طاقت

Home Forums Siasi Discussion طاقت طاقت

#96
پرولتاری درویش
Participant
Offline
  • Advanced
  • Threads: 1
  • Posts: 261
  • Total Posts: 262
  • Join Date:
    29 May, 2019
  • Location: Lea

Re: طاقت

درویش جی مقصد یہ نہی تھا کہ بتاؤں فوج امریکہ یا سیاسی جماعتوں میں سے کس کے کیے استحصال کو بڑا جرم گردانا جانا چاہئے۔ میں طاقت کے ڈائنامکس کی بات کر رہا تھا کہ عموما جس کے ہاتھ بھی طاقت آتی ہے وہ استحصال ہی کرتا ہے۔ ویسے بھی کس طاقت کا جرم زیادہ قابلِ نفرت ہے اس کا فیصلہ تو صرف اس عمل سے متاثرہ افراد ہی کر سکتے ہیں۔ عراق، شام لیبیا کے باشندوں سے پوچھیں تو جواب اور ہوگا ایک پڑھے لکھے جمہوریت پسند پاکستانی کا جواب کچھ اور جبکہ ڈیرہ غازی خان کے کسی دیہاتی جو کہ تھانیدار کا عذاب سہہ رہا ہو اس کا جواب ان سب سے مختلف۔
رہا پاکستان کا مسئلہ تو یہاں فوج اور سیاست دان، دونوں نے معاشی استحصال کیا ہے بلکہ سیاستدان نے تو بلکل ہی گند گالا ہے۔ ایوب کے دور میں کوئی قرضہ نہی تھا، پھر سیاستدانوں نے آکر قرض لئے، ضیا کے دس سال میں قرضہ نہ ہونے کے قریب تھا اور پھر بے نظیر اور شریف نے آکر قرض لئے، مشرف آٹھ سال رہا لیکن قرض صرف دو ارب ڈالر ہی بڑھا لیکن اگلے دس سال میں چھ سے ۲۴ ہزار ارب ہو گئے۔ معاشی نمو بھی ڈکٹیٹرز کے دور کی اوسط چھ رہی جبکہ سیاست دانوں کے ادوار میں یہ ۳ کے قریب۔
میں یہ کہنا چاہتا تھا کہ فوج کی کارستانیوں پر ڈھکن لگانے کا واحد رستہ سیاست دانوں کے کردار اور کارکردگی پر منحصر ہے۔ قرار صاحب کے اس اسرار کہ جیسا بھی ہے لیکن سیاست دان کم از کم عوام کا نمائندہ ہے سے میں اس لئے متفق نہی کہ جمہوریت ووٹ لینے ہی کا نام نہی بلکہ ووٹ سے تو جمہوریت کا صرف آغاز ہوتا ہے۔ رہی ان کی یہ دلیل کہ عوام پانچ سال بعد ایسے سیاستدان کو گھر بھیج سکتے ہیں بھی وزن نہی رکھتی کہ جہاں لغاری کے مقابلے کھچی، شریفوں کے مقابل زرداری کا چائس ہو تو جمہوری عمل بھی بے معنی ہو کر دہایوں تک چلتا رہتا ہے۔

Thanks for quoting me and for the clarification which I like, especially the opening lines.

Regarding debt levels over different periods, I have a slightly different view. We can discuss this issue if you want. Just a little correction, during the last PML govt, the eoc growth as measured by GDP growth on average was slightly above 4%, I think.

Democracy is the best option. no one is disputing it. However, the GHQ due to its firm grip and for various reasons of its own is not letting this work. What nobody including new-born idealist and pseudo-liberal democracy chest-thumpers (jamhoori azzadar), on this forum is answering or even touching is: What is the next best option for 38% of 210 million living below the poverty line????

Navigation