آپ اپنا چندہ واپس لے سکتے ہیں

Home Forums Suggestions & Support آپ اپنا چندہ واپس لے سکتے ہیں آپ اپنا چندہ واپس لے سکتے ہیں

#42
BlackSheep
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 16
  • Posts: 2670
  • Total Posts: 2686
  • Join Date:
    11 Feb, 2017
  • Location: عالمِ غیب

Re: آپ اپنا چندہ واپس لے سکتے ہیں

بظاھر دوست کہنے والے آپ کے لئے کسی خندق کھود رہے ہیں کیا واقعی انہیں اندازہ نہیں …..آپ نے ایک تھریڈ بنایا.. دوستوں سے مدد چاہی .. وہاں بھی وہی توہین کے نعرے ..

سیدھی سی بات ہے.. ایک جگہ کا ماحول پسند نہیں.. وہاں آنا ہی کیوں
میرا ماننا ہے کہ ملحدین کو سمجھایا جا سکتا ہے ..مومنین کو نہیں

مادام۔۔۔۔۔

جو آپ نے لکھا کچھ کچھ ویسا ہی جج نے بھی لکھا۔۔۔۔۔

Atif! I told you earleir that athiests will never disoppoint you and will understand your position but your nears & dears will present silly logics and lame excuses.

This thread is a proof that your friends are diverting your appeal to a blasphemy compaign against you.

I asked not to use some terms or word to all parties and amazingly the athiest group followed my instructions and so called muslim fundamantalist refused to use abusive words.

They think naika, posri da, phudoo and kuttay ki nasal sort of words are important for dialogue.

I have never experienced this stat of shamlessness.

Your social media world is totally hypocratic and has double standards.

I know most of them even can’t tell you the basics of Islam but they will rant on a hafiz e quran that he is a supporter of athiests. Try to be realastic atif and get rid of this filthy social media asap.

عاطف نے واضح الفاظ میں کہہ دیا ہے کہ جس کو اِس فورم کا ماحول پسند نہیں ہے وہ یہاں سے چلا جائے۔۔۔۔۔ مگر نناوے اعشاریہ نو نو نو نو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نو نو نو فیصد یقین ہے کہ یہ لوگ یہاں سے جانے والے نہیں ہیں۔۔۔۔۔ کیونکہ اِن کے اندر عزتِ نفس نامی کوئی شئے پائی ہی نہیں جاتی۔۔۔۔۔

جیسی بے شرمی اور بے غیرتی کے شاہکار یہ لوگ ہیں، مَیں نے کم ازکم ایسے لوگ نہیں دیکھے۔۔۔۔۔ اور اب تو مومن کا فورم بھی اِن کی بے وقوفانہ پوسٹس کرنے کی پیاس بُجھانے کیلئے کافی ہے۔۔۔۔۔ مگر یہ جانے والے نہیں ہیں۔۔۔۔۔ اِن کی جگہ کوئی اور ہو جس میں ذرا بھی عزتِ نفس کی رمق ہو تو وہ شخص پھر اِس فورم پر ایک لمحہ نہیں رہے گا۔۔۔۔۔

اور پھر ہر کچھ عرصہ بعد مالشیے مِل جاتے ہیں۔۔۔۔۔ پی کے پولیٹکس پر بھی یہی حال تھا کچھ مالشیے ساتھ لگائے ہوئے تھے اور یہاں دانشگردی پر بھی نئے نویلے مالشیے مل گئے ہیں۔۔۔۔۔ اور وہاں کی انتظامیہ کیلئے بھی یہی رنڈی رونا تھا۔۔۔۔۔

اِن بے شرموں کو بارہا کہا گیا کہ اِس فورم پر ممبرز کی رشتہ دار خواتین بھی آتی ہیں، ذرا احتیاط سے الفاظ استعمال کئے جائیں مگر نہیں۔۔۔۔۔ لیکن اِن لوگوں کی تربیت اُن کے گھروں میں ہی شاید ایسی ہی گالیوں بدزبانی کے درمیان ہوئی ہو تو پھر اِن سے کیا توقع کی جاسکتی ہے۔۔۔۔۔ لیکن دوسری طرف مالشیہِ خاص بھی دُرست کہتا ہے کہ یہ حقیقی معزز ہیں۔۔۔۔۔

:facepalm: :cwl: :facepalm: ™©

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!