کیا ایک اور کنگز پارٹی ڈمپنگ کے قریب ہے؟؟؟

Home Forums Siasi Discussion کیا ایک اور کنگز پارٹی ڈمپنگ کے قریب ہے؟؟؟ کیا ایک اور کنگز پارٹی ڈمپنگ کے قریب ہے؟؟؟

#25
Zaidi
Participant
Offline
  • Advanced
  • Threads: 16
  • Posts: 772
  • Total Posts: 788
  • Join Date:
    30 May, 2020
  • Location: دل کی بستی

Re: کیا ایک اور کنگز پارٹی ڈمپنگ کے قریب ہے؟؟؟

زیدی صاحب۔۔۔۔۔ عُمر کے جس دور میں آپ معلوم ہوتے ہیں وہاں پر آپ سے ایسی بچگانہ و بے وقوفانہ تحریر کی توقع تو نہیں کی جاتی مگر کیا کیا جاسکتا ہے۔۔۔۔۔ اگر آپ دماغ کی کھڑکیوں کو کھول کر ذرا کراس وینٹیلیشن کرتے ہوئے مادام کی اُس تحریر کو ذرا واپس پڑھ لیں تو آپ کو بخوبی اندازہ ہوجائے گا کہ مادام کی وہ مذکورہ تحریر قطعاً عمران خان یا اُس کی سیاست کے حوالے سے نہیں تھی بلکہ شوکت خانم ہسپتال اور خصوصاً شوکت خانم ہسپتال کی مریضوں کے حوالے سے پالیسی کے بارے میں تھی۔۔۔۔۔ لیکن آپ کا بچگانہ ذہن عمران خان اور اُس کی سیاست سے باہر نکلنے کو ہی تیار نہیں ہے۔۔۔۔۔ کچھ اپنے آپ پر رحم کریں۔۔۔۔۔ آپ کی ذہنی حالت کی خیریت کا خواہشمند، بلیک شیپ۔۔۔۔۔

میرے عزیز جواں سال اور جواں مغز ہم وطن ۔ مجھے انتہائ خوشی محسوس ہوتی ہے جب ہماری نئ پود اردو زبان میں ایک بامہذب اور بااخلاق تنقید کے زریعے اپنا نقطہ نظر بیان کرتی ہے ، وگرنہ تو انٹر نیٹ کی برکات سے ہم ایسے مغلوب اور مشکوک الفاظ سے واقف ہوتے ہیں جو تہذیب کی پچھلی گلی سے نہ جانے کب سے ملک کے طول وعرض میں کئ لوگوں کے ایمان کو نگل چکے ہیں ۔ چند ایسے بداخلاق ، بدتمیز بچوں سے تعارف ہو چکا ہے جو پی ٹی آئ کے نقاب میں اپنے خاندانی روایات کو زندہ رکھنے کی مشق فرماتے رہے ہیں ۔

میرے عزیز ، اگر بصارت کی بند آنکھوں کو جلدی وا نہ کردیتے تو شاید میری پوسٹ میں اس نقطے کی طرف ضرور توجہ کرتے کہ میں نے بلیور صاحب کو صائب مشورہ دیا تھا کہ وہ اس بات کو اتنا سنجیدہ نہ لیں ۔
میری پوسٹ کا رخ بحرحال پی ٹی آئ کے ان حمایتوں کی طرف ضرور تھا جو عشق عمران میں اپنی ذھنی استعداد کا 10 فیصد بھی خبر کی صداقت پر خرچ نہیں کرتے ہیں بلکہ ہر قیمت پر عمران صاحب کا دفاع کرتے ہیں اور یہ کرتے وقت وہ بھول جاتے ہیں کہ عمران بھی ایک انسان ہے وہ بھی غلطی کرسکتا ہے اور جج ثاقب اورجنرل امین اپنے عہدوں سے رخصت ہو چکے ہیں ۔
جہاں تک شوکت خانم ھسپتال کے آپریشن کا معاملہ ہے ، مجھے اس کے بارے میں معلومات نہیں ہیں لہذا کوئ بات وثوق سے نہیں کہہ سکتا تاہم چندے کی رقوم کا یو اے ای میں ایک اسکینڈل کافی مشہور ہے جہاں ایک فرم میں ڈونیشن کی رقم کو ٹریڈنگ کے مقاصد کے لیے استعمال کیا گیا تھا اور نتیجتا” کافی خسارے کا سامنا کرنا پڑا تھا ۔

Navigation

DanishGardi