Home Forums Siasi Discussion ایٹمی ہتھیاروں سے دستبرداری؟ ایٹمی ہتھیاروں سے دستبرداری؟

#7
unsafe
Participant
Offline
  • Advanced
  • Threads: 54
  • Posts: 1035
  • Total Posts: 1089
  • Join Date:
    8 Jun, 2020
  • Location: چولوں کی بستی

Re: ایٹمی ہتھیاروں سے دستبرداری؟

دراصل جب سیاسی قیادت کی جانب سے کسی بات کا بار بار اظہار ہو اور فوجی قیادت کی جانب سے اس کی تصحیح نہ کی جائے تو اس کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ اس معاملہ میں سیاسی اور فوجی قیادت ایک صفحے پر ہیں۔ وزیر اعظم صاحب نے ایک سے زیادہ مرتبہ اور مختلف مواقع پر یہ بات کی ہے اور اس کی کہیں سے کوئی تصحیح نہیں آئی۔

باقی کہا تو یہ بھی جاتا تھا کہ پاکستان بھارت کو کبھی کشمیر کا الحاق نہیں کرنے دے گا کیونکہ کشمیر کے نام سے ہی تواس ادارے کا دانہ پانی چلتا ہے اور بجٹ میں اس کے لیے فنڈز مختض ہوتے ہیں۔ لیکن اس کے باوجود کشمیر کا سودا کر دیا گیا۔ بلکہ اس کو پکا کرنے کے لیے گلگت بلتستان کو بھی صوبے کا درجہ دے دیا گیا اور اس صوبہ کو بنانے کے لیے فوجی قیادت کی جانب سے تمام بڑی سیاسی پارٹیوں کی ہنگامی طور پر خفیہ میٹنگ بلائی گئی جس کی خبر بعد میں لیک ہوئی۔ یہ سب امریکی ایماء پر ہوا کیونکہ امریکہ کشمیر کا مسٔلہ بھارت کے حق میں حل کر کے بھارت کی توجہ مکمل طور پر چین کی جانب مرکوز کروانا چاہتا ہے۔

تو اسی طرح امریکی ایماء پر ایٹمی ہتھیاروں سے دستبرداری بھی کوئی بعید نہیں۔ اور جب بار بار اس سلسلہ میں عوامی سطح پر بیانات دیے جا رہے ہوں تو اس سے معلوم یہ ہوتا ہے کہ سیاسی اور فوجی قیادت امریکی غلامی میں اس حد تک جانے کے لیے بھی تیار ہے۔ لیکن صرف عوام کا دباؤ اور رد عمل انہیں شاید ایسا کرنے سے روکے رکھے۔ لہٰذا اس بات کی کھل کر تردید کرنے کی ضرورت ہے کہ پاکستان کی عوام ایسا بالکل بھی ہونے نہیں دینا چاہتی۔

بھائی جان ،،، انٹرنشنل اور لوکل سیاست میں فرق ہوتا ہے … مرے خیال میں عمران خان صاحب نے ایک سیاسی بیان دیا ہے … تا کہ امریکا کشمیری مسلے کا کوئی ھل نکالے .. اس بات میں پاکستان کا کوئی نقصان نہیں ہے … آپ کو ایٹمی ہتھیاروں کی فکر لگ گئی ہے اور کشمیریوں کی کوئی فکر نہیں ہے … کیا دین یہی کہتا ہے … آپ کے پاس ہتھیار مجود ہیں ،، تو کشمیر کو آزاد کیوں نہیں کروا رہے ہو ،، ایسے ہتھیاروں کو کیا انڈے دینے کے لئے رکھا ہے ،،، اگر دونوں ملک ایٹمی ہتھیاروں سے پاک ہو جایں تو اس میں عوام کا ہی فائدہ ہے .. جن کے خون پسینے سے ان ہتھیاروں کا ایندھن بنتا ہے

باقی آپ کو ایک بات کی یقین دہانی کروں یہ ہتھیار صرف نماش کے لئے رکھے ہوے …. کیوں کہ پاکستان کے اصل دشمن تو اس کے اندر ہیں … جو ہر سال کٹ پلتی لے کر اتے ہیں …. جن کی وجہ سے پہلے مشرقی پاکستان جا چکا ہے

  • This reply was modified 2 weeks, 3 days ago by unsafe.
×
arrow_upward DanishGardi