Home Forums Siasi Discussion پاکستان کی امریکہ کے لیے سہولت کاری پاکستان کی امریکہ کے لیے سہولت کاری

#13
حسن داور
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 4323
  • Posts: 2853
  • Total Posts: 7176
  • Join Date:
    8 Nov, 2016

Re: پاکستان کی امریکہ کے لیے سہولت کاری

پہلے سوچیے اور پھر نوچئیے”

نہ تو نوچنے کا ارادہ تھا اور نہ ہی نوچنے کی کوشش کی لیکن آپ کو اگر نوچ محسوس ھوئی ہے تو اس کا مطلب ہے کے میری بات آپ کے دل کو لگی ہے.

جب ہم فورم پر آکر کچھ پڑھتے ہیں.تو کچھ ہمیں پسند اتا ہے اور کچھ نہیں -چند پوسٹس ہم تنقیدی نظر سے پڑھتے ہیں اور پھر ان پر اپنی راے کا اظہار کرتے ہیں –

تنقید (ایسی جانچ جو اچھے بُرے۔ کھرے کھوٹے ضعیف مضبوط میں تمیز کرے) اور جب کسی تحریر کی ایسی جانچ کرتے ہیں تو ایسا بھی ہو سکتا ہے کے آپ کی اپنی جانچ غلط نکلے- اسکا مطلب یہ ہرگز نہیں کہ آپ کی تنقید “بےجا” ہے-

دوسرا الزام آپ کا ہے کہ میں دوسروں پر انگلی اٹھاتا ہوں – میں اس کو سمجھ نہیں پایا -آپ کو مثال دے کر سمجھانا پڑے گا– کیا انگلی اٹھانا اور تنقید کرنا ایک ہے چیز ہے؟

رہی تربیت تو بات یوں ہے کے میں نے اپنی تنقید میں کبھی کس کو نہیں کہا اور نہ ہی کہ سکون گا ” تھوڑا گھٹنوں کا میرا مطلب دماغ کا استمعال کریں …

یہ بدتمیزی ہے

اور کسی سے تمیز یا بدتمیزی سے بات کرنا “تربیت” کا حصہ ہوتا ہے-

اب آپ مرے ایک دو سوالوں کا جواب دیں-

١) اگر میں کس پر بےجا تنقید کرتا ہوں تو جس پر تنقید کرتا ہوں وہ شکایت کیوں نہیں کرتے- ٢) آپ نے اپنے محسن کو میرا سلام دیا؟ اگر نہیں تو اب ڈبل سلام کہیں

نہ تو نوچنے کا ارادہ تھا اور نہ ہی نوچنے کی کوشش کی لیکن آپ کو اگر نوچ محسوس ھوئی ہے تو اس کا مطلب ہے کے میری بات آپ کے دل کو لگی ہے (چچا جی …. مجھے کچھ محسوس نہیں ہوا …. نہ آپکی بات دل کو لگی … کیوں کے وہ اس قابل تھی ہی نہیں )

جب ہم فورم پر آکر کچھ پڑھتے ہیں.تو کچھ ہمیں پسند اتا ہے اور کچھ نہیں -چند پوسٹس ہم
تنقیدی نظر سے پڑھتے ہیں اور پھر ان پر اپنی راے کا اظہار کرتے ہیں –
تنقید (ایسی جانچ جو اچھے بُرے۔ کھرے کھوٹے ضعیف مضبوط میں تمیز کرے)
اور جب کسی تحریر کی ایسی جانچ کرتے ہیں تو ایسا بھی ہو سکتا ہے کے آپ کی اپنی جانچ غلط نکلے- اسکا مطلب یہ ہرگز نہیں کہ آپ کی تنقید “بےجا” ہے…. (سرکار ضعیف مضبوط میں تمیز آپ حدیث میں کرسکتے ہیں اگر پڑھی ہو تو …. آپ چند پوسٹیں نہیں ساری پوسٹیں ہی تنقید کی نظر سے پڑھتے ہیں … کیوں کے کاپی پیسٹ ہوتی ہیں … ہاں وہ سونگس جو آپ یوٹیوب سے لیتے ہیں وہ کاپی نہیں ہوتے …. ویسے آپکی جانچ کبھی غلط نکلی ؟؟؟ اور کبھی برملا اظہار کیا آپ نے ؟؟؟

دوسرا الزام آپ کا ہے کہ میں دوسروں پر انگلی اٹھاتا ہوں – میں اس کو سمجھ نہیں پایا -آپ کو مثال دے کر سمجھانا پڑے گا–
کیا انگلی اٹھانا اور تنقید کرنا ایک ہے چیز ہے؟ (دونوں الگ الگ ہے …. جیسے اپنے تھریڈ اسٹارٹر کو کہا گو ایلس ویر … کیوں ؟؟؟ آپکو کوئی حق نہیں آپ کسی کو کہیں …. مثالیں بھری پڑی ہیں چچا …. آپ دیکھیں تو …. خیر )

رہی تربیت تو بات یوں ہے کے میں نے اپنی تنقید میں کبھی کس کو نہیں کہا اور نہ ہی کہ سکون گا ” تھوڑا گھٹنوں کا میرا مطلب دماغ کا استمعال کریں …
یہ بدتمیزی ہے
اور کسی سے تمیز یا بدتمیزی سے بات کرنا “تربیت” کا حصہ ہوتا ہے (یہ تو آپ کہ رہے ہیں نہ … کوئی دلیل پیش کریں اس کی ؟؟؟ ورنہ آپ کی ذاتی راے سمجھوں گا )

اگر میں کس پر بےجا تنقید کرتا ہوں تو جس پر تنقید کرتا ہوں وہ شکایت کیوں نہیں کرتے- (فارغ ہوں آج کل … لاک ڈاؤن پھر لگ گیا تو سوچا ٹائم پاس کرلوں … اور لوگ تو مصروف ہوں گے … )
آپ نے اپنے محسن کو میرا سلام دیا؟ اگر نہیں تو اب ڈبل سلام کہیں (محسن نام کا میرا کوئی جاننے والا نہیں … ویسے بھی آپ جو کہنا چاہتے ہیں کھل کر کہیں …)

×
arrow_upward DanishGardi