Home Forums Internationl News پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو

#15
Guilty
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 0
  • Posts: 5563
  • Total Posts: 5563
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: پریشان مت ہوں، سب ٹھیک ہوگا، آئی ایس آئی چیف کی کابل میں گفتگو

گلٹی بھائی یہ آپ عیجب بات کر رے ہیں کہہ نواز شریف کوئی فائدہ حاصل کر لیتا ۔انڈیا جکر کشمیری رہنماوں سے جو ملاقات تک نہ کر سکا آج تک کلبوش کا نام زباں پر نہیں لایا ۔۔نواز ذریف کو صرف پاکستان کو چونا لگانا آتا ہے باقی وہ کسی جوگا نہیں ہے ۔۔۔یاد نہیں نواز شریف نے کوئی معرکہ مارا ہو ۔۔۔ہاں اگر شہباز شریف ہوتا تو اس سے ایسی کسی حماقت کی توقع کی جا سکتی تھی باقی انڈیا اس خطے میں کا ایسا ناسور ہے جب تک اس کے ٹکرے نہیں ہوجاتے یہ تب تک اس خطے کے اندر دشت گردی کرواتا رے گا ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔

سلم رضا ۔۔۔۔۔ کلبھوشن کو پا ک فوج نے پکڑا ہے ۔۔۔۔۔ جب کلبھوشن کو پا ک فوج ۔۔۔ چھ سال میں ۔۔۔۔ با ل ٹیڑا نہیں کرسکی ۔۔۔۔ تو نوازشریف کیوں کلبھوشن کو اھمیت دے ۔۔۔۔

نوازشریف کے لیئے ایک معمولی انڈ ین فوجی کی کوئی اھمیت نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔ فوج کو چا ھیے تھا اب تک کلبھوشن کو گولی ماردیتی ۔۔۔۔

لیکن فوج کے پچھواڑے میں اتنا سا نس ہی نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔

پا ک فوج کے ھا تھ انڈ یا کے دو زندہ پا ئلٹ آئے تھے ۔۔۔۔۔ ان کی اتنی پھٹی کہ ۔۔۔۔ ایک دن میں ہی ۔۔۔۔ انڈ ین پا ئلٹ ۔۔۔۔ واپس کردیئے ۔۔۔۔ کرایہ تک نہ مانگا ۔۔۔۔

کلبھوشن ایک معمولی  انڈین فوجی ۔۔۔۔ کی اتنی اھمیت نہیں ہے ۔۔۔۔ نوازشریف تو ۔۔۔ جنرل راحیل کو ۔۔۔ کسی کھا تے میں نہیں لیتا تھا ۔۔۔۔۔ کلبھو شن کیا چیز ہے ۔۔۔۔

  • This reply was modified 2 weeks, 2 days ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi