباز شریف ہوتا تو اس سے ایسی کسی حماقت کی توقع کی جا سکتی تھی

    باقی  انڈیا اس خطے میں  کا ایسا ناسور ہے جب تک اس کے ٹکرے نہیں ہوجاتے یہ تب تک  اس خطے کے اندر  دشت گردی کرواتا رے گا ۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by SaleemRaza.
    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    #11
    ساڑھے تین لاکھ فوجیوں کی ٹریننگ پاکستان کی بجاے بھارت میں ہوی تھی


    بیلور بھائی ۔۔۔۔ ساڑے تین لاکھ فوج کی ٹرینیگ صرف کاغذوں میں ہوئی تھی ۔۔حقیقت میں یہ تعداد اس سے بہت کم تھی انڈین نے افغانوں کے ساتھ مل کر پیسے بنانے کا ڈھونگ رچایا ہوا تھا ۔۔انڈین اور افغانوں کی موج لگی ہوئی تھی لیکن ان کو علم ۔ نہیں تھا کہہ کھوتا ایک دن چوکیاں وی جانا اے ۔۔۔اور امریکن کو اس کی خبر بہت دیر بعد ہوئی تھی ۔۔اس لیے انخلا سےپہلے ان کی سلری روک دی گئی تھی :jhanda: :jhanda: :jhanda:

    میرے خیال میں امریکیوں کو بھارتیوں پر یہی غصہ تھا جس کی وجہ سے ان کو کچھ نہیں بتایا کہ وہ اچانک واقعی میں جانے والے ہیں بھارتی یہی سمجھتے رہے کہ دس سال سے ایسی افواہیں چل رہی ہیں اب بھی افواہ ہی ہوگی مگرکیا کہنے کہ افغانی فوج تو کاغذوں میں تھی مگر انڈیا کی اپنی فوج کیوں نہ افغنستان چلی گئی تاکہ امریکیوں کی کمی پوری کرسکے؟ انڈین آرمی تو کاغذی شیر نہیں ہے اس میں سکھ اور گورکھے بھی ہیں جو بہت دلیری سے لڑتے ہیں انڈین فوج کی طرف سے سکھ اور گورکھے نہ لڑیں تو یہ سری لنکا سے بھی لتر کھا لیں

    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    #12
    گلٹی بھائی یہ آپ عیجب بات کر رے ہیں کہہ نواز شریف کوئی فائدہ حاصل کر لیتا ۔انڈیا جکر کشمیری رہنماوں سے جو ملاقات تک نہ کر سکا آج تک کلبوش کا نام زباں پر نہیں لایا ۔۔نواز ذریف کو صرف پاکستان کو چونا لگانا آتا ہے باقی وہ کسی جوگا نہیں ہے ۔۔۔یاد نہیں نواز شریف نے کوئی معرکہ مارا ہو ۔۔۔ہاں اگر شہباز شریف ہوتا تو اس سے ایسی کسی حماقت کی توقع کی جا سکتی تھی

    صورتحال پاکستان کے ہاتھ میں اتنی پرفیکٹ ہے کہ جو چاہے منوا سکتا ہے۔ گلٹی بس جذباتی ہے اور واقعی طالبان کو کوی افغانی فورس سمجھ رہا ہے جو ایک دن میں ڈڈوں کی طرح بارش ہوی اور ہزروں نکل آے، ایسا نہیں ہے طالبان کو جنگ کی مکمل ٹریننگ دی گئی ہے طورخم میں مسلسل مدرسوں سے لاے گئے نوجوان انڈر ٹریننگ رہتے ہیں جب امریکی نکلنا شروع ہوے تو یہی مدرسوں کے طالبعلم جو فوجی ٹرننگ بھی لے چکے تھے افغانستان میں بارڈر کراس کرکے داخل ہوے ہیں یہ جہاں بھی گئے مقامی قبائل نے ان کا ساتھ دیا کھانا پینا اور فورس ان کو دی وہ کیا کہتے ہیں کہ لوگ آتے رہے قافلہ بڑھتا گیا تقریبا تیس ہزار نوجوان پاکستان سے داخل ہوے تھے باقی اتنے ہی ادھر سے بھی اکٹھے ہوگئے

    حکومت تھوڑی سست ہے ورنہ اس وقت امریکہ اور یورپ سے پاکستان سب کچھ منوا سکتا ہے انکے بندے وہاں پھنسے ہوے ہیں اگر پاکستان نہ روکے تو وہ سب قتل ہوجائین گے یا جیلوں میں ہونگے

    SaleemRaza
    Participant
    Offline
    • Expert
    #13
    میرے خیال میں امریکیوں کو بھارتیوں پر یہی غصہ تھا جس کی وجہ سے ان کو کچھ نہیں بتایا کہ وہ اچانک واقعی میں جانے والے ہیں بھارتی یہی سمجھتے رہے کہ دس سال سے ایسی افواہیں چل رہی ہیں اب بھی افواہ ہی ہوگی مگرکیا کہنے کہ افغانی فوج تو کاغذوں میں تھی مگر انڈیا کی اپنی فوج کیوں نہ افغنستان چلی گئی تاکہ امریکیوں کی کمی پوری کرسکے؟ انڈین آرمی تو کاغذی شیر نہیں ہے اس میں سکھ اور گورکھے بھی ہیں جو بہت دلیری سے لڑتے ہیں انڈین فوج کی طرف سے سکھ اور گورکھے نہ لڑیں تو یہ سری لنکا سے بھی لتر کھا لیں

    انڈین آرمی میں جو عام فوجیوں کو خوارک دی جاتی ہے اس تو بندہ گولی کی آواز سن کر ہی مر جاتا ہے

    چوری کھانے والے مجنوں اور ہوتے ہیں اور خون دینے والے لگ ۔۔۔۔۔۔انڈین عوام اور فوجی یہ بالی ووڈ کی زندگی جیتے ہیں اور اس ساری  خانہ خرابی کی ذمہ داری فلم انڈسٹری کو جاتی ہے لیکن جب ان سورموں کا واسطہ اصل گولیوں کی گونچ سے پڑا تو ان کی نانی یاد آگئی ۔

    بہرحال انڈیا ہمارا دشمن ہے اور ہم کو انڈیا کی طرف سے والی ہوا کو بھی گالیاں دینی چاہیے

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #14
    گلٹی بھائی یہ آپ عیجب بات کر رے ہیں کہہ نواز شریف کوئی فائدہ حاصل کر لیتا ۔انڈیا جکر کشمیری رہنماوں سے جو ملاقات تک نہ کر سکا آج تک کلبوش کا نام زباں پر نہیں لایا ۔۔نواز ذریف کو صرف پاکستان کو چونا لگانا آتا ہے باقی وہ کسی جوگا نہیں ہے ۔۔۔یاد نہیں نواز شریف نے کوئی معرکہ مارا ہو ۔۔۔ہاں اگر شہباز شریف ہوتا تو اس سے ایسی کسی حماقت کی توقع کی جا سکتی تھی باقی انڈیا اس خطے میں کا ایسا ناسور ہے جب تک اس کے ٹکرے نہیں ہوجاتے یہ تب تک اس خطے کے اندر دشت گردی کرواتا رے گا ۔۔۔۔

    سلیم رضا

    ۔۔۔ نوازشریف کا معرکہ تم بھول رھے ہو ۔۔۔۔۔ نوازشریف نے ہی پا کستان کا ایٹمی ٹیسٹ کرکے ۔۔۔۔ ایٹمی اعزاز کنفرم کیا تھا ۔۔۔۔ فوجی تو تیس سال سے ۔۔۔ ایٹمی ٹیسٹ کی ھمت نہ کرسکے تھے ۔۔۔۔

    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #15
    گلٹی بھائی یہ آپ عیجب بات کر رے ہیں کہہ نواز شریف کوئی فائدہ حاصل کر لیتا ۔انڈیا جکر کشمیری رہنماوں سے جو ملاقات تک نہ کر سکا آج تک کلبوش کا نام زباں پر نہیں لایا ۔۔نواز ذریف کو صرف پاکستان کو چونا لگانا آتا ہے باقی وہ کسی جوگا نہیں ہے ۔۔۔یاد نہیں نواز شریف نے کوئی معرکہ مارا ہو ۔۔۔ہاں اگر شہباز شریف ہوتا تو اس سے ایسی کسی حماقت کی توقع کی جا سکتی تھی باقی انڈیا اس خطے میں کا ایسا ناسور ہے جب تک اس کے ٹکرے نہیں ہوجاتے یہ تب تک اس خطے کے اندر دشت گردی کرواتا رے گا ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔

    سلم رضا ۔۔۔۔۔ کلبھوشن کو پا ک فوج نے پکڑا ہے ۔۔۔۔۔ جب کلبھوشن کو پا ک فوج ۔۔۔ چھ سال میں ۔۔۔۔ با ل ٹیڑا نہیں کرسکی ۔۔۔۔ تو نوازشریف کیوں کلبھوشن کو اھمیت دے ۔۔۔۔

    نوازشریف کے لیئے ایک معمولی انڈ ین فوجی کی کوئی اھمیت نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔ فوج کو چا ھیے تھا اب تک کلبھوشن کو گولی ماردیتی ۔۔۔۔

    لیکن فوج کے پچھواڑے میں اتنا سا نس ہی نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔

    پا ک فوج کے ھا تھ انڈ یا کے دو زندہ پا ئلٹ آئے تھے ۔۔۔۔۔ ان کی اتنی پھٹی کہ ۔۔۔۔ ایک دن میں ہی ۔۔۔۔ انڈ ین پا ئلٹ ۔۔۔۔ واپس کردیئے ۔۔۔۔ کرایہ تک نہ مانگا ۔۔۔۔

    کلبھوشن ایک معمولی  انڈین فوجی ۔۔۔۔ کی اتنی اھمیت نہیں ہے ۔۔۔۔ نوازشریف تو ۔۔۔ جنرل راحیل کو ۔۔۔ کسی کھا تے میں نہیں لیتا تھا ۔۔۔۔۔ کلبھو شن کیا چیز ہے ۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by Guilty.
    SaleemRaza
    Participant
    Offline
    • Expert
    #16

    صورتحال پاکستان کے ہاتھ میں اتنی پرفیکٹ ہے کہ جو چاہے منوا سکتا ہے۔ گلٹی بس جذباتی ہے اور واقعی طالبان کو کوی افغانی فورس سمجھ رہا ہے جو ایک دن میں ڈڈوں کی طرح بارش ہوی اور ہزروں نکل آے، ایسا نہیں ہے طالبان کو جنگ کی مکمل ٹریننگ دی گئی ہے طورخم میں مسلسل مدرسوں سے لاے گئے نوجوان انڈر ٹریننگ رہتے ہیں جب امریکی نکلنا شروع ہوے تو یہی مدرسوں کے طالبعلم جو فوجی ٹرننگ بھی لے چکے تھے افغانستان میں بارڈر کراس کرکے داخل ہوے ہیں یہ جہاں بھی گئے مقامی قبائل نے ان کا ساتھ دیا کھانا پینا اور فورس ان کو دی وہ کیا کہتے ہیں کہ لوگ آتے رہے قافلہ بڑھتا گیا تقریبا تیس ہزار نوجوان پاکستان سے داخل ہوے تھے باقی اتنے ہی ادھر سے بھی اکٹھے ہوگئے حکومت تھوڑی سست ہے ورنہ اس وقت امریکہ اور یورپ سے پاکستان سب کچھ منوا سکتا ہے انکے بندے وہاں پھنسے ہوے ہیں اگر پاکستان نہ روکے تو وہ سب قتل ہوجائین گے یا جیلوں میں ہونگے

    پاکستان کو کچھ بھی منوانے کی ضروت نہیں ہے جب طالبان کی حکومت بن جائے گی اور پاکستان کے راستے تجارت شروع ہوجائے گی تب دیکھنا انڈیا کا کیا برا حال ہوتا ہے

    پاکستان میں جو افغانستان کے داستے دشت گردی ہوتی تھی اس سے نجات ملنا بھی کسی معجزے سے کم نہیں ہے ۔اور پھر اگے کشمیری کا معاملہ بھی آئے گا اور جو فوج افغانستان میں لڑ رہی ہے وہ انڈیا بھی جاسکتی ہے

    :bigsmile:

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by SaleemRaza.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #17
    میرے خیال میں امریکیوں کو بھارتیوں پر یہی غصہ تھا جس کی وجہ سے ان کو کچھ نہیں بتایا کہ وہ اچانک واقعی میں جانے والے ہیں بھارتی یہی سمجھتے رہے کہ دس سال سے ایسی افواہیں چل رہی ہیں اب بھی افواہ ہی ہوگی مگرکیا کہنے کہ افغانی فوج تو کاغذوں میں تھی مگر انڈیا کی اپنی فوج کیوں نہ افغنستان چلی گئی تاکہ امریکیوں کی کمی پوری کرسکے؟ انڈین آرمی تو کاغذی شیر نہیں ہے اس میں سکھ اور گورکھے بھی ہیں جو بہت دلیری سے لڑتے ہیں انڈین فوج کی طرف سے سکھ اور گورکھے نہ لڑیں تو یہ سری لنکا سے بھی لتر کھا لیں

    انڈ یا کی چین کے ھا تھو ں شکست کے بعد ۔۔۔ اور طا لبا نی فتح کے بعد ۔۔۔۔۔ انڈین حکومت ۔۔۔۔ کے خوف ڈر ۔۔۔۔ کے بعد ۔۔۔۔ انڈیا ۔۔۔۔ کی فوجی ۔۔۔۔ برتری کی ہو ا مکمل نکل گئی ہے ۔۔۔۔۔

    اب کوئی بے وقوف ہی ہوگا جو ۔۔۔۔ انڈ یا سے ڈرے گا ۔۔۔۔۔ یا انڈ ین فوجی طاقت کو کسی حسا ب میں لے گا ۔۔۔

    اس لیئے پا کستا نیوں کو انڈ یا کے بھوت کو ۔۔۔ سر ۔۔۔ سے اتار لینا چا ھیے ۔۔۔۔۔ انڈ یا کچھ بھی کرنے کی پوزیشن میں نہیں رھا ہے ۔۔۔

    اب تو یہ وقت ہے کہ انڈ یا ۔۔۔۔ کی موجود ۔۔۔ خوفزہ ۔۔۔ قیا دت کو ۔۔۔  ٹیبل پر بٹھا کر ۔۔۔ پھدو بنا یا جائے ۔۔۔۔ لیکن پا کستان میں سول فوج قیا دت میں  چھچوروں میں اتنی قا بلیت کہاں ۔۔۔۔۔ کہ وہ تاریخی کام کرسکیں ۔۔۔

    اس قو م اور قیا دت کے لیئے اتنا ہی  دم ہے کہ ۔۔۔۔۔ لڈ یاں بھنگڑے ڈا ل لین ۔۔۔۔ چائے نا شتے کر لیں ۔۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by Guilty.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #18
    میرے خیال میں امریکیوں کو بھارتیوں پر یہی غصہ تھا جس کی وجہ سے ان کو کچھ نہیں بتایا کہ وہ اچانک واقعی میں جانے والے ہیں بھارتی یہی سمجھتے رہے کہ دس سال سے ایسی افواہیں چل رہی ہیں اب بھی افواہ ہی ہوگی مگرکیا کہنے کہ افغانی فوج تو کاغذوں میں تھی مگر انڈیا کی اپنی فوج کیوں نہ افغنستان چلی گئی تاکہ امریکیوں کی کمی پوری کرسکے؟ انڈین آرمی تو کاغذی شیر نہیں ہے اس میں سکھ اور گورکھے بھی ہیں جو بہت دلیری سے لڑتے ہیں انڈین فوج کی طرف سے سکھ اور گورکھے نہ لڑیں تو یہ سری لنکا سے بھی لتر کھا لیں

    بھا ئی جان ۔۔۔۔

    جنگ لڑنے کے لیئے ۔۔۔ جس جذ بے کی ضرورت ہوتی ہے ۔۔۔۔ وہ صرف مسلما نوں میں ہوتی ہے ۔۔۔۔ شہا دت ۔۔۔ اور ۔۔۔ کا فر کو مٹا نے کے نا م پر ۔۔۔۔

    انڈ ین فوج میں ۔۔۔۔ سکھ ۔۔۔ گورکھے ۔۔۔۔ کسی قسم کی بہادری نہیں دکھا سکتے ۔۔۔۔۔ ان کے پاس وہ جذ بہ ہی نہیں ہے ۔۔۔۔

    مسلما نوں کے علا وہ دنیا کی کسی قوم میں ۔۔۔۔ جذ بہ شہادت ۔۔۔ اور کفر کو مٹا نے کا جذ بہ موجود ہی نہیں ہوتا ہے ۔۔۔ اس لیئے دنیا کی کوئی بھی قوم بہا در نہیں ہے ۔۔۔۔

    بقیہ ساری قومیں ۔۔۔ جہا زوں  ۔۔۔ ایٹم بمبوں ۔۔۔۔ ہوا ئی حملوں ۔۔۔۔ ٹیکنا لوجی ۔۔۔ دولت کے انبار  کے زور  ۔۔۔۔ سے ۔۔۔ برتری حاصل کیے ہوئے ہیں ۔۔۔۔ جان دینے کے جذ بے سے نہیں ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    ۔۔۔

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by Guilty.
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #19
     طالبان کو جنگ کی مکمل ٹریننگ دی گئی ہے طورخم میں مسلسل مدرسوں سے لاے گئے نوجوان انڈر ٹریننگ رہتے ہیں جب امریکی نکلنا شروع ہوے تو یہی مدرسوں کے طالبعلم جو فوجی ٹرننگ بھی لے چکے تھے

    ۔۔۔۔

    تھوڑا سا نا م بتا دیں ۔۔۔۔ کس نے ۔۔۔۔ طا لبان کو جنگ کی مکمل ٹریننگ دی ہے ۔۔۔۔ بڑی مہربا نی ہوگی ۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 year, 3 months ago by Guilty.
    unsafe
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #20
    چیف اپنے جوانوں کو سمجھانے گیا تھا اس طرف کارگل والا کام نہ .کرنا . پہلے ہی بہت بدنامی ہو چکی ہے … انڈیا کو مرچے لگی تو کوئٹہ میں دھماکہ شروع کر دے
Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 31 total)

You must be logged in to reply to this topic.

×
arrow_upward DanishGardi