Home Forums Siasi Discussion گنتی پوری ہے! سہیل وڑائچ گنتی پوری ہے! سہیل وڑائچ

Guilty
Participant
Offline
  • Expert
#3
حالات و واقعات کے حسا ب تو یہی کنفرم لگتا ہے کہ ۔۔۔۔۔۔ عمران خان کی حکومت چلتی رھے گی ۔۔۔۔۔ حکومت جا نے کا چانس کم ہے ۔۔۔۔

دوسری طرف ۔۔۔ تحریک عد م اعتماد کی جو فضا بنی ہے ۔۔۔۔۔ وہ کافی خطرناک ہے ۔۔۔۔۔ترین گروپ ۔۔۔۔ علیم خان ۔۔۔۔ گجراتی چوھدری ۔۔۔۔ ایم  کیو ایم ۔۔۔۔۔ کا پاور شو ۔۔۔۔۔

کچھ اچھے نتا ئج لا نے والا نہیں ہے ۔۔۔۔ ما سوائے اس کے کہ ۔۔۔۔۔ پنجاب ۔۔۔ فیڈرل ۔۔۔ میں حالات مزید  ۔۔۔۔ بلیک میلنگ ۔۔۔ کمزوری ۔۔۔ ٹوٹ پھوٹ ۔۔۔۔ کا شکار ہونگے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

لیکن سب سے خطرناک پہلو یہ ہےکہ ۔۔۔۔۔۔ عمران خان ۔۔۔۔۔ بہت غصے میں ہے ۔۔۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔ کچھ بھی غیر قانونی ھتھکنڈ ے کر گزرنے کے درپے ہے ۔۔۔۔۔

اس صورت حال کو ۔۔۔۔۔ پا کی مکار فوج ۔۔۔۔۔۔ بھی مکمل طور گیلری میں بیٹھ کر انجوا ئے کررھی ہے  ۔۔۔۔۔۔ قومی خد مت کے پیش نظر ۔۔۔۔۔ صورت حال کو ۔۔۔۔ ٹھنڈا نہیں کیا ہے ۔۔۔۔۔

اس لیئے یہ بھی ہوسکتا ہے کہ ۔۔۔۔۔ پا کی مکار فوج ۔۔۔۔۔ ملک میں ۔۔۔۔ چھوٹے سیاسی گروپوں ۔۔۔۔ اپوزیشن ۔۔۔ حکومت مین ۔۔۔۔۔ فساد کرواکر ۔۔۔۔۔ ملک کو ۔۔۔۔ انارکی میں دھکیلنا چا ھتی ہو

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

صورت حال ایسے بنتی ہے ۔۔۔۔۔۔ عمران خان کی حکومت چلتی رھے گی ۔۔۔۔۔۔ اس بات کے چانسزز ہیں ۔۔۔۔۔۔ ملک کی سیا سی گرپوں میں ۔۔۔۔ تصادم ۔۔۔۔ ہوجائے ۔۔۔۔۔

اور ملک  مکمل طور ۔۔۔۔ لا قا نونیت ۔۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔۔ قبا ئلی  جنگل ۔۔۔۔۔۔ کی شکل اختیار کرلے ۔۔۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 2 months ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi