Home Forums Non Siasi طالبان، نہ ہم بدلے نہ تم بدلے

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #1
    حسن داور
    Participant
    Offline
    Thread Starter
    • Expert
    • Threads: 4323
    • Posts: 2853
    • Total Posts: 7176
    • Join Date:
      8 Nov, 2016

    Re: طالبان، نہ ہم بدلے نہ تم بدلے

    کابل شہر میں دھماکہ ہوتا ہے۔ حملے کا نشانہ بننے والے پکار اٹھتے ہیں ’اللہ اکبر‘۔ مجھے یقین ہے کہ حملہ کرنے والوں نے بھی نعرہ تکبیر بلند کیا ہو گا۔
    سینکڑوں میل دور بیٹھے ہوئے ہمارے پاکستانی بھائی اور بہنیں پکار اٹھتے ہیں ’سبحان اللہ‘۔ کچھ طالبان کے جذبہ جہاد پر اور کچھ ان کے حوصلے پر جو طالبان کے ہاتھوں اپنے بچے مروا کر بھی اللہ اکبر کا نعرہ لگاتے ہیں۔
    جیسے جیسے طالبان پہاڑوں سے اُتر کر شہروں کی طرف بڑھ رہے ہیں اور گلیوں میں لاشیں گِرا رہے ہیں، ہمارے سیاسی، مذہبی، عسکری اور موسمی دفاعی تجزیہ نگاروں کا جوش و جذبہ قابل دید ہے۔ ’چشم ماروشن‘، ’دل ماشاد‘، ’جی آیا نوں‘، ’تم آئے بہار آئی‘ قسم کا ماحول بنایا جا رہا ہے۔
    ہم نے 20 سال پہلے ہی کہہ دیا تھا کہ کابل کے وارث طالبان ہیں اب وہ کابل پر چڑھائی کر کے کشتوں کے پشتے لگائیں گے۔ مومن مومن سے لڑے گا فتح طالبان کی ہو گی۔
    ہم اپنے گھروں میں بیٹھ کر اس جہاد میں ایک اِخلاقی فتح حاصل کریں گے۔ صوفوں پر بیٹھے بیٹھے اس جہاد میں اپنا حصہ ڈالیں گے اور ثواب کمائیں گے۔
    اگر اتنا خون نہ بہہ چکا ہوتا تو ہم شاید کہہ سکتے تھے کہ ہماری طالبان کے ساتھ ایک اتنی پرانی لو اسٹوری چل رہی ہے جس میں سات خون بھی معاف ہوتے ہیں۔
    لیکن ہمارے اس پیار کے شوق میں سرکار خود کہتی ہے کہ 70 ہزار جانیں جا چکی ہیں جن میں فوجی اسکول میں پڑھنے والے بچے بھی شامل ہیں اور برقعہ پوش عورتیں بھی، جو گھر گھر جا کر بچوں کو پولیو کے قطرے پلاتی ہیں۔
    بڑی قوتوں کو بڑے مقاصد کے لیے بڑی قربانی دینی پڑتی ہے، دونوں طرف سے اللہ اکبر کے نعرے بلند کرنے والے ہمارے مومن اور لبرل اس بات پر متفق ہیں کہ ہم نے بڑی قربانی دی ہے۔
    آج تک اس قربانی کا مقصد ہمیں کوئی نہیں سمجھا پایا۔ اور اب یہ وقت آن پڑا ہے کہ نہ تو ہمیں طالبان سے لڑنے کے لیے کوئی دیہاڑی دینے کو تیار ہے اور نہ ہی طالبان کو سادہ لباس والے، ذہین اور معصوم کہنے پر شاہ محمود قریشی کو کوئی امن کا میڈل ملنے والا ہے۔
    ادھر ہمارے کچھ ریٹائرڈ جنرل حضرات اور میرے حاضر سروس صحافی بھائی طالبان کی واپسی پر بھنگڑا ڈال رہے ہیں۔ جس طرح ہماری عسکری قیادت نے پارلیمان کے دروازے بند کر کے ہمارے منتخب نمائندوں کو آنے والے خطروں کے بارے میں ہوشیار باش کیا ہے کاش اسی طرح ایسی ہی ایک کلاس جشن منانے والے سابقہ جرنیلوں کے لیے ہو جائے اور انھیں ہاتھ باندھ کر سمجھایا جائے کہ طالبان کو بھنگڑے ڈالنے والے پسند نہیں ہیں، چاہے یہ بھنگڑے ان کی حمایت میں ہی ڈالے جا رہے ہوں اور چاہے ڈالنے والے ہمارے قابل احترام ریٹائرڈ جنرل ہی کیوں نہ ہوں۔
    طالبان کے سجن، دشمن، ہم اور آپ سب اس بات پر متفق ہیں کہ یہ خون خرابہ امریکہ کا پھیلایا ہوا ہے۔ امریکہ کی ناکامیوں اور نالائقیوں کا ملبہ پہلے افغانوں پر اور پھر لامحالہ ہم پر گِرے گا۔
    تو کیا یہ سب کچھ جانتے ہوئے بھی ہمیں امریکی صدر کی مِس کال کا انتظار کرنا چاہیے یا کسی بند کمرے میں بیٹھ کر آرمی پبلک  اسکول کے سبز بلیزر والے شہیدوں کی تصویریں دیکھنی چاہییں، اور سوچنا چاہیے کہ اب کیا کرنا ہے۔
    ہم نے اے پی ایس کے ایک قاتل کو فرار ہونے کا موقع دیا، چلیں مان لیتے ہیں کہ احسان اللہ احسان قاتل نہیں صرف قاتلوں کا ترجمان تھا اور اس طرح کی گندی جنگوں میں کبھی کبھی اپنے دشمن کو کمزور کرنے کے لیے اسے ساتھ چلانا پڑتا ہے، اپنے قاتل کو اپنا اثاثہ مان کر چلنا پڑتا ہے۔
    لیکن وہ دن آیا چاہتا ہے کہ جب ہمیں فیصلہ کرنا ہو گا کہ آیا طالبان ہمارا اثاثہ ہیں یا ہم طالبان کا اثاثہ بن چکے ہیں اور جب وہ پہاڑوں سے اُتر کر ہمیں بہتر مومن بنانے کے لیے ہماری مسجدوں اور  اسکولوں کا رخ کریں گے تو اللہ اکبر کا پہلا نعرہ وہ لگائیں گے یا ہم۔

