Home Forums Islamic Corner No Mahraam needed for Hajj No Mahraam needed for Hajj

#11
Guilty
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 0
  • Posts: 5404
  • Total Posts: 5404
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: No Mahraam needed for Hajj

…حج میں بہت سے جنسی مریض اپنی جنسی گھٹن دور کرنے جاتے ہیں … زیادہ تو چور ہوتے ہیں جو دوسری کی جیبیں کاٹتے ہیں … خواتین تو شائد نیک نیتی سے جاتی ہوں لیکن وہاں جا کر سب بھول جاتی ہیں … کہ ان کے ساتھ کیا کیا حرکتیں ہوئیں … کیوں کہ اپنے خاوندوں اور گھر والوں کو بتایا تو شائد وہ گھستاخی کا الزام نہ لگا دیں … بہت سے لوگ سے اپنے عقیدوں کے خلاف بولنے کا سوچ بھی نہیں سکتے … اس لئے لاکھوں خواتین جن کے ساتھ یہ جنسی مریض چھیڑا چاڑی کرتے ہیں وہ چپ رہتی ہیں کہ الله کا گھر ہے

۔۔۔۔

جنسی مریضوں کو چاھیے ۔۔۔۔ بنکا ک ۔۔۔ چلے جا یا کریں ۔۔۔۔۔

جہاں ۔۔۔ نوجوان ۔۔  کم عمر ۔۔۔۔ لڑکیاں ۔۔۔ سڑکوں  گلیوں میں کھلے عام ۔۔۔ مفت کے بھاؤ  ۔۔۔ گلیوں میں ۔۔۔۔ رول ۔۔۔ رھی ہوتی ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔

سیکس بھرے آج کے زمانے میں جنسی مریضوں کے لیئے بہت سہولیا ت پیدا ہوگئی ہیں ۔۔۔۔۔

امریکہ یورپ میں ۔۔۔ کروڑوں ۔۔۔ نوجوان لڑکیا ں ۔۔۔۔ جسم فروشی کے لیئے دستیاب ہوتی ہیں ۔۔۔۔

اسلام آباد کراچی لاہور  ۔۔۔۔ میں ۔۔۔ بھی خوبصورت ۔۔ گوری چٹی ۔۔۔۔ اٹھارہ بیس سال کی لڑکی ۔۔۔۔ بیس ھزار روپے ۔۔۔ میں ۔۔۔بیڈ روم میں چھوڑ جاتے ہیں ۔۔۔ دس بارہ گھنٹے کے لیے ۔۔۔

نوجوان کم عمر خوبصورت لڑکیوں ۔۔۔۔ کی شہر شہر ۔۔۔۔ منڈیاں لگی ہوئی ہیں ۔۔۔۔ جنسی مریضوں ۔۔۔۔  کے لیئے  ۔۔۔ عورتوں کی اب کمی نہیں رھی  ۔۔

اسلام آباد کراچی لاہور میں  ۔۔۔۔ لڑکی اتنی سستی ہوچکی ہے کہ ۔۔۔ اسلام آباد کے مرد ۔۔۔ پچیس سال کی لڑکی کو انکار کردیتے ہیں ۔۔

مرد بات کرتے جاتے ہیں ۔۔۔ واٹس ایپ پر ۔۔قطار میں  ۔۔۔۔ ایک سے ایک ۔۔۔ حسین ۔۔۔ لڑکی کی تصو یں ۔۔۔ پاپ ہونی  شروع ہوجاتی ہیں ۔۔۔۔۔۔

جیسے زندہ لڑکیوں کی ۔۔۔ پورن ۔۔۔ سائٹ کھل گئی ہو ۔۔۔۔ نوجوان لڑکیا ں اتنی آسان ۔۔۔ اتنی سستی ۔۔۔ واٹس ایپ پر ۔۔۔ پھر پورچ ۔۔۔ یا ۔۔۔  بیڈ روم میں ڈلیوری ۔۔

اسلام آباد میں شام کو ۔۔۔ فوڈ  ۔۔۔ کی طرح ۔۔۔۔ نوجوان خوبصورت لڑکیوں کی بھی ۔۔۔۔ ڈ لیوری رات گئے جاری رھتی ہے ۔۔۔۔

اسلام آباد میں ۔۔۔  خوبصورت  ۔۔۔ نوجوان کم عمر لڑکیوں کی بھر مار ۔۔۔ اور ۔۔۔ ڈ لیوری سسٹم ۔۔۔۔ دیکھ کر ۔۔۔ ایسا لگتا ہے ۔۔۔۔

۔۔۔ مسقتبل میں نوجوان لڑکیوں کے پولٹری فارم ۔۔۔  بھی کھل سکتے ہیں  ۔۔۔  لڑکیوں کے پولٹری فارم کھل گئے ۔۔۔ پھر کوئی جنسی مریض نہ رھے گا ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 1 month, 2 weeks ago by Guilty.
×
arrow_upward DanishGardi