Home Forums Internationl News پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو

#17
Guilty
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 0
  • Posts: 5566
  • Total Posts: 5566
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو

میرے خیال میں امریکیوں کو بھارتیوں پر یہی غصہ تھا جس کی وجہ سے ان کو کچھ نہیں بتایا کہ وہ اچانک واقعی میں جانے والے ہیں بھارتی یہی سمجھتے رہے کہ دس سال سے ایسی افواہیں چل رہی ہیں اب بھی افواہ ہی ہوگی مگرکیا کہنے کہ افغانی فوج تو کاغذوں میں تھی مگر انڈیا کی اپنی فوج کیوں نہ افغنستان چلی گئی تاکہ امریکیوں کی کمی پوری کرسکے؟ انڈین آرمی تو کاغذی شیر نہیں ہے اس میں سکھ اور گورکھے بھی ہیں جو بہت دلیری سے لڑتے ہیں انڈین فوج کی طرف سے سکھ اور گورکھے نہ لڑیں تو یہ سری لنکا سے بھی لتر کھا لیں

انڈ یا کی چین کے ھا تھو ں شکست کے بعد ۔۔۔ اور طا لبا نی فتح کے بعد ۔۔۔۔۔ انڈین حکومت ۔۔۔۔ کے خوف ڈر ۔۔۔۔ کے بعد ۔۔۔۔ انڈیا ۔۔۔۔ کی فوجی ۔۔۔۔ برتری کی ہو ا مکمل نکل گئی ہے ۔۔۔۔۔

اب کوئی بے وقوف ہی ہوگا جو ۔۔۔۔ انڈ یا سے ڈرے گا ۔۔۔۔۔ یا انڈ ین فوجی طاقت کو کسی حسا ب میں لے گا ۔۔۔

اس لیئے پا کستا نیوں کو انڈ یا کے بھوت کو ۔۔۔ سر ۔۔۔ سے اتار لینا چا ھیے ۔۔۔۔۔ انڈ یا کچھ بھی کرنے کی پوزیشن میں نہیں رھا ہے ۔۔۔

اب تو یہ وقت ہے کہ انڈ یا ۔۔۔۔ کی موجود ۔۔۔ خوفزہ ۔۔۔ قیا دت کو ۔۔۔  ٹیبل پر بٹھا کر ۔۔۔ پھدو بنا یا جائے ۔۔۔۔ لیکن پا کستان میں سول فوج قیا دت میں  چھچوروں میں اتنی قا بلیت کہاں ۔۔۔۔۔ کہ وہ تاریخی کام کرسکیں ۔۔۔

اس قو م اور قیا دت کے لیئے اتنا ہی  دم ہے کہ ۔۔۔۔۔ لڈ یاں بھنگڑے ڈا ل لین ۔۔۔۔ چائے نا شتے کر لیں ۔۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 3 weeks ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi