پاکستانی سیاست کی نئی صورتحال

Home Forums Siasi Discussion پاکستانی سیاست کی نئی صورتحال پاکستانی سیاست کی نئی صورتحال

#12
Believer12
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 392
  • Posts: 9001
  • Total Posts: 9393
  • Join Date:
    14 Sep, 2016

Re: پاکستانی سیاست کی نئی صورتحال

بلیور صاحب، اس وقت ملک کا اور اسکی معاشت کا جو حال ہے اس کی وجہ سے اس حکومت کو عبوری مدت کے لیے کوئ ھاتھ لگانا پسند نہیں کرے گا ۔ اس وقت بڑے سے بڑا اکنامسٹ بھی اس اکانمی کو ایک یا دو سال میں درست نہیں کرسکتا۔ اس سال اور اگلے سال جو قرض کی ادائیگی کرنی ہے وہ ایک ایسا کوہ گراں ہے جو کسی سے اٹھایا نہیں جائے گا۔ ریوینیو کی حالت آپ کے سامنے ہے ۔ جی ڈی پی بمشکل ایک فیصد بھی نہیں ہوگی ۔ ملک کی اکانمی کو جام لگا ہوا ہے ۔ نہ گروتھ ہوگی ، نہ ریونیو بڑھے گا اور نہ ہی روزگار کے مواقع فراھم ہونگے ۔

بوٹ سرکار کو سب سے زیادہ فکر اپنے بجٹ کی ہے جو موجودہ حالات میں برقرار نہیں رکھا جاسکتا اور یہی صورتحال رہی تو اس بجٹ کو ھر حال میں آئیندہ آنے والے سالوں میں کم کرنا پڑے گا ، اس بات سے ان میں کھلبلی مچی ہوئ ہے ۔ عمران خان سے یہ اکانمی چلنے کی نہیں اور نہ ہی اس کے پاس کوئ ایسا بندہ ہے جو اسے ٹھیک راہ پر لے آئے ۔ افسوس سے کہنا پڑتا ہے کہ عمران نے اپنی نالائقی، ناتجربہ کاری اور اپنی انا کی خاطر نہ صرف پی ٹی آئ کو ڈبویا بلکہ پورے ملک کو کھڈے لائن لگا دیا ہے ۔

ایسے عالم میں ایک نون لیگ تو کیا ھزاروں نون لیگ بھی اس عوام کو کوئ ریلیف نہیں دے سکتی اور نہ ہی کوئ اور جماعت اس حالت میں مختصر مدت میں ملک کو ٹھیک کر سکتی ہے ۔

بات تو ٹھیک ہے پر کڑوی بہت ہے

×

Navigation

DanishGardi