نالائقی کا تعلق نہ جمہوریت نہ آمریت سے

Home Forums Siasi Discussion نالائقی کا تعلق نہ جمہوریت نہ آمریت سے نالائقی کا تعلق نہ جمہوریت نہ آمریت سے

#32
نادان
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 107
  • Posts: 15063
  • Total Posts: 15170
  • Join Date:
    31 Aug, 2016

Re: نالائقی کا تعلق نہ جمہوریت نہ آمریت سے

مجھے لگ رہا ہے کے بات شاید جمہوریت اور آمریت کی طرف چل نکلی ہے اور شاید اس کی وجہ محترم ایاز امیر صاحب کی ذات کے حوالے سے ہمارے خدشات ،تحفظات اور راۓ ہو .

اس محفل میں مجھے آج تک کوئی ایسا شخص نظر نہیں آیا جو جمہوریت کے خلاف ہو یا آمریت کا حامی ہو. گو ہم نے اپنے ذہنوں میں دوسروں کے متعلق ایسی راۓ شاید قائم کر رکھی ہو.

میرے نزدیک طاقت چاہے ایک فرد میں مرکوز ہو، ادارے میں، گروہ میں، معاشرے میں یا ملک میں، نقصاندہ ہو سکتی ہے . طاقت کا توازن جب تک برقرار نہ ہو، آمریت شخصی ، ادارتی ، گروہی، معاشرتی یا ملکی سطح پر نمودار ہو جاتی ہے

جمہوری نظام باقی نظاموں سے بہتر نظر اتا ہے اور بہت سے ممالک کی معاشی ، اخلاقی ، شعوری اور سماجی ترقی میں جمہوریت نے ایک اہم کردار ادا کیا ہے میرے خیال میں اور یہ راتوں رات نہیں ہوا ہے . کسی بھی پودے کی طرح کسی بھی نظام کو پنپنے کے لئے موزوں ماحول، موزوں زمین، موزوں نگہداشت اور وقت کی ضرورت ہوتی ہے اور اگر یہ نہ ہو تو میرے خیال میں پودا پروان نہیں چڑھ سکتا .

شاید ہم کو تناور درخت کی طلب تو ہے مگر ہم نہیں جانتے ہے کے کیا حالات موافق ہیں، کیا ہم وقت اور محنت کی قیمت ادا کرنا چاہتے ہیں . کیا ہم میں صلاحیت ہے کے ہم اس پودے کی جس نے ایک تناور درخت بننا ہے، اسکی نگہداشت کر سکیں . اور کیا ہم نے اس پودا کا انتخاب کیا ہے جو ہمارے حالات کے حساب سے موافق ہو یا ہم نے کیکڑ کے پودے سے آم کی توقع کر رکھی ہے

ہم سے ایک ہاتھی تو سنبھالا نہیں گیا

ہم واقعی  کیکر کے پودے سے آم  کی توقع لگاتے ائے  ہیں ..ہمیشہ سے

شاید ہمیں پودوں کی پہچان نہیں یا اپنی اپنی عصبیت میں پہچاننا نہیں چاہتے

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!