نواز شریف کو باہر بھیج کر ہم سے غلطی ہوگئی، وزیراعظم

Home Forums Siasi Discussion نواز شریف کو باہر بھیج کر ہم سے غلطی ہوگئی، وزیراعظم نواز شریف کو باہر بھیج کر ہم سے غلطی ہوگئی، وزیراعظم

#12
Zaidi
Participant
Offline
  • Advanced
  • Threads: 14
  • Posts: 739
  • Total Posts: 753
  • Join Date:
    30 May, 2020
  • Location: دل کی بستی

Re: نواز شریف کو باہر بھیج کر ہم سے غلطی ہوگئی، وزیراعظم

Zaidi sahib

محترم زیدی صاحب

شرف گفتگو عطا کرنے کا اور اپنی راۓ دینے کا بہت شکریہ

١) پاکستان عوام کے حق راۓ دہندگی کے نتیجے میں پاکستانی وزیر اعظم کا انتخاب اور عہدہ میرے لائق عزت مآب ہے کے وہ ہم پاکستانیوں کی نماندگی کا فرض ادا کرتا ہے.. ٢) کسی بھی وزیر اعظم کے فیصلہ اور کارکردگی پر تعریف اور تنقید کرنے کا حق ہر پاکستانی کا ہے . اسی طرح کسی وزیر اعظم کو بطور ایک شخص پسند کرنا یا نہ نہ کرنا بھی ہر ایک کا حق ہے. میرے نزدیک نام سے زیادہ یہ اہم ہے کے کیا کیا ہے یا نہیں کیا. مجھے موجودہ وزیر اعظم اور پچھلے کئی وزیر آعظموں کے کچھ فیصلہ قبل تعریف لگتے ہیں اور بہت نہیں. ٣) آپ درست کہتے ہیں کے اگر محترم نواز شریف صاحب نہ ہوتے تو محترم عمران خان کیا کرتے. میرے خیال میں اگر محترم نواز شریف صاحب سیاست میں نہ ہوتے جو بہت کچھ نہیں ہوتا. میرے خیال میں جتنا نقصان پاکستانی سیاست کو محترم نواز شریف صاحب نے پہنچایا ہے شاید کسی نے نہیں. سب سے بڑھ کر پنجاب میں بھی قوم پرستی کا رجحان پیدا اور پروان کرنا .یہ وہ واحد قوم تھی جس میں قوم پرستی نہ ہونے کے برابر تھی . اگر محترم میاں نواز شریف صاحب سے ایک فضیلت ہٹا لی جاۓ تو انکے پاس کچھ نہیں بچتا جو ان کو پاکستانی سیاست میں کوئی مقام دلا سکے .

معاف کیجیے گا جناب ، یہ بحث کسی اور سمت چلی جائے گی لہذا اتنا کہنے پر ہی اکتفا کرتا ہوں کہ آپ کو اپنی رائے رکھنے کا آزادانہ حق حاصل ہے ،لیکن میں اس موجودہ حکومت کوایک نمائندہ عوامی حکومت تسلیم نہیں کرتا ۔ اور نہ ہی میں عمران کو ایک جائز وزیراعظم تسلیم کرتا ہوں ۔ آپ کی بات اس حد تک تو ٹھیک ہے کہ یہ عہدہ ایک عوامی اظہار رائے کا مظہر ہونا چاہیے لیکن جس طرح اس حقیقی عوامی رائے کو اس ملک میں ذبح کیا جاتا ہے ، یہ کوئ ڈھکی چھپی بات نہیں ہے ۔ آپ شاید اس عوامی عہدے کے معاملے میں کچھ زیادہ ہی جذباتی ہو گئے ہیں ۔ عوامی حق رائے دہی کے ٹھیلے کو الیکشن کے دن آر ٹی ایس کی بس نے ٹکر ماردی تھی ، اور چند نامعلوم افراد نے کچھ گھنٹوں تک ٹھیلے کے ساتھ وہ کچھ کیا ، جو بتانے کے لائق نہیں ہے ۔ شکر ہے یہ مکروہ عمل ساری رات جاری نہ رہا وگرنہ صبح تک دو اور وزیر اعظم عوامی حق رائے دہی کے ٹھیلے پر ہی جنم لے لیتے ۔

میرے خیال میں تو جتنا نقصان اس ملک کو نامعلوم افراد نے پہنچایا ہے اتنا کسی اور نے نہیں پہنچایا ۔ نواز شریف بھی اسی طرح سیاست میں داخل ہوا تھا جس طرح عمران نیازی ، وہ بھی فوجیوں کے جوتے چاٹ کر سیاست میں آیا تھا جس طرح نیازی اپنے اصول بیچ کر شیروانی پہنا بیٹھا ہے ۔

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!