Home Forums Non Siasi ہای سوسائیٹی کے خفیہ جرائم ہای سوسائیٹی کے خفیہ جرائم

#5
Guilty
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 0
  • Posts: 5563
  • Total Posts: 5563
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: ہای سوسائیٹی کے خفیہ جرائم

یہ انسا نی معاشروں کا المیہ ہے بلکہ یہ پوری انسا نیت کا المیہ ہے کہ ۔۔۔۔۔ معا شروں میں گھروں میں خاندانوں میں ۔۔۔۔۔ کسی طرح ۔۔۔۔ زھنی ۔۔۔ مریض پیدا ہوجاتے ہیں ۔۔۔۔

اور انسا نیت میں سب سے خطرناک یہ پہلو ہوتا ہے کہ ۔۔۔۔ اکثر ما ں باپ کو پتہ ہوتا ہے کہ ۔۔۔۔ ان کا بچہ ۔۔۔۔ مینٹل ۔۔۔ ہے ۔۔۔پورا ٹھیک نہیں ہے

لیکن ماں باپ ۔۔۔۔ ایک تو دنیا میں قبولتے نہیں کہ ھمارا بچہ مینٹل ہے ۔۔۔۔ دوسرے وہ خود بھی بچے کو ۔۔۔۔ نارمل گھر اور خاندان میں رکھتے ہیں

بھلے وہ مینٹل بچہ ۔۔۔۔ کسی کو کچھ بھی کردے ۔۔۔۔۔

ھم نے تجربے میں دیکھا ہے کہ ۔۔۔۔ بہت سے بچے بہت سے لوگ ۔۔۔۔ گھروں خاندانوں میں  ۔۔۔ مینٹل ۔۔۔۔ پیدا ہوتے ہیں ۔۔۔۔

لیکن وہ خاندان کے دیگر افراد کی طرح ۔۔۔۔ نارمل ۔۔۔۔ مراعات کے ساتھ زندگی گزارھے ہوتے ہیں ۔۔۔۔ نہ پا گل خانے جاتے ہیں نہ دوائی لیتے ہیں ۔۔۔

ایسے مینٹل افراد ۔۔۔۔ اکثر دیکھا گیا ہے کہ ۔۔۔۔ خاندان کے لوگوں کے لیئے ۔۔۔۔ معاشروں کے لیئے ۔۔۔۔ چھوٹی بڑی برابلم کھڑی کرتے رھتے ہیں

دوسروں کو ۔۔۔ زرر ۔۔۔۔  اور نقصان پہنچا تے رھتے ہیں ۔۔۔۔ لیکن ۔۔۔ کتے ۔۔۔ کے بچے ۔۔۔ ماں باپ ۔۔۔۔ اپنا فرض پورا نہیں کرتے ۔۔۔۔

اور یہ نہیں کہتے کہ ۔۔۔۔ ھم نے یہ مینٹل ۔۔۔ جما ۔۔۔۔ ہے ۔۔۔۔ اس کو پا گل خانے میں ہونا چاھیے گھر میں نہیں ۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

میں اپنے زاتی تجربے کے بنیاد پر بہت سے لوگوں کو جا نتا ہوں مینٹل پیدا ہوئے ہیں ۔۔۔ اور معاشروں میں چھپ کر ۔۔۔ نارمل لوگوں کی مراعات کی زندگی گزار رھے ہیں

انہوں نے شا دیاں بھی کی ہیں اولاد بھی کی ۔۔۔۔۔ سپا وس کی زندگی بھی برباد کی ہے ۔۔۔ اولاد زندگی بھی برباد کی ۔۔۔۔ ما ں باپ کو ازیت دے کر مارا ہے ۔۔۔۔

لیکن معاشرے میں کوئی قانون موجود نہیں ہے جو ان ۔۔۔ مینٹل ۔۔۔۔ لوگوں کو ۔۔۔۔ پا گل خانے پہنچا سکے یا ان کو گولی مار سکے ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اسلام آباد میں ابھی ایک مہینے پہلے میرے عزیزوں میں سے خبر آئی تھی ایک  پینتیس سالہ بیٹے نے اپنی ما ں کو گھر میں پیٹ دیا اور پھر گھر سے بھا گ گیا ہے

یہ وہ بیٹا ہے جس کو میں بچپن سے جا نتا ہوں کہ یہ مینٹل ہے پورا ٹھیک نہیں ہے ۔۔۔ لیکن اسلام آباد میں مقیم سرکاری افسر باپ اور ایف جی سکول کی تیچر ماں نے کبھی کسی ڈاکٹر کو نہ د کھا یا ۔۔۔

الٹا ما ں باپ یہ ظلم بھی کرچکے ہیں کہ ۔۔۔۔ ایک بہت ہی خوبصورت نوجوان لڑکی کی شادی اپنے مینٹل بیٹے سے کرواکر ۔۔۔ بچی جنم دلوا چکے ہیں

د لہن طلاق لے کر اور بچی لیکر ۔۔۔ اپنی زندگی ان ماں باپ اور مینٹل شوھر سے برباد کرواکر ۔۔۔۔ اپنے گھر واپس جا چکی ہے ۔۔۔

میں جب دلہن کی تصویریں دیکھتا ہوں ۔۔۔۔ کلیجہ منہ کا آتا اہے اتنی خوبصور ت اور مقدر میں مینٹل ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

کینیڈا میں بھی ایک مینٹل عورت اور ایک مینٹل مر د  کو جانتا ہوں جنہوں نے معاشرے کی ما ں کو شوھر دیا ہوا ہے اور ان کو پوچھنے والا کوئی نہیں ہے ۔

ان میں عورت ۔۔۔۔ گیار ہ مرتبہ خود کشی کی  اٹیمٹپٹس کرچکی ہے اور مرد ۔۔۔ سیکس اوفینڈر درج ہوچکا ہے ۔۔۔ بچی کے ساتھ نازیبا حرکات کر چکا ہے

بیوی کو طلاق دے چکا ہے ۔۔۔۔ اب اکیلا ۔۔۔۔ گھومتا ہے ۔۔۔ گورنمٹ سے پیسے لیتا ہے ۔۔۔۔ اور ۔۔۔ ھر پارٹی میں پہنچا ہوتا ہے ۔۔۔

لیکن معاشرے میں ۔۔۔۔ ایسا کوئی میکا نزم نہیں ہے جو ان مینٹل لوگوں کو پا گل خانے میں بند کرپا ئے ۔۔۔۔

اور نہ ہی کوئی ایسا  میکا نز م ہے ۔۔۔۔۔ کہ ۔۔۔ ان ماں  باپ کو ۔۔۔ جیل قید میں ڈال سکے جو ۔۔۔ دنیا میں مینٹل بچے پیدا کرکے  قبول نہیں کرتے کہ ھمارا بچہ مینٹل ہے ۔۔

اور اس مینٹل کو ٹریٹمنٹ کی ضرورت ہے ۔۔۔ التا یہ ۔۔ کتے ما ں باپ ۔۔۔ لڑکی یا شادی ۔۔۔ مہیا کرکے ۔۔۔ دوسرے کی زندگی بھی برباد کردیتے ہیں ۔۔۔

اور پھر پا نچ وقت کی نمازیں پڑھتے ہیں ۔۔ گائیں بکرے قربا ن کرتے ہیں ۔۔۔ جمعہ پڑھتے ہیں ۔۔۔ عمرے کرآتے ہیں ۔۔۔۔ حا لانکہ ہونی ان کو بیس سال کی جیل قید کی  سزا چاھیے  ۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

میرا خیال ۔۔۔۔ اسلام آباد ۔۔۔ نور مقد م کیس میں ۔۔۔۔ ما ں باپ کو ۔۔۔  کم از کم ۔۔۔ بیس بیس سال کی قید سزا ہونے چاھیے جنہوں نے جا نتے بوجھتے ایک مینٹل کو معاشرے میں چھوڑ رکھا تھا ۔۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 1 month, 3 weeks ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi