ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

Home Forums Siasi Discussion ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔ ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

#19
SaleemRaza
Participant
Offline
Thread Starter
  • Expert
  • Threads: 661
  • Posts: 11775
  • Total Posts: 12436
  • Join Date:
    13 Oct, 2016
  • Location: سہراب گوٹھ ۔

Re: ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

سلیم رضا ۔۔۔۔۔۔ کوئی گند صاف نہیں ہورھا ۔۔۔۔۔ ما ضی کے سارے سیاستدان ۔۔۔۔ جوں کے توں موجود ہیں ۔۔۔۔ الطاف حسین ۔۔۔۔ زرداری ۔۔۔ نوازشریف ۔۔۔۔۔ ان میں کون صاف ہوگیا ۔۔۔۔ سب اپنی جگہ موجود ہیں ۔۔۔۔ اور جلد جیل سے بھی نکل جا ئیں گے ۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ گندہ تو ابھی عد التی نظام ہورھا ہے ۔۔۔۔ جس کے جج ۔۔۔۔۔ انصاف کی کرسی پر بیٹھ کر ۔۔۔۔ سیسلین مافیا کی سیاسی جگتیں کرتے تھے اور عد لیہ کے جسٹس اور جج ۔۔۔۔۔۔ شرم ناک ۔۔۔۔۔ ویڈیوز سے بد نام ہورھے ہیں ۔۔۔۔۔ عد لیہ ۔۔۔۔ سیا ست میں بہہ کر ۔۔۔۔۔ پھد و پھدو ۔۔۔۔ فیصلے دے رھی ہے اور ۔۔۔۔ اپنے آپ کو مذ احیہ اور بے وقت بنا رھی ہے ۔۔۔۔۔ رانا ثنا اللہ پر جھوٹا کیس تو ڈالنا بہت آسان تھا ۔۔۔۔۔ لیکن جب یہ کیس ثا بت نہ ہو پائے گا ۔۔۔۔۔۔ اور راناثنااللہ ۔۔۔۔ با عزت واپس آئے گا ۔۔۔۔۔ عد التی نظام کی ٹکے کی اوقات بچے گی ۔۔۔۔ اور اگر رانا ثناہ اللہ کی بیوی ۔۔۔۔۔ کیس کو اقوام متحدہ میں لے گئی تو ۔۔۔۔۔ بہت ہی مذ احیہ ہوگا ۔۔۔۔ ایک بے بنیا د جھوٹا کیس ۔۔۔۔۔ پا کستان کے عد التی نظام کو مزید بے عزت اور بے وقت کردے گا ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ کہنے کا مقصد ۔۔۔۔ گند سیاست یا کرپشن کا کا صاف نہیں ہورھا ۔۔۔۔ الٹا ۔۔۔۔۔ سیاسی نظام کے بعد ۔۔۔ عد التی نظام ۔۔۔۔ تباہ ہونے جا رھا ہے ۔۔۔۔۔ اس میں خوشی کی کوئی بات نہیں ۔۔۔۔۔ رنج و الم ۔۔۔۔۔۔ کا واقعہ ہے ۔۔۔۔ ھاں مجھے خوشی اس بات کی ضرور ہے کہ ۔۔۔۔ عد التی نظام اگر تباہ ہوتا ہے جس کی شروعات ہوچکی ہے تو اس بربادی کا الزام بد کردار پولیس ۔۔۔ کچہریوں پر نہیں پڑے گا ۔۔۔۔ بلکہ ۔۔۔۔ تاریخ میں لکھا جائے گا ۔۔۔۔۔ عد الت کو سیاست میں گھسیٹنے والے ۔۔۔۔ نیازی ۔۔۔۔ اور اس کے پچاری پڑھے لکھے بے وقوف لوگ تھے ۔۔۔ مجھے پڑھے لکھے عوام کی ۔۔۔۔ لترول ۔۔۔۔ دیکھ دیکھ کر بہت خوشی ہورھی ہے ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

گلٹی بھائی

آپ کی نظر میں جو نظام تباہ ہو رہا ہے ۔۔۔۔اس سے کہیں زیادہ  میرے خیال میں نظام بہتر ہو رہا ہے ۔۔۔۔اس کی شروعات  جناب  شہبازشریف کو  بابا زرداری سے کرنی تھی ۔۔۔۔لیکن پتہ نہیں ان وعدوں کا کیا بنا ۔۔۔۔۔اگر اج نوازشریف اور زرادری ٹولہ جیل میں بند ہے تو بڑی اچھی بات ہے  ۔۔۔۔ اگر یہ جیل میں بند ہیں تو کسی وجہ سے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔انے والے دنوں میں حکمران کرپشن کرتے وقت سوچھیں گے کہہ  سدا ہماری حکومت نہیں رہنی ۔۔۔۔۔

عدلیہ میں بھی جو جو گندے انڈے ہیں ان کی چھانٹی ہونی چایئے ۔۔۔ اب اگر یہ ارشد ملک  ننگا بھنگڑے  نہ ڈال رہا ہوتا تو میاں صاحب  پکے جیل میں ہوتے ۔۔۔ان ججوں بے غیرتوں کو تو بیچ  بازار چھتر مارنے چایئے ۔

Navigation