پہلا پہلا شک

Home Forums Non Siasi پہلا پہلا شک پہلا پہلا شک

#8
نادان
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 108
  • Posts: 15117
  • Total Posts: 15225
  • Join Date:
    31 Aug, 2016

Re: پہلا پہلا شک

مدام اس میں تو اتنا کوئی مائنڈ کرنے والی بات نہیں پوری پوسٹ میں سے ایک دو الفاظ آپ نے پکڑ لئے …. حلانکے کہ باقی پوسٹ جنرل ملاؤں کے خلاف تھی .. مذھبی ملاؤں کو بلکل دلیل سے تنقید کا نشانہ بنایا گیا …جن الفاظ سے آپ خفا ہو رہی ہیں یہ پنجابی میں عام بول چال کے الفاظ ہیں ….. پنجابی سپیکنگ لوگ ان کو عام روٹین میں بولتے ہیں … اپ کو صرف اتنا کہنا چاہوں گا پچھلی کسی پوسٹ میں اپ نے یہ مانا ہے کہ آپ کو حیات طیبہ کا علم نہیں تاریخ کو جانتی نہیں لیکن پھر بھی کسی دلیل تجربے اور علم کے بغیر اسلام پر قائم ہیں … اس کی وجہ یہ کہ بہت سے لوگ اس مذھب اور عقیدے کو جو ان کے آباؤ اجداد ، دوستوں یا اپنے کلچر سے ملتے ہیں بغیر سوچے سمجھے عقل کے پیمانے سے ناپے تولے قبول کر لیتے ہیں .کیوں کہ انسان ذہنی طور پر بہت ہی کام چور اور سہل پسند ہے اور دوسری بات یہ کہ جامد خیالات انسان کے دماغ میں ایسے رچ بس جاتے ہیں کہ اپنے دماغ سے کسی کو سوچ کر جواب دینا نہایت اذیت ناک عمل ہے… جس کے لئے بس گالیاں اور بدکلامی رہ جاتی ہے … یا ایک دو اوٹ آف کونٹیسٹ جملے پکڑ لئے جاتے ہیں .. … اس لئے اکثر لوگوں کو مذھبی ، تاریخی خیالات پر اتنا علم بھی نہیں ہوتا جیسا کہ آپ نے مانا کہ اپ کو تاریخ اسلام علم نہیں اور آپ نے سوری بھی بولا تھا کہ آپ کو پڑھ لینا چاہے تھا … لیکن …. وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ اس جامد سوچ کی وجہ سے ذہن بہت گندلہ ہو جاتا ہے ….اور ہم اس گندگی کو اتنا پسند کرنے لگتے ہیں کہ جیسے ہی کوئی نہیں سوچ مارکیٹ میں آتی ہے تو اس گندگی کو خطرہ لاحق ہو جاتا کہ کہ اب کون اس گندگی کو صاف کرے گا جس کو ہم نے اتنے برسوں سے اپنے دماغ کے کونوں میں لٹکا رکھا ہے ….

پوری پوسٹ میں جو الفاظ پکڑے وہ اس لئے کہ اگر مباحثہ شائستہ طریقے سے ہو سکتا  ہے تو اس کے لئےتہذیب سے گرے الفاظ استعمال کرنے کی کیا ضرورت ہے ..میں عموما مذہبی بحث  میں حصہ  لیتی ہوں ..لیکن اگر ایسے الفاظ استعمال  کئے جائیں تو پھر میرے لئے حصہ  لینا ممکن نہیں رہتا ..اپنے اپنے مزاج کی بات ہے ..

آپ نے کہا کہ یہ عام  پنجابی بول چال کے الفاظ ہیں ..میں اسلام آباد میں پلی بڑھی ہوں …پنڈی کی پیدائش ہوں ..اس لئے مجھے بھی پتا ہے کہ یہ کتنے عام بول چال کے الفاظ ہیں ..جو الفاظ آپ اپنی فیملی کے سامنے نہ بول سکیں وہ عام بول چال میں نہیں آتے ..آپ نے لکھا

 اپنے دماغ سے کسی کو سوچ کر جواب دینا نہایت اذیت ناک عمل ہے ..جس کے لئے بس گالیاں اور بد کلامی رہ جاتی ہے ..

آپ خود کو عقل و شعور والا دانشور سمجھتے ہیں تو آپ کو ایسے الفاظ لکھنے کی ضرورت کیوں پیش آئی ..

اب آتے ہیں آپ کے سوال کی طرف ..آپ نے لکھا کہ میں نے مانا ہے کہ میں نے حیات طیبہ کا مطالعہ  نہیں کیا ہے ..درست ..لیکن اس سے میرے مسلمان ہونے میں کمی کیسے آ گئی ..پورادین قرآن اور سنت میں ہے …قرآن پہلے دن سے زیر زبر کی تبدیلی کے بغیر آج تک ایسا ہی ہے ..اگر میں نے قرآن سمجھ لیا ..تو دین سمجھ لیا ..جو دین حوالے سے میرے سوالات تھے ..اس کی تشفی جاوید غامدی صاحب نے کر دی ..اس کا مطلب ہے کہ میں  سوچ سمجھ کر پورے شعور  کے ساتھ اسلام کو مکمل دین سمجھتی ہوں ..اور یہ بھی سمجھتی ہوں کہ دین میں جبر نہیں ،..اس لئے مجھے آپ کے افکار سے کوئی پرابلم بھی نہیں ..

تاریخ اسلام کو نہ پڑھنے پر سوری بولنے کا مطلب ہے کہ اچھی بات ہوتی ہے کہ تاریخ کا بھی پتا ہو ..لیکن میرا پرابلم یہ ہے کہ تاریخ پر مجھے کوئی ایسا بھروسہ بھی نہیں ..انسانوں کی لکھی تاریخ اپنے اپنے تعصبات سے بھری ہے ..اس میں کتنا سچ ہے کتنا جھوٹ ..اس کو جاننے کے لئے مجھے پورے جہاں کی تاریخ پڑھنے سے کوئی دلچسپی نہیں ..اور سچ پوچھیں تو اس سے میری زندگی میں کوئی فرق بھی نہیں پڑتا اور نہ ہی الله نے مجھ سے تاریخ بارے سوال کرنا ہے ..جو سوالات ہونگے ..مجھے امید ہے میں جواب دے پاؤں گی کہ میں دل سے الله کو ایک مانتی ہوں ..اسے اپنا خالق مانتی ہوں ..روز حساب پر یقین رکھتی ہوں ..

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!