طاقت

Home Forums Siasi Discussion طاقت طاقت

#43
blacksheep
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 15
  • Posts: 1877
  • Total Posts: 1892
  • Join Date:
    11 Feb, 2017
  • Location: عالمِ غیب

Re: طاقت

کیونکہ سیاسی جماعتیں اب ایم کیو ایم کی عادی ہوچکی تھیں …انہیں الطاف سے کوئی مسئلہ نہیں تھا …اور ویسے بھی مشرف دور میں امن رہا ہے …نواز کے پانچ سال بھی برے نہیں گزرے …پی پی کے دور میں ان کی آپس کی رسہ کشی نے امن و امان کا کچھ مسئلہ پیدا کیا تھا …لہذا کراچی کہاں ہر روز بند ہوتا تھا … الطاف کا خیال تھا کہ مشرف دور میں اس کی فوج سے صلح ہوچکی تھی لیکن ایسا نہیں تھا ..فوج کے لیے وہ ہمیشہ سے ناقابل قبول تھا
میں الطاف کی سپورٹ اس لیے کرتا ہوں کہ وہ بہرحال ووٹ لے کر آتا تھا …اور جمہوریت میں واحد اصول یہی ہے کہ اکثریت کا فیصلہ ماننا پڑتا ہے لیکن لازمی نہیں کہ فیصلہ درست ہو …اگر کراچی والے اس سے اتنا ہی تنگ تھے تو اسے ووٹ کیوں دیتے تھے

قرار صاحب۔۔۔۔۔

کراچی میں دو صورتوں میں امن رہ سکتا ہے۔۔۔۔۔ یا تو آپ کراچی کو ہینڈ اوور کردو ایم کیو ایم کیلئے(مشرف دور)، یا پھر ایم کیو ایم کے ساتھ اُسی زبان میں بات کی جائے جو وہ اچھی طرح سمجھتی ہے یعنی ڈنڈا(بانوے کا فوج والا، چورانوے پچانوے کا بے نظیر والا اور حالیہ راحیل و نواز شریف کے آپریشن)۔۔۔۔۔ اور اگر تیسرا آپشن اگر ہو تو وہ یہ ہوگا کہ باقی سیاسی جماعتیں بھی اپنے اپنے مسلح ونگ بنا کر ٹرف وار لڑیں جو کہ زرداری نے ذوالفقار مرزا کے ذریعے کرنا چاہا تھا لیکن اِس تیسرے آپشن میں امن نہیں ہوگا(البتہ ایک طرف رحمٰن ملک کو الطاف بھائی کو ٹھنڈا کرنے کیلئے لندن اسلام آباد کے درمیان شٹل بھی بنایا ہوا تھا)۔۔۔۔۔

ایم کیو ایم کیلئے جیو جی نے ایک دفعہ ایک بات کہی تھی کہ ایم کیو ایم ایک ڈنڈا پیر پارٹی ہے۔۔۔۔۔ اور میرا بھی یہی مشاہدہ ہے کہ ایم کیو ایم صرف ڈنڈے کی زبان سمجھتی ہے۔۔۔۔۔ یا تو ایم کیو ایم کے پاس ڈنڈا ہوگا یا ایم کیو ایم پر ڈنڈا ہوگا۔۔۔۔۔

اور آج کے کراچی کے حالات یہ ہیں کہ وہاں اِس وقت بہت حد تک سُکون ہے۔۔۔۔۔ بھتہ تشدد وغیرہ بہت حد تک کم ہوچکے ہیں۔۔۔۔۔ کیا آپ کو پچھلے ایک دو سالوں میں وہاں فوج کے آپریشنز کے خلاف روزانہ کی بنیاد پر کوئی بڑے بڑے احتجاجی مظاہرے ہوتے نظر آرہے ہیں۔۔۔۔۔ مجھے تو نظر نہیں آئے۔۔۔۔۔ البتہ اِن فورمز پر عقیدت مندوں کا رنڈی رونا ضرور نظر آئے گا۔۔۔۔۔ اِس کی فکر کرنے کی کوئی ضرورت نہیں، یہ رونا پیٹنا معمول کا حصہ ہے۔۔۔۔۔

اور جہاں تک جمہوریت اور ووٹ لینے کی بات ہے تو ریاست ہمیشہ سیاسی جماعتوں سے بڑی ہوتی ہے۔۔۔۔۔ جیسا کہ مَیں نے پہلے کہا کہ ایم کیو ایم کو کسی نے پُرامن ہڑتالیں کرنے سے کسی نے نہیں روکا تھا۔۔۔۔۔ لیکن ایم کیو ایم کی جو پُرامن ہڑتال ہوتی تھی وہ واقعی بہت پُرامن ہوتی تھی۔۔۔۔۔ مجھے لگتا ہے کہ آپ غالباً کبھی کراچی میں نہیں رہے ہیں۔۔۔۔۔

اور جہاں تک ووٹ کی بات ہے تو کراچی کے جس علاقے میں میرا گھر ہوا کرتا تھا وہ ایم کیو ایم کی پکی نشست تصور ہوتی تھی۔۔۔۔۔ میرے بہت سارے دوست جاننے والے گلی محلے والے ایم کیو ایم کے ووٹر تھے۔۔۔۔۔ اِس پچھلے الیکشن میں، مَیں نے پتا نہیں کتنے ہی جاننے والوں سے پوچھا تھا کہ کس کو ووٹ دیا۔۔۔۔۔ انتہائی بڑی اکثریت کا کہنا تھا کہ عمران خان کو۔۔۔۔۔ کہنے کا مقصد ہے کہ اگر کراچی میں عمران خان نے اتنی زیادہ نشستیں لی ہیں تو یہ صرف محکمہِ زراعت کا کارنامہ نہیں ہے۔۔۔۔۔ اور اِس کے پیچھے ایک بنیادی ثقافتی وجہ بھی ہے کہ یہ نشستیں کبھی پی پی کو یا نون لیگ کو کیوں نہیں ملیں۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 3 days, 10 hours ago by  blacksheep.

Navigation