عمران خان کا قومی قرضے پر کمیشن کا اعلان: نواز اور زرداری حکومتوں نے کتنا قرضہ ل

Home Forums Siasi Discussion عمران خان کا قومی قرضے پر کمیشن کا اعلان: نواز اور زرداری حکومتوں نے کتنا قرضہ ل عمران خان کا قومی قرضے پر کمیشن کا اعلان: نواز اور زرداری حکومتوں نے کتنا قرضہ ل

#5
shahidabassi
Participant
Offline
  • Expert
  • Threads: 30
  • Posts: 6798
  • Total Posts: 6828
  • Join Date:
    5 Apr, 2017

Re: عمران خان کا قومی قرضے پر کمیشن کا اعلان: نواز اور زرداری حکومتوں نے کتنا قرضہ ل

اپنی جگہ آپ درست کہہ رہے ہیں لیکن مجھے وہ وقت وہ حالت نہیں بھولتے جب پاکستانی مایوسیوں کی اتہا گہرائیوں میں گر چکے تھے کیا آپ کو نہیں معلوم کہ کوئٹہ میں قائد اعظم ریزی ڈینسی دھماکے سے اُڑا دی گئی تھی کیا آپ کو نہیں یاد کہ راولپنڈی جی ایچ کیومیں دھشت گرد حملہ ہوگیا تھا”جو کہ پاک افواج کا دل مانا جاتا ہے” کیا آپ کو نہیں یاد پاکستان کا 4ارب کا جاسوسی طیارہ تباہ کر دیا گیا تھا کیا آپ کو نہیں یاد کہ امریکی ایبٹ آباد میں دندناتے ہوئے آئے اور اپنا کام کر کے چلتے بنے اور ہمارے چوکیدار سوتے رہے؟ کیا آپ کو نہیں یاد کہ گوگل پر آئندہ دس سالوں کے پاکستانی نقشوں میں ردوبدل دکھایا جانے لگا تھا بھائی جی اس اتہا گہرائیوں کی مایوسیوں سے نکالنے کے لیے اگر معیشیت کی گرتی ہوئی ساکھ کو بچانے اور عوام میں ایک حوصلہ و ہمت پیدا کرنے کے لیئے اگر کچھ آرٹی فشل بھی کیا تھا تو ان کے زہنوں کو سلام جنہوں نے یہ کرنے کا حوصلہ کیا ورنہ اس سب صورتحال کو اپنے زہن میں رکھ کر سوچیں کہ اگر آنے والے یہی رونا شروع کر دیتے کہ ہم برباد ہوگئے ہم کچھ نہیں کر سکتے ڈالر کو اسی طرح بے لگام چھوڑ دیا جاتا کاروباری افراد پر مایوسی طاری رہنے دی جاتی تو اس سے بھی برے حالات ہوتے جو اب اس نا اہل حکومت کی کارستانوں کی بنا پر دیکھ رہے ہیں۔ سی پیک اب بھی موجود ہے منصوبے ابھی بھی جاری ہے تو پھر یہ کاروبار پر ہووووو کا عالم کیوں ہے ؟کیوں آپ کی صاد امین گورنمنٹ اپنے ہی مقرر کردہ اہداف پورے نہیں کر سکی آتے ہی دو بجٹ بھی دے لیئے تھے کہ جانے والے “قومی مجرم”غلط بجٹ دے گئے تھے اپنے لیئے خود اہداف مقرر کرنے کے باوجود ناکامی کیوں ہوئی؟کیونکہ اس مسلط شدہ صادق و امین کو کوئی صادق اور امین ماننے کو تیار نہیں۔ چونکہ بحث برائے بحث ہی یہاں کا طرہ امتیاز ہے اس لیئے آپ اپنے رنگ میں مست رہئے مجھے نا ختم ہونے والی بحثوں میں الجھنے سے الرجی ہوجاتی ہے :cwl: ۔

میں آپ کی بات سمجھ رہا ہوں۔ کسی بھی شخص جسے معاشیات کا علم نہی وہ یہ سب کچھ کہنے میں حق بجانب ہے کہ اسے جب معلوم یا سمجھ ہی نہی کہہ ملک کو کس گڑھے میں پھینک دیا گیا تو اس نے یہی کہنا ہے۔ بحرحال نون اور نیازی کو ایک منٹ کے لئے بھول کر غیر جانبدار ہو کر یہ سوچیں کہ آپ کو وزیرِاعظم بنا دیا گیا ہے اور حالات یہ ہیں کہ آپ کو اگلے سات ماہ میں ۲۹ ارب ڈالر ادا کرنے ہیں، بلکہ اگلے ہر سال کرنے ہیں۔ جبکہ عالمی مالیاتی ادارے آٹھ ماہ تک آپ سے ناک رگڑوا کر بھی چھ ارب سے ایک پائی زیادہ دینے پر تیار نہی اور وہ بھی ڈالر اور شرع سود پر اپنی شرائط منوا کر تو کیا قوم کو مزید عیاشی آپ کوئی ڈالر چھاپنے والی مشین ایجاد کرکے کرائیں گے۔ اگر کوئی اور طریقہ آپ کے پاس ہوتا تو کیا ہوتا۔

اور ہاں وہ اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ یہ ساری دہشت گردی ختم کرنے میں نواز شریف کا رول ہے تو پھر آپ سے بحث بھی بے مقصد ہی رہے گی۔

  • This reply was modified 1 day, 15 hours ago by  shahidabassi.

Navigation