    بشکریہ ….. محمد حنیف

    https://www.bbc.com/urdu/pakistan-58089778

    #2
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    • Threads: 0
    • Posts: 5563
    • Total Posts: 5563
    • Join Date:
      6 Nov, 2016

    Re: طالبان، نہ ہم بدلے نہ تم بدلے

    پچھلے ھفتوں میں جس طرح ۔۔۔۔ اچا نک ۔۔۔ رات کی تا ریکی میں ۔۔۔ نیٹو افواج ۔۔۔ مفرور ہوگئیں۔۔۔۔

    صبح کو ۔۔۔۔ قصا ئی کی طرح ۔۔۔۔۔ طا لبان افغا نستان میں فتح کا مارچ شروع کردیا ۔۔۔۔۔

    اس ساری فلم کا نشا نہ  سب سے پہلے پا کستان پر ہی لگا نے کے منصوبے  کے ہیں ۔۔۔۔

    اس کی پہلی نشانی یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔ مغربی میڈ یا نے ۔۔۔۔ عمران خان ۔۔۔۔ دو تین انٹرویو ۔۔۔۔۔ کیئے ہیں تاکہ فلم میں ابتدا ئی میوزک بجنا شروع ہو ۔۔۔

    اس کے بعد ۔۔۔۔ عمران خان ۔۔۔۔ کا انٹرویو ۔۔۔۔ ایک ۔۔۔۔۔ افغان میڈ یا جرنا لسٹ ۔۔۔۔ گروہ ۔۔۔۔ نے کیا ہے جس میں افغان لڑکیا ں بھی شامل تھیں ۔۔۔۔

    زندگی میں پہلی بار دیکھنے میں آیا ہے کہ ۔۔۔۔ کسی افغا نی میڈ یا گروہ ۔۔۔۔۔ نے کسی پا کستانی لیڈر سے اس قسم کی ملا قات کرکے ۔۔۔۔

    وزیراعظم کو ۔۔۔۔ افغا نستا ن کی ۔۔۔۔۔ اپوزیشن بنا نے کی کوشش کی ہو ۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    طا لبان کی نئی فلم کی  شروعات ٹا ئٹل ۔۔۔۔ حسب سابق حسب توقع ۔۔۔۔  پا کستان سے شروع کیا جارھا ہے ۔۔۔۔۔۔ آگے اللہ رحم کرے ۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔Asbolutly NOT ……….۔۔   ۔ نئی فلم کا نعرہ ہوسکتا ہے ۔۔۔۔۔۔Pakishtan Firshat ۔۔۔۔سا بقہ فلم کا نعرہ تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔

    • This reply was modified 1 month, 2 weeks ago by Guilty.
    #3
    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    • Threads: 404
    • Posts: 9249
    • Total Posts: 9653
    • Join Date:
      14 Sep, 2016

