ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

Home Forums Siasi Discussion ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔ ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

#21
Guilty
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 0
  • Posts: 3817
  • Total Posts: 3817
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

گلٹی بھائی آپ کی نظر میں جو نظام تباہ ہو رہا ہے ۔۔۔۔اس سے کہیں زیادہ میرے خیال میں نظام بہتر ہو رہا ہے ۔۔۔۔اس کی شروعات جناب شہبازشریف کو بابا زرداری سے کرنی تھی ۔۔۔۔لیکن پتہ نہیں ان وعدوں کا کیا بنا ۔۔۔۔۔اگر اج نوازشریف اور زرادری ٹولہ جیل میں بند ہے تو بڑی اچھی بات ہے ۔۔۔۔ اگر یہ جیل میں بند ہیں تو کسی وجہ سے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔انے والے دنوں میں حکمران کرپشن کرتے وقت سوچھیں گے کہہ سدا ہماری حکومت نہیں رہنی ۔۔۔۔۔ عدلیہ میں بھی جو جو گندے انڈے ہیں ان کی چھانٹی ہونی چایئے ۔۔۔ اب اگر یہ ارشد ملک ننگا بھنگڑے نہ ڈال رہا ہوتا تو میاں صاحب پکے جیل میں ہوتے ۔۔۔ان ججوں بے غیرتوں کو تو بیچ بازار چھتر مارنے چایئے ۔

سلیم رضا ۔۔۔۔۔۔۔

تمہارے خیال میں نظام بہتر ہورھا ہے ۔۔۔۔۔ لیکن پا کستان کے حالات بتا تے ہیں کہ ۔۔۔ سیاسی ۔۔۔ معاشی ۔۔۔ عد التی نظام کا جنازہ نکل چکا ہے ۔۔۔۔

نوازشریف زرداری ٹولے ۔۔۔۔ کا اندر ہوجا نے سے پا کستان میں کوئی جنت کی ہوائیں نہیں چل پڑیں ہیں بلکہ ٹولے کے اندر ہونے سے

ملک میں ججوں کی ننگی فلیمیں چل پڑیں ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ اور ٹولے کے اندر ہونے کے بعد ۔۔۔ عد التی نظام ۔۔۔۔ فحاشی کے اڈے میں تبد یل ہورھا ہے ۔۔۔۔

یہ لوگ جیل میں ہوں یا باھر ۔۔۔۔ کرپشن نہ عمران خان کے پچھلے روک سکے اور نہ اگلے روک سکیں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سارے انصافی ۔۔۔ پچھواڑے ۔۔۔۔ توے ۔۔۔۔ پر رکھ کر  بھی بیٹھ جائیں  ۔۔۔۔ تب بھی ایک پیسے کی کرپشن دور ہونے والی نہیں ۔۔۔۔۔۔

عد لیہ میں گندے انڈے نہیں ہیں ۔۔۔ گندے انڈوں میں عد لیہ بنا دی گئی ہے ۔۔۔۔۔۔  اس عد لیہ کی بے عزتی تو ہوگئی ہے ۔۔۔۔

لیکن کچھ دنوں میں اسی عد لیہ کی اوقات ۔۔۔۔ پرانی طوائفوں سے جیسی کردی جائے گی ۔۔۔  اور سیاست میں لتھڑا ہوا  نظام انصاف ۔۔۔ زمین پر پڑا ہوگا ۔۔۔

ابھی صرف ارشد ملک کے ننگے بھنگڑے چلے ہیں ابھی تو وہ دن بھی آئیں گے ۔۔۔۔ جب جی ایچ کیو ۔۔۔ میں کور کمانڈر وں ۔۔۔۔ کے مجرے بھی منطر پر آئیں گے ۔۔۔

بہت اچھی بات ہے ۔۔۔۔ آج عوام ۔۔۔ ججوں کو ۔۔۔ چھتر مارنے پر راضی ہوگئی ہے ۔۔۔۔ جن ججوں پر میں سالوں سے لعنت بھیجتا آیا ہوں ۔۔۔۔

وہ دن بھی جلد آئیں گے ۔۔۔۔ جب ججوں کی طرح ۔۔۔۔ جرنیل بھی ۔۔۔۔۔ سرکاری ۔۔۔ طیارے  اور ٹینک بلیک ۔۔۔ کرتے پکڑے جا ئیں گے ۔۔۔۔۔

سیاستدان  منظر سے پرے ہوچکے ہیں ۔۔۔۔۔ اب اداروں کی فلم ۔۔۔۔ شروع ہوگئی ہے ۔۔۔۔۔ انشا للہ بہت مزے مزے ۔۔۔۔ کے ٹوٹے چلیں گے ۔۔۔۔

پہلے ججوں ۔۔۔ جسٹسوں کے چلیں گے ۔۔۔۔ پھر ۔۔۔۔ بنی گالہ کے چلیں گے ۔۔۔۔ پھر جی ایچ کیو ۔۔۔۔ کے چلیں گے ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔ اور ن لیگ ۔۔۔۔ گیلری میں بیٹھ کر تما شہ دیکھے گی ۔۔۔۔۔

تم کو یاد ہوگا ۔۔۔۔ میں نے دو تین سال بھی  لکھا ۔ نواز شریف کو مشورہ دیا ۔۔۔  کہ نوازشریف ۔۔۔ حکومت چھوڑ کر محل میں بیٹھو ۔۔۔۔ اور ۔۔۔۔ ان مکروہ کرداروں کا تما شہ دیکھو ۔۔۔۔

نواز شریف نے میرا مشورہ نہیں مانا ۔۔۔۔ لیکن ۔۔۔۔ تما شہ تو پھر بھی شروع ہو ہی گیا ہے  ۔۔۔۔ اور نوازشریف سمیت پوری ن لیگ ۔۔۔۔ انجوائے کرے گی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

۔

Navigation