Home Forums Siasi Discussion طالبان کی فتح یا امریکا سے ڈیل طالبان کی فتح یا امریکا سے ڈیل

#165
SaleemRaza
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 685
  • Posts: 12509
  • Total Posts: 13194
  • Join Date:
    13 Oct, 2016
  • Location: سہراب گوٹھ ۔

Re: طالبان کی فتح یا امریکا سے ڈیل

آئی ایس آئی کے جرنیل فیض حمید نے ۔۔۔۔۔ افغا نستان وزٹ کی چا ئے تصویر بنوا کر ۔۔۔۔۔ ایران ۔۔۔۔۔ کو ۔۔۔۔ پا کستان سے بھڑ نے کا زیعہ فرا ھم کردیا ہے ۔۔۔۔۔ ایران کے صدر احمدی نثزاد نے ۔۔۔۔۔ پا کستان کو نتا ئج بھگتنے کی ۔۔۔۔ دھکمی دی ہے ۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مند رجہ زیل ۔۔۔ تین واقعات کا تقریبا ً ایک ہی ساتھ وقوع پزیر ہونا ۔۔۔۔۔ بہت ہی اھم کڑیا ں ہیں ۔۔۔۔ پا کستان ایران ۔۔۔ تعلاقات خراب کرنے کے لیئے ۔۔۔۔۔۔ جرنل فیض حمید کا چائے ناشتہ وزٹ ۔۔۔۔۔ پنچ شیر میں طا لبان کا قبضہ ۔۔۔۔ کا بل میں عورتوں کا پا کستان کے خلاف احتجاج ۔۔۔۔۔۔ یہ تینوں واقعات ۔۔۔ کی ٹا ئمنگ بتا تی ہے کہ ۔۔۔۔ انتہا ئی نا مسا عد حالات میں ۔۔۔ جرنل کی چائے ۔۔۔پنچ شیر پر قبضہ ۔۔۔ ایران کا ریکشن ۔۔۔۔ نئی بڑی فلم کا پرئمیر ہیں ۔۔۔ ۔۔۔ ۔ اس نئی فلم میں ۔۔۔۔ ایران ۔۔۔۔ پا کستان ۔۔۔۔ چپقلش بڑھے گی ۔۔۔۔۔ اور یہ بھی ممکن ہے ۔۔۔۔ ایران ۔۔۔ انڈیا ۔۔۔۔ مل کر بلوچستان میں پا کستان کو لمبا کردیں ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کابل جیسے حساس علاقے ۔۔۔۔ طا لبان کے بند وقوں کے سائے میں ۔ ا نتہا ئی ۔۔۔ آ کورڈ ۔۔۔ ٹا ئم پر ۔۔۔ پا کستان کے خلاف مظا ھرہ ۔۔۔۔ بہت بڑی فلم کا پیش خیمہ ہے ۔۔۔۔ معمولی بات نہیں ہے ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ویسے میں زاتی طور پر ۔۔۔ طا لبان کے آتے ہی فورم پر فرما چکا ہوں کہ ۔۔۔۔۔ طا لبان کی فتح کے بعد ۔۔۔۔ سب سے پہلے کونڈا ۔۔۔۔ پا کستان کی ہی کیا جائے گا ۔۔۔ نہ صرف پا کستان ۔۔۔ بلکہ یہ بھی فرما چکا ہوں کہ ۔۔۔۔ بہت چا نسزز ہیں ۔۔۔۔۔ اس مرتبہ نئی فلم میں ۔۔۔۔ آ ئی ایس آئی ۔۔۔۔ پا ک فوج ۔۔۔ پر بھی ۔۔۔۔ ڈا ئریکٹ نشا نہ لیا جائے گا ۔۔۔۔۔

گلٹی بھائی

آپ کابل میں خواتین کے مظائرے کی بات کر رے ہیں ۔۔۔اس سے کیا ہوگا ۔۔کچھ بھی  نہیں دنیا میں ہر روز کسی نہ کسی طرح کے مظائرے ہوتے ہیں  کس حکومت نے ان مظایروں سے ڈر کر آپنی پالیسی  چینگ کی ہے ۔یاں آپ  انڈین کسانوں کے دھرنے کی لے لیں ۔۔۔۔مودی سرکار ٹس سے مس نہیں ہوئی  یہ چند دن کا چیک چھاڑا  ہے ۔۔بہت جلد ختم ہوجائے گا ۔۔باقی رہا ایران کا  احمدی تو وہ کون سا اب کسی عہدے پر فائز ہے جس کی بات کو سنجیدہ لیا جائے ۔

اور بلوچستان میں انڈین کے ساتھ مل کر پاکستان کو لمیا کرنا  واقعی ہی فکر والی بات ہے  ایرانی فوج کے ساتھ  تو خیر ہم  دہ ہاتھ کر لیں گے اگر انڈین آگئے تو پھر پاکستانی فوج کو بھاگنے کی جگہ نہیں ملے گی ۔

:bigsmile:

×
arrow_upward DanishGardi