    Re: طالبان، نہ ہم بدلے نہ تم بدلے

    پچھلے ھفتوں میں جس طرح ۔۔۔۔ اچا نک ۔۔۔ رات کی تا ریکی میں ۔۔۔ نیٹو افواج ۔۔۔ مفرور ہوگئیں۔۔۔۔ صبح کو ۔۔۔۔ قصا ئی کی طرح ۔۔۔۔۔ طا لبان افغا نستان میں فتح کا مارچ شروع کردیا ۔۔۔۔۔ اس ساری فلم کا نشا نہ سب سے پہلے پا کستان پر ہی لگا نے کے منصوبے کے ہیں ۔۔۔۔ اس کی پہلی نشانی یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔ مغربی میڈ یا نے ۔۔۔۔ عمران خان ۔۔۔۔ دو تین انٹرویو ۔۔۔۔۔ کیئے ہیں تاکہ فلم میں ابتدا ئی میوزک بجنا شروع ہو ۔۔۔ اس کے بعد ۔۔۔۔ عمران خان ۔۔۔۔ کا انٹرویو ۔۔۔۔ ایک ۔۔۔۔۔ افغان میڈ یا جرنا لسٹ ۔۔۔۔ گروہ ۔۔۔۔ نے کیا ہے جس میں افغان لڑکیا ں بھی شامل تھیں ۔۔۔۔ زندگی میں پہلی بار دیکھنے میں آیا ہے کہ ۔۔۔۔ کسی افغا نی میڈ یا گروہ ۔۔۔۔۔ نے کسی پا کستانی لیڈر سے اس قسم کی ملا قات کرکے ۔۔۔۔ وزیراعظم کو ۔۔۔۔ افغا نستا ن کی ۔۔۔۔۔ اپوزیشن بنا نے کی کوشش کی ہو ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ طا لبان کی نئی فلم کی شروعات ٹا ئٹل ۔۔۔۔ حسب سابق حسب توقع ۔۔۔۔ پا کستان سے شروع کیا جارھا ہے ۔۔۔۔۔۔ آگے اللہ رحم کرے ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔Asbolutly NOT ……….۔۔ ۔ نئی فلم کا نعرہ ہوسکتا ہے ۔۔۔۔۔۔Pakishtan Firshat ۔۔۔۔سا بقہ فلم کا نعرہ تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔

    بات کلئیر کرو کیا ہونے جارہا ہے میرے خیال میں تو افغانستان میں امریکہ اور انڈیا کی سٹریٹیجی نے پاکستانی اسٹیبلشمینٹ کو پریشان کردیا ہے طالبان کی طاقت کو فضای حملوں نے توڑ ڈالا ہے

    #4
    Guilty
    Participant
    Offline
    • Expert
    • Threads: 0
    • Posts: 5563
    • Total Posts: 5563
    • Join Date:
      6 Nov, 2016

    Re: طالبان، نہ ہم بدلے نہ تم بدلے

    بات کلئیر کرو کیا ہونے جارہا ہے میرے خیال میں تو افغانستان میں امریکہ اور انڈیا کی سٹریٹیجی نے پاکستانی اسٹیبلشمینٹ کو پریشان کردیا ہے طالبان کی طاقت کو فضای حملوں نے توڑ ڈالا ہے

    بھا ئی جان ۔۔۔۔ بات بہت سمپل ہے ۔۔۔ نیٹو افواج نے افغا نستا ن قیام قبضے کے دروان اپنے قدم ۔۔۔ افغا نستان میں مضبوط کر لیئے ہیں ۔۔۔۔

    اور نیٹو مما لک نے ۔۔۔۔ اندرونی طور پر ۔۔۔ افغا نستان کو مکمل طور پر ۔۔۔ سورٹ ۔۔۔۔ کر لیا ہے  ۔۔۔۔

    افغا نستا ن  پر اندروںی طور پر مکمل قبضہ و کنٹرول حاصل کرنے کے بعد ۔۔۔۔ نیٹو ۔۔۔ مما لک ۔۔۔ اب طا لبا ن کو استعمال کرکے ۔۔۔۔

    پا کستان اور انڈ یا کو ۔۔۔ سورٹ کرنا چا ھتے ہیں ۔۔۔۔۔

    نیٹو مما لک ایسے شو کررھے ہیں کہ وہ چلے گئے ہیں ۔۔۔ اگلی وارداتوں میں ان کا نام نہ لیا جائے ۔۔۔

    لیکن در پردہ ۔۔۔۔ طا لبان ۔۔۔۔ کے حا لیہ فتو حات کے پیچھے خود نیٹو مما لک ہی ہیں ۔۔۔

    اور  نیٹو افواج نے جا تے ہی  طا لبان کو  دوبارہ لانچ کردیا ہے ۔۔  تاکہ طا لبا ن دوبارہ ۔۔۔ گلوبل دھشت گردی کریں ۔۔۔اور خاص کر  پا کستان ۔۔۔ میں حا لات خراب کرکے ۔۔۔ پا کستان کو سورٹ کیا جائے ۔۔۔۔

    اور پا کستان کو ٹکڑے بخرے کرنے کے بعد ۔۔۔۔ انڈ یا میں ۔۔۔ طا لبا ن کو داخل کیا جائے  گا ۔۔۔۔ اور طا لبان کے زریعے ۔۔۔۔ انڈ یا کے بھی ٹکڑے بخرے کیئے جا ئیں

    ۔۔۔د۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    اس پلان سے متعلقہ پوسٹیں اور بھی کروں گا تاکہ ۔۔۔۔ طا لبان کی موجودہ نئی فلم ۔۔۔۔ پر روزآنہ روشنی ڈالی جا سکے ۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    میں چند ھفتے پہلے ۔۔۔۔ طا لبان ۔۔۔ کے پا کستان کے خلاف ہونے کی پوسٹ کی تھی ۔۔۔۔۔

    اس کے کچھ ہی دنوں بعد ۔۔۔ عمران خان کے  بیرونی مما لک کے انٹریو  تیز ہوگئے ہیں ۔۔۔ اور ۔۔۔ عمران خان ۔۔۔ کو افغا نستان کے بارے تبصرے کرنے پر اکسا یا جارھا ہے

    تا کہ عمران خان ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ افغا نستان کے درمیان ۔۔۔  پہلے ۔۔۔ زبانی میچ شروع ہوجائے اور پھر بڑھتے بڑھے بات ۔۔۔۔ با قاعدہ ۔۔۔۔ گردن سے اوپر لے جا ئیں

    اور ۔۔۔ پھر  جھگڑا زمینی   سرحدوں تک  بڑھتا چلا جائے ۔۔۔ ۔۔۔۔۔

    میں عمران خان کا مشیر ہوتا ۔۔۔۔۔ عمران خا ن کو ۔۔۔ افغا ن ۔۔۔ جاسوس جرنا لسٹوں کے گروہ ۔۔۔ سے ملنے صاف انکار کردیتا ہے

    لیکن اٖفغان جاسوس جرنا لسٹوں کے گروہ نے عمران خان سے ملاقت کی ۔۔۔ اور ۔۔۔ عمران خان ۔۔۔ کو ۔۔۔ طا لبان ۔۔۔ افغانستان کے بارے جملہ بازی پر اکساتے رھے ۔۔۔۔

    کیونکہ عمران خان ۔۔۔ پہلے ہی ۔۔۔۔ ا یبسو لیو ٹ لی ناٹ کا ۔۔۔ نعرہ لگا کر ۔۔۔۔۔  مولا جٹ بنا ہوا ہے ۔۔۔۔ ایسے  بند ے کو پھونک د ینا آسان ہوتا ہے

    جیسے بیس سال پہلے  مشرف کو دھشت گردی جنگ سے پہلے پھونک دے دے کر ۔۔۔۔ پھنسا لیا تھا ۔۔۔۔ اور مشرف کو جنگ  کا ایند ھن بنا دیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔

    • This reply was modified 1 month, 2 weeks ago by Guilty.
    #5
    Believer12
    Participant
    Offline
    • Expert
    • Threads: 404
    • Posts: 9249
    • Total Posts: 9653
    • Join Date:
      14 Sep, 2016

    Re: طالبان، نہ ہم بدلے نہ تم بدلے

    بھا ئی جان ۔۔۔۔ بات بہت سمپل ہے ۔۔۔ نیٹو افواج نے افغا نستا ن قیام قبضے کے دروان اپنے قدم ۔۔۔ افغا نستان میں مضبوط کر لیئے ہیں ۔۔۔۔ اور نیٹو مما لک نے ۔۔۔۔ اندرونی طور پر ۔۔۔ افغا نستان کو مکمل طور پر ۔۔۔ سورٹ ۔۔۔۔ کر لیا ہے ۔۔۔۔ افغا نستا ن پر اندروںی طور پر مکمل قبضہ و کنٹرول حاصل کرنے کے بعد ۔۔۔۔ نیٹو ۔۔۔ مما لک ۔۔۔ اب طا لبا ن کو استعمال کرکے ۔۔۔۔ پا کستان اور انڈ یا کو ۔۔۔ سورٹ کرنا چا ھتے ہیں ۔۔۔۔۔ نیٹو مما لک ایسے شو کررھے ہیں کہ وہ چلے گئے ہیں ۔۔۔ اگلی وارداتوں میں ان کا نام نہ لیا جائے ۔۔۔ لیکن در پردہ ۔۔۔۔ طا لبان ۔۔۔۔ کے حا لیہ فتو حات کے پیچھے خود نیٹو مما لک ہی ہیں ۔۔۔ اور نیٹو افواج نے جا تے ہی طا لبان کو دوبارہ لانچ کردیا ہے ۔۔ تاکہ طا لبا ن دوبارہ ۔۔۔ گلوبل دھشت گردی کریں ۔۔۔اور خاص کر پا کستان ۔۔۔ میں حا لات خراب کرکے ۔۔۔ پا کستان کو سورٹ کیا جائے ۔۔۔۔ اور پا کستان کو ٹکڑے بخرے کرنے کے بعد ۔۔۔۔ انڈ یا میں ۔۔۔ طا لبا ن کو داخل کیا جائے گا ۔۔۔۔ اور طا لبان کے زریعے ۔۔۔۔ انڈ یا کے بھی ٹکڑے بخرے کیئے جا ئیں ۔۔۔د۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس پلان سے متعلقہ پوسٹیں اور بھی کروں گا تاکہ ۔۔۔۔ طا لبان کی موجودہ نئی فلم ۔۔۔۔ پر روزآنہ روشنی ڈالی جا سکے ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں چند ھفتے پہلے ۔۔۔۔ طا لبان ۔۔۔ کے پا کستان کے خلاف ہونے کی پوسٹ کی تھی ۔۔۔۔۔ اس کے کچھ ہی دنوں بعد ۔۔۔ عمران خان کے بیرونی مما لک کے انٹریو تیز ہوگئے ہیں ۔۔۔ اور ۔۔۔ عمران خان ۔۔۔ کو افغا نستان کے بارے تبصرے کرنے پر اکسا یا جارھا ہے تا کہ عمران خان ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ افغا نستان کے درمیان ۔۔۔ پہلے ۔۔۔ زبانی میچ شروع ہوجائے اور پھر بڑھتے بڑھے بات ۔۔۔۔ با قاعدہ ۔۔۔۔ گردن سے اوپر لے جا ئیں اور ۔۔۔ پھر جھگڑا زمینی سرحدوں تک بڑھتا چلا جائے ۔۔۔ ۔۔۔۔۔ میں عمران خان کا مشیر ہوتا ۔۔۔۔۔ عمران خا ن کو ۔۔۔ افغا ن ۔۔۔ جاسوس جرنا لسٹوں کے گروہ ۔۔۔ سے ملنے صاف انکار کردیتا ہے لیکن اٖفغان جاسوس جرنا لسٹوں کے گروہ نے عمران خان سے ملاقت کی ۔۔۔ اور ۔۔۔ عمران خان ۔۔۔ کو ۔۔۔ طا لبان ۔۔۔ افغانستان کے بارے جملہ بازی پر اکساتے رھے ۔۔۔۔ کیونکہ عمران خان ۔۔۔ پہلے ہی ۔۔۔۔ ا یبسو لیو ٹ لی ناٹ کا ۔۔۔ نعرہ لگا کر ۔۔۔۔۔ مولا جٹ بنا ہوا ہے ۔۔۔۔ ایسے بند ے کو پھونک د ینا آسان ہوتا ہے جیسے بیس سال پہلے مشرف کو دھشت گردی جنگ سے پہلے پھونک دے دے کر ۔۔۔۔ پھنسا لیا تھا ۔۔۔۔ اور مشرف کو جنگ کا ایند ھن بنا دیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔

    انڈین خوش ہورہے ہیں  بلکہ جھوٹا میڈیا اپنے آپ ہی طالبان پر امریکن بمباری کروا کر خوشی سے بغلیں بجا رہا ہے مگر طالبان اور امریکہ خاموش ہیں۔ طالبان نے توامریکن  بمباری کی تردید بھی کردی ہے لگتا ہے کچھ معاملات بہت گہرے ہیں جو سمجھ نہیں آرہے۔ دجالی قوتین اتنی کمزور نہیں کہ طالبان سے واپسی کا تحفظ بھی مانگیں اور حملے نہ کرنے کی یقین دہانی بھی کروائیں

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.

×
arrow_upward DanishGardi