واہ رے صاحب سے ایک ملاقات

Home Forums Non Siasi واہ رے صاحب سے ایک ملاقات واہ رے صاحب سے ایک ملاقات

#28
Atif Qazi
Participant
Offline
Thread Starter
  • Expert
  • Threads: 163
  • Posts: 7738
  • Total Posts: 7901
  • Join Date:
    15 Aug, 2016

Re: واہ رے صاحب سے ایک ملاقات

عاطف بھائی، اپنے علامہ سیالکوٹی دھائیوں قبل نصیحت فرما گئے تھے کہ اے طائر لاہوتی اس رزق سے موت اچھی جس رزق سے آتی ہو پرواز میں کوتاہی مجھے تقریبا یقین ہے کہ واہرے صاحب نے آپ کو سوشی کے نام پر کچی مچھلی کھلا کر انتقام لیا ہے ہے حسن داور کی تو سمجھ آتی ہے مگر آپ سے کیا جرم سرزد ہو گیا تھا ؟ ذاتی طور پر میں پاکستان آرمی میں جنرل بننے کو سوشی کھانے پر ترجیح دوں گا خاص طور اس کراچی میں آپ نے چند ڈالروں کے عیوض کچی مچھلی کھالی جہاں حسن اسکوائر اہل ذوق کو گرل اور فرائیڈ فش کا لذیذ ترین (کم سے کم میری نظر میں) ذائقہ پیش کرتا ہے میں نے بھی پچھلے سال اپنے سفر نامہ پاکستان میں تذکرہ کیا تھا کہ ملنے کا اشتیاق تو مجھے بھی بہت تھا اور پاکستان آتے وقت مصمم ارادہ بھی تھا مگر وہاں جاکر اس گھما گہمی میں تین ہفتے کب اختتام پزیر ہوے ، اسکا احساس بھی نہ ہوا کراچی والوں سے آپ کے بغض و حسد سے تو زمانہ آشنا ہے مگر یہاں بھی آپ باز نہ آے کویٹہ سے جیب میں ٹایفائد کے جراثیم چھپا کر لاے کہ کسی طرح اس شہر خموشاں کی پریشانیوں میں اضافہ کروں مگر قدرت نے تمام تدابیر پلٹ دیں اور آپ کو ایک اور مرض عشق میں مبتلا کردیا. امید ہے آپ جلد ہی اپنے تمام امراض سے صحتیابی پاکر میاں صاحب کی ووٹ کو عزت دینے والی تحریک میں اپنا تن من دھن لے کر حاضر ہوجایں گے

جی پی بھائی! ظاہر ہے آپ جیسے متعصب دوست کو یہ کہاں گوارا ہوگا کہ کوئٹہ کا ایک بھولا بھالا سیلانی پانچ ہزار روپے کی سوشی کھائے آپ لوگوں کا بس چلے تو ہم بلوچستانیوں کو بوری میں بند کرکے بوٹ میں سوار کروادیں۔

حسن سکوائر واقعی ذہن میں نہیں آیا حالانکہ دو تین مرتبہ وہاں کی لذیذ اور خستہ مچھلی ماہی بےتاب بن کر کھائی ہے، البتہ رات کو جاوید نہاری اور اگلے دن سہیل دہلی نہاری کھائی اور قسم سے مزہ آگیا۔

الحمداللہ طبیعت اب کافی بہتر ہوگئی ہے بلکہ قائدِ محترم کا خطاب سن کر ہی بہت اچھا اثر پڑا تھا امید ہے کوئٹہ جلسے تک طبیعت بالکل بحال ہو جائے گی اور میاں دے نعرے میں ہی وجاوں گا۔

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!