طاقت

Home Forums Siasi Discussion طاقت طاقت

#80
Guilty
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 0
  • Posts: 3926
  • Total Posts: 3926
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: طاقت

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

میرے نقطہ نظر سے طاقت کی تعریف ۔۔۔۔  ایک وقتی فلم ۔۔۔ ایک ۔۔۔ ادھاری فلم ۔۔۔۔ جیسی ہے ۔۔۔۔

فلم جب تک لگی رھتی ہے طاقت ہوتی ہے ۔۔۔ جب ادھاری طاقت فلم اتر جاتی ہے ۔۔۔۔۔۔ طاقت اڑ کر دوسرے کے کند ھے پر جا بیٹھتی ہے ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

میں جب طاقت کی تاریخ دیکھتا ہوں یا ۔۔۔۔۔ یا جب کسی  طاقت کا مشا ھد ہ کرتا ہوں ۔۔۔۔۔

تو میں دیکھتا ہوں ۔۔۔ کہ پہلے زما نے میں ہوتا تھا کہ ۔۔۔۔ ایک بہادر نوجو ان ہے اس کے پیچھے اس کا پورا قبیلہ ہے ۔۔۔۔۔ وہ تلوار لے کر

بے جگر ی سے  جنگیں کرتا ہے ۔۔۔۔۔ علاقے فتح کرتا ہے ۔۔۔۔۔ اور طاقت ۔۔۔۔ دا نائی ۔۔۔ چا لا کی کی بنیا د پر ۔۔۔۔ بڑی جنگیں جیت کر ۔۔۔ با د شاہ بن جا تاہے ۔۔۔۔

یا پہلے سردار بھی کافی ۔۔۔ جنگجو ۔۔۔۔ اور بہادر ہوتے تھے ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

لیکن آج کے زمانے میں طا قت ۔۔۔۔ کی حقیقت وہ نہیں ہے پہلے زمانے کے لوگوں میں موجود تھی ۔۔۔۔

آج کی طاقت کا جب آپ بغور مشا ھد ہ کرتے ہیں ۔۔۔۔ آپ کو بہت سی ۔۔۔۔ پھدو ۔۔۔۔ قسم کی چیزیں دیکھنے کو ملتی ہے ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

میں یہاں پر پا ک فوج  کی طاقت ۔۔۔۔ الطاف حیسن ۔۔۔۔ کی طاقت ۔۔۔۔ سیاستدانوں کی طاقت پر اگر بات کروں ۔۔۔۔ بات لمبی ہوجا ئی گی

اس لیئے میں بات کو چھوٹا کرنے کی خاطر ۔۔۔۔ اپنے نقطہ نظر کو مثا ل دے کر واضع کرتا ہوں ۔۔۔۔۔ اور یہ بتا نا چا ھتا ہوں ۔۔۔۔

آج کے زمانے کی طاقت ۔۔۔۔ کو میں دیکھتا کہ ۔۔۔۔ یہ طاقت ۔۔۔۔ اصلی طاقت نہیں ہوتی ۔۔۔۔ یہ ایک طرح ۔۔۔۔ کی مستعا ر ۔۔۔۔۔ طاقت ہوتی ہے

جو ادھار لے گئی ہوتی ہے یا کسی نے کچھ وقت کے لیئے دے رکھی ہوتی ہے ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

مثا ل کے طور ۔۔۔۔  پولیس کا ایس ایچ او ہے ۔۔۔۔۔ ا س کے اختیارات ۔۔۔ اس کے پاس طاقت مرکوز کردیتے ہیں ۔۔۔۔

وہ علاقے کا با دشا ہ بن جاتا ہے ۔۔۔۔ جس کو چا ھے لمبا کردے ۔۔۔ جس کو چا ھیے این کا ونٹر کردے ۔۔۔ جتنے چاھے پیسے نکوالے ۔۔۔۔  بیش بہا رشوت کے انبار لگا لے ۔۔۔۔۔

لیکن جیسے ہی ۔۔۔۔ ایس ایس پی ۔۔۔ سٹی ۔۔۔۔ مزکورہ ۔۔۔ ایس ایچ ا و۔۔۔۔۔ کو  معطل کردیتا ہے ۔۔۔۔ کرائے کی طاقت واپس ہوجاتی ہے

ایس ایچ او ۔۔۔۔ کی طاقت ۔۔۔۔۔ ڈ بے میں بند ہوجاتی ہے ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اسی طریقے ۔۔۔سے ۔۔۔۔ جب آئی جی ۔۔۔۔ پنجاب ۔۔۔۔۔ آیس ایس پی کے خلاف ایکشن لے لیتا ہے ۔۔۔ تو تب ایس ایس پی ۔۔۔۔ کی ادھار کی طاقت بھی ڈبے میں بند ہوجاتی ہے ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ھم نے دیکھا کہ الطاف حسین کے پا س بے انتہا طاقت مرکوز ہوگئی تھی ۔۔۔۔  پورا کراچی   بھا ئی کی ابرو سے ھلتا تھا ۔۔۔

پورا پا کستان ۔۔۔۔ الطاف بھا ئی کی طاقت د ھشت سے تھر تھر کا نپا تھا ۔۔۔۔۔۔غیر مہا جر بڑے بڑے سورما ۔۔۔۔ الطاف بھائی  کی خبریں سن کر جھرجھریاں  لیتے تھے۔۔

لیکن ھم نے دیکھا کہ ۔۔۔۔ اچانک ۔۔۔ راحیل شریف  ایکشن لیتا ہے ۔۔۔۔ اور الطا ف بھائی  ایم کیو ایم ۔۔۔۔ نا ئن زیرو ۔۔۔۔ کی طلسماتی طاقت ۔۔۔۔ ایک ہی جھٹکے میں انتقال کرجاتی ہے

پتہ  چلا کہ ۔۔۔۔ بے پنا ہ خطرنا ک طاقت ور ۔۔۔۔۔ بوری بند  ٹا ئیکون ۔۔۔  پھد و  الطاف بھائی ۔۔۔۔۔۔ میز کرسی پر بیٹھے ۔۔۔۔۔ پھدو  مجرا ۔۔۔۔ کرکے دل پشوری کررھے ہیں ۔۔۔۔

ھے ناں کتنی پھدو ۔۔۔۔ بات ۔۔۔۔ مطلب  جب طاقت ۔۔۔۔۔ کا ادھار ختم ہوجاتا ہے ۔۔۔۔۔  خطرنا ک مافیا کی اوقات ۔۔۔۔۔۔۔۔ مجرا ۔۔۔۔ چندہ کی بھیک ۔۔۔ رہ جاتی ہے ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اورمستعا ر طاقت کا یہ مذ احیہ کھیل  ۔۔۔ صرف الطا ف حسین کے ساتھ نہیں ہے ۔۔۔۔۔ مستعمار طاقت کا یہ کھیل ۔۔۔۔۔ فی زمانہ ۔۔۔۔ دنیا کے ھر کونے میں جاری ہے ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔

مشرف بہت بڑا کما نڈو بنتا تھا ۔۔۔۔ بہت سینہ چوڑا کرکے ۔۔۔ چلتا ۔۔۔۔ آکڑ ا تنی کہ سا منے کی دیوار بھی چٹخ جاتی ۔۔۔۔

پھر ۔۔۔۔ مشرف کی ۔۔۔ اد ھار کی طاقت ۔۔۔۔ واپس ہوگئی ۔۔۔۔۔۔ پتہ چلا کہ ۔۔۔۔ بمبینو سینما کے  ایک پرانے بلیک  ایئے ۔۔۔۔  زرداری نے ۔۔۔۔ کمانڈ و جرنل کو  کان سے پکڑ کر صدر ھاوس سے نکال دیا

اور ھم نے  دیکھا ۔۔۔۔ کہ مشرف ۔۔۔۔ بزدلی کی کشتی میں سوار ۔۔۔۔ دھکے کھاتا ۔۔۔۔ سمندر پار   جان بچا تے ۔۔۔۔۔ ٹھمکے لگا تا نظر آیا ۔۔۔

ایٹمی افواج پا کستان کا کما نڈو چیف ۔۔۔۔۔ معمولی زرداری ۔۔۔۔۔ کو ۔۔۔۔ اوئے ۔۔۔۔۔ بھی کہہ کر للکار نہ سکا ۔۔۔۔ بھیگی بلی کی طرح ۔۔۔ ھسپتا لوں سے ہوتا ہے ۔۔ بزدلی  کی کشتی میں پہنچ گیا ۔۔۔۔۔ ۔۔

۔۔۔۔ ۔۔۔۔

اسی طریقے سے ۔۔۔۔ آج کی کل دنیا اور کل زمانہ چل رھا ہے ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔

افواج پا کستان ہو ۔۔۔۔۔ چیف آف سٹاف ۔ ہو ۔۔۔ کو ر کما نڈر ہو ۔۔۔۔۔ وزیراعظم پا کستان ہو ۔۔۔۔ وزیراعلی پنجا ب ۔۔۔۔ یا ۔۔۔۔ چندہ خو ر۔۔۔ ہو ۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سب کی طاقت ۔۔۔ ادھار کی  ہے ۔۔۔۔ جب تک ادھاری طاقت کی فلم چلتی رھتی ہے ۔۔۔۔ بندہ یا ادارہ ۔۔۔ طاقت ور رھتا ۔ ہے ۔۔۔۔ جیسے ہی ادھاری طاقت کی چادر کھینچ جاتی ہے ۔۔۔۔

بندہ منٹوں میں ۔۔۔۔ ۔۔۔۔ مجروں ۔۔۔۔ ٹھمکوں  ۔۔۔۔۔ کی اوقات پر آجا تا ہے

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

جب لوگ کہتے ہیں کہ فوج کے پاس  بندوق کی طاقت ہے ۔۔۔۔۔ سیا ستدان کردا کی طاقت حاصل کرلیں ۔۔۔ طاقت کا توازن ٹھیک کرلیں ۔۔۔ عوام طاقت دیتی ہے ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔

میرے خیال سے۔۔۔ یہ سب پھدو خیالی ۔۔۔ افسانوی  ۔۔۔۔  با تیں ہیں ۔۔۔۔۔۔ ان سب باتوں مشوروں کا ۔۔۔۔ زمینی حقا ئق سے کوئی تعلق نہیں ۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ادھاری طاقت کا ایک نیا نیا لطیفہ ۔۔۔۔۔۔ بھی عرض کرد یتاہوں ۔۔۔

طاقتور عدلیہ  کے وڈے جسٹس ۔۔۔۔ نیب ۔۔۔۔ کے چیئر مین ۔۔۔۔ جس کی طاقت سے  سیاستدان ۔۔۔ بیوروکریٹ ۔۔۔۔ حکمران ۔۔۔ وزیر ۔۔۔ تھر تھر کا نپتے تھے ۔۔۔۔

مذ احیہ پھدو ۔۔۔ طا قت ور جسٹس کو ۔۔۔۔۔۔۔ ایک معمولی  بازاری فحا شہ ۔۔۔۔ عورت نے ۔۔۔۔۔ ایک ہی طما نچے  میں ۔۔۔۔۔ زمین بوس کردیا ۔۔۔۔۔

بس اتنی سی کہا نی ہے طاقت کہ ۔۔۔۔ افواج پا کستان سے لیکر ۔۔۔۔۔۔  لنگڑے مولوی تک ۔۔۔۔۔۔ سب ایک جھٹکے کی مار ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 2 months ago by  Guilty.

Navigation