بہت کچھ گزر گئی اور باقی تھوڑی گزر جاۓ گی

Home Forums Hyde Park / گوشہ لفنگاں بہت کچھ گزر گئی اور باقی تھوڑی گزر جاۓ گی بہت کچھ گزر گئی اور باقی تھوڑی گزر جاۓ گی

#12
unsafe
Participant
Offline
  • Advanced
  • Threads: 53
  • Posts: 934
  • Total Posts: 987
  • Join Date:
    8 Jun, 2020
  • Location: چولوں کی بستی

Re: بہت کچھ گزر گئی اور باقی تھوڑی گزر جاۓ گی

زیدی بھائی! ایک طالبعلم کی حیثیت سے میرا سوال ہے کہ ساری دنیا کو اللہ کے وجود کا حصہ تصور کرنے والا فلسفہ مسلمانوں کی حد تک تو تسلیم کیا جاسکتا ہے لیکن ہم سے دوگنا تعداد میں اس کرّے پر غیر مسلم بستے ہیں، بلکہ اگر اسے مزید محدود کردیا جائے تو یوں کہا جاسکتا ہے کہ اللہ کے وجود کا انکار کرنے والے اپنی اخلاقیات کیسے برقرار رکھ سکتے ہیں؟؟

میری تھوڑی بہت سمجھ بوجھ اور مشاہدے کے مطابق ملحدین یا منکرین زیادہ بااخلاق اور اخلاقی طور پر زیادہ مضبوط اقدار کے حامل ہوتے ہیں۔

سر جی اس کی وجہ یہ ہے … اخلاقیات کی جڑیں تین بڑے مذاہب ،اسلام ، عیسائت اور یہودیت کے ظہور سے کہیں پہلے موجود تھی۔ سٹون ایج سے پہلے جو شکار کے زریعے خوراک تلاش کرنے والے انسانی شکل والے جانور تھے ، ان کے ہاں بھی اخلاقیاتی اصول موجود تھے۔ یہ یہودیت سے دس ہزار سال پرانی بات ہے۔ جب آدم اور حوا والی کہانی نہیں بنائی گئی تھی … اخلاقیات وحی اور پیغمبروں کے زریعے انسانیت کو دینے کی بات درست نہیں۔ اور جب اٹھاوریں ویں صدی کے اواخر میں یورپین کچھ قبائل پاس گے تو انہوں نے دیکھا ان کے ہاں ایک منظم اخلاقیات کا نظام موجود تھا .. اور وہ کسی پیغمبر ، رسول ، نبی اور خدا کو نہیں مانتے تھے ….
تمام سوشل جانور بھیڑیئے ، بندر، ڈولفن میں اخلاقی اصول موجود ہیں۔ جو ان کے باہمی مفاد اور بقا میں گروپ تعاون کو پروموٹ کرتے ہیں۔۔
اور آخری بات بات اخلاقیات کا تعلق مذھب کلچر علاقہ سے زیادہ پیٹ سے ہے …. آپ کا پیٹ بھرا ہے تو اپ کا رویہ اور اخلاقیا ت بھی اچھی ہو گی … اور اگر آپ کا پیٹ بھوکا ہے تو اپ کو دن کو شائد جبریل السلام کا دیدار ہو سکتا ہے

Navigation

DanishGardi