Home Forums Siasi Discussion طالبان کی فتح یا امریکا سے ڈیل طالبان کی فتح یا امریکا سے ڈیل

#152
Guilty
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 0
  • Posts: 5561
  • Total Posts: 5561
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: طالبان کی فتح یا امریکا سے ڈیل

گلٹی صاحب ابھی طالبان کو طویل عرصہ افغانستان کو مستحکم کرنے میں لگے گا – لاکھوں کی تحداد میں جو لوگ امریکیوں کے جانے سے بیروزگار ہونگے انہیں طالبان کو روٹی دینی ہے ورنہ سب بارڈروں کی طرف جائیں گے – تمام ہمسایہ ممالک پہلے ہی اپنا بارڈر بند کر چکے ہیں – پشتون علاقوں سے باہر جہاں ملک کی آدھی سے زیادہ آبادی ہے وہاں مسلح گروپ متحد بھی ہو رہے ہیں اور مزاکرات کی بھی بات کر رہے ہیں یہ ایک اور بڑا چیلنج ہو گا اگر دوسرے گروپوں کی طالبان سے نہیں بنتی تو اور اگر بنتی بھی ہے تو اتنی بڑی آبادی کی محیشت کا پہیہ کیسے چلے گا – ملکی نظام مملکت کے خدوخال کیسے ہونگے یہ بڑے چیلنج ہیں – پاکستان کے قبائلی علاقے اب قبائلی علاقے نہیں رہے یہ کے پی کے کا حصہ بن چکے ہیں اور بہت بڑے حصے پر باڑھ بھی لگ چکی ہے – ان جنگجوں کو پاکستان آنے کے فائدہ کوئی نہیں اور نقصانات بیشمار ہیں اسلئے پاکستانی حکومت اور فوج انہیں طاقت سے روکے گی – اگر امریکہ نے انہیں بیس سال روکے رکھا تو ہم بھی انہیں اپنے ملک میں گھسنے نہیں دینگے – آزادی کی جنگ اور چیز ہے اور کسی دوسرے ملک پر قبضہ الگ چیز – افغانستان میں اب امریکہ اور انڈیا بھی نہیں جو انہیں فنڈ دے کر پاکستان کے خلاف لڑنے کے لئے اکسائیں جیسے تحریک طالبان پاکستان کے کیس میں تھا – جو بھی ہو سارا گند افغانستان کے اندر بنے گا اور وہاں سے باہر پاکستان کے خلاف طالبان ، انڈیا اور امریکہ کی مغربی طرف والی سازشیں ختم ہونگی اور امریکہ کی شرمناک شکست کے اب کافی مدت تک دنیا بھی امریکی شر سے محفوظ رہے گی –

اعوان صا حب ۔۔۔۔۔

بات یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔ پا کستان ھر دور ھر سال میں خوش فہمی اور خواب میں زندگی گزارنے کے عادت پکی کرچکے ہیں ۔۔۔۔

۔روس جنگ کی فتح کے بعد پا کستانیوں کو بہت خوش فہمی ہوگئ تھی ۔۔۔۔ لیکن روسی فتح کے بعد پا کستان کو ۔۔۔ الٹا ۔۔۔۔ بمبو ۔۔۔۔ ملا تھا ۔۔۔۔

افغا ن مجا ھدین کی مدد ٹرینگ ۔۔۔۔ افغا ن مجا ھد ین کی فتح کے بعد ۔۔۔۔۔ پا کستان کو ۔۔۔۔ بمبو ۔۔۔ ملا تھا ۔۔۔۔

طا لبان ۔۔۔۔ اوسامہ بن لادن ۔۔۔۔۔۔ دھشت گردی جنگ کی فتح کے بعد ۔۔۔۔ بھی ۔۔۔۔ پا کستان کو ۔۔۔۔ بمبو ۔۔۔۔ ملا تھا ۔۔۔۔۔

نیٹو افواج کے قبضے ۔۔۔۔ کارزئی ۔۔۔ غنی ۔۔۔۔ کی حکومتتوں کے بعد بھی ۔۔۔۔۔ پا کستان کو ۔۔۔۔ بمبو ۔۔۔۔۔ ملا تھا ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

چا لیس سے ۔۔۔۔ افغا نستان کی تاریخ کے ھر موڑ پر ۔۔۔۔۔۔ ھر کوشش ۔۔۔ھر محنت ۔۔۔ ھر بہادری ۔۔۔۔ ھر مدد ۔۔۔۔ کے بعد پا کستان کو ھمیشہ ۔۔۔۔ بمبو ۔۔۔ ہی ملا ہے ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اس کے باوجود ۔۔۔۔۔ نئے طا لبان کے بعد ۔۔۔۔۔ پا کستانی ایک مرتبہ پھر خوش فہمی اور خواب میں پہنچے ہوئے ہیں ۔۔۔۔ اور طا لبان کے ھاتھوں جنت البقیع ۔۔۔۔ کے منا ظر بتا رھے ہیں ۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اور مجھے پورا یقین ہے کہ ۔۔۔۔ پا کستا نیوں کے خود سا ختہ خوش فہمی  اور دلربا خوابوں  ۔۔۔۔ کے با وجود ۔۔۔۔ پا کستان کو ایک بار پھر ۔۔۔۔ بمبو ۔۔۔ ہی ملے گا ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

×
arrow_upward DanishGardi