نالائقی کا تعلق نہ جمہوریت نہ آمریت سے

Home Forums Siasi Discussion نالائقی کا تعلق نہ جمہوریت نہ آمریت سے نالائقی کا تعلق نہ جمہوریت نہ آمریت سے

#10
Ghost Protocol
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 159
  • Posts: 5306
  • Total Posts: 5465
  • Join Date:
    7 Jan, 2017

Re: نالائقی کا تعلق نہ جمہوریت نہ آمریت سے

Ghost Protocol sahib

١) میرے خیال میں انگریز ، بھارت میں عوام کو تعلیم اور ریل وغیرہ دینے بلکل نہیں آے تھے. وہ اپنے مفاد کی خاطر آے تھے . اسی مفاد کو حاصل اور پھر برقرار رکھنے کے لئے انہوں نے تعلیم کو پروان چڑھایا اور ریل وغیرہ تعمیر کیں . تعلیم میرے خیال میں اس لئے کے انکو کاروبار حکومت چلانے کے لئے مقامی لوگوں کی بھی ضرورت تھی اور تعلیم یافتہ لوگ حکومت کو بہتر چلانے میں مدد دے سکتے تھے. ریل شاید اس لئے ضروری تھی کے اتنے بڑے ملک میں حکومت کو قائم رکھنا اور تجارت کو فروغ دینا اس کے بغیر ممکن نہیں تھا . اب دیکھیں کے جب یہی تعلیم یافتہ لوگ تقسیم بھارت کے بعد پاکستان آے تو ہم اپنے کاروبار حکومت کو شروع میں بہتر چلا پاے ٢) انگریز حکمران تھا اور اس نے اپنی حکومت مضبوط کرنے کے لئے ان اداروں کو مضبوط کیا جس کی ضرورت تھی. ویسے جو جمہوری ادارے ہم ابھی چلا رہے ہیں ان کی بنیاد بھی انگریز نے رکھی ورنہ جہاں تک مجھے علم ہے ہم تو بادشاہ سلامت اور راجوں مہاراجوں کے اقبال کو ہی بلند کرتے تھے .

جے بھیا،
اپنے پہلے نکتہ میں آپ نے سب کچھ واضح کردیا ہے صرف چند الفاظ کے چناؤ پر میرا اعتراض ہے کہ انگریز کے مقاصد میں تجارت کو فروغ دینے، یا حکومت کو بہتر طریقہ سے چلانے یا لوگوں کو تعلیم یافتہ بنانے جیسے نیک اہداف بھی شامل تھے ، میرا نہیں خیال کہ ایسا کویی سین تھا .
انگریز قبضہ گروپ تھا اور ہندوستان کو لوٹنا اور جغرافیائی لحاظ سے دنیا کے اہم خطہ پر قبضہ برقرار رکھنا اسکا مقصد تھا اسکے علاوہ انگریز کے کردار کو کسی اور نظر سے دیکھنا میرے خیال میں خلاف حقیقت ہوگا.
واضح رہے کہ میں یہاں اخلاقیات کی بات نہیں کررہا ہوں انگریز کی جنگی قابلیت ،قوت اور شاطری پر سوال کھڑے نہیں کررہا ہوں انہوں نے اپنی محنت سے قوت حاصل کر ہی لی تھی اور اپنے دفاع سے غافل قوم پر قبضہ حاصل کر لیا تھا تو رائج الوقت نظام اور روایات کے مطابق درست ہی کیا تھا اور اس قابلیت کا ایک پہلو مقامی آبادی کے ایک طبقہ کو مختلف ترغیبات کے ذرئیے ہمنوا بنا کر اپنے بڑے مقصد یعنی قبضہ کو دوام بخشنے کا کام بخوبی انجام دیا تھا
میرا کہنا یہ ہے کہ آپ اپنے آپ کو ضرور کوسیں ، نالائقی کا نوحہ پڑھیں ، مسائل کی طرف توجہ دلایں مگر تاریخ کو انکے درست پس منظر میں بیان کریں کرداروں کو ٹیکٹیکل سے زیادہ اسٹراٹیجک نگاہ سے دیکھیں.

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!