بے بس وزیراعظم

Home Forums Siasi Discussion بے بس وزیراعظم بے بس وزیراعظم

#14
Guilty
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 0
  • Posts: 4306
  • Total Posts: 4306
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: بے بس وزیراعظم

کرپشن ختم کرنے کا سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ پچھلی لکیر پیٹنے کے بجائے آئندہ کرپشن نہ ہو پر توجہ مرکوز کی جائے

حفیظ ۔۔۔۔۔ کرپشن کا مسئلہ یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔۔ کرپشن ۔۔۔۔ پا کستان ۔۔۔۔۔ بھارت ۔۔۔۔ جیسے چھوٹے پسما ندہ ملکوں کو ۔۔۔۔۔۔ نظام زند گی بن چکا ہے ۔۔۔۔۔۔

زندگی کے ھر شعبہ ۔۔۔۔ ھر  ادارے ۔۔۔۔ ھر دفتر ۔۔۔۔ کے چپڑاسی سے لیکر ۔۔۔ ڈی جی تک ۔۔۔  ایم این اے س لیکر ۔۔۔۔ وزیروں تک  ۔۔۔۔ سب ۔۔۔۔ پیسے ۔۔ پلاٹوں ۔۔۔۔ کرپشن میں ملوث ہیں ۔۔۔

کرپشن پا کستان بھارت جیسے ملکوں کے تما م ۔۔۔۔۔ نظام ۔۔۔۔ کے اندر سر ائیت کرکے ۔۔۔۔۔ خود ایک نظام کی حقیقت بن چکا ہے

کراچی مین مقتول لڑکے کا والد قاتل کی گرفتاری کے با وجود ۔۔۔۔۔ پیسے لیکر ۔۔۔ آسڑیلیا چلا گیا ۔۔۔۔ سا ھیوال گاڑی میں مقتول کے بھا ئی نے پولیس سے مکا مکا کر ۔۔۔۔ پولیس کو بری کردیا ۔۔۔

۔۔۔۔۔

کرپشن برائی نہیں ۔۔۔۔۔ کرپشن ایک نظا م سے جس ۔۔۔۔ پا کستان کا نظام زندگی چل رھا ہے ۔۔۔۔۔ یہاں وزیراعظم ۔۔۔۔ راجہ رینٹل ہوتا ہے

اور ۔۔۔ پا ک فوج ۔۔۔۔ ریمنڈ ڈیوس ۔۔۔۔ سے قتل کے پیسے پکڑ تی ہے ۔۔۔۔ یہاں چئیرمین عورت کی ویڈیو سے پکڑا جاتا ہے ۔۔۔ جسٹس ۔۔۔۔ ڈانس کرتا پا یا جاتا ہے

یہاں ادارے ۔۔۔ جرنیل ۔۔۔۔۔ کا بل ۔۔۔ وزیرستان ۔۔۔ ڈرون ۔۔۔ کشمیر کی سودے بازی ۔۔۔۔ توڑ جوڑ ۔۔۔۔ کے لیئے ۔۔۔۔ بائے ڈیفالٹ  تیار ملتے ہیں ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔

اگر کوئی دیوانہ یہ کہتا ہے کہ ۔۔۔۔ وہ کرپشن ختم کرسکتا ہے ۔۔۔۔ تو ۔۔۔۔۔ یہ دیوانگی کے سوا کچھ بھی نہیں ۔۔۔۔ وہ  خود بھی پا گل پن میں ہے اور دوسروں کو پا گل بنا رھا ہے

کرپشن کے پا کستان سے ختم ہونے کا ۔۔۔۔ اگلے پچا س ۔۔۔۔ سو ۔۔۔۔ سال ۔۔۔۔ میں کوئی امکا ن نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔ جب کبھی ملک با قا عدہ ۔۔۔ ایک مضبوط ملک بن گیا ۔۔۔

تما م کے تمام نظام ۔۔۔۔۔ بہتر ہوگئے ۔۔۔۔۔ پولیس  ۔۔۔۔ فوج ۔۔۔۔جسٹس ۔۔۔ ادارے ۔۔۔۔ میڈ یا ۔۔۔۔۔۔ دولت کے ہوس ۔۔۔۔ سے رج ۔۔۔ گئے ۔۔۔۔۔

تب شا ید کوئی ۔۔۔۔ کرن نکلے تو نکلے ۔۔۔۔۔۔ لیکن فی الوقت ۔۔۔۔۔ جب پورے پا کستان کا چپڑاسی ۔۔ ڈرائیور  ۔۔۔ رشوت سفارش اور ۔۔۔ وزیراعظم ۔۔۔۔ این جی او ۔۔۔۔ کے چندے ۔۔۔۔ مال دولت ۔۔۔ کے  کاروبار میں ڈوبے ہوں

وہ قوم ۔۔۔۔۔ کرپشن ختم ۔۔۔۔ کرنے کا سوچ بھی کیسے سکتی ہے ۔۔۔۔۔۔ ویسے ہی نعرہ زنی کرکے دل پشوری کرنا ہے تو کرتے رھیں ۔۔۔۔۔

لیکن عملاً ۔۔۔۔ ممکن ہی نہیں ۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 3 weeks, 2 days ago by  Guilty.

Navigation

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!