ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

Home Forums Siasi Discussion ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔ ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

#16
Athar
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 96
  • Posts: 1812
  • Total Posts: 1908
  • Join Date:
    21 Nov, 2016

Re: ارشد ملک کا حلفیہ بیان ۔۔۔۔

سلیم رضا ۔۔۔۔۔۔ کوئی گند صاف نہیں ہورھا ۔۔۔۔۔ ما ضی کے سارے سیاستدان ۔۔۔۔ جوں کے توں موجود ہیں ۔۔۔۔ الطاف حسین ۔۔۔۔ زرداری ۔۔۔ نوازشریف ۔۔۔۔۔ ان میں کون صاف ہوگیا ۔۔۔۔ سب اپنی جگہ موجود ہیں ۔۔۔۔ اور جلد جیل سے بھی نکل جا ئیں گے ۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ گندہ تو ابھی عد التی نظام ہورھا ہے ۔۔۔۔ جس کے جج ۔۔۔۔۔ انصاف کی کرسی پر بیٹھ کر ۔۔۔۔ سیسلین مافیا کی سیاسی جگتیں کرتے تھے اور عد لیہ کے جسٹس اور جج ۔۔۔۔۔۔ شرم ناک ۔۔۔۔۔ ویڈیوز سے بد نام ہورھے ہیں ۔۔۔۔۔ عد لیہ ۔۔۔۔ سیا ست میں بہہ کر ۔۔۔۔۔ پھد و پھدو ۔۔۔۔ فیصلے دے رھی ہے اور ۔۔۔۔ اپنے آپ کو مذ احیہ اور بے وقت بنا رھی ہے ۔۔۔۔۔ رانا ثنا اللہ پر جھوٹا کیس تو ڈالنا بہت آسان تھا ۔۔۔۔۔ لیکن جب یہ کیس ثا بت نہ ہو پائے گا ۔۔۔۔۔۔ اور راناثنااللہ ۔۔۔۔ با عزت واپس آئے گا ۔۔۔۔۔ عد التی نظام کی ٹکے کی اوقات بچے گی ۔۔۔۔ اور اگر رانا ثناہ اللہ کی بیوی ۔۔۔۔۔ کیس کو اقوام متحدہ میں لے گئی تو ۔۔۔۔۔ بہت ہی مذ احیہ ہوگا ۔۔۔۔ ایک بے بنیا د جھوٹا کیس ۔۔۔۔۔ پا کستان کے عد التی نظام کو مزید بے عزت اور بے وقت کردے گا ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ کہنے کا مقصد ۔۔۔۔ گند سیاست یا کرپشن کا کا صاف نہیں ہورھا ۔۔۔۔ الٹا ۔۔۔۔۔ سیاسی نظام کے بعد ۔۔۔ عد التی نظام ۔۔۔۔ تباہ ہونے جا رھا ہے ۔۔۔۔۔ اس میں خوشی کی کوئی بات نہیں ۔۔۔۔۔ رنج و الم ۔۔۔۔۔۔ کا واقعہ ہے ۔۔۔۔ ھاں مجھے خوشی اس بات کی ضرور ہے کہ ۔۔۔۔ عد التی نظام اگر تباہ ہوتا ہے جس کی شروعات ہوچکی ہے تو اس بربادی کا الزام بد کردار پولیس ۔۔۔ کچہریوں پر نہیں پڑے گا ۔۔۔۔ بلکہ ۔۔۔۔ تاریخ میں لکھا جائے گا ۔۔۔۔۔ عد الت کو سیاست میں گھسیٹنے والے ۔۔۔۔ نیازی ۔۔۔۔ اور اس کے پچاری پڑھے لکھے بے وقوف لوگ تھے ۔۔۔ مجھے پڑھے لکھے عوام کی ۔۔۔۔ لترول ۔۔۔۔ دیکھ دیکھ کر بہت خوشی ہورھی ہے ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

آپ کی بات کافی حد تک درست ہے کہ اس سارے چکر میں نقصان عدلیہ کا ہو رہا ہے

فوج سے ہمیں کوئی خار نہیں ہم فوج کی عزت کرتے ہیں لیکن اُس فوجی کی عزت کیسے کر لیں جو ایک وزیر اعظم کو قتل کروا دے اور ایک وزیر اعظم کو ملک بدر کر دے

اسی طرح اُس عدلیہ کی عزت کیسے کی جاسکتی ہے جو ایک وزیر اعظم کو قتل کرنے میں اپنا بھرپور کردار ادا کرے

اور دوسرے وزیر اعظم کے خلاف یوں کھل کر اشاروں پر نرتکی بن جائے

کیسے بھولے لوگ ہیں وہ جو اپنی آنکھوں سے یہ دیکھ رہے ہیں کل کے گندے آج پی ٹی آئی میں پارٹیاں بدل رہے ہیں وزارتیں بدل رہے ہیں لیکن چہرے تو وہی ہیں نواز یا زردآری نے اکیلے نے تو سب کچھ نہیں کھایا پوری پوری ٹیمیں تھیں جو اپنا اپنا الو سیدھا کرنے کے لیئے اُن کی ٹیم کا حصہ رہیں اب وہی لوگ دوسرے کپتان کے ساتھ ٹیم بنالیں تو کیا کرپشن اور فرسودہ سیاسی نظام ٹھیک تصور کیا جاسکتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔نہیں ہرگز نہیں ۔بس دل کے بہلاوے ہیں۔

Navigation