Is Monogamy natural?

Home Forums Science and Technology Is Monogamy natural? Is Monogamy natural?

#46
Guilty
Participant
Offline
  • Professional
  • Threads: 0
  • Posts: 2921
  • Total Posts: 2921
  • Join Date:
    6 Nov, 2016

Re: Is Monogamy natural?

ڈھیر مہربانی گلٹی صاحب بڑا پینورامک ویو دیا ہے آپ نے، گو کہ آپ نے بھی مسئلے کو زیادہ تر ایک مرد کی عینک سے ہی دیکھا ہے، جب کہ میرا مطمعءنظر ہے کہ ہم اس کو صنفی امتیاز سے ماورا ہو کر دیکھیں منافقت کی ایک تعریف یہ بھی ہو سکتی ہے کہ آپ کی فطرت کچھ چاہتی ہے اور معاشرہ آپ کو کچھ اور طرح کے رویوں اور اعمال پر مجبور کرتا ہے اس تھریڈ میں مَیں یہی سمجھنے کی کوشش کر رہا ہوں کہ یہ سب پابندیاں قانون اور معاشرے کی اس سلسلے میں کتنی مؤثر ثابت ہوئی ہیں اور انسانی فطرت نے ہزارہا سال میں ان کو کتنا قبول کیا ہے اور وہ کتنا س کے ڈی این اے کا حصہ بن پائی ہیں یہاں میں سب فاضل ممبران کی توجہ کیلئے ایک اور سوال اٹھاتا ہوں، انسانی جبلتوں کا ارتقائی سفر بہت مشکل ہے، ان میں سے زیادہ تر اس سفر پر نکلنے سے انکار کرتی ہیں اور اُن میں سے بھی جو مضبوط تر ہیں، ان میں بالکل ارتقاء نہیں ہوا ہے، کیا ساتھی چننے کی جبلت بھی انہی میں سے ایک نہیں ہے؟؟

میں نے پہلے ہی لکھا ہے ۔۔۔ آپ کے ٹاپک کے لیے الگ الگ بہت سے جوابات درکار ہیں ۔۔۔۔۔ یہ ایک کامنٹ میں لکھنے والا ٹاپک نہیں ۔۔۔۔

ابھی جیسے میں  نے ۔۔۔۔ ایک پا کستانی مرد کی صرف ایک مشاھدے کو بیان کیا ہے ۔۔۔ اسی طرح اور بھی مشاھدات ہیں ۔۔۔ مثا ل کے طور پر ۔۔۔۔۔۔

۔ ابھی اسی طرح میں نے ایک باپ کو بچوں کی موجودگی میں ۔۔ بیوی کے ساتھ سونے کے لیئے ٹرپتے دیکھا ہے ۔۔۔ اتنا بڑا ٹبر کہ اس کو ۔۔۔ بیوی کے ساتھ موقع ہی نہ ملتا تھا ۔۔۔

بے چارہ سلگتا رھتا تھا ۔۔۔۔ اس کے رحجان ۔۔۔ کو کیسے بیان کیا جائے گا ۔۔۔ جس کے چارپانچ مسہریوں   والے بڑے کشادہ کمرے میں جوان بیٹی آکر سو جاتی تھی ۔۔۔ اورماں  با پ الگ الگ مسہریوں پر پرسٹیاں مارتے رھتے تھے ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔ اسی طرح ۔۔۔ عورتوں اور لڑکیوں کے رحجانات کے بھی مشاھدات ہیں جو الگ سے بیان کیئے جا سکتے ہیں ۔

۔۔ مثال کے طورپر گوری لڑکیوں عورتوں  اور لڑکوں مردوں  کے رحجانات ۔۔۔ کس طرح کے ہیں اور ایک پٹھان قید لڑکی کے رحجانا ت کیسے ہیں۔۔

اور اسی طریقے ۔۔۔۔ مختلف ۔۔۔ معاشروں ۔۔۔۔ ملکوں ۔۔۔۔۔ کلچروں ۔۔۔۔۔ کے مردوں اور عورتوں کے بھی ۔۔۔ رحجانات ۔۔۔۔اور ان کے احوال بھی الگ الگ بیان کیئے جا سکتے ہیں ۔۔۔۔۔

آپ نے ساتھ چننے والا نیا کٹھہ کھول دیا ہے ۔۔۔۔۔ اس پر الگ سے ۔۔۔۔ مشاھدات بیان کیئے جا سکتے ہیں ۔۔۔۔۔۔

  • This reply was modified 1 month, 4 weeks ago by  Guilty.

Navigation