عدم برداشت کو برداشت کرنے کا نتیجہ

Home Forums Internationl News عدم برداشت کو برداشت کرنے کا نتیجہ عدم برداشت کو برداشت کرنے کا نتیجہ

#12
unsafe
Participant
Offline
  • Advanced
  • Threads: 46
  • Posts: 865
  • Total Posts: 911
  • Join Date:
    8 Jun, 2020
  • Location: چولوں کی بستی

Re: عدم برداشت کو برداشت کرنے کا نتیجہ

مغربی معاشرہ ایک طویل ارتقائی سفر طے کرکے نفاست، شائستگی اور برداشت کی اعلی اقدار کا سمبل بن چکا ہے؟؟؟؟؟؟ اے میرے پیارے پیارے ملحدی بقراطوں۔۔۔ ویسے تو میں ان بحثوں میں کبھی نہیں الجھتا۔۔ کیونکہ اس فورم کے ملحد اعظم، ڈارونئین آستانہ کے چمکتے ستارے،سائنسی و فلسفیاتی علوم کےابلتے فوارے، بین المذاہب حوالہ جات کے دفتری استعارے ، اقبالیات کی ٹنگ کھینچنے والے ہتھیارے، جناب زندہ رود کے ساتھ لمبی لمبی تحریروں کی ریس لگانا اپن کے بس کی بات نہیں۔۔۔۔ لیکن جسٹ فار دا سیک آف این آرگومنٹ۔۔۔۔ ابھی چند دن پہلے امریکہ میں ایک متعصب گورے نے ایک کالے کی اپنی ٹانگ کے نیچے گِچّی دبا کر مغربی تہذیب کی شائستگی اور رواداری کو فلمبند کروایا تھا۔۔۔۔ جس کے نتیجے میں پورے امریکہ میں توڑ پھوڑ اور تشدد کا بوال مچ گیا تھا۔۔۔ جس کے شعلے ابھی بھی تڑکھ تڑکھ کرکے مغربی تہذیب کو ہالووین چمک بخش رہے ہیں۔۔۔۔اس سے بھی تھوڑا اور پیچھے جائیں ۔۔۔ تو مغربی تہذیب کی شائستگی اور انسان دوستی کے مزید ٹھمکے دیکھے جا سکتے ہیں۔۔۔۔ جب کرونا لاکڈ ڈاؤن کے ابتدائی دنوں میں گروسری سٹورز پر کھانے پینے کی اشیاء جمع کرنے پر باہم دست و گریبان ہو کر اپنے فائیو سٹارز کچنز کو راشن کا گودام بنانے کی جنگ جاری تھی۔۔۔سوشل میڈیا پر ایسی سینکڑوں ویڈیوز مل جائیں گی۔۔۔۔ لیکن ولائتی مال کی طرف تنقیدی اکھ چُکنے کی بجائے۔۔۔۔ ہمارے الٹرا لیفٹسٹ ملحدی سجن دیسی مرعوبیت کا سُوٹہ لگا کر نیوے تھاں ای کیہڑیاں کڈناں شروع کر دیندے نیں۔۔۔۔ ۔۔۔

کاسا نوا ،اے تاجدار خوبصورتی  

کہتے ہیں ظلم کی حد ہوتی ہے اور اس حد سے جب پار ہوتا ہے تو مہذب قوم کی برداشت بھی ختم ہو جاتی حی … پولسیہ کا  گھٹنا صرف جارج فلائڈ کی گردن پر نہیں تھا  بلکہ آپ سمیت  دنیا کے اکثر ممالک میں روزانہ لوگوں کی گردن پر ظلم،بھوک،بربریت،انتہاپسندی،قوم پرستی یا سیکورٹی کے نام پر رکھا گیا تھا  …

ایسی صورتحال میں صرف ایک واقعے سے امریکہ کی عوام نے جس مزاحمت کا مظاہرہ کیا اور ایک کرپٹ محکمے کے خلاف اکھٹے ہو گے  یہ انتہائی خوش آئند بات ہے … آپ کی اس واقعہ سے مذھبی واقعات جس کا کوئی سر ہے نہ پیر اس  کو جسٹیفائی کرنے پر اکیس توپوں کی سلامی …. پس ثابت ہوا جو قومیں مذھب کو اپنے اوپر سوار کر لیتی ہیں بس ان کے سارے جذبات مذھب سے لگ جاتے ہیں اور معاشرے میں پھیلتی ہوے ظلم ، غربت ،   مظلوم و محکوم محنت کش طبقے سے حمایت کرنے کی بجاے وہ فضول چیزوں پر لوگوں کو پھینٹی لگاتے رہتے ہیں  ….

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!