Home Forums Internationl News پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو

#18
Guilty
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 0
  • Posts: 5568
  • Total Posts: 5568
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو

میرے خیال میں امریکیوں کو بھارتیوں پر یہی غصہ تھا جس کی وجہ سے ان کو کچھ نہیں بتایا کہ وہ اچانک واقعی میں جانے والے ہیں بھارتی یہی سمجھتے رہے کہ دس سال سے ایسی افواہیں چل رہی ہیں اب بھی افواہ ہی ہوگی مگرکیا کہنے کہ افغانی فوج تو کاغذوں میں تھی مگر انڈیا کی اپنی فوج کیوں نہ افغنستان چلی گئی تاکہ امریکیوں کی کمی پوری کرسکے؟ انڈین آرمی تو کاغذی شیر نہیں ہے اس میں سکھ اور گورکھے بھی ہیں جو بہت دلیری سے لڑتے ہیں انڈین فوج کی طرف سے سکھ اور گورکھے نہ لڑیں تو یہ سری لنکا سے بھی لتر کھا لیں

بھا ئی جان ۔۔۔۔

جنگ لڑنے کے لیئے ۔۔۔ جس جذ بے کی ضرورت ہوتی ہے ۔۔۔۔ وہ صرف مسلما نوں میں ہوتی ہے ۔۔۔۔ شہا دت ۔۔۔ اور ۔۔۔ کا فر کو مٹا نے کے نا م پر ۔۔۔۔

انڈ ین فوج میں ۔۔۔۔ سکھ ۔۔۔ گورکھے ۔۔۔۔ کسی قسم کی بہادری نہیں دکھا سکتے ۔۔۔۔۔ ان کے پاس وہ جذ بہ ہی نہیں ہے ۔۔۔۔

مسلما نوں کے علا وہ دنیا کی کسی قوم میں ۔۔۔۔ جذ بہ شہادت ۔۔۔ اور کفر کو مٹا نے کا جذ بہ موجود ہی نہیں ہوتا ہے ۔۔۔ اس لیئے دنیا کی کوئی بھی قوم بہا در نہیں ہے ۔۔۔۔

بقیہ ساری قومیں ۔۔۔ جہا زوں  ۔۔۔ ایٹم بمبوں ۔۔۔۔ ہوا ئی حملوں ۔۔۔۔ ٹیکنا لوجی ۔۔۔ دولت کے انبار  کے زور  ۔۔۔۔ سے ۔۔۔ برتری حاصل کیے ہوئے ہیں ۔۔۔۔ جان دینے کے جذ بے سے نہیں ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔

  • This reply was modified 3 weeks, 1 day ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi