#4
Ghost Protocol
Participant
Offline
Thread Starter
  • Expert
  • Threads: 164
  • Posts: 5438
  • Total Posts: 5602
  • Join Date:
    7 Jan, 2017

Re: ٹویٹر اسپیس

کہاں ہو ۔۔۔ پروٹوکول ۔۔۔۔ تم ا تنے دن سے ۔۔۔۔۔ بہت عرصہ بعد تمہاری کوئی پوسٹ دیکھی ہے ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں زاتی طور پر ٹوئیڑ بالکل بھی استعمال نہیں کرتا ۔۔۔۔ جب اکاؤنٹ بنا یا تو بہت فرسٹریشن ہوتی تھی کہ ٹوئیڑ پر ۔۔۔ الفاظ بہت ہی کم لکھے جا سکتے تھے کامنٹ باکس میں ۔۔۔ ایک دو مرتبہ کسی کو کامنٹس کیے اس کے بعد ۔۔۔ کم الفاظ والی پابندی کی وجہ سے ٹوئیڑ کو خیر باد کہہ دیا ۔۔۔۔۔ کبھی واٹس ایپ پر کوئی لنک آجاتا ہے تو ٹوئیڑ کھل جاتا ہے لیکن میں بالکل بھی ٹوئیڑ پڑھتا یا لکھتا نہیں ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اب آپ نے اسپیس کے بارے بتا یا ہے ۔۔۔ تو میں اسپیس کو دیکھوں گا کیا چیز ہے ۔۔۔۔ دلچسپ ہوئی تو اچھا ہے ۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ کراچی کے پکتے لاوے کے بارے لکھتے رھتے ہو ۔۔۔ لیکن کیا آپ نے کبھی میری کوئی پوسٹ پڑھی ہے کراچی کے بارے میں ۔۔۔۔ میں نے کراچی کے بارے بہت بار تبصرے کیئے ہین اور وہ تبصرے بہت سے لوگوں کو اچھے نہیں لگتے ۔۔۔۔

گلٹی بھائی،
ہم وہاں ہیں جہاں سے ہم کو بھی

کچھ ہماری خبر نہیں آتی

آجکل اسپیس اسپیس ہو رہی ہے اسپیس کے مقابلے میں بلاگنگ کی دنیا بہت پس ماندہ اور دور افتادہ دکھتی ہے مگر کچھ خطرناک بھی ہو گئی ہے ایک دو اسپیس میں لوگوں پر کفر کے فتوے بھی لگے ہیں .
میری مانیں تو عاطف بھائی بھی دانش گردی کی اسپیس بنالیں جہاں لوگ آپس میں تبادلہ خیال کرلیا کریں
آپ کے زریں خیالات سے محض کراچی ہی نہیں دنیا بھر کی صورتحال کو ایک نئے رخ سے جانچنے ، جاننے اور استفادہ کا موقع ملتا رہا ہے

×
arrow_upward DanishGardi