Home Forums Non Siasi کرسمس کی شبھ کامنائیں کرسمس کی شبھ کامنائیں

Guilty
Participant
Offline
  • Expert
#11

عوام لا پرواہ ہو سکتی ہے لیکن کب تک؟ اخر اس لا پرواہی سے عوام ہی تو تکلیف اٹھاتی ہے پھر ایک دن کوئی ایسا سیاسی لیڈر سامنے آتا ہے جو عوام کو راہ راست پر لے آتا ہے.- ناامیدی گناہ ہے

میرا خیال ۔۔۔۔ لیڈ روں ۔۔۔۔ کے زما نے گزر چکے ہیں ۔۔۔۔۔

ابھی بھی  جو سیٹ اپ دنیا بھر میں چل رھا ہے ۔۔۔۔ اس سیٹ اپ میں بھی لیڈ ر نا م کی کوئی چیز موجود نہیں ہے ۔۔۔

مثا ل کے طور ۔۔۔ امریکہ ۔۔۔۔ میں ڈونلڈ ٹرمپ ۔۔۔ نے الیکشن لڑا ۔۔۔۔ اور امریکہ کا صدر بن گیا ۔۔۔۔ پانچ سال کے بعد ٹرمپ کو گھر جا نا پڑا ۔۔۔ تو یہ لیڈر تو نہ ہوا یہ تو پا نچ سا ل کا

ٹھیکیدار ہوا ۔۔۔۔ پانچ سال تک بیٹھنے کا کام گیا ۔۔۔۔ پا نچ سال گزرگئے اگلا ٹھیکہ نہ ملا تو گھر چلا گیا ۔۔۔۔

اسی طریقے سے ۔۔۔ لند ن ۔۔۔۔ آسڑیلیا ۔۔۔  نیوزی لینڈ ۔۔۔۔۔ کے وزیراعظم بھی ۔۔۔۔ پا نچ سال کے کنٹریکٹ پر ہیں ۔۔۔۔ پا نچ سال ختم تو گھر واپس ۔۔۔۔ اس کو لیڈر تھوڑی کہتے ہیں ۔۔۔

اس کو سرکاری سیا سی ملازم یا ۔۔۔۔ کنٹریکٹر کہتے ہیں ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

پا کستان میں بھی ایک سا بقہ کنٹریکٹر نوازشریف تھا ۔۔۔۔ اس کا کنٹریکٹ عدالتی حکم سے ختم ہوگیا تھا ۔۔۔۔ وہ بے چارہ ۔۔۔ پھر سے کنٹریکٹ لینے کی کوششیں کررھا ہے ۔۔۔

کنٹریکٹ ہوگیا تو ۔۔۔۔ پا نچ سال  بیٹھ لے گا ۔۔۔ کنٹریکٹ نہ ملا تو ۔۔۔۔۔ لند ن میں ہی ۔۔۔۔ سری پا ئے ۔۔۔۔ نوش فرما تا رھے گا ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔ امریکہ میں بھی اس وقت کوئی لیڈر موجود ہیں ہے ۔۔۔۔۔ امریکہ کا موجودہ صدر ایک ۔۔۔ نوے سالہ بوڑھا  پھوس مردہ ہے ۔۔۔۔ جو چلتے چلتے زمین پر گر پڑتا ہے ۔۔۔

اس کو لیڈر تھوڑی کہتے ہیں ۔۔۔۔ اس کو تو ۔۔۔۔ کسی ھاررر مووی کا ۔۔۔۔۔ بوڑھا ۔۔۔ گڑا ہوا ۔۔۔۔ مردہ کہتے ہیں ۔۔۔۔۔۔

لیکن ہوسکتا ہے ۔۔۔۔ کچھ سا دہ لوح ۔۔۔۔۔ پڑھے لکھے ۔۔۔۔ یونیورسٹی کے فارغ التحصیل پروفسیر  ۔۔۔ دانشور سا ئینس سٹوڈ نٹس ۔۔۔ ماڈرن جرنا لسٹ اس مردے کو  ۔۔۔۔ لیڈر ۔۔۔۔ پکار لیتے ہوں ۔۔۔۔۔

یہ ان کی زاتی پرابلم ہوسکتی ہے ۔۔۔۔۔

ورنہ ۔۔۔۔ انسانی آنکھ کو تو اس وقت امریکہ سمیت کسی بھی ملک کسی بھی شہر کسی بھی گاون میں ۔۔۔۔۔۔ لیڈر ۔۔۔۔ نا م کی چیز دکھا ئی نہیں دیتی ہے ۔۔۔۔۔

گاون سے یاد آیا ۔۔۔۔۔  پنجا ب میں پنجا بیوں نے بہت ایک بہت موٹا تازہ ۔۔۔۔ شخص ۔۔۔۔۔۔ عثما ن بزدار ۔۔۔۔۔   پنجاب کے دل لاہور میں نصب کررکھا ہے  ۔ ۔۔۔ لیڈری اور قیا دت کے لیئے ۔۔۔

اور نہا یت مزے کے بات ہے کہ اس موٹے تازے دیہا تی کو ۔۔۔۔۔ پا کستان کا سب سے بڑا قا ئد اعظم ثا نی انقلا بی پڑھا لکھا نیک زا ھد  نیازی لیڈر ۔۔۔۔۔۔ پنجا ب کا لیڈر بتا تا ہے ۔۔۔۔

اور کروڑوں پنجا بیوں کو اس صداقت پر یقین بھی آچکا ہے ۔۔ کہ ۔۔۔۔ ایک موٹا تازہ د یہا تی عثمان بزدار ۔۔۔۔۔ پنجا ب کا لیڈر ہے ۔۔۔۔ کتنا ھنستی ہوگی سکندراعظم کی روح  ۔۔۔۔۔  ایسے لیڈر آف پنجا ب پر ۔۔۔۔

  • This reply was modified 4 weeks, 1 day ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi