محترمہ نادان صاحبہ

Home Forums Non Siasi محترمہ نادان صاحبہ محترمہ نادان صاحبہ

#26
BlackSheep
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 15
  • Posts: 2345
  • Total Posts: 2360
  • Join Date:
    11 Feb, 2017
  • Location: عالمِ غیب

Re: محترمہ نادان صاحبہ

مجھے آپ کی طرح الفاظ یاد نہیں رہتے اور کوئی زیر زبر ادھر ادھر ہو گئی تو ایک نیا کٹا کھل جایے گا
بہتر ہے آپ مادام سے ہی پوچھ لیجیے گا
وہ جو کہیں گیں میں سچ مان لوں گا

جیو جی۔۔۔۔۔

بات یہ ہے کہ اِس مخصوص معاملے میں کافی سارے مختلف عناصر ہیں۔۔۔۔۔

اگر، اگر، اگر مادام نے بلا واسطہ یہ کہا ہے کہ کلثوم نواز کو کوئی بیماری نہیں تھی اور یہ سب ڈرامہ کیا گیا تھا تو میرے ذاتی خیال میں مادام نے انسانی و معاشرتی و جذباتی حوالوں سے غلط کہا ہے۔۔۔۔۔ میرے نزدیک کم از کم اِس بات پر میری کوئی دو رائے نہیں ہیں۔۔۔۔۔

لیکن اگر کلثوم نواز کو موذی بیماری تھی(جو کہ یقیناً تھی) لیکن اگر اِس بیماری کو سیاسی حوالوں سے کیش کرانے کی کوشش پر ضرور تنقید کی جاسکتی ہے۔۔۔۔۔ اور کچھ ایسی ہی بات ایک دفعہ یہیں اِسی فورم پر مَیں نے خود بھی کی تھی۔۔۔۔۔ کلثوم بی بی کی اسپتال کی ایک ویڈیو آئی تھی جس میں میاں صاحب کلثوم بی بی کو کچھ کہہ رہے تھے، ساتھ مریم نواز بھی کھڑی رو رہی تھیں۔۔۔۔۔ اُس ویڈیو کے حوالے سے میرا کہنا تھا کہ مجھے سمجھ نہیں آتا کہ میاں صاحب آخر کیسے کلثوم بی بی سے اُردو میں بات کرنے کی کوشش کررہے ہیں کیونکہ دونوں ہی، میاں صاحب اور کلثوم بی بی، نسلاً پنجابی ہیں۔۔۔۔۔ میرے لئے یہ کافی حیرت کی بات تھی میاں صاحب اُردو میں بات کررہے تھے۔۔۔۔۔ اور اِس سے بھی زیادہ اہم بات یہ کہ وہ ویڈیو یقیناً کسی بہت ہی قریبی شخص نے اسپتال کے کمرے میں بنائی ہوگی تو آخر اُس ویڈیو کو اِس طرح ریلیز کیوں کیا گیا۔۔۔۔۔ میری رائے میں یہ حرکت نون لیگ کی طرف سے کلثوم نواز کی بیماری کو سیاسی حوالوں سے کیش کرانے کی کوشش تھی۔۔۔۔۔ یاد رہے کہ مَیں کلثوم نواز کی بیماری کے حوالے سے کچھ نہیں کہہ رہا بلکہ اُن کی بیماری کو سیاسی فائدے کیلئے استعمال کرنے کی بابت کہہ رہا ہوں۔۔۔۔۔ اور اِس وجہ سے بھی کہہ رہا ہوں کہ میاں برادران و لیگیوں میں مَیسنا پن ضرورت سے کچھ زیادہ ہی ہے۔۔۔۔۔ ہر قسم کی دو نمبری کرنے کے بعد ایسی کمال کی معصومیت چہرے پر لے آتے ہیں کہ فرشتے بھی ایمان لے آئیں۔۔۔۔۔ اگر مادام نے بھی اِسی نکتہ کے حوالے سے تنقید کی تھی تو میرے ذاتی خیال میں کوئی بری بات نہیں کی۔۔۔۔۔

ایک اور پہلو یہ بھی ہے کہ لوگوں کی سیاسی و مذہبی رہنماؤں سے کچھ غضب کی جذباتی عقیدت ہوتی ہے۔۔۔۔۔ اگر کسی سیاسی و مذہبی رہنما کو کوئی کچھ کہہ دے تو عقیدت مندوں کے خون کی گردش میں اضافہ ہوجاتا ہے۔۔۔۔۔ اِسی فورم پر حق پرست بلاگر، اِس رویے کی بہترین مثال ہیں۔۔۔۔۔ لوگوں نے یہاں الطاف حسین اور الطاف حسین کے اندازِ سیاست پر تنقید کردی تو حق پرست نے اُن پر نسلی منافرت کے تمغے بانٹنے شروع کردیے۔۔۔۔۔ اِسی طرح میرے خیال میں آپ کی بھی ایک جذباتی وابستگی ہے میاں صاحب سے۔۔۔۔۔ ہمیں(یہاں فورم کے لوگ) کو یہ سمجھنا چاہئے کہ یہ سیاست دان سیاست اقتدار کیلئے کرتے ہیں۔۔۔۔۔ یہ حق و باطل کے معرکے نہیں ہوتے۔۔۔۔۔ گندہ ہے، پَر دھندہ ہے(سیاست دانوں کا)۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 2 months ago by  BlackSheep.

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!