عدم برداشت کو برداشت کرنے کا نتیجہ

Home Forums Internationl News عدم برداشت کو برداشت کرنے کا نتیجہ عدم برداشت کو برداشت کرنے کا نتیجہ

#20
Zinda Rood
Participant
Offline
Thread Starter
  • Professional
  • Threads: 22
  • Posts: 2485
  • Total Posts: 2507
  • Join Date:
    3 Apr, 2018
  • Location: NorthPole

Re: عدم برداشت کو برداشت کرنے کا نتیجہ

:lol: :lol: :lol: یہ بھی خوب رہی ، اس طرح تو میں بھی کہہ سکتا ہوں کہ ہمیں روزانہ ملحدین کو باجماعت گالیاں دینی چاہئیں تا کہ انہیں عادت ہو جائے وہ عدم برداشت کو برداشت کرنے لائق ہو جائیں جب آپ کسی ملک میں رہائش اختیار کرتے ہیں ، وہاں کا قانون آپ کو پسند ہو یا نا ہو ، اس کا احترام آپ پے ہر صورت لازم ہوتا ہے ، جب آپ کو پتہ ہے کہ یہ الیگل ہے تو آپ کیوں ایسی باتیں کرتے ہیں قران کا احترام نہیں کرنا نا کرو ، اس کی تعلیمات سے اختلاف ہے، کرو لیکن بے حرمتی کا بھی آپ کو کوئی حق نہیں ، حجاب نہیں پہننا نا پہنو لیکن جو پہننا چاہتی ہے اسے روکنے کا کیا تک بنتا ہے ، یہ شخصی آزادی کے خلاف نہیں ؟؟؟

ملحدین کو تو مومنین پہلے ہی باجماعت گالیاں دیتے ہیں، ہم نے کبھی منع کیا۔۔؟ یہ بچگانہ باتیں ہیں، مسلمان جو یہ گالی پر مرنے مارنے پر آجاتے ہیں، یہ کوئی قابلِ فخر بات نہیں، ایک مرض ہے، اس کی تشہیر سے گریز کریں۔۔۔

یہ شخصی آزادی والی بھی خوب رہی، مسلمان جو اپنے ممالک میں دوسروں کی تمام آزادیاں سلب کرنے پر یقین رکھتے ہیں، وہ شخصی آزادی کی بات کرتے ہیں۔۔ اب آپ نے شخصی آزادی کی آڑ لینے کی کوشش کی ہے تو ذرا آپ پر عیاں کردوں کہ شخصی آزادی ہے کیا۔ شخصی آزادی تو یہ ہے کہ آپ کا عقیدہ آپ کی ذات تک ہے، آپ اس کو مجھ پر لاگو کرنے کا حق نہیں رکھتے، یہ میری شخصی آزادی کے خلاف ہے۔ اگر آپ کسی کاغذ کی کتاب، یا اینٹ پتھر کو مقدس مانتے ہیں  تو یہ آپ کا ذاتی معاملہ ہے، آپ مجھ سے تقاضا نہیں کرسکتے کہ میں بھی اس کاغذ کی کتاب یا اینٹ پتھر کا احترام کروں، میں اس کو جلاؤں، کاٹوں یا پھاڑوں یہ میری شخصی آزادی ہے۔۔

جہاں تک حجاب کی بات ہے، تو میں نے کبھی حجاب پر پابندی کی بات نہیں کی۔ وہ نظریہ جو ایک آزاد عورت کو حجاب پہننے پر مجبور  کرتا ہے، ہمیشہ اس کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔۔ جب عورت کو اللہ کے غیض و غضب اور جہنم کا ڈر دکھا کر حجاب پر مجبور  کیا جائے گا تو میری نظر میں یہ عورت کی آزادی چھیننے کے مترادف ہے۔۔ 

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!