کیا ایک اور کنگز پارٹی ڈمپنگ کے قریب ہے؟؟؟

Home Forums Siasi Discussion کیا ایک اور کنگز پارٹی ڈمپنگ کے قریب ہے؟؟؟ کیا ایک اور کنگز پارٹی ڈمپنگ کے قریب ہے؟؟؟

#24
BlackSheep
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 16
  • Posts: 2739
  • Total Posts: 2755
  • Join Date:
    11 Feb, 2017
  • Location: عالمِ غیب

Re: کیا ایک اور کنگز پارٹی ڈمپنگ کے قریب ہے؟؟؟

بلییور صاحب، یہ آپ کا فیصلہ تھا کہ اس پوسٹ کا جواب لکھنے کی زحمت کی وگرنہ میں نہیں سمجھتا کہ آپ کو اس پوسٹ کو اتنا سنجیدہ لینا چاہیے ۔ ایک چیز جو میں نے ہر پی ٹی آئ کے حمایتی میں نوٹ کی ہے کہ ان میں قوت برداشت کی انتہائ کمی پائی جاتی ہے اور عمران کی شخصیت، اسکے رویے اور اس کی حرکتوں پر تنقید کرنے والوں کی پشتوں کو بھی گالیوں سے نوازا جاتا ہے ۔ یہ شخصیت پرستی اور ذاتی اعتقاد کی ان بلندیوں پر پہنچادیا گیا ہے کہ جس کا تصور صرف مذھبی جنون رکھنے والوں سے مطابقت رکھتا ہے ، اور آپ کو یہ علم تو ہوگا کہ جو جتنا حجم رکھتا ہے اورجتنا بلندی پر پہنچا دیا گیا ہوتا ہے وہ اتنا ہی زور سے گرتا ہے ۔ یہ شخصیت پسندی کی وہ انتہا ہے جہاں کوئ دلیل ، کوئ ثبوت اور کوئ حقیقت معنی نہیں رکھتی ۔

زیدی صاحب۔۔۔۔۔

عُمر کے جس دور میں آپ معلوم ہوتے ہیں وہاں پر آپ سے ایسی بچگانہ و بے وقوفانہ تحریر کی توقع تو نہیں کی جاتی مگر کیا کیا جاسکتا ہے۔۔۔۔۔

اگر آپ دماغ کی کھڑکیوں کو کھول کر ذرا کراس وینٹیلیشن کرتے ہوئے مادام کی اُس تحریر کو ذرا واپس پڑھ لیں تو آپ کو بخوبی اندازہ ہوجائے گا کہ مادام کی وہ مذکورہ تحریر قطعاً عمران خان یا اُس کی سیاست کے حوالے سے نہیں تھی بلکہ شوکت خانم ہسپتال اور خصوصاً شوکت خانم ہسپتال کی مریضوں کے حوالے سے پالیسی کے بارے میں تھی۔۔۔۔۔ لیکن آپ کا بچگانہ ذہن عمران خان اور اُس کی سیاست سے باہر نکلنے کو ہی تیار نہیں ہے۔۔۔۔۔

کچھ اپنے آپ پر رحم کریں۔۔۔۔۔

آپ کی ذہنی حالت کی خیریت کا خواہشمند، بلیک شیپ۔۔۔۔۔

Navigation

DanishGardi