Home Forums Siasi Discussion پاکستان کے پاپا جانی جنرلز پاکستان کے پاپا جانی جنرلز

#20
Zaidi
Participant
Offline
Thread Starter
  • Advanced
  • Threads: 19
  • Posts: 937
  • Total Posts: 956
  • Join Date:
    30 May, 2020
  • Location: دل کی بستی

Re: پاکستان کے پاپا جانی جنرلز

میں نے تو پہلے ہی لعنت بھیج دی ہے۔ یہ تم ہو جو منافق بن کر کچھ فوجی اچھے اور کچھ برے والا گیم کھیل رہے ہو۔ ابھی فوج نے تمہارے لیڈر کو گود لے لیا تو رال ٹپکا رہے ہو گے۔ ریٹائرمنٹ انجوائے کرو یہ کہاں اپنا بڑھاپا اور اپنی آخرت برباد کر رہے ہواس منافقانہ طرز عمل سے

تم نے پہلے ہی لعنت بھیج دی ہے ۔ کیا یہ لعنت بنی غالہ کے دروازے پر چھوڑ آئے ہو یا تمہارا مقصد یہاں صرف پانی میں مدانی چلانا ہے ۔ سچے دل سے بتاؤ کیا کوئ ہوشمند انسان ، کسی تحقیق کے بغیر ، اتنے بڑے اسکینڈل کو جہاں کروڑوں روپے کی ناجائز سرمایہ کاری ،وہ بھی ایک آرمی کے حاضر سروس جنرل کے دور میں ، پاپا جانز کے اسٹورز میں کی گئ ہو ، صرف ایک گھنٹے کی ملاقات میں جائز قرار دے سکتا ہے ؟ کیا یہ بات ہضم ہو سکتی ہے اور کیا انصاف کے تقاضوں کو پورا کرتی ہے ؟

جب بھی کبھی انصاف فراہم کرنے والے اداروں کو پولاٹائز کیا جاتا ہے ، ان کی ساکھ مجروح ہوتی ہے ۔ اگر نیب واقعی ایک خودمختار اور آزاد ادارہ ہوتی ، اور کسی بھی اثر و رسوخ سے بلند ہوتی تو ایک نواز شریف کا کیس کیا ، ھر کیس کے فیصلے کو ماننے میں کوئ مسئلہ نہیں ہوتا ۔ جس عیاش انسان کی واھیات وڈیو ایک خاتون کے ساتھ منظر عام پر آجائے ، اس بے شرم کو تو خود مستعفی ہو جانا چاھیے لیکن اس جھوٹ کی ندیا میں الٹی لہریں چل رہی ہیں ۔
حق تو یہ ہے کہ عمران خان نے اپنی ساکھ کو بے انتہا نقصان پہنچایا ہے ۔ یہ جو لوٹوں سے اپنی بس بھر لی ہے ، صرف یہی کافی ہے اس کی کریڈبلٹی کو ڈھانے میں ۔ بوٹ پالش کی قیمت وصول ہوجاتی ہے لیکن چہرہ مسخ ہوجاتا ہے ۔ یہ ھابرڈ نظام زیادہ پائیدار نہیں ہوتا ۔

×
arrow_upward DanishGardi