نون لیگ اور اسٹیبلشمنٹ ، پس پردہ کیا ہو رہا ہے ؟

Home Forums Siasi Discussion نون لیگ اور اسٹیبلشمنٹ ، پس پردہ کیا ہو رہا ہے ؟ نون لیگ اور اسٹیبلشمنٹ ، پس پردہ کیا ہو رہا ہے ؟

#23
shahidabassi
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 33
  • Posts: 7288
  • Total Posts: 7321
  • Join Date:
    5 Apr, 2017

Re: نون لیگ اور اسٹیبلشمنٹ ، پس پردہ کیا ہو رہا ہے ؟

پی ٹی آئ کی نااھلیت کے طوطا زن اگر پاکستان کی 2013 کی صورتحال دیکھتے تو اپنی لمبی چوڑی لفاظی کے بجائے خاموشی اختیار کرتے ۔۔

زیدی صاحب آپ نے دو ہزار تیرہ کی بات کی تو یاد آیا کہ زرداری جب ۲۰۰۸ میں حکومت میں آیا تو پاکستان کا بیرونی خسارہ ۸ ارب ڈالر تھا۔ اس وقت کا ۸ ارب خسارہ بھی شاید ۲۰۱۸ کے ۲۰ ارب ڈالر خسارے جتنا ہی مشکل مرحلہ تھا۔ تب زرداری حکومت نے بھی وہی کیا تھا جو آج کیا گیا ہے۔ اس وقت بھی انفلیشن چودہ پندرہ فیصد تھا اور سود کی شرح بھی تقریبا یہی تیرہ چودہ فیصد رہی ہوگی۔ جی ڈٰ پی گروتھ جو ۲۰۰۵ میں نو فیصد اور اس کے بعد ۲۰۰۶، ۲۰۰۷ اور ۲۰۰۸ میں ۵ فیصد سے زیادہ تھی وہ ایک دم سے آدھے فیصد سے بھی کم رہ گئی تھی۔ لوگ اس وقت بھی زرداری کو برا بھلا کہہ رہے تھے۔ لیکن زرداری نے ایکسپورٹس کو ۲۰ ارب سے ۲۵ ارب تک بڑھایا اور جب حکومت نواز شریف کو دی تو بیرونی خسارہ صرف اڑھائی ارب تھا۔ اسی طرح جی ڈی پی گروتھ بھی پانچ فیصد سے کچھ ہی کم تھی۔ زرداری مشکل کام سر انجام دے چکا تھا اور جب سب کچھ ٹھیک ہو گیا تو حکومت میاں صاحب کو مل گئی۔

.

میاں صاحب نے تین سال تو آئی ایم ایف کے دباؤ میں بیرونی خسارے کو اڑھائی فیصد ہی پر رکھا لیکن اس کے بعد انہوں نے وہ کیا جس کا رزلٹ پچھلے دو سال میں نظر آتا ہے۔خسارہ اڑھائی ارب ڈالر سے ۲۰ ارب ڈالر پر لے گئے اور پانچ سال میں ایکسپورٹ ۲۵ ارب سے ساڑھے ۲۳ ارب پر لا کھڑی کی۔
رہی بات بجلی کے کارخانوں اور موٹر وے کی کہ جن پر اخراجات کا رونا رو کر کرنٹ اکاؤنٹ خسارے کی تاویل پیش کی جاتی ہے تو سی پیک پراجیکٹس کا تو ایک پیسہ بھی ادا نہی کیا گیا جبکہ موٹر وے پر خوش ہونا صرف پرائیرٹیزپر منحصر ہے کہ مثلا کووڈ آنے پر مزدوروں اور چھوٹے بزنسز کو دیا گیا ۱۲۰۰ ارب کا پیکچ ہی موٹر ویز پر پانچ سال میں لگنے والے پیسے سے دوگنا ہے۔

  • This reply was modified 2 weeks, 1 day ago by shahidabassi.

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!