Home Forums Non Siasi Dilip Kumar (Yousaf Khan) ki Yaad mein Dilip Kumar (Yousaf Khan) ki Yaad mein

#39
Guilty
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 0
  • Posts: 5404
  • Total Posts: 5404
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: Dilip Kumar (Yousaf Khan) ki Yaad mein

… شبنم کے ساتھ جو کچھ ہوا …. کس طرح اس کا ریپ کیا گیا .. ریپ کرنے والا ایک آدمی فاروق بندیال ٢٠١٨ عمران خان کی پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) میں شامل ہوگیا …….. اور تبدیلی کے نعرے لگاتا رہا …. باقی اپ نے جو نام لئے وہ دلیپ کمار کو جنتی ہندوستان میں عزت ملی اتنی ان فنکاروں کی پاکستان میں نہیں ہے .. میں تو پہلی دفعہ سن رہا ہوں بھائی

او بھائی میرے ۔۔۔ دلیپ کمار کو اس لیئے زیادہ عزت ملی کہ ۔۔۔ بھارت میں فلم انڈ سٹری بہت مضبوط ہے اور عروج پر

وھاں تمام فنکاروں کو عزت و تکریم کے ساتھ پروفیشنلی ۔۔۔۔ ٹریٹ کیا جا تا ہے ۔۔۔ جتنا پائے کا جنتنا بڑا فنکار ہوتا ہے اتنا اس کو بھارت میں عزت بلکہ پوجا جاتا ہ ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

دوسری طرف پا کستان ایک فوجی سٹیٹ ہے ۔۔۔ یہاں پر  فلمی کلچر  عزت تکریم موجو د نہیں ہے ۔۔۔ پا کستان میں ۔۔۔ افسری کلچر ۔۔۔ہے ۔۔۔۔

یہاں پر لوگ فنکاروں ۔۔۔۔ کو گھٹیا ۔۔۔ متروک ۔۔۔ شودر سمھتے ہیں اور ۔۔۔ افسروں ۔۔۔ مجا ھدو لشکروں ۔۔۔۔ کے آگے لیٹ لیٹ جاتے ہیں ۔۔۔

اس لیے پا کستان میں دلیپ کمار تو کجا ۔۔۔۔ پا کستان میں ایک نوجوان نئے ھیرو  کو کا میاب دیکھ کر ۔۔۔ ادکار شان اور سید نور ۔۔۔ نے لمبا ڈال لیا تھا

صرف کلاشنکوف سے فائر مارنا رہ گیا تھا باقی سب کچھ ان فوجی زھن پرڈیوسروں نے سر انجام دے لیا تھا ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

پا کستان میں فن یا فلمی ماحول یا کلچر موجود ہی نہیں ہے ۔۔۔۔اس لیے دلیپ کما ر ۔۔۔۔ کی عزت کا پا کستان کے حوالے سے تقابل بنتا ہی نہیں ہے ۔۔۔

۔۔

  • This reply was modified 2 weeks, 2 days ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi