مفت خور نااھل

Home Forums Siasi Discussion مفت خور نااھل مفت خور نااھل

#10
Ghost Protocol
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 161
  • Posts: 5345
  • Total Posts: 5506
  • Join Date:
    7 Jan, 2017

Re: مفت خور نااھل

گھوسٹ صاحب ، کووڈ نے واقعی ساری ہوائ کمپینیوں کو مالی خسارے سے ہمکنار کیا ہے تاہم پی آئ اے تو موجودہ حکومت کے نااہل وزیر کی چرب زبانی کی نظر ہوگئ تھی جب بغیر سوچے سمجھے احمق نے ایک پریس میں یہ انکشاف کیا تھا کہ پی آئ اے میں جعلی پائیلٹز کی بہتات ہے ۔ یورپ نے آج تک پابندی لگائ ہوئ ہے صرف کچھ سیکٹرز ہیں جن پر ان کی پروازیں جاری ہیں ۔ پی آئ کی بربادی میں ساری سیاسی جماعتیں شامل ہیں لیکن سب سے زیادہ خرابی سندھ اور پھر کراچی میں کی گئ جہاں پی پی پی اور ایم کیو ایم نے بھاری تعداد میں اپنے حمایتی کو بھرتی کروایا ۔ مجھے اچھی طرح سے یاد ہے جب 2015 میں حکومت پی آئ اے میں ریفارم اور چھانٹی کروانا چاہتی تھی اس وقت پی ٹی آئ اور پی پی پی اس کے خلاف سڑکوں پر احتجاج کرتی نظر آئیں تھیں ، اور آج وہی پی ٹی آئ مسلم لیگ نون کو کوئ ریفامز نہ لانے کا الزام دے رہی ہے ۔

زیدی صاحب،
موجودہ حکومت کی گرد جب چھٹے گی تواصل تباہی کا اندازہ ہو گا، انکی بات تو رہنے ہی دیں .
جیسا کہ آپ نے خود ہی فرمایا کہ انسے قبل بھی پی آئ اے کی حالت دگر گوں تھی اور پی ایم ایل این بھی اپنے زمانے میں سیاسی دباؤ کی وجہ سے اسکی حالت سدھار نہیں سکی .ایم قیو ایم کا بھی حصہ ہو گا اس خرابی میں مگر یہ یاد رکھیں کہ ٢٠١٣ سے تو میاں صاحب نے کراچی میں اپنا سب سے پسندیدہ کام یعنی آپریشن لاونچ کیا ہوا تھا اور پارٹی اپنی بقا کی جنگ لڑرہی تھی اب اگر ایسی پارٹی کے دباؤ میں میاں صاحب آگئے تھے تو پھر تو انکی صلاحیت پر سوال اٹھنے چاہئیں . مشرف کی رخصتی کے وقت پی ای اے اور اسٹیل ملز دونوں نفع بخش ادارے بن چکے تھے مگر پھر اس قوم کو افتخار چوہدری کی شکل میں انصافی سانپ لڑگیا تمام سیاسی جماعتوں نے اسکا کاندھا استعمال کیا اور سیاسی پی ایچ ڈی کے صدر بنتے ہی جیالوں کی موج شروع ہو گئی اور ملک کا بھٹہ بیٹھنا شروع ہوا
پی آئ اے کی خرابیاں ایک تو وہ ہیں جو زبان زد عام ہیں مگر پی آئ اے کے پائلٹس کی زبانی اس کے اندر کے حالات اور جاری کرپشن کی داستانیں سن کر تو کانوں کو ہاتھ لگانے کا من کرنے لگا مگر یہ سوچ کر نہیں لگاے کہ دفع کرو ہمیں کیا ہمارا ملک تو نہیں ہے نا.

:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Navigation

DanishGardi