پاکستان کا کوئی جمہوری مستقبل نہیں ہے

Home Forums Siasi Discussion پاکستان کا کوئی جمہوری مستقبل نہیں ہے پاکستان کا کوئی جمہوری مستقبل نہیں ہے

#20
blacksheep
Participant
Offline
  • Advanced
  • Threads: 10
  • Posts: 872
  • Total Posts: 882
  • Join Date:
    11 Feb, 2017
  • Location: عالمِ غیب

Re: پاکستان کا کوئی جمہوری مستقبل نہیں ہے

گلو بات یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔ حالات و واقعات بتا تے ہیں ۔۔۔۔ اداروں ۔۔۔ کے ملیٹ میٹ ہونے کا وقت اب بہت دور نہیں رہ گیا ہے ۔۔۔۔۔ نوازشریف نا اھل ہونے کے بعد ۔۔۔۔ منظر سے غائب کیا جا سکتا تھا ۔۔۔۔ لیکن ۔۔۔ حکومت گرنے کے بعد بھی جس طرح ۔۔۔ عدالتیں سجائی گئیں ۔۔۔ جس طرح ۔۔۔ مجھے کیوں نکالا ۔۔۔۔ اور چیف جسٹس ۔۔۔ کا شو شروع ہوا ۔۔۔۔۔ اور عدالتی نظام پر لعنتوں کا آ غاز ہوا ۔۔۔۔ پھر اس کے بعد ۔۔۔۔ نوا زشریف اور مریم کا ۔۔۔ واپس آجانا ۔۔۔ اور جیل میں بند ہوجانا ۔۔۔۔۔۔۔ کسی وکھری فلم کا ہی ٹریلر لگتا ہے ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ ورنہ کہانی کا دی اینڈ لندن میں بھی ہوسکتا تھا ۔۔۔۔ ۔۔ فضل الرحمن کے بے لگام حملے ۔۔۔۔ اس بات کا پتہ دیتے ہیں کہ ۔۔۔۔ بات اب پارلیمنٹ یا الیشکن تک رکنے والی نہیں ۔۔۔۔ اس بار ۔۔۔۔ کنویں سے سیا سی حکومتوں کے بجائے ۔۔۔۔ کنویں سے ۔۔۔ اصل ۔۔۔ مسلحہ کتے کو ۔۔۔۔ نکا لا جانے کی تیاری ہوگی ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔ صورت حال بہت دلچسپ ہے ۔۔۔ ایک طرف نوازشریف جیل میں بند ہے ۔۔۔ اپوزیشن حکومت سے زیادہ مضبوط ہے ۔ ۔۔۔ دوسری طرف ۔۔۔ کروڑوں کی عوام ۔۔۔ ایسٹبلشمنٹ کے ساتھ بے ایما نیوں اور دھا ند لیوں پر ۔۔۔ با جماعت صف با ندھے کھڑی ہے ۔۔۔۔ ۔۔۔۔ یہ چیز ایک گراونڈ بن سکتی ہے ۔۔ایک بڑے فساد کی ۔۔۔ سرائیکی تو سرائکی ۔۔۔۔۔ اسی بہانے ۔۔۔۔ ھزارہ ۔۔۔ کراچی ۔۔۔۔ لاڑکانہ ۔۔۔۔ لاہور میں پایا جانے والا غصہ ۔۔۔۔ اداروں کو ان کی موت کی طرف لے کر جا سکتا ہے ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ صورت حال کے مطا بق میرا نہیں خیال نئی فلم میں دیر ہے بلکہ ۔۔۔۔ چند ھفتوں اور مہینوں کی بات ہے ۔۔۔۔ جب اگلی فلم ۔۔۔۔ پا کستان کے پردے چل پڑی ہوگی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

گلٹی۔۔۔۔۔

مَیں ابھی بھی یہ سمجھتا ہوں کہ آپ کو بذاتِ خود اِس کڑے وقت میں پاکستان میں میاں صاحب کے ساتھ ہونا چاہئے تھا۔۔۔۔۔

آپ کے عظیم قائد نے لندن سے آکر گرفتاری دے دی اور آپ صرف فورم پر باتیں کرتے رہے۔۔۔۔۔

اگر آپ بھی تیرہ جولائی کو میاں صاحب کے ساتھ پاکستان آکر اڈیالہ جیل کی کھولی نمبر چار سو بیس کو آباد کرلیتے تو مستقبل کا شاعر آپ کیلئے بھی کہتا کہ

جس پرواز سے گلٹی کینیڈا سے آیا

وہ فلائٹ نمبر لوحِ محفوظ پر نقش رہتا ہے

ورنہ تو لوگ نیرو اور روم کے بجائے یہ کہیں گے کہ میاں صاحب اڈیالہ میں پڑے تھے اور گلٹی دانشگردی پر گلو کے ساتھ طوطا فال نکال رہا تھا۔۔۔۔۔

:thinking:   :cwl:   ;-)

  • This reply was modified 6 days, 22 hours ago by  blacksheep.

Navigation