قوم کو یوم دفاع مبارک ہو

Home Forums Non Siasi قوم کو یوم دفاع مبارک ہو قوم کو یوم دفاع مبارک ہو

#18
Bawa
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 154
  • Posts: 15423
  • Total Posts: 15577
  • Join Date:
    24 Aug, 2016

Re: قوم کو یوم دفاع مبارک ہو

باوا جی …ان کو اپنے کام کی تنخواہ ملتی ہے تو احسان کیسا اور سلام کیسا؟ جن غازیوں کو آپ سلام کر رہے ہیں یہی موٹر وے پولیس کو چالان کرنے پر پھینٹی لگاتے ہیں اور ..جرنیل نہیں بلکہ لوئر لیول کے غازی پرائم منسٹر ہاؤس کی دیواریں بھی پھلانگتے ہیں ان سے تو ان کی تنخواہ واپس لینی چاہیے کیونکہ ان کو پیسے دفاع کے ملتے ہیں مگر انہوں نے ہمیشہ ہتھیار ڈال کر اور علاقے انڈیا اور افغانستان کو دے کر اپنے منہ پر کالک ہی ملی ہے

قرار جی

فوج کی اکثریت کے بارے میں آپکے خیالات سے متفق ہوں لیکن کیا ان لوگوں کو خراج تحسین پیش نہیں کرنا چاہیے جو اپنے فرائض کی ادائیگی تک محدود رہتے ہیں اور اپنا فریضہ سر انجام دیتے ہوئے اپنی جان کی بھی پرواہ نہیں کرتے ہیں؟

کام کی تنخواہ تو پورا پاکستان لے رہا ہے لیکن کتنے ایسے لوگ ہیں جو کام بھی کرتے ہیں؟ کیا وہ لوگ سلام پیش کرنے کے مستحق نہیں ہیں جو تنخواہ لیتے ہیں اور کام بھی کرتے ہیں؟

میں اپنے آفس میں کام کرتا ہوں اور اس کی تخواہ بھی لیتا ہوں. میرا ایمپلائر آرگنائزیشن کی سالانہ تقریب میں مجھے اسٹیج پر بلا کر میرے کام کو خراج تحسین پیش کرنے کیلیے مجھے “آوٹ سٹینڈنگ پرفارمنس ایوارڈ” اور اس کے ساتھ میری ایک ماہ کی تنخواہ سے زیادہ رقم کا چیک پیش کرتا ہے اور پوری آرگنائزیشن میرے لیے کھڑی ہو کر تالیاں بجاتی ہے. کیوں؟

میں تو تنخواہ لیتا ہوں اور کام کرتا ہوں

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!