Home Forums Siasi Video آستین کے سانپ آستین کے سانپ

#7
Guilty
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 0
  • Posts: 5566
  • Total Posts: 5566
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: آستین کے سانپ

افغان لیڈر ۔۔۔۔ کارزئی ۔۔۔۔ افغان وزیر خارجہ ۔۔۔ عبد اللہ عبد اللہ ۔۔۔۔۔  پا کستان کے خلاف کیا کچھ نہیں کہتے رہے۔۔۔۔

اور پا کستان آرمی چیف ان لیڈروں سے ملا قاتیں ۔۔۔ کوارڈینیشن  کرتے رھے ۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

عمران خان ۔۔۔ نے اقوام متحدہ میں ۔۔۔۔ بھارتی وزیراعظم کوسرکاری طور پر  ۔۔۔۔ دھشت گرد ۔۔۔ آر ایس ایس  ایجنٹ ۔۔۔ کہا  ۔۔۔۔

اور یہ بھی حقیقت ہے کہ  عمران خان ۔۔۔۔  دھشت گرد ۔۔۔۔ آر ایس ایس کے ایجنٹ ۔۔۔ بھارتی وزیراعظم نریندر مودی سے ملنے خود چل کر اس کی خد مت میں گیا تھا ۔۔۔

سیا ستدان موقع  پر ایکسا ئٹمنٹ میں  کچھ بھی  کہہ دیتے ہیں ۔۔۔۔۔ سیا ستدان اپنے وزیر خاص ۔۔۔۔ کو ۔۔۔ چپراسی بھی کہہ دیتے ہیں ۔۔۔۔

سیا ستدانوں کے بیا نات  دل پر لینے کے لیئے نہیں ہوتے ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

تاھم یہ بات بہت اھم ہے کہ افغان وزیرخارجہ ۔۔۔۔ نوازشریف چور ۔۔۔ سے ملنے کیوں گیا ہے ۔۔۔۔

پی ٹی آئی ۔۔۔ والوں کے حساب سے ۔۔۔ ہوسکتا ہے ۔۔۔ افغا نی وزیرخارجہ ۔۔۔۔ نوازشریف چور ۔۔۔ سے چوری کے طریقے پوچھنے گیا ہو ۔۔۔۔

لیکن  تیزی سے بد لتے ہوئے حالات بتا تے ہیں کہ ۔۔۔۔۔  ابھرتے ہوئے طا لبان کا پہلا انٹرنیشنل ھدف ۔۔۔۔ پا کستان آرمی ۔۔۔۔ پا کستان کی سول حکومت  اور بلوچستان ہی ہوگا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

یہ بھی قیا س ہے کہ جلد ہی  ۔۔۔۔ پا کستان آرمی اور پا کستان سول حکو مت پر ۔۔۔۔ مشرف ۔۔۔ جیسا طا لبا نی  جنگی وقت بھی آسکتا ہے ۔۔۔

اور ۔۔۔۔ بہتا نوں ۔۔۔ الزاموں ۔۔۔ لطیفوں ۔۔۔۔ چٹکلوں ۔۔۔ میں بے حد  مصروف ریاست مد ینہ ۔۔۔۔۔ راکٹوں ۔۔۔ حملوں ۔۔۔۔  میں ڈوب سکتی ہے ۔۔۔۔۔

ہوسکتا ہے افغا ن وزیرخارجہ ۔۔۔۔ پا کستان کے سب سے بڑے مشہور چور ۔۔۔ نوازشریف سے یہ پتہ کرنے گیا ہو کہ

اگر طا لبان نے پا کستان آرمی اور عمرانی حکومت کو لمبا ڈالا  تو ۔۔۔۔ نوازشریف چور ۔۔۔۔  خاموش رھے گا یا  طا لبان اور امریکہ  پر انگلی اٹھا  دے  گا ۔۔۔۔

کیونکہ امریکہ اور افغانیوں کو معلوم ہے  نوکری پیشہ ملاز م  ما ئینڈ ڈ چیف آف آرمی سٹاف سے بیت لینا آسان ہوتا ہے ۔۔۔۔  مز احمت ما ئینڈ ڈ  ۔۔۔۔۔۔ نوازشریفوں اور بھٹوؤؤ ں سے بیت لینا بہت مشکل ہوتا ہے ۔۔

اگر مغرو خود پرست  احمق عمران خان نے ۔۔۔۔ اپوزیشن سے اچھے تعلقات استوار رکھے ہوتے تو آج عمران خان فون کرکے نوازشریف چور سے ۔۔۔ افغان وزیرخارجہ  کی تیا ریوں کا پتہ پوچھ سکتا تھا ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔

ویسے برانڈ نیو فلم ۔۔۔ طا لبان کے شعلے ۔۔۔۔ دل چسپ موڑ ۔۔۔۔  پر آنے والی ہے ۔۔۔۔۔

مزے کے بات یہ ہے کہ ۔۔۔۔ جرنل مشرف بھی سینہ چوڑا کرکے گھومتا تھا ۔۔۔۔ اور عمران خان بھی ۔۔۔ سینہ نکا ل کر ۔۔۔ گھومتا ہے ۔۔۔۔

سینہ نکا لنے  والے  جرنیل  کا تو ڈرون کھا کھا سینہ  اندر ہوگیا تھا  ۔۔۔ لگتا دوسرے کی باری بھی آ ہی گئی ہے ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 2 months ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi