Home Forums Siasi Discussion وزیراعظم کے مشیر برائے داخلہ و احتساب شہزاد اکبر نے استعفیٰ دے دیا

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • shami11
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #1
    اسلام آباد: وزیراعظم کے مشیر برائے داخلہ اور احتساب شہزاد اکبر نے استعفیٰ دے دیا۔

    ٹوئٹر پر جاری بیان میں وزیراعظم کے مشیر شہزاد اکبر نے استعفیٰ دیے جانے کی تصدیق کی۔

    شہزاد اکبر نے کہا کہ میں نے اپنا استعفیٰ وزیر اعظم عمران خان کو بھیج دیا ہے اور امید ہے عمران خان کی زیر قیادت احتساب کا عمل جاری رہے گا۔

    انہوں نے کہا کہ وہ پارٹی کے ساتھ منسلک رہیں گے اور بطور ممبر قانونی برادری اپنا تعاون فراہم کرتے رہیں گے۔

    ذرائع کا کہنا ہےکہ شہزاد اکبر نے وزیراعظم کے مشیر برائے احتساب اور داخلہ دونوں عہدوں سے استعفیٰ دے دیا ہے۔

    ذرائع کے مطابق 18 جنوری کو کابینہ کمیٹی کی میٹنگ میں شیخ رشید نے نوازشریف کی واپسی سے متعلق سوال اٹھایا تھا جس پر شہزاد اکبر نے نواز شریف کی واپسی کو مشکل قرار دیا تھا۔

    ذرائع کا بتانا ہےکہ وزیراعظم عمران خان شہزاد اکبر کی کارکردگی سے خوش نہیں تھے اور انہیں دو ہفتے پہلے ہی استعفیٰ دینے کا اشارہ دیا گیا تھا۔

    ذرائع کا کہنا ہےکہ شہزاد اکبر کو خود سے استعفیٰ دے کر جانے کا کہا گیا بصورت دیگر وزیراعظم انہیں برطرف کرسکتے تھے۔

    shami11
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #2
    Who is next ????

    shami11
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #3

    • This reply was modified 3 months, 3 weeks ago by shami11.
    shami11
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #4

    • This reply was modified 3 months, 3 weeks ago by shami11.
    unsafe
    Participant
    Offline
    • Advanced
    #5
    بھائی جان عمران خان میںٹیل بندا ہے … اس کے ساتھ کوئی مشیر کام نہیں کر سکتا … عمران خان کی کوئی لگیسی نہیں ہے  نہ ہی اس کو سیاست کا پتا ہے.. نہ ہی کوئی اصول ہیں .. نیازی جو ہے …. جب کوئی کام غلط ہو جاتا ہے تو مشیر کے نام لگا دیتا ہے کہ تم نے مجھے غلط مشورہ دیا تھا .. ایسے بندے کے ساتھ کوئی مینٹل مشیر ہی چل سکتا ہے
    shami11
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    #6
    یارا اس بندے میں بلکل بھی فیصلہ کرنے کی صلاحیت موجود نہی ہے ، آپ کی بات درست ہے اس کا پورا وقت دوسروں کو الزام دینے پر لگا ہے اور آگے بھی ایسا ہوتا نظر آتا ہے ، پارٹی ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہے ، یہ ابھی تک انتقام میں اندھا ہے اور پی ٹی آئی کے ڈائی ہارڈ شتونگڑے اس سے کسی معجزے کے انتظار میں بیٹھیں ہیں

    بھائی جان عمران خان میںٹیل بندا ہے … اس کے ساتھ کوئی مشیر کام نہیں کر سکتا … عمران خان کی کوئی لگیسی نہیں ہے نہ ہی اس کو سیاست کا پتا ہے.. نہ ہی کوئی اصول ہیں .. نیازی جو ہے …. جب کوئی کام غلط ہو جاتا ہے تو مشیر کے نام لگا دیتا ہے کہ تم نے مجھے غلط مشورہ دیا تھا .. ایسے بندے کے ساتھ کوئی مینٹل مشیر ہی چل سکتا ہے
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    #7
    شہزاد اکبر ۔۔۔ نا کا م ۔۔۔ و ۔۔۔ نا مراد ۔۔۔۔ ہو کر ۔۔۔۔۔ کھڈ ے لا ئن لگ گیا ۔۔۔۔۔۔۔ نہ پیسہ ٹکہ واپس آیا ۔۔۔۔ نہ کرپشن ختم ہوئی ۔۔۔۔ نہ نوازشریف پکڑا گیا ۔۔۔۔۔۔۔

    جو نا کا می اور نا مرادی ۔۔۔۔۔۔۔ تین چار سال کے بعد ۔۔۔۔ عمران خان کو ۔۔۔۔ پتہ پڑی ہے ۔۔۔۔۔ ھم جیسے عا م لوگوں کو ۔۔۔۔۔ چھ سال پہلے ہی پتہ تھی ۔۔۔۔۔

    جب یہ ۔۔۔۔۔ کنٹینر پر ۔۔۔۔۔ کرپشن کی سرکس ۔۔۔۔  کیا کرتا تھا ۔۔۔۔۔

    ن لیگ کے لیئے خوشی کی خبر ہے کہ ۔۔۔۔ احتسا ب ۔۔۔۔۔۔ کرپشن ریکوری۔۔۔۔ الزامات ۔۔۔ بہتان بازی ۔۔۔۔ کا ۔۔۔۔۔ سرکاری ۔۔۔۔ گینڈ ا ۔۔۔۔ اپنے انجام کو پہنچا ۔۔۔۔

    شہزاد اکبر کی نا کا می ۔۔۔۔۔ عمران خان کی بہت بڑی نا کامی ہے ۔۔۔۔۔ اس سے ۔۔۔ حکومتی وزیروں کی بھی ۔۔۔۔۔ ٹی وی پر بے عزتی ہوا کرے گی ۔۔۔۔

    اور ۔۔۔۔ کرپشن کا طما نچہ ۔۔۔۔ اب زور سے ۔۔۔۔ الٹا ۔۔۔۔۔ تبد یلی کے منہ پر پڑا کرے گا ۔۔۔۔۔

    بے وقوف انسان کا کوئی حال نہیں ہوتا ۔۔۔۔۔  یہ بے وقوف نیازی ۔۔۔۔ اگر ابھی بھی کرپشن کے راگ الاپے گا ۔۔۔۔ مزید ۔۔۔۔ زلیل و خوار ہوگا ۔۔۔۔۔ اور نا کا می اس کا مقدر ہوگی ۔۔۔۔

    اس ۔۔۔ بے وقوف  کو چا ھیے تھا ۔۔۔ قوم نے ایک موقع دیا ہے ۔۔۔۔۔  ملک کو قوم کی ۔۔۔ تعمیر شروع کرتا ۔۔۔۔۔ اور د بئی کویت ۔۔۔۔ بنا کر دکھاتا ۔۔۔۔۔

    لیکن یہ ۔۔۔ ہوس کا پچاری ۔۔۔۔ شارٹ کٹ ۔۔۔۔ کھیل رھا تھا ۔۔۔ یہ سمجھتا تھا ۔۔۔۔ کہ ۔۔۔۔ نوازشریف کو جیل میں ڈال کر ۔۔۔ تبد یلی کا جھوٹا خواب پورا کردوں گا ۔۔۔۔۔

    بہتان الزام جیل دشمنی ۔۔۔۔ سے ۔۔۔ ملک ترقی کرتے ۔۔۔۔ تو ۔۔۔۔ پٹھان افغان ۔۔۔۔ آج سپر پاور ہوتے ۔۔۔۔۔

    تبد یلی ترقی ۔۔۔۔۔ مثبت  کارکردگی سے لا ئی جا تی ہے ۔۔۔۔۔ جیل کے ائیر کنڈ یشنر اتارنے سے ۔۔۔۔۔ تبد یلیاں نہیں آ یا کرتیں ۔۔۔۔

    بحر حال ۔۔۔۔ یہ ہوس کا پچاری ۔۔۔۔ شارٹ کٹ ۔۔۔ کھیل کر ۔۔۔۔ نوازشریف کو ۔۔۔۔ بلی کا بکرا بنا کر ۔۔۔۔ تاریخ کا ھیرو ۔۔۔۔ بننا چا ھتا تھا ۔۔۔۔

    خدا نے اس کو اس کے شارٹ کٹ کو ۔۔۔۔ اس کے جھوٹے بہتان جیل دشمنی ایجنڈ ے  ۔۔۔۔۔۔ کو بے عزت ۔۔۔ نا کام ۔۔۔۔ کردیا ہے ۔۔۔۔۔۔

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.

×
arrow_upward DanishGardi