کک باکسر سے سنجیدہ مکالمہ

Home Forums Hyde Park / گوشہ لفنگاں کک باکسر سے سنجیدہ مکالمہ کک باکسر سے سنجیدہ مکالمہ

#221
GeoG
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 44
  • Posts: 4274
  • Total Posts: 4318
  • Join Date:
    12 Oct, 2016

Re: کک باکسر سے سنجیدہ مکالمہ

جیو جی۔۔۔۔۔ سب سے پہلے تو یہ کہوں گا کہ گفتگو جب اعوان اور بلیور جیسے معصوموں سے ہوتی ہے تو پھر بات مختلف ہوتی ہے لیکن جب گفتگو آپ سے ہوتی ہے تو معاملہ ذرا مختلف ہوتی ہے کیونکہ آپ تھوڑا بہت معاشی معاملات کو سمجھتے ہو۔۔۔۔۔ اگر آپ اپنے آپ کو خود معصوموں کے درجہ پر لے جا کر بچگانہ گفتگو کرنا چاہتے ہو تو آپ کی مرضی۔۔۔۔۔ اب بات کرتے ہیں ذرا معاشی صورتحال پر۔۔۔۔۔ پاکستان کے معاشی حالات دو ہزار اٹھارہ میں خراب ہونا شروع نہیں ہوئے بلکہ یہ سلسلہ دو ہزار سترہ سے ہی شروع ہوگیا تھا جب پاکستان کے کرنٹ اکاؤنٹ کا خسارہ بارہ ارب ڈالر پر جانا شروع ہوگیا تھا۔۔۔۔۔ خاقان عباسی حکومت نے ایک سال کسی نہ کسی طریقے سے نکال لیا لیکن جب یہ حکومت آئی تو خسارہ انیس ارب ڈالر پر پہنچ گیا تھا۔۔۔۔۔ یہ سوال پہلے بھی مَیں نے پوچھا تھا کہ کسی نون لیگ کے حامی نے جواب نہیں دیا۔۔۔۔۔ پھر پوچھتا ہوں۔۔۔۔۔ دو ہزار اٹھارہ انیس کے مالی سال میں اگر نون کی حکومت بھی ہوتی تو وہ کیا کرتی کہ اُس سال انیس ارب ڈالرز کا خسارہ اور قرضوں کی اقساط وغیرہ جو مل ملا کر کوئی اٹھائیس انتیس ارب ڈالر بنتے ہیں، کو چکا پاتی۔۔۔۔۔ آپ کو شاید علم ہوگا کہ اسحاق ڈار نے بطور وزیرِ خزانہ اپنے آخری وقتوں میں پانچ پانچ سو ملین ڈالر کے سکوک بونڈز مارکیٹ میں فلوٹ کئے تھے کہ کسی طرح یہ پانچ پانچ سو ملین ڈالر مل جائیں۔۔۔۔۔ اگر نون کی حکومت بھی ہوتی تو اُن کے پاس کون سا ایسا نادر نُسخہ تھا کہ آج معاشی حالات بہتر ہوتے۔۔۔۔۔ دوسرا سوال بھی فورم کے لیگی میڈیا سَیل کے سربراہ جنابِ محمد حفیظ صاحب سے پوچھا تھا کہ اسحاق ڈار نے کتنے بلینز ڈالر، ڈالر کو مصنوعی طور پر نیچے رکھنے کیلئے استعمال کئے تھے۔۔۔۔۔ جواب نہیں آیا اور مجھے پوری اُمید تھی کہ آئے گا بھی نہیں۔۔۔۔۔ اور یہ ڈالرز کیا پاکستان کے اپنے کمائے ہوئے تھے یا قرض کی صورت میں آئے تھے۔۔۔۔۔ ہوسکے تو اِن دو سوالوں کے جواب دے دیجئے گا۔۔۔۔۔ پھر آگے بات کرتے ہیں۔۔۔۔۔ اِس موجودہ حکومت میں سیاسی و دیگر حوالوں سے بہت سی خامیاں ہیں لیکن معاشی معاملات میں اب تک ایسی ڈنڈی نہیں ماری ہے جیسی نون کی حکومت مار کر گئی ہے۔۔۔۔۔ ذرا دیکھو کہ زرداری حکومت ختم ہوتی ہے تو کرنٹ اکاؤنٹ کا خسارہ غالباً پانچ ارب ڈالرز تھا، اور جب نون کی حکومت گئی تو خسارہ انیس ارب ڈالرز۔۔۔۔۔ اور اگر موقع ملے تو پاکستان کے غیر ملکی قرضوں کو بھی دیکھ لینا کہ نون کی حکومت آتے وقت کتنے تھے اور جاتے وقت کتنے تھے۔۔۔۔۔ اِس کے بعد بھی اگر نون کی حمایت اور عمران خان یا فوج کی نفرت میں قوالیاں ہی گانی ہیں تو آپ کی مرضی۔۔۔۔۔ آپ نے ابھی کچھ عرصہ پہلے کچھ ایسا لکھا تھا کہ مجھے شریف خاندان پسند نہیں ہیں۔۔۔۔۔ میرے خیال میں ایسا نہیں ہے، مجھے شریف خاندان سے زیادہ لیگی برے لگتے ہیں کیونکہ جتنی منافقت اور بے شرمی لیگیوں میں پائی جاتی ہے اتنی شاید ہی کسی اور طبقہ میں ہو۔۔۔۔۔ پسِ تحریر۔۔۔۔۔ بجلی کی جہاں تک بات ہے تو پیداوار کے بجائے زیادہ مسئلہ سبسڈی کا ہے۔۔۔۔۔

There is no denying the fact trade deficit had reached an alarming point but one needs to see overall economic scenaio from Debt to GDP ratio, you can`t pick one figure and ignore all others. 

Our external debt in June 2013 was $48.14 billion which increased to $70.24 billion in June 2018, an increase of $22.1 billion in five years or an average of $4.42 billion per year. If you see this in the context of Debt to GDP, it moved from 61 to 65 percent but as i said alarming point was depletion of foreign reserves and if I accept your argument doing it through exchange rate correction only, it only required max 10 percent correction rather than free fall.

I feel that this should have been handled by local political person of political background rather than inviting a white guy (Hafeez and Baqir) who have come for tuning the car but started engine overall and i suspect this engine will be weaker than they started repairing and in real life, this has messed up life of ordinary person in Pakistan. We only needed managing trade balance and circular debt but now we have created an environment where no one is sure what will be future exchange rate, what sector to invest. money will end up in Quomi Bachat schemes.

ps.

update on sharif family, i have fallen in love with Mariam :bigsmile:  

Navigation